miklavc Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 bi te poprosil , če mi poveš kje dobiš te konektorje.. hvala Jaz jih dobivam z angleškega ebay-ja za 1,20GBP po komadu. http://www.ebay.co.uk/itm/Waterproof-connector-2-pin-UK-SELLER-special-summer-price-/141372015443?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item20ea6dc353 thumper 1
Ferrarist Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 (popravljeno) Vsaka malo boljša elektro trgovina jih ima, povprašaš po AMP konektorju, velikokrat je uporabljen tudi pri plinskih sistemih Popravljeno Marec 14, 2015. Popravil Ferrarist
tomash Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Kje se lahko dobijo HeliCoil vložki?
Ferrarist Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 (popravljeno) Večina "priznanih" ponudnikov orodja jih ima-wurth, forch itd. So pa to kompleti, nevem če dobiš samo po en kos, ker potrebuješ namenski navojni sveder in orodje za ga ušraufat. Nekaj osnovnih mer imam doma, tako da ti mogoče lahko pomagam, če priletiš mimo. Popravljeno Marec 14, 2015. Popravil Ferrarist
ciciban Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Lojz ima nekaj, pa Euroton in verjetno še kdo drug. HeliCoil je ime izdelka podobno kot Adidaske.. Po trgovinah ekvivalentne izdelke držijo pod drugimi imeni (vložki za popravilo navojev, set za popravilo navojev, V coil...).
Dejanx Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Tudi jaz bom letos najbrž zamenjal OEM napenjalec na svoji F-ki. Gledal sem jih od APE-ja http://www.aperaceparts.com/tech/tensioners.html Imaš na netu nešteto komnetarjev, tako pozitivnih kot negativnih (kot vedno). Tako da če izveš kaj več, sploh od koga, ki je to že naredil, prosim deli novo znanje z nami jaz sem menjal original z APE na suzuki gsxr 600 k1, pač neke znanosti ni v tem. Deluje tako dobro kako dobro pač nastaviš. Saj zraven so navodila kako naj bi nastavil. sam sem nastavil bolj po občutku oz glasu. Pazit moraš da ne napneš verige preveč ker si lahko uničiš pol še vodila in maš samo še večji strošek. Pa naročil sem prek ebaya par let nazaj že to in takrat sem ga dobil iz ZDA in vijak za nastavlanje je bil colski toliko v info. LP
gregorD Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 (popravljeno) Zdravo, zanima me vase mnenje oz izkusnje. Menjava sklopke: ali so kopije dovolj kvalitetne ali je priporocljiva original? Lp G Popravljeno Marec 15, 2015. Popravil gregorD
yakuza Objavljeno Marec 16, 2015 Opozori Objavljeno Marec 16, 2015 (popravljeno) Načeloma je električne mase najboljše vezat v neki skupni točki mas , torej zvezdasto, da ne pride do kakšnih čudnih tokov po ohišju, ki lahko kakorkoli motijo delovanje drugih elektronskih sklopov ( računalnik ). Za varovalko pa uporabi npr. takšno in jo s pvc vezicami spneš v obstoječi snop kablov nekje pod plastiko. Popravljeno Marec 16, 2015. Popravil yakuza
dive Objavljeno Marec 17, 2015 Opozori Objavljeno Marec 17, 2015 Tudi jaz bom letos najbrž zamenjal OEM napenjalec na svoji F-ki. Gledal sem jih od APE-ja http://www.aperaceparts.com/tech/tensioners.html Imaš na netu nešteto komnetarjev, tako pozitivnih kot negativnih (kot vedno). Tako da če izveš kaj več, sploh od koga, ki je to že naredil, prosim deli novo znanje z nami Jah, tako nekako tudi jaz gledam, ampak ne vem kaj je res in kaj ne. Ali je res tako 'tricky' nastaviti napenjalec, da ne narediš škode ali je le narod včasih nesposoben....ne vem. Marsikaj sam pošraufam, pa mislim, da to ne bi smelo predstavljati težav. Ne vem pa, ali se ga sploh da tako na občutek kvalitetno nastaviti, ne bi rad namreč razdiral glave. jaz sem menjal original z APE na suzuki gsxr 600 k1, pač neke znanosti ni v tem. Deluje tako dobro kako dobro pač nastaviš. Saj zraven so navodila kako naj bi nastavil. sam sem nastavil bolj po občutku oz glasu. Pazit moraš da ne napneš verige preveč ker si lahko uničiš pol še vodila in maš samo še večji strošek. Pa naročil sem prek ebaya par let nazaj že to in takrat sem ga dobil iz ZDA in vijak za nastavlanje je bil colski toliko v info. LP Dobro, tisto kontra matico že z univerzalnim ključem zategneš menda... Bolj me zanima, kako veš da veriga ni preveč napeta? Koliko časa ga imaš oz. kolk si z njim prevozil?
tomash Objavljeno Marec 18, 2015 Opozori Objavljeno Marec 18, 2015 A je možno, da gre v eno sprednjo vilico 525 ml olja? Yamaha BT 1100.
MARJA Objavljeno Marec 18, 2015 Opozori Objavljeno Marec 18, 2015 A je možno, da gre v eno sprednjo vilico 525 ml olja? Yamaha BT 1100. Zakaj pa ne? V mojga gre čez 600 ml v eno vilico. thumper 1
Dejanx Objavljeno Marec 21, 2015 Opozori Objavljeno Marec 21, 2015 Opazil sem čuden zvok na svojem suzukiju gsxr 750 k4, zaenkrat še ni tako izrazit, možno da je tudi normalno ampak raje vprašam kot da bo kaj narobe. Na posnetku se čuje najbolse okoli 10 sekunde: pozorni morate bit na zvok v ozadju. Sliši se samo v prostem teku ko dodam gas zvoka več ni. Motor drugače med vožnjo deluje odlično. Brez čudnih zvokov. Mogoče napenjalec odmične verige? ali kaj v tej smeri? https://dl.dropboxusercontent.com/u/81059646/VIDEO0030.mp4 LP Dejan
Ramzy Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 zdravo! Jaz pa bi rabil en nasvet oz, ce je kdo ze imel kaksno izkusnjo s tem....pac menjal sem zadnje rore na Suzuki b-kingu z samo enim loncem....po tem mi je motor zacel drasticno vec smoditi bencina....in me zanima kaj bi to bilo....drugace motor deluje normalno....eden mi je svetoval da bi mogoce menjava originalnega filtra z športnim k&n filtrom dobra...da bi motor dobil vec zraka pri izgorevanju in posledicno manj skuril bencina...kar se mi po eni strani ne zdi logicno....se vam zdi? hvala!
speedfighttuning Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 (popravljeno) zdravo! Jaz pa bi rabil en nasvet oz, ce je kdo ze imel kaksno izkusnjo s tem....pac menjal sem zadnje rore na Suzuki b-kingu z samo enim loncem....po tem mi je motor zacel drasticno vec smoditi bencina....in me zanima kaj bi to bilo....drugace motor deluje normalno....eden mi je svetoval da bi mogoce menjava originalnega filtra z športnim k&n filtrom dobra...da bi motor dobil vec zraka pri izgorevanju in posledicno manj skuril bencina...kar se mi po eni strani ne zdi logicno....se vam zdi? hvala! Če dobi več zraka mora dobit tudi več bencina, drugače razmerje zrak:bencin ni pravilno. Pa glede na to da si menjal izpuh, si prilagodil mapo vbrizga goriva? Če nisi bi lahko to kaj pomagalo. Popravljeno Marec 24, 2015. Popravil speedfighttuning
Ramzy Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 Če dobi več zraka mora dobit tudi več bencina, drugače razmerje zrak:bencin ni pravilno. Pa glede na to da si menjal izpuh, si prilagodil mapo vbrizga goriva? Če nisi bi lahko to kaj pomagalo. hvala za odgovor...kaj bi mi potem priporocal...športni ali originalen zrak filter?
speedfighttuning Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 hvala za odgovor...kaj bi mi potem priporocal...športni ali originalen zrak filter? Lahko daš tudi športnega, v vsakem primeru pa daj spremenit mapo vbrizga goriva. Če boš dal športni filter bo pač potrebno malenkost več goriva da se ohrani pravilno razmerje zrak:bencin. thumper 1
ticfric Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Pozdravljeni, sem nov na tem forumu in upam, da ni kaj narobe, če tukaj objavim moj problem. Prosil bi za pomoč. Imam Suzukija GSX 600 FX, letnik 99 kupil sem ga včeraj. Pri prodajalcu sem se šel pelat in vse je bilo vredu. Danes sem ga tudi vžgal normalno peljal nekje 5 km, ko ga je kar naenkrat začelo zmankovat in nato je tudi ugasnil. Vžigal sem ga kakih 10 min in je vžgal samo če sem dal zaug, ko pa sem poizkusil dodati gas se je motor ugasnu. Po kakih 10 minutah je pa spet kar normlano vžgal delal nekih 20 min in nato spet ista zgodba(lavfanje samo pod zaugom.) Motor je lani od avgusta stav. Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo ?? Najlepša hvala za vse nasvete!
thumper Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 star bencin v navezi z možnimi smetmi ali koščki rje iz tanka če je zaradi kondenirane vlage zarjavel ... seveda je verjetno potrebno očistiti komplet bencinsko pot od tanka do sesalnih grl ..kar nekaj dela - če tega še nisi delal ne priporočam daj nekomu naj ti zrihta.. trojan69, ticfric, hajoktejn in 1 other 4
S1000R Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 (popravljeno) oj kako se ta loputa pravilno nastavi in potem preveri? fz1 hvala Popravljeno April 4, 2015. Popravil quattroooo
Noiser69 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 LP, mene neki zanima ... že konec sezone sem javo da mam na motorju probleme z štromom (ktm lc4 640 2005 sm), namreč ni mi polnilo akumulatorja, zato smo prvo zamenjali regler (ni blo učinka), kasneje pa še celotno navitje v mašini. No zdej ko se je začela sezona, sem kupil še nov akumulator (vmes je enga že skurlo ...) motor užge normalno v prvo, nardim 2 mali furici, okol 20km, vse ok. Za vikend pa se spet odločim, da se bom malo peljal, motor spet užge u prvo, se peljem do bližnje bencinske (oddaljena približno 2km), natankam, hočem užgat motor...trrrrrr......trrrrrrrr, ne pali! jovo na novo-sm mislo da je crkno še štarter, užgem na nogo, pelem domov. Zdej mi je še nov akumulator totalno skurlo, po par km vožnje, sem ga dal na servis na TAB, kjer mam neke veze, so mi celotnega izmerli, pregledali, napolnili, naredli šok teste, vse kar je potrebno ... akumulator totalno fuč, po enmo tedno ga niso uspeli več spravit k sebi (ni od TAB, ne spomenm se kera firma je že). Vzamem kolegov akumulator, priklopim, motor spet upali v prvo, polni normalno 13,8 - 14,0, tk da zdej mi pa pol k... ni več jasno ka bi lahko blo. Jutri dobim še tokovne klešče da zmerim, če je kaj v kratkem stiku, oziroma če je kak stalen porabnik ... Sem pa edino med sezono menjo navadne smernike za LED. Help bitte, meša se mi že:) Tnx!
yakuza Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 LP, mene neki zanima ... že konec sezone sem javo da mam na motorju probleme z štromom (ktm lc4 640 2005 sm), namreč ni mi polnilo akumulatorja, zato smo prvo zamenjali regler (ni blo učinka), kasneje pa še celotno navitje v mašini. No zdej ko se je začela sezona, sem kupil še nov akumulator (vmes je enga že skurlo .. .) motor užge normalno v prvo, nardim 2 mali furici, okol 20km, vse ok. Za vikend pa se spet odločim, da se bom malo peljal, motor spet užge u prvo, se peljem do bližnje bencinske (oddaljena približno 2km), natankam, hočem užgat motor...trrrrrr......trrrrrrrr, ne pali! jovo na novo-sm mislo da je crkno še štarter, užgem na nogo, pelem domov. Zdej mi je še nov akumulator totalno skurlo, po par km vožnje, sem ga dal na servis na TAB, kjer mam neke veze, so mi celotnega izmerli, pregledali, napolnili, naredli šok teste, vse kar je potrebno ... akumulator totalno fuč, po enmo tedno ga niso uspeli več spravit k sebi (ni od TAB, ne spomenm se kera firma je že). Vzamem kolegov akumulator, priklopim, motor spet upali v prvo, polni normalno 13,8 - 14,0, tk da zdej mi pa pol k... ni več jasno ka bi lahko blo. Jutri dobim še tokovne klešče da zmerim, če je kaj v kratkem stiku, oziroma če je kak stalen porabnik ... Sem pa edino med sezono menjo navadne smernike za LED. Help bitte, meša se mi že:) Tnx! Zdravo, jaz bi rekel, da ti edino štarter lahko naredi tako škodo na accu ( vleče tak tok iz akumulatorja, do njegovega bridkega konca, v tko kratkem času). Verjetno, ga nekaj spravi v kratek stik. Take tokove lahko potegne samo zaganjač
Noiser69 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Zdravo, jaz bi rekel, da ti edino štarter lahko naredi tako škodo na accu ( vleče tak tok iz akumulatorja, do njegovega bridkega konca, v tko kratkem času). Verjetno, ga nekaj spravi v kratek stik. Take tokove lahko potegne samo zaganjač Tega še edino nisem menjal :closedeyes: pa se bo to vidli z tokovnim kleščam? Sicer jih dobim šele juter, grem zdej preverit na "old school" način če je kaj v stiko: priklopiš + in mu na milimeter približaš - in vidiš če preskoči iskra ... je tako? malo sem že pozabo, tnx!
yakuza Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Z iskrenjem se ne igraj, ker akumulator v kratkem stiku potegne 100A in več in ti lahko zapika oz, narediš kratek stik.... Preglej električno napeljavo od akumulatorja do selenoida ( releja) in pol do štarterja, da kje ne pride + pol na ohišje. Na mestu večkrat zaženi motor in odčitavaj s tokovnimi kleščami , kakšni tokovi tečejo. Ko motor teče, ne sme teči noben tok, teče samo kadar se zaganja. Noiser69 1
Noiser69 Objavljeno April 10, 2015 Opozori Objavljeno April 10, 2015 Z iskrenjem se ne igraj, ker akumulator v kratkem stiku potegne 100A in več in ti lahko zapika oz, narediš kratek stik.... Preglej električno napeljavo od akumulatorja do selenoida ( releja) in pol do štarterja, da kje ne pride + pol na ohišje. Na mestu večkrat zaženi motor in odčitavaj s tokovnimi kleščami , kakšni tokovi tečejo. Ko motor teče, ne sme teči noben tok, teče samo kadar se zaganja. tnx za odgovor, bom prevero dans s kleščami, pa še 1x pregledal kable (čeprav sem jih že) ... sem pa probal uno varjanto, pa ni blo iskre:) drgač sm pa motor užgal na kleme preko avtomobilskega aku, pa sm pol ugotovil, da ko motor lavfa na ta moj zanič aku, ga polni okoli 14 -brez luči, ko pa prižgem luči pa samo okol 12. Zdj nvm a je to zarad fuč aku al pa je spet crkno rele :glare: ?!? bom probal še z aku od kolega, pa bom isto zmeril, pa poročam ..... upam da ni spet rele crkno, namreč zdej je namontiran večji od yamahe xt 660 ...
yakuza Objavljeno April 10, 2015 Opozori Objavljeno April 10, 2015 tnx za odgovor, bom prevero dans s kleščami, pa še 1x pregledal kable (čeprav sem jih že) ... sem pa probal uno varjanto, pa ni blo iskre:) drgač sm pa motor užgal na kleme preko avtomobilskega aku, pa sm pol ugotovil, da ko motor lavfa na ta moj zanič aku, ga polni okoli 14 -brez luči, ko pa prižgem luči pa samo okol 12. Zdj nvm a je to zarad fuč aku al pa je spet crkno rele :glare: ?!? bom probal še z aku od kolega, pa bom isto zmeril, pa poročam ..... upam da ni spet rele crkno, namreč zdej je namontiran večji od yamahe xt 660 ... Katere luči prižgeš ? Od motorja ? Kako močne pa imaš ? Si jih kaj dodajal ali spreminjal ? Kateri rele ti je že crknil ? od luči ? Potem je lahko tu vzrok praznenja akumolatorja, ker ti luči vlečejo več toka, kot ti ga generator lahko nudi, in ti potem tok za luči vleče direktno iz accu.....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se