Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

mh9 zakaj vsako stvar dvakrat napišeš mislim tudi v dve različni temi?

Vsak motor rabi vsako leto frišno olje, eni pravijo da je dobro tut zavorno menjat na dve leti.

Ketno s emaže na kakih 500km in puca.. vsakič ko maš mal več časa :D

kontradiktorne izjave, zavorno olje, ki vleče vlago nase na dve leti, olje, čeprav motor stoji, vsako leto, ajajaj :grrr

eno vprašanje za poznavalce, longlife olje? na kolk se menja? :smoke: , pobje, ne si stroškov delat po nepotrebnem, raje si za ta gnar kupte boljšo opremo :grim  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pise da naj bi se olje menjalo na 6.000 km , filter olja pa vsakih 12.000

Kaj se vam zdi oz kdaj menjate vi?? Men se zdi na vske 6 jurjev ole menat ful pogosto oz osebno mislim na 8 oz 10 menjavat... al bom naredu gresko? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se pa zdi noro kot priše na er6 pa še enih novejših mašinah olje na 12000. Jst ga bom še naprej menjavau med 5-6k.

Nič kontradiktorno prej, olje v mašini vsako leto, zavorno pa lahko na dve leti, sej če motor stoji v garaži v lepih pogojih ne bo kr tkoj propadlo uno zavorno olje. Če tko pogledamo če že menja olje je dobro da odpre čeljusti spuca batke in zamejna tesnila bo zihr občutek pri bremzanju takoj bolši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kontradiktorne izjave, zavorno olje, ki vleče vlago nase na dve leti, olje, čeprav motor stoji, vsako leto, ajajaj :grrr

eno vprašanje za poznavalce, longlife olje? na kolk se menja? :smoke: , pobje, ne si stroškov delat po nepotrebnem, raje si za ta gnar kupte boljšo opremo :grim  

Zelo pameten nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, sem nov na tem forumu in upam, da  ni kaj narobe, če tukaj objavim moj problem.

Prosil bi za pomoč.

Imam Suzukija GSX 600 FX, letnik 99 kupil sem ga včeraj. Pri prodajalcu sem se šel pelat in vse je bilo vredu.

Danes sem ga tudi vžgal normalno peljal nekje 5 km, ko ga je kar naenkrat začelo zmankovat in nato je tudi ugasnil. Vžigal sem ga kakih 10 min in je vžgal samo če sem dal zaug, ko pa sem poizkusil dodati gas se je motor ugasnu. Po kakih 10 minutah je pa spet kar normlano vžgal delal nekih 20 min in nato spet ista zgodba(lavfanje samo pod zaugom.) Motor je lani od avgusta stav.

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo ?? 

Najlepša hvala za vse nasvete!

Ponovno pozdravljeni, zamjal sem svečke bencin prečistil pot bencina pa z motorjem še vedno isto. Po nekaj kilometrih včasih šele po 50ih se sliši ko da motor lavfal samo na 3 celindre in zato ga zalivat začne, če zelo hitro opazim to in začnem nabijat gas gre nekko to skoz v pol minute se samo pokadi in nato nekako normlano našrej lavfa :/

Zalvafa vedno normlano in ko je hladen motor zmeram zlo lepo lavfa:/

Še kdo kakšen predlog? Kšni kabli? cinšpula? 

že naprej hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko maš olja? Ti filter goriva funkcionira?

En simptom se mi zdi podoben kot ko ke preveč olja pa ga pol malo čez auspuh vn vrže, druga pa kot smet v karburatorju in igla ne zapre in pol malo zaliva.

Filter zraka je čist?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno je:

Da eden od cilindrov laufa, pa ne laufa, zaradi slabe svečke ali kabla, ali frgazerja.

Če eden od cilindrov ne laufa posledično zaliva lahko tudi frgazerje,

Poglej svečke, in če je katera drugačna, veš kateri cilinder nagaja.

 

 

Pri tej starosti motorja, je vse kable smiselno zamenjati, prav tako svečke, če ne poznaš njihove zgodovine.

Čiščenje in nastavitev frgazerjev je prav tako potrebna. Pa seveda nastavitev vžiga.

 

You tube in google pa  ti bosta pomagala.

 

 

Še vedno če ne gre in ne gre so tudi mehaniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponovno pozdravljeni, zamjal sem svečke bencin prečistil pot bencina pa z motorjem še vedno isto. Po nekaj kilometrih včasih šele po 50ih se sliši ko da motor lavfal samo na 3 celindre in zato ga zalivat začne, če zelo hitro opazim to in začnem nabijat gas gre nekko to skoz v pol minute se samo pokadi in nato nekako normlano našrej lavfa :/

Zalvafa vedno normlano in ko je hladen motor zmeram zlo lepo lavfa:/

Še kdo kakšen predlog? Kšni kabli? cinšpula? 

že naprej hvala!

Za začetek očisti uplinjače pa poročaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi lahko dobil takšno ali podobnih dimenzij "navojno palico" ki gre iz bloka motorja nanjo pa se nasadita cilinder in glava.  Ozirma pod kaj naj to iščem na ebayu?

 

 

post-34646-0-66745000-1430415655_thumb.jpg

post-34646-0-13668800-1430415686_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponovno pozdravljeni, zamjal sem svečke bencin prečistil pot bencina pa z motorjem še vedno isto. Po nekaj kilometrih včasih šele po 50ih se sliši ko da motor lavfal samo na 3 celindre in zato ga zalivat začne, če zelo hitro opazim to in začnem nabijat gas gre nekko to skoz v pol minute se samo pokadi in nato nekako normlano našrej lavfa :/

Zalvafa vedno normlano in ko je hladen motor zmeram zlo lepo lavfa:/

Še kdo kakšen predlog? Kšni kabli? cinšpula? 

že naprej hvala!

motom ti je dal dober nasvet!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, nekaj bi rad prispeval v temo :)

Zase sem izdelal ključ za odšravfat pokrovček/rebound adjuster na KTM 520SX vilicah WP MXMA4860. Narejen je iz 6mm debele nerjaveče jeklene počevine, zobčki so pa iz 4mm nerjaveče jeklene palice/žice. Lahko pošljem .dxf datoteko za razrez. Moje vilice so 2001 letnik in vem da imajo novejši model drugačne zobčke, nevem pa od katerega letnika naprej.
Tisti, ki se zanima mi lahko napiše ZS.
Ajde LP

post-38373-0-31435600-1430467167_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo slučajno menjaval teflone na ZX-6R Ninji 1999 letnik? Ali se bolj splača komplet motor zamenjat? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo idejo zakaj mi pri segretem motorju sklopka ne odvaja? Ko je mrzel dela bp, bolj kot se segreva motor, slabše sklopka odvaja in tudi luft na ročki se veča. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena od možnosti je, da sezaradi povečane temperature deformirajo lamele (kovinske).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena od možnosti je, da sezaradi povečane temperature deformirajo lamele (kovinske).

 

To sem upal; tnx.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče je cev/zajla preblizu kakega toplega dela? tako je bilo nekoč na xt-jki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst navijam za kovinske plošče; glede na-to da so ble tud lamele že obrabljene pod limitom in sem jih menjal, je nekak logično da so tud vmesne plošče pregrete/deformirane, karkoli. Mam naročene in jih čakam, bom napisal, če je blo to-to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez vikend sem razdiral čeljusti in pucal batke. Potem sem vse skp sestavil, dela BP. Na niplnu za luftat pa mi mejčken zavorna tekočina solzi zdej. Je treba navoj na niplnu kaj namazat s čim? Bakreno mastjo morda? Pri razdiranju čeljusti nisem upazil, da bi blo tam kaj namazano s čim, ampak ni pa nič puščalo.

 

post-13206-0-46451400-1430762219_thumb.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa bo to pomagalo? Saj ne pušča na luknjici od nipla ampak na navoju. Je treba namazat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nipl je okol 8€...daj odvij pa poglej če ni kaka smet prišla noter, ker nipl je konusen na koncu in mora lepo nalegat na konus v čeljusti, če je vmes smet je pa tako da solzi ja....v skrajnem primeru pa nateflonaj navoj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!