Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Bom še tukaj vprašal;

Je kdo že menjal avtomatski, torej serijski napenjalec verige odmične gredi (cam chain tensioner) za ročnega? Moti me, ker zadeva rožlja, pa bi ga zamenjal za ročnega, ki se ga nastavi. Kolikor vem, je to večna težava pri cbr-ki, ampak se jo da rešiti z ročnim napenjalcem. Ve kdo kaj o tem, oziroma ga kdo uporablja?

 

Tudi jaz bom letos najbrž zamenjal OEM napenjalec na svoji F-ki. Gledal sem jih od APE-ja 

http://www.aperaceparts.com/tech/tensioners.html

 

Imaš na netu nešteto komnetarjev, tako pozitivnih kot negativnih (kot vedno). Tako da če izveš kaj več, sploh od koga, ki je to že naredil, prosim deli novo znanje z nami :)

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka malo boljša elektro trgovina jih ima, povprašaš po AMP konektorju, velikokrat je uporabljen tudi pri plinskih sistemih ;)

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina "priznanih" ponudnikov orodja jih ima-wurth, forch itd. So pa to kompleti, nevem če dobiš samo po en kos, ker potrebuješ namenski navojni sveder in orodje za ga ušraufat. Nekaj osnovnih mer imam doma, tako da ti mogoče lahko pomagam, če priletiš mimo.

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lojz ima nekaj, pa Euroton in verjetno še kdo drug. HeliCoil je ime izdelka podobno kot Adidaske.. Po trgovinah ekvivalentne izdelke držijo pod drugimi imeni (vložki za popravilo navojev, set za popravilo navojev, V coil...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bom letos najbrž zamenjal OEM napenjalec na svoji F-ki. Gledal sem jih od APE-ja 

http://www.aperaceparts.com/tech/tensioners.html

 

Imaš na netu nešteto komnetarjev, tako pozitivnih kot negativnih (kot vedno). Tako da če izveš kaj več, sploh od koga, ki je to že naredil, prosim deli novo znanje z nami :)

jaz sem menjal original z APE na suzuki gsxr 600 k1, pač neke znanosti ni v tem. Deluje tako dobro kako dobro pač nastaviš. Saj zraven so navodila kako naj bi nastavil. sam sem nastavil bolj po občutku oz glasu. Pazit moraš da ne napneš verige preveč ker si lahko uničiš pol še vodila in maš samo še večji strošek. Pa naročil sem prek ebaya par let nazaj že to in takrat sem ga dobil iz ZDA in vijak za nastavlanje je bil colski toliko v info.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

zanima me vase mnenje oz izkusnje. Menjava sklopke: ali so kopije dovolj kvalitetne ali je priporocljiva original?

Lp G

Popravljeno . Popravil gregorD
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma je električne mase najboljše vezat v neki skupni točki mas , torej zvezdasto, da ne pride do kakšnih čudnih tokov po ohišju, ki lahko kakorkoli motijo delovanje drugih elektronskih sklopov ( računalnik ). Za varovalko pa uporabi npr. takšno in jo s pvc vezicami spneš v obstoječi snop kablov nekje pod plastiko.

Popravljeno . Popravil yakuza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bom letos najbrž zamenjal OEM napenjalec na svoji F-ki. Gledal sem jih od APE-ja 

http://www.aperaceparts.com/tech/tensioners.html

 

Imaš na netu nešteto komnetarjev, tako pozitivnih kot negativnih (kot vedno). Tako da če izveš kaj več, sploh od koga, ki je to že naredil, prosim deli novo znanje z nami :)

Jah, tako nekako tudi jaz gledam, ampak ne vem kaj je res in kaj ne. Ali je res tako 'tricky' nastaviti napenjalec, da ne narediš škode ali je le narod včasih nesposoben....ne vem. Marsikaj sam pošraufam, pa mislim, da to ne bi smelo predstavljati težav. Ne vem pa, ali se ga sploh da tako na občutek kvalitetno nastaviti, ne bi rad namreč razdiral glave.

 

jaz sem menjal original z APE na suzuki gsxr 600 k1, pač neke znanosti ni v tem. Deluje tako dobro kako dobro pač nastaviš. Saj zraven so navodila kako naj bi nastavil. sam sem nastavil bolj po občutku oz glasu. Pazit moraš da ne napneš verige preveč ker si lahko uničiš pol še vodila in maš samo še večji strošek. Pa naročil sem prek ebaya par let nazaj že to in takrat sem ga dobil iz ZDA in vijak za nastavlanje je bil colski toliko v info.

 

LP

Dobro, tisto kontra matico že z univerzalnim ključem zategneš menda...

Bolj me zanima, kako veš da veriga ni preveč napeta? Koliko časa ga imaš oz. kolk si z njim prevozil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno, da gre v eno sprednjo vilico 525 ml olja? Yamaha BT 1100.

Zakaj pa ne? V mojga gre čez 600 ml v eno vilico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazil sem čuden zvok na svojem suzukiju gsxr 750 k4, zaenkrat še ni tako izrazit, možno da je tudi normalno ampak raje vprašam kot da bo kaj narobe. Na posnetku se čuje najbolse okoli 10 sekunde: pozorni morate bit na zvok v ozadju. Sliši se samo v prostem teku ko dodam gas zvoka več ni. Motor drugače med vožnjo deluje odlično. Brez čudnih zvokov. Mogoče napenjalec odmične verige? ali kaj v tej smeri?

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/81059646/VIDEO0030.mp4

 

LP Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo!

Jaz pa bi rabil en nasvet oz, ce je kdo ze imel kaksno izkusnjo s tem....pac menjal sem zadnje rore na Suzuki b-kingu z samo enim loncem....po tem mi je motor zacel drasticno vec smoditi bencina....in me zanima kaj bi to bilo....drugace motor deluje normalno....eden mi je svetoval da bi mogoce menjava originalnega filtra z športnim k&n filtrom dobra...da bi motor dobil vec zraka pri izgorevanju in posledicno manj skuril bencina...kar se mi po eni strani ne zdi logicno....se vam zdi? 

 

hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo!

Jaz pa bi rabil en nasvet oz, ce je kdo ze imel kaksno izkusnjo s tem....pac menjal sem zadnje rore na Suzuki b-kingu z samo enim loncem....po tem mi je motor zacel drasticno vec smoditi bencina....in me zanima kaj bi to bilo....drugace motor deluje normalno....eden mi je svetoval da bi mogoce menjava originalnega filtra z športnim k&n filtrom dobra...da bi motor dobil vec zraka pri izgorevanju in posledicno manj skuril bencina...kar se mi po eni strani ne zdi logicno....se vam zdi? 

 

hvala!

 

Če dobi več zraka mora dobit tudi več bencina, drugače razmerje zrak:bencin ni pravilno.

 

Pa glede na to da si menjal izpuh, si prilagodil mapo vbrizga goriva? Če nisi bi lahko to kaj pomagalo.

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če dobi več zraka mora dobit tudi več bencina, drugače razmerje zrak:bencin ni pravilno.

 

Pa glede na to da si menjal izpuh, si prilagodil mapo vbrizga goriva? Če nisi bi lahko to kaj pomagalo.

hvala za odgovor...kaj bi mi potem priporocal...športni ali originalen zrak filter?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor...kaj bi mi potem priporocal...športni ali originalen zrak filter?

 

Lahko daš tudi športnega, v vsakem primeru pa daj spremenit mapo vbrizga goriva. Če boš dal športni filter bo pač potrebno malenkost več goriva da se ohrani pravilno razmerje zrak:bencin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, sem nov na tem forumu in upam, da  ni kaj narobe, če tukaj objavim moj problem.

Prosil bi za pomoč.

Imam Suzukija GSX 600 FX, letnik 99 kupil sem ga včeraj. Pri prodajalcu sem se šel pelat in vse je bilo vredu.

Danes sem ga tudi vžgal normalno peljal nekje 5 km, ko ga je kar naenkrat začelo zmankovat in nato je tudi ugasnil. Vžigal sem ga kakih 10 min in je vžgal samo če sem dal zaug, ko pa sem poizkusil dodati gas se je motor ugasnu. Po kakih 10 minutah je pa spet kar normlano vžgal delal nekih 20 min in nato spet ista zgodba(lavfanje samo pod zaugom.) Motor je lani od avgusta stav.

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo ?? 

Najlepša hvala za vse nasvete!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

star bencin v navezi z možnimi smetmi ali koščki rje iz tanka če je zaradi kondenirane vlage zarjavel ... seveda je verjetno potrebno očistiti komplet bencinsko pot od tanka do sesalnih grl ..kar nekaj dela - če tega še nisi delal ne priporočam daj nekomu naj ti zrihta..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP, mene neki zanima ... že konec sezone sem  javo da mam na motorju probleme z štromom (ktm lc4 640 2005 sm), namreč ni mi polnilo akumulatorja, zato smo prvo zamenjali regler (ni blo učinka), kasneje pa še celotno navitje v mašini. No zdej ko se je začela sezona, sem kupil še nov akumulator (vmes je enga že skurlo ...) motor užge normalno v prvo, nardim 2 mali furici, okol 20km, vse ok. Za vikend pa se spet odločim, da se bom malo peljal, motor spet užge u prvo, se peljem do bližnje bencinske (oddaljena približno 2km), natankam, hočem užgat motor...trrrrrr......trrrrrrrr, ne pali! jovo na novo-sm mislo da je crkno še štarter, užgem na nogo, pelem domov. Zdej mi je še nov akumulator totalno skurlo, po par km vožnje, sem ga dal na servis na TAB, kjer mam neke veze, so mi celotnega izmerli, pregledali, napolnili, naredli šok teste, vse kar je potrebno ... akumulator totalno fuč, po enmo tedno ga niso uspeli več spravit k sebi (ni od TAB, ne spomenm se kera firma je že). Vzamem kolegov akumulator, priklopim, motor spet upali v prvo, polni normalno 13,8 - 14,0, tk da zdej mi pa pol k... ni več jasno ka bi lahko blo. Jutri dobim še tokovne klešče da zmerim, če je kaj v kratkem stiku, oziroma če je kak stalen porabnik ... Sem pa edino med sezono menjo navadne smernike za LED.

Help bitte, meša se mi že:) Tnx!
 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP, mene neki zanima ... že konec sezone sem  javo da mam na motorju probleme z štromom (ktm lc4 640 2005 sm), namreč ni mi polnilo akumulatorja, zato smo prvo zamenjali regler (ni blo učinka), kasneje pa še celotno navitje v mašini. No zdej ko se je začela sezona, sem kupil še nov akumulator (vmes je enga že skurlo .. .) motor užge normalno v prvo, nardim 2 mali furici, okol 20km, vse ok. Za vikend pa se spet odločim, da se bom malo peljal, motor spet užge u prvo, se peljem do bližnje bencinske (oddaljena približno 2km), natankam, hočem užgat motor...trrrrrr......trrrrrrrr, ne pali! jovo na novo-sm mislo da je crkno še štarter, užgem na nogo, pelem domov. Zdej mi je še nov akumulator totalno skurlo, po par km vožnje, sem ga dal na servis na TAB, kjer mam neke veze, so mi celotnega izmerli, pregledali, napolnili, naredli šok teste, vse kar je potrebno ... akumulator totalno fuč, po enmo tedno ga niso uspeli več spravit k sebi (ni od TAB, ne spomenm se kera firma je že). Vzamem kolegov akumulator, priklopim, motor spet upali v prvo, polni normalno 13,8 - 14,0, tk da zdej mi pa pol k... ni več jasno ka bi lahko blo. Jutri dobim še tokovne klešče da zmerim, če je kaj v kratkem stiku, oziroma če je kak stalen porabnik ... Sem pa edino med sezono menjo navadne smernike za LED.

Help bitte, meša se mi že:) Tnx!

 

Zdravo,

jaz bi rekel, da ti edino štarter lahko naredi tako škodo na accu ( vleče tak tok iz akumulatorja, do njegovega bridkega konca, v tko kratkem času). Verjetno, ga nekaj spravi v kratek stik. Take tokove lahko potegne samo zaganjač

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

jaz bi rekel, da ti edino štarter lahko naredi tako škodo na accu ( vleče tak tok iz akumulatorja, do njegovega bridkega konca, v tko kratkem času). Verjetno, ga nekaj spravi v kratek stik. Take tokove lahko potegne samo zaganjač

 

Tega še edino nisem menjal :closedeyes: pa se bo to vidli z tokovnim kleščam? Sicer jih dobim šele juter, grem zdej preverit na "old school" način če je kaj v stiko: priklopiš + in mu na milimeter približaš - in vidiš če preskoči iskra ... je tako? malo sem že pozabo, tnx!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z iskrenjem se ne igraj, ker akumulator v kratkem stiku potegne 100A in več in ti lahko zapika oz, narediš kratek stik.... Preglej električno napeljavo od akumulatorja do selenoida ( releja) in pol do štarterja, da kje ne pride + pol na ohišje. Na mestu večkrat zaženi motor in odčitavaj s tokovnimi kleščami , kakšni tokovi tečejo. Ko motor teče, ne sme teči noben tok, teče samo kadar se zaganja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z iskrenjem se ne igraj, ker akumulator v kratkem stiku potegne 100A in več in ti lahko zapika oz, narediš kratek stik.... Preglej električno napeljavo od akumulatorja do selenoida ( releja) in pol do štarterja, da kje ne pride + pol na ohišje. Na mestu večkrat zaženi motor in odčitavaj s tokovnimi kleščami , kakšni tokovi tečejo. Ko motor teče, ne sme teči noben tok, teče samo kadar se zaganja.

tnx za odgovor, bom prevero dans s kleščami, pa še 1x pregledal kable (čeprav sem jih že) ... sem pa probal uno varjanto, pa ni blo iskre:)

drgač sm pa motor užgal na kleme preko avtomobilskega aku, pa sm pol ugotovil, da ko motor lavfa na ta moj zanič aku, ga polni okoli 14 -brez luči, ko pa prižgem luči pa samo okol 12. Zdj nvm a je to zarad fuč aku al pa je spet crkno rele :glare: ?!? bom probal še z aku od kolega, pa bom isto zmeril, pa poročam ..... upam da ni spet rele crkno, namreč zdej je namontiran večji od yamahe xt 660 ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!