marecare30 Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 Zdravo. Imam motor tomos sm 125. Jeseni mi je spustilo olje iz mašine.. Sedaj sem ugotovil da pušča pri tački za menanje (šaltanje). Zanima me kje lahko pušča? najbrš semering? kje to kupiti in kako zamenjati.. doma ali pri serviserju. lp, Marko
Spider™ Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 Nimam ledic, ampak neoriginalne žarnice. Bi moral pogledat moč žarnic. Če bi bile manjše moči od originala, potem bi moralo utripati hitreje
raza Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 Nimam ledic, ampak neoriginalne žarnice. Bi moral pogledat moč žarnic. Če bi bile manjše moči od originala, potem bi moralo utripati hitreje Na releju žmigavca ali v navodilih za uporabo običajno piše koliko W (watne) žarnice lahko priklopiš.
trojan69 Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 Iz kakšnega materiala lahko naredim centrirno pušo med pokrovom ventilov in glavo? Zadeva je zgleda valjana in po dolžini ni spojena, samo stisnjena skupaj. Upam da razumete kaj mislim... Mal me skrbi, da nebi zaradi širjenja materialov, ko je motor segret kaj počilo. Zgleda nekak takole: https://www.google.si/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fitm%2FNOS-KAWASAKI-DOWEL-PIN-FITS-MANY-MODELS-92043-1263-%2F200675771864&ei=X0YAVd2TK4XDOsH3gKAG&bvm=bv.87611401,d.bGQ&psig=AFQjCNHOVMTQq8tqtVhcdCMwhNSNyidD0Q&ust=1426167750345221 Na servisu so mi seveda naročili napačne, ne da pa se mi spet 14 dni čakat. Pa še stružnico imam...
thumper Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 (popravljeno) Iz kakšnega materiala lahko naredim centrirno pušo med pokrovom ventilov in glavo? Zadeva je zgleda valjana in po dolžini ni spojena, samo stisnjena skupaj. Upam da razumete kaj mislim... Mal me skrbi, da nebi zaradi širjenja materialov, ko je motor segret kaj počilo. Zgleda nekak takole: https://www.google.si/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fitm%2FNOS-KAWASAKI-DOWEL-PIN-FITS-MANY-MODELS-92043-1263-%2F200675771864&ei=X0YAVd2TK4XDOsH3gKAG&bvm=bv.87611401,d.bGQ&psig=AFQjCNHOVMTQq8tqtVhcdCMwhNSNyidD0Q&ust=1426167750345221 Na servisu so mi seveda naročili napačne, ne da pa se mi spet 14 dni čakat. Pa še stružnico imam... podrejaš iz jeklene ali nerjaveče cevi na mero potem pa samo podolgem prerežeš - valjano je zato ker je tako veliko cenejša izdelava .. pač če se da narediš zarezo enakih dimenzij kot je na originalu --- zanimivo na tej sliki se ne vidi prerezanega : http://www.off-roadinnovation.com/linked/kawasaki%20tecate%204%20dowel%20pin%20crankcase%20clutch%20cover%2092042-007.jpg Popravljeno Marec 11, 2015. Popravil thumper trojan69 1
trojan69 Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 (popravljeno) podrejaš iz jeklene ali nerjaveče cevi na mero potem pa samo podolgem prerežeš - valjano je zato ker je tako veliko cenejša izdelava .. pač če se da narediš zarezo enakih dimenzij kot je na originalu --- zanimivo na tej sliki se ne vidi prerezanega : http://www.off-roadinnovation.com/linked/kawasaki%20tecate%204%20dowel%20pin%20crankcase%20clutch%20cover%2092042-007.jpg Ja tale slika je simbolična. Drugač pa ni špranje ampak je zadeva stisnjena skupaj. Sem mislil, da je to tako narejeno z kakšnim posebnim namenom, če je pa samo zaradi stroškov izdelave pa sploh ni panike. Bom zadevo verjetno postružil kar iz vijaka manjše trdote. Aluminij se itak bolj širi kot jeklo + zadeva smo centira pokrov ventilov kjer ni nekih sil pa tudi greje se ne prov veliko. Tako da verjetno res nebi smelo bit problema Hvala! Popravljeno Marec 11, 2015. Popravil trojan69
ludiluka Objavljeno Marec 12, 2015 Opozori Objavljeno Marec 12, 2015 Torej rabim pomoč ve kdo slučajno za kakšni avti so imeli okroglo luč fi 180mm nekaj v tem stilu https://www.google.si/search?q=golf+1+headlight&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=qQwCVdi8OoP7PI22gNgJ&ved=0CB0QsAQ#imgdii=_&imgrc=iLJ5vgIxl0BlfM%253A%3BPXZh59kVjgMKhM%3Bhttp%253A%252F%252Frimiusa.com%252Fimages%252F7in%252520H4%252520euro%252520diamond%252520golf.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Frimiusa.com%252Findex.php%253Fmain_page%253Dindex%2526cPath%253D26%3B400%3B398 mora pa imeti nosilec zadaj za prišraufati in steklo more biti ukrivljeno spredaj in ne ploščato.
RSTDRIVER Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Torej rabim pomoč ve kdo slučajno za kakšni avti so imeli okroglo luč fi 180mm nekaj v tem stilu https://www.google.si/search?q=golf+1+headlight&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=qQwCVdi8OoP7PI22gNgJ&ved=0CB0QsAQ#imgdii=_&imgrc=iLJ5vgIxl0BlfM%253A%3BPXZh59kVjgMKhM%3Bhttp%253A%252F%252Frimiusa.com%252Fimages%252F7in%252520H4%252520euro%252520diamond%252520golf.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Frimiusa.com%252Findex.php%253Fmain_page%253Dindex%2526cPath%253D26%3B400%3B398 mora pa imeti nosilec zadaj za prišraufati in steklo more biti ukrivljeno spredaj in ne ploščato. a si pogledov od hrošča? (po temle bi lahko sklepov na premer: http://www.gasgoo.com/showroom/webella/auto-products/1960011.html); da se razstavit; če pa so pritrdilne točke enake zahtevanim.... sm pa pozabu....
ludiluka Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 hrošč ima pritrjeno parabolo glede na steklo pod kotom če se ne motim?
miklavc Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Električarji na pomoč Na mojem KTM-u želim zvezati napajanje GPS-a in 12V vtičnico. Ker je pod sedežem zelo malo (beri nič) prostora za dodatne nosilce varovalk itd. sem malo razmišljal, da bi to malo drugače napeljal. Ker pa se jaz in elektrika ne razumeva najbolje, rabim vašo pomoč. Plan je zaenkrat tak: 1. Potegniti žice od akumulatorja do nekje ko je prostor, in tam na ti 2 žici (+ in -) namestiti konektor. 2. Iz tega konektorja potegniti po 2 žici iz vsakega pola naprej proti GPS-u in vtičnici. 3. Na vsako + žico namestiti svojo varovalko (2A GPS in 10A vtičnica) 4. Potegniti minuse skupaj na konekotr pri akumulatorju. Nevem koliko ima moje pisanje smisel zato dodajam preprosto shemo kako sem si jaz to zamislil. Hvala in lp!
HyperJack Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 (popravljeno) Električarji na pomoč Na mojem KTM-u želim zvezati napajanje GPS-a in 12V vtičnico. Ker je pod sedežem zelo malo (beri nič) prostora za dodatne nosilce varovalk itd. sem malo razmišljal, da bi to malo drugače napeljal. Ker pa se jaz in elektrika ne razumeva najbolje, rabim vašo pomoč. Plan je zaenkrat tak: 1. Potegniti žice od akumulatorja do nekje ko je prostor, in tam na ti 2 žici (+ in -) namestiti konektor. 2. Iz tega konektorja potegniti po 2 žici iz vsakega pola naprej proti GPS-u in vtičnici. 3. Na vsako + žico namestiti svojo varovalko (2A GPS in 10A vtičnica) 4. Potegniti minuse skupaj na konekotr pri akumulatorju. Nevem koliko ima moje pisanje smisel zato dodajam preprosto shemo kako sem si jaz to zamislil. Electrical addons.jpg Hvala in lp! Načeloma je pri takšnih tokovih vseeno kje je varovalka. Seveda je najbolje, da je najbližje viru napajanja (akku). Predvidevam, da boš uporabljal cevne varovalke? Važno je le, da si namestiš varovalke na dostopnem mestu. Če moraš kdaj nujno menjati le te, da ni oteženega dostopa. Konektorjem se v kolikor je mogoče izogibaj ker pomenijo le še en dodatni del, ki lahko odpove, ponavadi konektorji oksidirajo in slabše prevajajo. Skica načeloma ustreza tvojim potrebam. Pri GPS.u namesti in spoji ohišje varovalke tako, da ščitiš le en pol + ( na skici izgleda, kot da se ščiti + in -) lp Jaka Popravljeno Marec 13, 2015. Popravil HyperJack
Ferrarist Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 (popravljeno) Kjer ti pride ta močen kabel iz akumulatorja k obstoječim varovalkam (lahko pa tudi direkt iz akumulatorja, če ti tako bolj paše), pritakni še 2 dodatni podnožji, ki jih dobiš v vsaki trgovini z avtodeli-takole: http://www.megashop.si/sci-standardno-dr-alo-za-avtomobilsko-plo-ato-varovalko---brez-ed-indikatorja-502625 Potem iz vsake pelji svoj plus tja kjer želiš. Minus pa potem spet nazaj. Lahko na akumulator, lahko kam kjer imaš vse minuse združene na ohišju, ponavadi jih je več pod enim vijakom, spet odvisno od motorja do motorja. Popravljeno Marec 13, 2015. Popravil Ferrarist
miklavc Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 (popravljeno) Načeloma je pri takšnih tokovih vseeno kje je varovalka. Seveda je najbolje, da je najbližje viru napajanja (akku). Predvidevam, da boš uporabljal cevne varovalke? Važno je le, da si namestiš varovalke na dostopnem mestu. Če moraš kdaj nujno menjati le te, da ni oteženega dostopa. Konektorjem se v kolikor je mogoče izogibaj ker pomenijo le še en dodatni del, ki lahko odpove, ponavadi konektorji oksidirajo in slabše prevajajo. Skica načeloma ustreza tvojim potrebam. Pri GPS.u namesti in spoji ohišje varovalke tako, da ščitiš le en pol + ( na skici izgleda, kot da se ščiti + in -) lp Jaka Hvala za info, na skici sem tam narobe narisal, samo + bi moral imeti varovalko pri GPS-u. Za konektorje sem se odločil zaradi lažje namestitva na motor, ker v garaži nimam vira elektirke da bi lahko zadevo spajkal na motorju. Konekotrji bodo pa vodoodporni: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/612589217_1/Set-Car-Boat-Motorcycle-Bike-2-Way-Waterproof-Connector.jpg Kjer ti pride ta močen kabel iz akumulatorja k obstoječim varovalkam, pritakni še 2 dodatni podnožji, ki jih dobiš v vsaki trgovini z avtodeli-takole: http://www.megashop.si/sci-standardno-dr-alo-za-avtomobilsko-plo-ato-varovalko---brez-ed-indikatorja-502625 Potem iz vsake pelji svoj plus tja kjer želiš. Minus pa potem spet nazaj. Lahko na akumulator, lahko kam kjer imaš vse minuse združene na ohišju, ponavadi jih je več pod enim vijakom, spet odvisno od motorja do motorja. Imam namen uporabit 2 taka nosilca za varovalke, enega za vsakega uporabnika z 2A in 10A varovalkam. Popravljeno Marec 13, 2015. Popravil miklavc
danci1973 Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Načeloma je pri takšnih tokovih vseeno kje je varovalka. Varovalko je vedno smiselno namestiti bliže viru (akumulatorju)...
yakuza Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Vtičnico vsekakor zveži preko kontakta, torej daj vmes en rele, ki ga proži npr. pozicijska luč, ki zmeraj gori le kadar je kontakt, oz teče motor. Drugače daješ na razpolago svoj akumulator v prosto uporabo..... Ferrarist 1
yakuza Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 (popravljeno) Na kakšno napetost pa dela GPS ? Ali ima USB priklop ( 5V) ? Potem si raje montiraj USB vtičnico zanj. Popravljeno Marec 13, 2015. Popravil yakuza
Ferrarist Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Eeeee, točno...dobiš boschev mini rele, ki ga priklopiš kar s fastončki...na to nisem niti pomislu, pa mam ravnokar doma enega ki ga morem prijatelju zmontirat na versysa
trojan69 Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Jaz bi na tvojem mestu uporabil t.i. piggy back varovalko. Tako lahko potegneš dodaten vod od že obstoječih varovalk. - http://www.google.si/imgres?imgurl=http://www.camaro5.com/forums/attachment.php%253Fattachmentid%253D203262%2526d%253D1296615323&imgrefurl=http://forums.clubrsx.com/showthread.php?p%3D40776272&h=375&w=500&tbnid=gkbHNgXiqiXrtM:&zoom=1&docid=5oWPV8g5QKHgSM&ei=ufMCVa6sG6fSygOPnoKwCQ&tbm=isch&ved=0CCIQMygEMAQ Če iz kakršnega koli razloga ne boš uporabil piggy back varovalke pa + potegni od releja štarteja - samo sledi debeli rdeči žici iz akumulatorja. To predvsem zato, da je zadeva mal bol pospravljena in nimaš navešenih žic direktno po akumulatorju. Minus pa potegneš iz okvira (masa) najbliže vtičnici. Spet zato, da zmanjšaš dolžino žice.
miklavc Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Na kakšno napetost pa dela GPS ? Ali ima USB priklop ( 5V) ? Potem si raje montiraj USB vtičnico zanj. Moj garmin(60csx) deluje na 2AA bateriji ali do 26V če je priklopljen. Že na prejšnjem motorju sem imel vezan GPS in Vtičnico direkt na akumulator. Ampak sem imel vtičnico skrito tako da nisem delil elektrike nezaželenim osebkom Jaz bi na tvojem mestu uporabil t.i. piggy back varovalko. Tako lahko potegneš dodaten vod od že obstoječih varovalk. - http://www.google.si/imgres?imgurl=http://www.camaro5.com/forums/attachment.php%253Fattachmentid%253D203262%2526d%253D1296615323&imgrefurl=http://forums.clubrsx.com/showthread.php?p%3D40776272&h=375&w=500&tbnid=gkbHNgXiqiXrtM:&zoom=1&docid=5oWPV8g5QKHgSM&ei=ufMCVa6sG6fSygOPnoKwCQ&tbm=isch&ved=0CCIQMygEMAQ Če iz kakršnega koli razloga ne boš uporabil piggy back varovalke pa + potegni od releja štarteja - samo sledi debeli rdeči žici iz akumulatorja. To predvsem zato, da je zadeva mal bol pospravljena in nimaš navešenih žic direktno po akumulatorju. Minus pa potegneš iz okvira (masa) najbliže vtičnici. Spet zato, da zmanjšaš dolžino žice. Tega nažalost nimam kam za pospravit pri obstoječih varovalkah, če bi imel prostor pod sedežem bi bilo vse tam, zato pa zdaj iščem možnosti kako napeljati kabel do vsakeka porabnika posebej in tam dati varovalko kjer bo prostor. Vem pa da bližje ko je varovalka akumulatorju bolje je.
dive Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Bom še tukaj vprašal; Je kdo že menjal avtomatski, torej serijski napenjalec verige odmične gredi (cam chain tensioner) za ročnega? Moti me, ker zadeva rožlja, pa bi ga zamenjal za ročnega, ki se ga nastavi. Kolikor vem, je to večna težava pri cbr-ki, ampak se jo da rešiti z ročnim napenjalcem. Ve kdo kaj o tem, oziroma ga kdo uporablja?
thumper Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 . Konekotrji bodo pa vodoodporni: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/612589217_1/Set-Car-Boat-Motorcycle-Bike-2-Way-Waterproof-Connector.jpg bi te poprosil , če mi poveš kje dobiš te konektorje.. hvala
hajoktejn Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 bi te poprosil , če mi poveš kje dobiš te konektorje.. hvala Jst sm jih kupil tle http://m.ebay.com/itm/261448986427?nav=SEARCH
ludiluka Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 bi te poprosil , če mi poveš kje dobiš te konektorje.. hvala Skor vsaka malo boljša elektro trgovina jih ima v Novi Gorici je to trgovina Magnet
gebre Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 (popravljeno) Bom še tukaj vprašal; Je kdo že menjal avtomatski, torej serijski napenjalec verige odmične gredi (cam chain tensioner) za ročnega? Moti me, ker zadeva rožlja, pa bi ga zamenjal za ročnega, ki se ga nastavi. Kolikor vem, je to večna težava pri cbr-ki, ampak se jo da rešiti z ročnim napenjalcem. Ve kdo kaj o tem, oziroma ga kdo uporablja? Tudi jaz bom letos najbrž zamenjal OEM napenjalec na svoji F-ki. Gledal sem jih od APE-ja http://www.aperaceparts.com/tech/tensioners.html Imaš na netu nešteto komnetarjev, tako pozitivnih kot negativnih (kot vedno). Tako da če izveš kaj več, sploh od koga, ki je to že naredil, prosim deli novo znanje z nami Popravljeno Marec 14, 2015. Popravil gebre
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se