Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Čez vikend sem razdiral čeljusti in pucal batke. Potem sem vse skp sestavil, dela BP. Na niplnu za luftat pa mi mejčken zavorna tekočina solzi zdej. Je treba navoj na niplnu kaj namazat s čim? Bakreno mastjo morda? Pri razdiranju čeljusti nisem upazil, da bi blo tam kaj namazano s čim, ampak ni pa nič puščalo.

 

attachicon.gifIMAG0349-.jpg

Konus mora zadihtat!

In ne zateguj preveč, ker bo navoj hitro popustil in si v velikih težavah.

Dobro preglej, zakaj ti konus ne tesni in odpravi to napako.

Teflon pa močno odsvetujem... škoda tebe in motorja.

Objavljeno

Hondo CRF 250R 2004 mi na kurbel noče vžgati!???

če se spustim pa takoj vžge!!

kakršna koli ideja?????

Objavljeno

Konus mora zadihtat!

In ne zateguj preveč, ker bo navoj hitro popustil in si v velikih težavah.

Dobro preglej, zakaj ti konus ne tesni in odpravi to napako.

Teflon pa močno odsvetujem... škoda tebe in motorja.

Zakaj?

Objavljeno

Plošče zamenjane, po prvih nekaj 100 metrih z ogretim motorjem sklopka deluje kot mora. 

Zgledajo pa tkole (stare)post-9206-0-93980700-1430915835_thumb.jpg

 

Sem pa v olju detektiral ( :) ) vonj po bencinu in tudi precej redko se mi je zdelo. 

Moznosti: igla plovca ne zapira do konca in mi preliva

Prevelika glavna diza ( sem jo menjal in dal večjo ), igla in diza igle sta novi. Se kaksna moznost?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Plošče zamenjane, po prvih nekaj 100 metrih z ogretim motorjem sklopka deluje kot mora. 

Zgledajo pa tkole (stare)attachicon.gif20150506_141528.jpg

 

Sem pa v olju detektiral ( :) ) vonj po bencinu in tudi precej redko se mi je zdelo. 

Moznosti: igla plovca ne zapira do konca in mi preliva

Prevelika glavna diza ( sem jo menjal in dal večjo ), igla in diza igle sta novi. Se kaksna moznost?

Diza pomoje nima veze. Igla ne zapira, možno kaka smet itd. oz. nepravilna višina plovčka. 

Ampak če je to, bi ti verjetno tudi zalilo svečko...?

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno (popravljeno)

Zakaj?

Ker se zavorni sistem ne "servisira in popravlja" na tak način.

Posebno je potrebna previsnost pri "zategovanju" oddušnih vijakov, če že ne popustijo navoji v čeljusti se rado zgodi, da se poškoduje tesnilni konus in rezulat je tak kot ga je opisal @Mattithyahu.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Diza pomoje nima veze. Igla ne zapira, možno kaka smet itd. oz. nepravilna višina plovčka. 

Ampak če je to, bi ti verjetno tudi zalilo svečko...?

 

Tud men je to čudno, ja; ker svečka je "taprave" barve - svetlo rjava; motor laufa super sicer, edin poraba mi je mal sumljiva na vsake tolk, ampak verjetno režim delovanja to povzroči. Višina plovca je najbrž enaka kot je bla pred pol leta, ko sem jo nastavljal? Je to možno, da se spremeni sama od sebe?

Objavljeno

Na niplnu za luftat pa mi mejčken zavorna tekočina solzi zdej.

 

Mejčkn sem prtegnu vijak, zdaj že drugi dan mir. Mrbit sem bil prenežen, sem kar previden pri teh alu zadevah. Je pa možno tudi, sem prebral, da je nekaj tekočine ostalo v samem niplu in med navojem, in potem ko sem gor nataknil kapco, je kapca porinla zrak v nipl in je ta čez navoj (ker navoj ne tesni, ampak konus) potiskal tekočino. :ninja:  Nema veze, važn da je zdaj mir.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Lp, imam eno vprašanje glede hornetke. V prostem teku ne laufa gladko, se zaganja skoraj trokira, drugače pa ko daš gas je vse normalno. Kaj bi lahko bil vzrok?

Popravljeno . Popravil Damic
Objavljeno

Ker se zavorni sistem ne "servisira in popravlja" na tak način.

Posebno je potrebna previsnost pri "zategovanju" oddušnih vijakov, če že ne popustijo navoji v čeljusti se rado zgodi, da se poškoduje tesnilni konus in rezulat je tak kot ga je opisal @Mattithyahu.

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=283074replika ;)

Objavljeno

Lp, imam eno vprašanje glede hornetke. V prostem teku ne laufa gladko, se zaganja skoraj trokira, drugače pa ko daš gas je vse normalno. Kaj bi lahko bil vzrok?

 

Za začetek poskusi sinhronizirat vplinjače.

Objavljeno (popravljeno)

Tud men je to čudno, ja; ker svečka je "taprave" barve - svetlo rjava; motor laufa super sicer, edin poraba mi je mal sumljiva na vsake tolk, ampak verjetno režim delovanja to povzroči. Višina plovca je najbrž enaka kot je bla pred pol leta, ko sem jo nastavljal? Je to možno, da se spremeni sama od sebe?

Pomoje da ne. Pa če bi bila višina plovčka napačna, bi se poznalo na barvi svečke.  Zdej edin možno, da ti je čez noč bencin stekel v olje-če si pozabil zapret pipico oz. če je vakumnska v okvari. .. Al maš pa privohe ...se tud zgodi :)

Aja bencin lahko udari tudi skozi oddušek lončka uplinjača, ne samo skozi dizo...ampak če je pipica in iglica + višina plovčka OK, se to nebi smelo zgoditi. 

 

Lp, imam eno vprašanje glede hornetke. V prostem teku ne laufa gladko, se zaganja skoraj trokira, drugače pa ko daš gas je vse normalno. Kaj bi lahko bil vzrok?

Možno, da vleče zrak med cilindrom in vplinjači. Pskusi mal posprejat okol prirobnic z čistilom za vplinjače, če se obrati spremenijo (padejo, narastejo) je to-to.

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tud men je to čudno, ja; ker svečka je "taprave" barve - svetlo rjava; motor laufa super sicer, edin poraba mi je mal sumljiva na vsake tolk, ampak verjetno režim delovanja to povzroči. Višina plovca je najbrž enaka kot je bla pred pol leta, ko sem jo nastavljal? Je to možno, da se spremeni sama od sebe?

men pa nekaj ni jasno pri tem bencinu in olju..  kje ima bencin sploh teoretično možnost priti v olje ???

kolikor se mi zdi edino mimo batnih obročkov ...

če ti vplinjač deluje brezhibno in se ne preliva bencin preko in potem v izgorevalni prostor na bat ter mimo njega - pri hladni mašini seveda ko nastane malce lufta - potem lahko to dela edino pri kompresijskem stiskanju - ko se pritisk zviša porine nekaj mešanice goriva in zraka mimo batnih obročkov ...

če vplinjač dela brezhibno pomeri kompresijo...

Objavljeno (popravljeno)

Spoštujem mnenje vsakega. Vendar me zanima zakaj do sedaj še nisem naletel na vozilo, ki bi imelo na navojih oddušnih vijakov navit teflonski trak. Zakaj ga v servisih ne uporabljajo?

 

Možakar je ovil navoje zato, da mu med odzračevanjem ne "vleče" zraka nazaj v zavorni cilinder. Tako opisuje način kako odzrači zavorni sistem.

Zato pa je na koncu poudaril "Forget the "Pump pump pump, crack.... close... repeat" method. It sucks."

 

Vsako sezono na vseh motorjih do sedaj sem zamenjal zavorno tekočino z "orodjem" pravzaprav pripravami, kiso opisane, seveda brez teflona. Sem celo na kratko opisal v temi F700GS.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Nevem, mogoče zato ker nisi na vsaki zavorni čeljusti in cilindru odvil nipla da vidiš če je gor teflon. Zakaj v srevisih ne uporabljajo pa logično, morajo tudi oni zaslužit in s takimi "Macgyver" metodami bodo bol težko pa še dvom bodo vzbujali v strankah. Mene osebno ne moti če bi mi bil s teflonom povit navoj, samo da ne pride v kanal zavorni čeljusti, ker sam "point" mi je jasen.

In ja v temi je bilo govora v tem kako po navoju povleče zrak nazaj v sistem, vendar so fantje povili navoj in s takimi čeljustimi dirkajo :), kul sam da laufa.

Objavljeno

povijanje navoja na niplu s teflonom ima v dirkaškem svetu samo eno funkcijo, in sicer je namesto locktitea, se pravi proti odvitju

Objavljeno (popravljeno)

men pa nekaj ni jasno pri tem bencinu in olju..  kje ima bencin sploh teoretično možnost priti v olje ???

 

Kot si rekel mimo batnih obročkov še bolj pogosto pa skozi oddušek bloka agregata, ki je pri večini motorjev speljan v airbox.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno (popravljeno)

Lp, sem poskusil tesnenje uplinjačev, vse ok, prvo kar smo našli prve ali pa neorginalne svečke, danes vstavil nove in skoraj isto, lepše laufa ampak ni to to. Bom se posveto z serviserjem in naj preveri uplinjače. Ali pa to lahko sam nastavim??

Popravljeno . Popravil Damic
Objavljeno

 

če vplinjač dela brezhibno pomeri kompresijo...

 

Bi jo, pa moram najprej pri rumenih naročit leak down tester.

Objavljeno

Lp, sem poskusil tesnenje uplinjačev, vse ok, prvo kar smo našli prve ali pa neorginalne svečke, danes vstavil nove in skoraj isto, lepše laufa ampak ni to to. Bom se posveto z serviserjem in naj preveri uplinjače. Ali pa to lahko sam nastavim??

Takšno pripravo rabiš, da sinhroniziraš vplinjače.

Objavljeno

Kot si rekel mimo batnih obročkov še bolj pogosto pa skozi oddušek bloka agregata, ki je pri večini motorjev speljan v airbox.

če razumem pravilno ti mora iz vplinjača bencin pretekati v airbox ...  in nalekoma bi potem moralo tudi zraven hladnega motorja kar lepo smrdeti po bencinu ... ok al pa dišati  :P

Objavljeno

ja se ponavad kar voha, pa tud zna ga mal po tleh stečt. odvisno od tega, kako je narejen airbox

Objavljeno

Lp, sem poskusil tesnenje uplinjačev, vse ok, prvo kar smo našli prve ali pa neorginalne svečke, danes vstavil nove in skoraj isto, lepše laufa ampak ni to to. Bom se posveto z serviserjem in naj preveri uplinjače. Ali pa to lahko sam nastavim??

 

Pelji mehaniku naj ti sinhronizira vplinjače. Lahko pa to narediš tudi sam, vendar potrebuješ takšno pripravo kot ti je MiNa prilepil link.

Objavljeno

Pelji mehaniku naj ti sinhronizira vplinjače. Lahko pa to narediš tudi sam, vendar potrebuješ takšno pripravo kot ti je MiNa prilepil link.

 

Sem se zmenil z mehanikom,mi bo nastavil uplinjače. Kaj pa pipica za gorivo,je lahko kriva? Mal mi je čudno da neprime čoka, oziroma ne tako kot bi moral delat.

Objavljeno

Zdravo 

 

Zanima me kakšen strošek predstavlja menjava štarterja na Ktm duke 2?

 

Motor na "kurbl" fajn vžge, štarter pa v prazno vrti. Nekje sem slišal, da se lahto tudi nekaj podreja (puše), če se prav spomnim, da bi štarter spet zagrabil. A ima kdo kakšne izkušnje s tem?

 

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!