Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo 

 

Zanima me kakšen strošek predstavlja menjava štarterja na Ktm duke 2?

 

Motor na "kurbl" fajn vžge, štarter pa v prazno vrti. Nekje sem slišal, da se lahto tudi nekaj podreja (puše), če se prav spomnim, da bi štarter spet zagrabil. A ima kdo kakšne izkušnje s tem?

 

lp

Sklopka štarterja je šla. Za ene se dobijo ˝rebuild kiti˝ ene je treba menjat komplet. Za ceno pa nebi vedu.

Objavljeno

Strošek cca 3 eu  :blush: Crkne fedra na sklopki štarterja izvoljo link ,za tvojega deluje semering mere imaš v linku in komplet postopek obnove 

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=222515

 

Dolžn za pivo  :OK:

Pozabil si povedati da ta vzmet od semeringa ni enako močna kot original zato zdrži precej manj štartov. Je bila ta tema že na široko obdelana na ducati forumu in ugotovitev je da se ne splača raje novo ali pa rabljeno sklopko ;)

Objavljeno

Če se ti šraufa je sigurno boljše menjat par vzmeti, predvsem pa cenejše. :D

Objavljeno

Zdravo

 

Na hondi cbr 900 moram menjati ploščice. Katere mi priporočate da vzamem? Možno pa da bom rabil še diske ker mi kr dobr trese zdej balanco.

Objavljeno

Strošek cca 3 eu  :blush: Crkne fedra na sklopki štarterja izvoljo link ,za tvojega deluje semering mere imaš v linku in komplet postopek obnove 

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=222515

 

Dolžn za pivo  :OK:

 

 

Super opis, bom nekje staknil tale feder, si bom kar zalogo naredil, pa za letošnjo sezono bo! Fenks, maš pivo v dobrem  :)

Objavljeno

Crknila mi je žarnica v žmigavcu (smerokaz): 12V, 23 W, dolžina je cca. 30mm, oznaka:  ba9s bulb.

Ali mogoče kdo ve kje bi lahko to v Lj nabavil?

Hvala za info.

Objavljeno (popravljeno)

Crknila mi je žarnica v žmigavcu (smerokaz): 12V, 23 W, dolžina je cca. 30mm, oznaka:  ba9s bulb.

Ali mogoče kdo ve kje bi lahko to v Lj nabavil?

Hvala za info.

doopcar brod pokliči pa vprašaj ...

drugače pa skoraj povsod samo so 20w https://www.euroton.si/avtodeli/87600373-12v-20w-ba9s-netto-cena-h20w-11-p-12431.aspx

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno (popravljeno)

doopcar brod pokliči pa vprašaj ...

drugače pa skoraj povsod samo so 20w https://www.euroton.si/avtodeli/87600373-12v-20w-ba9s-netto-cena-h20w-11-p-12431.aspx

 

Hvala Thumper.

Verjetno bi bilo tudi 20W v redu.

Za silo sem probal dat notri 4W žarnico, pa to očitno ne deluje,  nekako je "zmedlo" avtomat za žmigavce. Rezultat je bil prehitro utripanje, pa tudi premalo sveti.

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno (popravljeno)

Hvala Thumper.

Verjetno bi bilo tudi 20W v redu.

Za silo sem probal dat notri 4W žarnico, pa to očitno ne deluje,  nekako je "zmedlo" avtomat za žmigavce. Rezultat je bil prehitro utripanje, pa tudi premalo sveti.

20W halogenska žarnica na bajonet, avtoelektrika Kogovšek, imajo trgovino in lahko dobiš tudi kakšen strokovni odgovor ......

Popravljeno . Popravil yakuza
Objavljeno

Ima kdo doma al pa ve kje bi dobil naslednje dele gre se pa za Kawasaki Z750 2006letnik

-prednji blatnik

-desna vilica

-komplet desne tačke voznik

-komplet desne tačke sopotnik

Objavljeno

Kaj mi lahko kdo pomaga ali svetuje

imam horneta PC34 katerem sem menjal tesnilo na glavi ker mi je pomešalo vodo in olje

glavo sam dal brusit, tesnila naročil v Domžalah zamenjal očistil vse kanale, po navodili zategnil vse vijake nazaj sestavil, potem ugotovil daje dejansko šel oring tesnilo na vodni črpalki ampak rešeno.

Zdaj pa mi niti pod razno noče vžgat pa še svečke so suhe ker jih niti ne zalije, sem preveril iskro vse imajo vezane pa so 1-4,2-3, kokar da nebi bencina dobile

Motor je prej normalno tekel se pravi ni se sam ugasnil ali pa kaj drugega da bi bilo,  frgazer pa tudi nisem se nič dotikal da bi ga kaj razstavljal, samo sam ga dol snel 

Kakšen nasvet razen da ga na servis peljem

Objavljeno

Kaj mi lahko kdo pomaga ali svetuje

imam horneta PC34 katerem sem menjal tesnilo na glavi ker mi je pomešalo vodo in olje

glavo sam dal brusit, tesnila naročil v Domžalah zamenjal očistil vse kanale, po navodili zategnil vse vijake nazaj sestavil, potem ugotovil daje dejansko šel oring tesnilo na vodni črpalki ampak rešeno.

Zdaj pa mi niti pod razno noče vžgat pa še svečke so suhe ker jih niti ne zalije, sem preveril iskro vse imajo vezane pa so 1-4,2-3, kokar da nebi bencina dobile

Motor je prej normalno tekel se pravi ni se sam ugasnil ali pa kaj drugega da bi bilo,  frgazer pa tudi nisem se nič dotikal da bi ga kaj razstavljal, samo sam ga dol snel 

Kakšen nasvet razen da ga na servis peljem

Prvo preveri kako si priklopil bencin, ce sploh pride do fergazerjev. Drugače pa daj malo bencina na svčko, pa boš videl,če sploh da kak glas....

Objavljeno

Prvo preveri kako si priklopil bencin, ce sploh pride do fergazerjev. Drugače pa daj malo bencina na svčko, pa boš videl,če sploh da kak glas....

sem preveril na fergazerji  spodaj je šraufek na vsakem, malo ga odviješ pa že priteče bencin tak da frgazerji dobijo sam naprej zgleda ne gre

Objavljeno

Kaj mi lahko kdo pomaga ali svetuje

imam horneta PC34 katerem sem menjal tesnilo na glavi ker mi je pomešalo vodo in olje

glavo sam dal brusit, tesnila naročil v Domžalah zamenjal očistil vse kanale, po navodili zategnil vse vijake nazaj sestavil, potem ugotovil daje dejansko šel oring tesnilo na vodni črpalki ampak rešeno.

Zdaj pa mi niti pod razno noče vžgat pa še svečke so suhe ker jih niti ne zalije, sem preveril iskro vse imajo vezane pa so 1-4,2-3, kokar da nebi bencina dobile

Motor je prej normalno tekel se pravi ni se sam ugasnil ali pa kaj drugega da bi bilo,  frgazer pa tudi nisem se nič dotikal da bi ga kaj razstavljal, samo sam ga dol snel 

Kakšen nasvet razen da ga na servis peljem

a ventile si nastavil ko si zmontiral pobrušeno glavo - in to verjetno pobrušeno več kot naj bi bila zračnost na ventilih ??? če je slučajno tako kot mislim jst laik pol maš sesalne ventile zaprte pa še ketnco si zamaknil ..ne sej mal se hecam tolk pa ne morš falit da bi ble svečke suhe razen če si pozabil dat notr ketnco al pa odmične..  :lol:

Objavljeno

Ni mi čisto jasno, kako dogbonei spremenijo geometrijo motorja zakaj bi krajši zvišali sedež in obratno ter katere lastnosti motorja se vse spremenijo? Ima kdo izkušnje z menjavo le teh, je treba biti na kaj posebej pozoren?

Objavljeno

Super opis, bom nekje staknil tale feder, si bom kar zalogo naredil, pa za letošnjo sezono bo! Fenks, maš pivo v dobrem  :)

Maš pivo tud od mene...ta ista stvar je crknila na ženinem ER 6

Objavljeno

a ventile si nastavil ko si zmontiral pobrušeno glavo - in to verjetno pobrušeno več kot naj bi bila zračnost na ventilih ??? če je slučajno tako kot mislim jst laik pol maš sesalne ventile zaprte pa še ketnco si zamaknil ..ne sej mal se hecam tolk pa ne morš falit da bi ble svečke suhe razen če si pozabil dat notr ketnco al pa odmične..  :lol:

ne ventile nisem nič nastavljal ker je glava bila tuširana samo za stotinko milimetra, ketnico pa sem še dodatno označil

Objavljeno

ne ventile nisem nič nastavljal ker je glava bila tuširana samo za stotinko milimetra, ketnico pa sem še dodatno označil

zgoraj si oznacil, kaj pa spodaj?Zmerikompresisjo,če je prisotna si malo pomagaj s sprejem za zavore v AIRBOX. Ne pretiravaj s količino. Prvo pa preveri nastavitev verige. Pol preveri če je iskra, pa malobencina nalij na svečko in svečko privij v glavo in probaj. pa tako naprej.....

Objavljeno

Pri odvijanju M15 vijaka mi je pobralo robove vijaka. Sedaj bi potreboval dobiti gedore z ozbi, kot je na spodnji fotki - morda kdo ve kje se pri nas to dobi?

 

post-9508-0-35617500-1432145865.png

Objavljeno

Pri odvijanju M15 vijaka mi je pobralo robove vijaka. Sedaj bi potreboval dobiti gedore z ozbi, kot je na spodnji fotki - morda kdo ve kje se pri nas to dobi?

 

attachicon.gifza odstranjevanje vijakov.png

vijaka ? verjetno matice ... pobrusiš glavo za eno cifro ključa na dol ..tako da je na vrhu tam-tam in se potem proti korenu malce razširi..vzameš gedoro , kratek podaljšek in navadno štango z nastavkom za v gedoro.. .. najprej z 2 kilsko macolo malce nabiješ gedoro na vijak ali matico , vstaviš podaljšek z navadno ročko v gedoro in našponaš ročko ter hkrati z macolco tolčeš po glavi nastavka .. če to narediš ko je še toplo od brušenja bo šlo hitreje...

v dvoje gre lažje ..

Objavljeno (popravljeno)

brisi

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

Ne, je vijak M15, ki drži desno tačko na Hondi Dominator in gre direktno v okvir.

 

Rad bi namestil centralno stojalo in moram odstraniti ta vijak. Bi se pa poslužil čim manj invazivnih posegov, da ne poškodujem barve okvirja in podobno.

Objavljeno (popravljeno)

Izvrtaj luknjo in zabij noter torx......Vijak bos rabil po tem nov čeprav se mi zdi M15 vijak malo premočan za kaj takega a je mogoče vijak za viličast ključ 15?

Popravljeno . Popravil milosh
Objavljeno (popravljeno)

ta predlog s "finim" torxom  ( ima več "ostrih zob" kot običajni torx nastavek ) je ok. Jaz sem rešil zadevo, ko mi je pobralo spodnji imbus vijak, ki drži skupaj sprednji amortizer. Enostavno nabil torx nastavek v imbus glavo in z enakomerno silo odvil vijak....

post-26502-0-87152800-1432212878_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil yakuza

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!