Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo.

Imam motor tomos sm 125. Jeseni mi je spustilo olje iz mašine.. Sedaj sem ugotovil da pušča pri tački za menanje (šaltanje). Zanima me kje lahko pušča? najbrš semering? kje to kupiti in kako zamenjati.. doma ali pri serviserju.
lp, Marko

Objavljeno

Nimam ledic, ampak neoriginalne žarnice. Bi moral pogledat moč žarnic. Če bi bile manjše moči od originala, potem bi moralo utripati hitreje

Objavljeno

Nimam ledic, ampak neoriginalne žarnice. Bi moral pogledat moč žarnic. Če bi bile manjše moči od originala, potem bi moralo utripati hitreje

Na releju žmigavca ali v navodilih za uporabo običajno piše koliko W (watne) žarnice lahko priklopiš.

Objavljeno

Iz kakšnega materiala lahko naredim centrirno pušo med pokrovom ventilov in glavo? Zadeva je zgleda valjana in po dolžini ni spojena, samo stisnjena skupaj. Upam da razumete kaj mislim... Mal me skrbi, da nebi zaradi širjenja materialov, ko je motor segret kaj počilo.

 

Zgleda nekak takole: https://www.google.si/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fitm%2FNOS-KAWASAKI-DOWEL-PIN-FITS-MANY-MODELS-92043-1263-%2F200675771864&ei=X0YAVd2TK4XDOsH3gKAG&bvm=bv.87611401,d.bGQ&psig=AFQjCNHOVMTQq8tqtVhcdCMwhNSNyidD0Q&ust=1426167750345221

 

Na servisu so mi seveda naročili napačne, ne da pa se mi  spet 14 dni čakat. Pa še stružnico imam...

Objavljeno (popravljeno)

Iz kakšnega materiala lahko naredim centrirno pušo med pokrovom ventilov in glavo? Zadeva je zgleda valjana in po dolžini ni spojena, samo stisnjena skupaj. Upam da razumete kaj mislim... Mal me skrbi, da nebi zaradi širjenja materialov, ko je motor segret kaj počilo.

 

Zgleda nekak takole: https://www.google.si/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fitm%2FNOS-KAWASAKI-DOWEL-PIN-FITS-MANY-MODELS-92043-1263-%2F200675771864&ei=X0YAVd2TK4XDOsH3gKAG&bvm=bv.87611401,d.bGQ&psig=AFQjCNHOVMTQq8tqtVhcdCMwhNSNyidD0Q&ust=1426167750345221

 

Na servisu so mi seveda naročili napačne, ne da pa se mi  spet 14 dni čakat. Pa še stružnico imam...

podrejaš iz jeklene ali nerjaveče cevi na mero potem pa samo podolgem prerežeš - valjano je zato ker je tako veliko cenejša izdelava .. pač če se da narediš zarezo enakih dimenzij kot je na originalu --- zanimivo na tej sliki se ne vidi prerezanega : http://www.off-roadinnovation.com/linked/kawasaki%20tecate%204%20dowel%20pin%20crankcase%20clutch%20cover%2092042-007.jpg

 

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno (popravljeno)

podrejaš iz jeklene ali nerjaveče cevi na mero potem pa samo podolgem prerežeš - valjano je zato ker je tako veliko cenejša izdelava .. pač če se da narediš zarezo enakih dimenzij kot je na originalu --- zanimivo na tej sliki se ne vidi prerezanega : http://www.off-roadinnovation.com/linked/kawasaki%20tecate%204%20dowel%20pin%20crankcase%20clutch%20cover%2092042-007.jpg

Ja tale slika je simbolična. Drugač pa ni špranje ampak je zadeva stisnjena skupaj. Sem mislil, da je to tako narejeno z kakšnim posebnim namenom, če je pa samo zaradi stroškov izdelave pa sploh ni panike.

Bom zadevo verjetno postružil kar iz vijaka manjše trdote. Aluminij se itak bolj širi kot jeklo + zadeva smo centira pokrov ventilov kjer ni nekih sil pa tudi greje se ne prov veliko. Tako da verjetno res nebi smelo bit problema

 

Hvala!

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

 

a si pogledov od hrošča? (po temle bi lahko sklepov na premer: http://www.gasgoo.com/showroom/webella/auto-products/1960011.html); da se razstavit; če pa so pritrdilne točke enake zahtevanim.... sm pa pozabu....

Objavljeno

hrošč ima pritrjeno parabolo glede na steklo pod kotom če se ne  motim?

Objavljeno

Električarji na pomoč  :blush:

 

Na mojem KTM-u želim zvezati napajanje GPS-a in 12V vtičnico. Ker je pod sedežem zelo malo (beri nič) prostora za dodatne nosilce varovalk itd. sem malo razmišljal, da bi to malo drugače napeljal. Ker pa se jaz in elektrika ne razumeva najbolje, rabim vašo pomoč.

 

Plan je zaenkrat tak:

1. Potegniti žice od akumulatorja do nekje ko je prostor, in tam na ti 2 žici (+ in -) namestiti konektor.

2. Iz tega konektorja potegniti po 2 žici iz vsakega pola naprej proti GPS-u in vtičnici.

3. Na vsako + žico namestiti svojo varovalko (2A GPS in 10A vtičnica)

4. Potegniti minuse skupaj na konekotr pri akumulatorju.

 

Nevem koliko ima moje pisanje smisel zato dodajam preprosto shemo kako sem si jaz to zamislil.

post-16181-0-64207400-1426253036_thumb.jpg

 

Hvala in lp!

Objavljeno (popravljeno)

Električarji na pomoč  :blush:

 

Na mojem KTM-u želim zvezati napajanje GPS-a in 12V vtičnico. Ker je pod sedežem zelo malo (beri nič) prostora za dodatne nosilce varovalk itd. sem malo razmišljal, da bi to malo drugače napeljal. Ker pa se jaz in elektrika ne razumeva najbolje, rabim vašo pomoč.

 

Plan je zaenkrat tak:

1. Potegniti žice od akumulatorja do nekje ko je prostor, in tam na ti 2 žici (+ in -) namestiti konektor.

2. Iz tega konektorja potegniti po 2 žici iz vsakega pola naprej proti GPS-u in vtičnici.

3. Na vsako + žico namestiti svojo varovalko (2A GPS in 10A vtičnica)

4. Potegniti minuse skupaj na konekotr pri akumulatorju.

 

Nevem koliko ima moje pisanje smisel zato dodajam preprosto shemo kako sem si jaz to zamislil.

attachicon.gifElectrical addons.jpg

 

Hvala in lp!

 

Načeloma je pri takšnih tokovih vseeno kje je varovalka. Seveda je najbolje, da je najbližje viru napajanja (akku). Predvidevam, da boš uporabljal cevne varovalke? Važno je le, da si namestiš varovalke na dostopnem mestu. Če moraš kdaj nujno menjati le te, da ni oteženega dostopa. Konektorjem se v kolikor je mogoče izogibaj ker pomenijo le še en dodatni del, ki lahko odpove, ponavadi konektorji oksidirajo in slabše prevajajo.

Skica načeloma ustreza tvojim potrebam. Pri GPS.u namesti in spoji ohišje varovalke tako, da ščitiš le en pol + ( na skici izgleda, kot da se ščiti + in -)

 

lp

 

Jaka

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno (popravljeno)

Kjer ti pride ta močen kabel iz akumulatorja k obstoječim varovalkam (lahko pa tudi direkt iz akumulatorja, če ti tako bolj paše), pritakni še 2 dodatni podnožji, ki jih dobiš v vsaki trgovini z avtodeli-takole:

http://www.megashop.si/sci-standardno-dr-alo-za-avtomobilsko-plo-ato-varovalko---brez-ed-indikatorja-502625

Potem iz vsake pelji svoj plus tja kjer želiš. Minus pa potem spet nazaj. Lahko na akumulator, lahko kam kjer imaš vse minuse združene na ohišju, ponavadi jih je več pod enim vijakom, spet odvisno od motorja do motorja.

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Objavljeno (popravljeno)

Načeloma je pri takšnih tokovih vseeno kje je varovalka. Seveda je najbolje, da je najbližje viru napajanja (akku). Predvidevam, da boš uporabljal cevne varovalke? Važno je le, da si namestiš varovalke na dostopnem mestu. Če moraš kdaj nujno menjati le te, da ni oteženega dostopa. Konektorjem se v kolikor je mogoče izogibaj ker pomenijo le še en dodatni del, ki lahko odpove, ponavadi konektorji oksidirajo in slabše prevajajo.

Skica načeloma ustreza tvojim potrebam. Pri GPS.u namesti in spoji ohišje varovalke tako, da ščitiš le en pol + ( na skici izgleda, kot da se ščiti + in -)

 

lp

 

Jaka

 

Hvala za info, na skici sem tam narobe narisal, samo + bi moral imeti varovalko pri GPS-u. Za konektorje sem se odločil zaradi lažje namestitva na motor, ker v garaži nimam vira elektirke da bi lahko zadevo spajkal na motorju. Konekotrji bodo pa vodoodporni: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/612589217_1/Set-Car-Boat-Motorcycle-Bike-2-Way-Waterproof-Connector.jpg

 

 

Kjer ti pride ta močen kabel iz akumulatorja k obstoječim varovalkam, pritakni še 2 dodatni podnožji, ki jih dobiš v vsaki trgovini z avtodeli-takole:

http://www.megashop.si/sci-standardno-dr-alo-za-avtomobilsko-plo-ato-varovalko---brez-ed-indikatorja-502625

Potem iz vsake pelji svoj plus tja kjer želiš. Minus pa potem spet nazaj. Lahko na akumulator, lahko kam kjer imaš vse minuse združene na ohišju, ponavadi jih je več pod enim vijakom, spet odvisno od motorja do motorja.

 

Imam namen uporabit 2 taka nosilca za varovalke, enega za vsakega uporabnika z 2A in 10A varovalkam. 

Popravljeno . Popravil miklavc
Objavljeno

Načeloma je pri takšnih tokovih vseeno kje je varovalka.

Varovalko je vedno smiselno namestiti bliže viru (akumulatorju)...

Objavljeno

Vtičnico vsekakor zveži preko kontakta, torej daj vmes en rele, ki ga proži npr. pozicijska luč, ki zmeraj gori le kadar je kontakt, oz teče motor. Drugače daješ na razpolago svoj akumulator v prosto uporabo..... :blush:

Objavljeno (popravljeno)

Na kakšno napetost pa dela GPS ? Ali ima USB priklop ( 5V) ? Potem si raje montiraj USB vtičnico zanj.

Popravljeno . Popravil yakuza
Objavljeno

Eeeee, točno...dobiš boschev mini rele, ki ga priklopiš kar s fastončki...na to nisem niti pomislu, pa mam ravnokar doma enega ki ga morem prijatelju zmontirat na versysa :D

Objavljeno

Jaz bi na tvojem mestu uporabil t.i. piggy back varovalko. Tako lahko potegneš dodaten vod od že obstoječih varovalk. - http://www.google.si/imgres?imgurl=http://www.camaro5.com/forums/attachment.php%253Fattachmentid%253D203262%2526d%253D1296615323&imgrefurl=http://forums.clubrsx.com/showthread.php?p%3D40776272&h=375&w=500&tbnid=gkbHNgXiqiXrtM:&zoom=1&docid=5oWPV8g5QKHgSM&ei=ufMCVa6sG6fSygOPnoKwCQ&tbm=isch&ved=0CCIQMygEMAQ

 

Če iz kakršnega koli razloga ne boš uporabil piggy back varovalke pa + potegni od releja štarteja - samo sledi debeli rdeči žici iz akumulatorja. To predvsem zato, da je zadeva mal bol pospravljena in nimaš navešenih žic direktno po akumulatorju. Minus pa potegneš iz okvira (masa) najbliže vtičnici. Spet zato, da zmanjšaš dolžino žice.

Objavljeno

Na kakšno napetost pa dela GPS ? Ali ima USB priklop ( 5V) ? Potem si raje montiraj USB vtičnico zanj.

 

Moj garmin(60csx) deluje na 2AA bateriji ali do 26V če je priklopljen. Že na prejšnjem motorju sem imel vezan GPS in Vtičnico direkt na akumulator. Ampak sem imel vtičnico skrito tako da nisem delil elektrike nezaželenim osebkom  :ninja:

 

Jaz bi na tvojem mestu uporabil t.i. piggy back varovalko. Tako lahko potegneš dodaten vod od že obstoječih varovalk. - http://www.google.si/imgres?imgurl=http://www.camaro5.com/forums/attachment.php%253Fattachmentid%253D203262%2526d%253D1296615323&imgrefurl=http://forums.clubrsx.com/showthread.php?p%3D40776272&h=375&w=500&tbnid=gkbHNgXiqiXrtM:&zoom=1&docid=5oWPV8g5QKHgSM&ei=ufMCVa6sG6fSygOPnoKwCQ&tbm=isch&ved=0CCIQMygEMAQ

 

Če iz kakršnega koli razloga ne boš uporabil piggy back varovalke pa + potegni od releja štarteja - samo sledi debeli rdeči žici iz akumulatorja. To predvsem zato, da je zadeva mal bol pospravljena in nimaš navešenih žic direktno po akumulatorju. Minus pa potegneš iz okvira (masa) najbliže vtičnici. Spet zato, da zmanjšaš dolžino žice.

 

Tega nažalost nimam kam za pospravit pri obstoječih varovalkah, če bi imel prostor pod sedežem bi bilo vse tam, zato pa zdaj iščem možnosti kako napeljati kabel do vsakeka porabnika posebej in tam dati varovalko kjer bo prostor. Vem pa da bližje ko je varovalka akumulatorju bolje je. 

Objavljeno

Bom še tukaj vprašal;

Je kdo že menjal avtomatski, torej serijski napenjalec verige odmične gredi (cam chain tensioner) za ročnega? Moti me, ker zadeva rožlja, pa bi ga zamenjal za ročnega, ki se ga nastavi. Kolikor vem, je to večna težava pri cbr-ki, ampak se jo da rešiti z ročnim napenjalcem. Ve kdo kaj o tem, oziroma ga kdo uporablja?

Objavljeno

bi te poprosil , če mi poveš kje dobiš te konektorje.. hvala  :)

 

 

Skor vsaka malo boljša elektro trgovina jih ima v Novi Gorici je to  trgovina Magnet 

Objavljeno

hvala 

lp

Objavljeno (popravljeno)

Bom še tukaj vprašal;

Je kdo že menjal avtomatski, torej serijski napenjalec verige odmične gredi (cam chain tensioner) za ročnega? Moti me, ker zadeva rožlja, pa bi ga zamenjal za ročnega, ki se ga nastavi. Kolikor vem, je to večna težava pri cbr-ki, ampak se jo da rešiti z ročnim napenjalcem. Ve kdo kaj o tem, oziroma ga kdo uporablja?

 

Tudi jaz bom letos najbrž zamenjal OEM napenjalec na svoji F-ki. Gledal sem jih od APE-ja 

http://www.aperaceparts.com/tech/tensioners.html

 

Imaš na netu nešteto komnetarjev, tako pozitivnih kot negativnih (kot vedno). Tako da če izveš kaj več, sploh od koga, ki je to že naredil, prosim deli novo znanje z nami :)

Popravljeno . Popravil gebre

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!