builder Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 mh9 zakaj vsako stvar dvakrat napišeš mislim tudi v dve različni temi? Vsak motor rabi vsako leto frišno olje, eni pravijo da je dobro tut zavorno menjat na dve leti. Ketno s emaže na kakih 500km in puca.. vsakič ko maš mal več časa kontradiktorne izjave, zavorno olje, ki vleče vlago nase na dve leti, olje, čeprav motor stoji, vsako leto, ajajaj :grrr eno vprašanje za poznavalce, longlife olje? na kolk se menja? , pobje, ne si stroškov delat po nepotrebnem, raje si za ta gnar kupte boljšo opremo :grim bosa, cikadina in NX650 3
bajkr88 Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 Men pise da naj bi se olje menjalo na 6.000 km , filter olja pa vsakih 12.000 Kaj se vam zdi oz kdaj menjate vi?? Men se zdi na vske 6 jurjev ole menat ful pogosto oz osebno mislim na 8 oz 10 menjavat... al bom naredu gresko?
smasher Objavljeno April 27, 2015 Opozori Objavljeno April 27, 2015 meni se pa zdi noro kot priše na er6 pa še enih novejših mašinah olje na 12000. Jst ga bom še naprej menjavau med 5-6k. Nič kontradiktorno prej, olje v mašini vsako leto, zavorno pa lahko na dve leti, sej če motor stoji v garaži v lepih pogojih ne bo kr tkoj propadlo uno zavorno olje. Če tko pogledamo če že menja olje je dobro da odpre čeljusti spuca batke in zamejna tesnila bo zihr občutek pri bremzanju takoj bolši.
royal Objavljeno April 28, 2015 Opozori Objavljeno April 28, 2015 kontradiktorne izjave, zavorno olje, ki vleče vlago nase na dve leti, olje, čeprav motor stoji, vsako leto, ajajaj :grrr eno vprašanje za poznavalce, longlife olje? na kolk se menja? , pobje, ne si stroškov delat po nepotrebnem, raje si za ta gnar kupte boljšo opremo :grim Zelo pameten nasvet. builder 1
ticfric Objavljeno April 28, 2015 Opozori Objavljeno April 28, 2015 Pozdravljeni, sem nov na tem forumu in upam, da ni kaj narobe, če tukaj objavim moj problem. Prosil bi za pomoč. Imam Suzukija GSX 600 FX, letnik 99 kupil sem ga včeraj. Pri prodajalcu sem se šel pelat in vse je bilo vredu. Danes sem ga tudi vžgal normalno peljal nekje 5 km, ko ga je kar naenkrat začelo zmankovat in nato je tudi ugasnil. Vžigal sem ga kakih 10 min in je vžgal samo če sem dal zaug, ko pa sem poizkusil dodati gas se je motor ugasnu. Po kakih 10 minutah je pa spet kar normlano vžgal delal nekih 20 min in nato spet ista zgodba(lavfanje samo pod zaugom.) Motor je lani od avgusta stav. Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo ?? Najlepša hvala za vse nasvete! Ponovno pozdravljeni, zamjal sem svečke bencin prečistil pot bencina pa z motorjem še vedno isto. Po nekaj kilometrih včasih šele po 50ih se sliši ko da motor lavfal samo na 3 celindre in zato ga zalivat začne, če zelo hitro opazim to in začnem nabijat gas gre nekko to skoz v pol minute se samo pokadi in nato nekako normlano našrej lavfa :/ Zalvafa vedno normlano in ko je hladen motor zmeram zlo lepo lavfa:/ Še kdo kakšen predlog? Kšni kabli? cinšpula? že naprej hvala!
smasher Objavljeno April 28, 2015 Opozori Objavljeno April 28, 2015 Kolko maš olja? Ti filter goriva funkcionira? En simptom se mi zdi podoben kot ko ke preveč olja pa ga pol malo čez auspuh vn vrže, druga pa kot smet v karburatorju in igla ne zapre in pol malo zaliva. Filter zraka je čist?
tomash Objavljeno April 29, 2015 Opozori Objavljeno April 29, 2015 Možno je: Da eden od cilindrov laufa, pa ne laufa, zaradi slabe svečke ali kabla, ali frgazerja. Če eden od cilindrov ne laufa posledično zaliva lahko tudi frgazerje, Poglej svečke, in če je katera drugačna, veš kateri cilinder nagaja. Pri tej starosti motorja, je vse kable smiselno zamenjati, prav tako svečke, če ne poznaš njihove zgodovine. Čiščenje in nastavitev frgazerjev je prav tako potrebna. Pa seveda nastavitev vžiga. You tube in google pa ti bosta pomagala. Še vedno če ne gre in ne gre so tudi mehaniki.
trojan69 Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Ponovno pozdravljeni, zamjal sem svečke bencin prečistil pot bencina pa z motorjem še vedno isto. Po nekaj kilometrih včasih šele po 50ih se sliši ko da motor lavfal samo na 3 celindre in zato ga zalivat začne, če zelo hitro opazim to in začnem nabijat gas gre nekko to skoz v pol minute se samo pokadi in nato nekako normlano našrej lavfa :/ Zalvafa vedno normlano in ko je hladen motor zmeram zlo lepo lavfa:/ Še kdo kakšen predlog? Kšni kabli? cinšpula? že naprej hvala! Za začetek očisti uplinjače pa poročaj.
motom Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Cinšpula je ena taka zadeva da zna nagajat ko se segreje, mrzla pa dela. trojan69 1
ticfric Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Hvala vsem se bom čez vikend mal spravu šravfat pa poročam!
Domen L Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Kje bi lahko dobil takšno ali podobnih dimenzij "navojno palico" ki gre iz bloka motorja nanjo pa se nasadita cilinder in glava. Ozirma pod kaj naj to iščem na ebayu?
trojan69 Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 po slovensko se temu reče stojni vijak..če kej pomaga
tomash Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Po angleško pa STUD BOLT M8x160, če pa še dodaš znamko motorja in oznako boš pa na ebayu to našel.
orcus Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 Ponovno pozdravljeni, zamjal sem svečke bencin prečistil pot bencina pa z motorjem še vedno isto. Po nekaj kilometrih včasih šele po 50ih se sliši ko da motor lavfal samo na 3 celindre in zato ga zalivat začne, če zelo hitro opazim to in začnem nabijat gas gre nekko to skoz v pol minute se samo pokadi in nato nekako normlano našrej lavfa :/ Zalvafa vedno normlano in ko je hladen motor zmeram zlo lepo lavfa:/ Še kdo kakšen predlog? Kšni kabli? cinšpula? že naprej hvala! motom ti je dal dober nasvet!!! trojan69 1
matija1234 Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 Živjo, nekaj bi rad prispeval v temo Zase sem izdelal ključ za odšravfat pokrovček/rebound adjuster na KTM 520SX vilicah WP MXMA4860. Narejen je iz 6mm debele nerjaveče jeklene počevine, zobčki so pa iz 4mm nerjaveče jeklene palice/žice. Lahko pošljem .dxf datoteko za razrez. Moje vilice so 2001 letnik in vem da imajo novejši model drugačne zobčke, nevem pa od katerega letnika naprej.Tisti, ki se zanima mi lahko napiše ZS.Ajde LP thumper in bentley 2
TuNiNg FrEaK Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 Je kdo slučajno menjaval teflone na ZX-6R Ninji 1999 letnik? Ali se bolj splača komplet motor zamenjat?
hajoktejn Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 Ima kdo idejo zakaj mi pri segretem motorju sklopka ne odvaja? Ko je mrzel dela bp, bolj kot se segreva motor, slabše sklopka odvaja in tudi luft na ročki se veča.
MiNa Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 Ena od možnosti je, da sezaradi povečane temperature deformirajo lamele (kovinske). hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 Ena od možnosti je, da sezaradi povečane temperature deformirajo lamele (kovinske). To sem upal; tnx.
BRANE Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 mogoče je cev/zajla preblizu kakega toplega dela? tako je bilo nekoč na xt-jki
hajoktejn Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 Jst navijam za kovinske plošče; glede na-to da so ble tud lamele že obrabljene pod limitom in sem jih menjal, je nekak logično da so tud vmesne plošče pregrete/deformirane, karkoli. Mam naročene in jih čakam, bom napisal, če je blo to-to. MiNa 1
S-trMa Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Čez vikend sem razdiral čeljusti in pucal batke. Potem sem vse skp sestavil, dela BP. Na niplnu za luftat pa mi mejčken zavorna tekočina solzi zdej. Je treba navoj na niplnu kaj namazat s čim? Bakreno mastjo morda? Pri razdiranju čeljusti nisem upazil, da bi blo tam kaj namazano s čim, ampak ni pa nič puščalo.
S-trMa Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Pa bo to pomagalo? Saj ne pušča na luknjici od nipla ampak na navoju. Je treba namazat?
k0ci Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 nipl je okol 8€...daj odvij pa poglej če ni kaka smet prišla noter, ker nipl je konusen na koncu in mora lepo nalegat na konus v čeljusti, če je vmes smet je pa tako da solzi ja....v skrajnem primeru pa nateflonaj navoj thumper 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se