trojan69 Objavljeno Maj 10, 2015 Opozori Objavljeno Maj 10, 2015 Zdravo Zanima me kakšen strošek predstavlja menjava štarterja na Ktm duke 2? Motor na "kurbl" fajn vžge, štarter pa v prazno vrti. Nekje sem slišal, da se lahto tudi nekaj podreja (puše), če se prav spomnim, da bi štarter spet zagrabil. A ima kdo kakšne izkušnje s tem? lp Sklopka štarterja je šla. Za ene se dobijo ˝rebuild kiti˝ ene je treba menjat komplet. Za ceno pa nebi vedu.
JO_18 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 (popravljeno) Strošek cca 3 eu Crkne fedra na sklopki štarterja izvoljo link ,za tvojega deluje semering mere imaš v linku in komplet postopek obnove http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=222515 Dolžn za pivo Popravljeno Maj 11, 2015. Popravil JO_18 M1tch, thumper in hajoktejn 3
ludiluka Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Strošek cca 3 eu Crkne fedra na sklopki štarterja izvoljo link ,za tvojega deluje semering mere imaš v linku in komplet postopek obnove http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=222515 Dolžn za pivo Pozabil si povedati da ta vzmet od semeringa ni enako močna kot original zato zdrži precej manj štartov. Je bila ta tema že na široko obdelana na ducati forumu in ugotovitev je da se ne splača raje novo ali pa rabljeno sklopko
SLVR Objavljeno Maj 12, 2015 Opozori Objavljeno Maj 12, 2015 Če se ti šraufa je sigurno boljše menjat par vzmeti, predvsem pa cenejše.
tehnakar Objavljeno Maj 12, 2015 Opozori Objavljeno Maj 12, 2015 Zdravo Na hondi cbr 900 moram menjati ploščice. Katere mi priporočate da vzamem? Možno pa da bom rabil še diske ker mi kr dobr trese zdej balanco. BRANE 1
M1tch Objavljeno Maj 12, 2015 Opozori Objavljeno Maj 12, 2015 Strošek cca 3 eu Crkne fedra na sklopki štarterja izvoljo link ,za tvojega deluje semering mere imaš v linku in komplet postopek obnove http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=222515 Dolžn za pivo Super opis, bom nekje staknil tale feder, si bom kar zalogo naredil, pa za letošnjo sezono bo! Fenks, maš pivo v dobrem
izibajker Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Crknila mi je žarnica v žmigavcu (smerokaz): 12V, 23 W, dolžina je cca. 30mm, oznaka: ba9s bulb. Ali mogoče kdo ve kje bi lahko to v Lj nabavil? Hvala za info.
thumper Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 (popravljeno) Crknila mi je žarnica v žmigavcu (smerokaz): 12V, 23 W, dolžina je cca. 30mm, oznaka: ba9s bulb. Ali mogoče kdo ve kje bi lahko to v Lj nabavil? Hvala za info. doopcar brod pokliči pa vprašaj ... drugače pa skoraj povsod samo so 20w https://www.euroton.si/avtodeli/87600373-12v-20w-ba9s-netto-cena-h20w-11-p-12431.aspx Popravljeno Maj 14, 2015. Popravil thumper
izibajker Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 (popravljeno) doopcar brod pokliči pa vprašaj ... drugače pa skoraj povsod samo so 20w https://www.euroton.si/avtodeli/87600373-12v-20w-ba9s-netto-cena-h20w-11-p-12431.aspx Hvala Thumper. Verjetno bi bilo tudi 20W v redu. Za silo sem probal dat notri 4W žarnico, pa to očitno ne deluje, nekako je "zmedlo" avtomat za žmigavce. Rezultat je bil prehitro utripanje, pa tudi premalo sveti. Popravljeno Maj 14, 2015. Popravil izibajker
yakuza Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 (popravljeno) Hvala Thumper. Verjetno bi bilo tudi 20W v redu. Za silo sem probal dat notri 4W žarnico, pa to očitno ne deluje, nekako je "zmedlo" avtomat za žmigavce. Rezultat je bil prehitro utripanje, pa tudi premalo sveti. 20W halogenska žarnica na bajonet, avtoelektrika Kogovšek, imajo trgovino in lahko dobiš tudi kakšen strokovni odgovor ...... Popravljeno Maj 15, 2015. Popravil yakuza izibajker 1
domi46 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Ima kdo doma al pa ve kje bi dobil naslednje dele gre se pa za Kawasaki Z750 2006letnik -prednji blatnik -desna vilica -komplet desne tačke voznik -komplet desne tačke sopotnik
McN Objavljeno Maj 18, 2015 Opozori Objavljeno Maj 18, 2015 Kaj mi lahko kdo pomaga ali svetuje imam horneta PC34 katerem sem menjal tesnilo na glavi ker mi je pomešalo vodo in olje glavo sam dal brusit, tesnila naročil v Domžalah zamenjal očistil vse kanale, po navodili zategnil vse vijake nazaj sestavil, potem ugotovil daje dejansko šel oring tesnilo na vodni črpalki ampak rešeno. Zdaj pa mi niti pod razno noče vžgat pa še svečke so suhe ker jih niti ne zalije, sem preveril iskro vse imajo vezane pa so 1-4,2-3, kokar da nebi bencina dobile Motor je prej normalno tekel se pravi ni se sam ugasnil ali pa kaj drugega da bi bilo, frgazer pa tudi nisem se nič dotikal da bi ga kaj razstavljal, samo sam ga dol snel Kakšen nasvet razen da ga na servis peljem
Motorist76 Objavljeno Maj 18, 2015 Opozori Objavljeno Maj 18, 2015 Kaj mi lahko kdo pomaga ali svetuje imam horneta PC34 katerem sem menjal tesnilo na glavi ker mi je pomešalo vodo in olje glavo sam dal brusit, tesnila naročil v Domžalah zamenjal očistil vse kanale, po navodili zategnil vse vijake nazaj sestavil, potem ugotovil daje dejansko šel oring tesnilo na vodni črpalki ampak rešeno. Zdaj pa mi niti pod razno noče vžgat pa še svečke so suhe ker jih niti ne zalije, sem preveril iskro vse imajo vezane pa so 1-4,2-3, kokar da nebi bencina dobile Motor je prej normalno tekel se pravi ni se sam ugasnil ali pa kaj drugega da bi bilo, frgazer pa tudi nisem se nič dotikal da bi ga kaj razstavljal, samo sam ga dol snel Kakšen nasvet razen da ga na servis peljem Prvo preveri kako si priklopil bencin, ce sploh pride do fergazerjev. Drugače pa daj malo bencina na svčko, pa boš videl,če sploh da kak glas....
McN Objavljeno Maj 18, 2015 Opozori Objavljeno Maj 18, 2015 Prvo preveri kako si priklopil bencin, ce sploh pride do fergazerjev. Drugače pa daj malo bencina na svčko, pa boš videl,če sploh da kak glas.... sem preveril na fergazerji spodaj je šraufek na vsakem, malo ga odviješ pa že priteče bencin tak da frgazerji dobijo sam naprej zgleda ne gre
thumper Objavljeno Maj 19, 2015 Opozori Objavljeno Maj 19, 2015 Kaj mi lahko kdo pomaga ali svetuje imam horneta PC34 katerem sem menjal tesnilo na glavi ker mi je pomešalo vodo in olje glavo sam dal brusit, tesnila naročil v Domžalah zamenjal očistil vse kanale, po navodili zategnil vse vijake nazaj sestavil, potem ugotovil daje dejansko šel oring tesnilo na vodni črpalki ampak rešeno. Zdaj pa mi niti pod razno noče vžgat pa še svečke so suhe ker jih niti ne zalije, sem preveril iskro vse imajo vezane pa so 1-4,2-3, kokar da nebi bencina dobile Motor je prej normalno tekel se pravi ni se sam ugasnil ali pa kaj drugega da bi bilo, frgazer pa tudi nisem se nič dotikal da bi ga kaj razstavljal, samo sam ga dol snel Kakšen nasvet razen da ga na servis peljem a ventile si nastavil ko si zmontiral pobrušeno glavo - in to verjetno pobrušeno več kot naj bi bila zračnost na ventilih ??? če je slučajno tako kot mislim jst laik pol maš sesalne ventile zaprte pa še ketnco si zamaknil ..ne sej mal se hecam tolk pa ne morš falit da bi ble svečke suhe razen če si pozabil dat notr ketnco al pa odmične.. :lol:
Belaglava Objavljeno Maj 19, 2015 Opozori Objavljeno Maj 19, 2015 Ni mi čisto jasno, kako dogbonei spremenijo geometrijo motorja zakaj bi krajši zvišali sedež in obratno ter katere lastnosti motorja se vse spremenijo? Ima kdo izkušnje z menjavo le teh, je treba biti na kaj posebej pozoren?
pohajač Objavljeno Maj 19, 2015 Opozori Objavljeno Maj 19, 2015 Super opis, bom nekje staknil tale feder, si bom kar zalogo naredil, pa za letošnjo sezono bo! Fenks, maš pivo v dobrem Maš pivo tud od mene...ta ista stvar je crknila na ženinem ER 6 M1tch 1
McN Objavljeno Maj 19, 2015 Opozori Objavljeno Maj 19, 2015 a ventile si nastavil ko si zmontiral pobrušeno glavo - in to verjetno pobrušeno več kot naj bi bila zračnost na ventilih ??? če je slučajno tako kot mislim jst laik pol maš sesalne ventile zaprte pa še ketnco si zamaknil ..ne sej mal se hecam tolk pa ne morš falit da bi ble svečke suhe razen če si pozabil dat notr ketnco al pa odmične.. :lol: ne ventile nisem nič nastavljal ker je glava bila tuširana samo za stotinko milimetra, ketnico pa sem še dodatno označil
Motorist76 Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 ne ventile nisem nič nastavljal ker je glava bila tuširana samo za stotinko milimetra, ketnico pa sem še dodatno označil zgoraj si oznacil, kaj pa spodaj?Zmerikompresisjo,če je prisotna si malo pomagaj s sprejem za zavore v AIRBOX. Ne pretiravaj s količino. Prvo pa preveri nastavitev verige. Pol preveri če je iskra, pa malobencina nalij na svečko in svečko privij v glavo in probaj. pa tako naprej..... hajoktejn 1
suntrace14 Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Pri odvijanju M15 vijaka mi je pobralo robove vijaka. Sedaj bi potreboval dobiti gedore z ozbi, kot je na spodnji fotki - morda kdo ve kje se pri nas to dobi?
thumper Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Pri odvijanju M15 vijaka mi je pobralo robove vijaka. Sedaj bi potreboval dobiti gedore z ozbi, kot je na spodnji fotki - morda kdo ve kje se pri nas to dobi? za odstranjevanje vijakov.png vijaka ? verjetno matice ... pobrusiš glavo za eno cifro ključa na dol ..tako da je na vrhu tam-tam in se potem proti korenu malce razširi..vzameš gedoro , kratek podaljšek in navadno štango z nastavkom za v gedoro.. .. najprej z 2 kilsko macolo malce nabiješ gedoro na vijak ali matico , vstaviš podaljšek z navadno ročko v gedoro in našponaš ročko ter hkrati z macolco tolčeš po glavi nastavka .. če to narediš ko je še toplo od brušenja bo šlo hitreje... v dvoje gre lažje .. jany 1
NejcZ Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 (popravljeno) brisi Popravljeno Maj 20, 2015. Popravil NejcZ
suntrace14 Objavljeno Maj 21, 2015 Opozori Objavljeno Maj 21, 2015 Ne, je vijak M15, ki drži desno tačko na Hondi Dominator in gre direktno v okvir. Rad bi namestil centralno stojalo in moram odstraniti ta vijak. Bi se pa poslužil čim manj invazivnih posegov, da ne poškodujem barve okvirja in podobno.
milosh Objavljeno Maj 21, 2015 Opozori Objavljeno Maj 21, 2015 (popravljeno) Izvrtaj luknjo in zabij noter torx......Vijak bos rabil po tem nov čeprav se mi zdi M15 vijak malo premočan za kaj takega a je mogoče vijak za viličast ključ 15? Popravljeno Maj 21, 2015. Popravil milosh yakuza 1
yakuza Objavljeno Maj 21, 2015 Opozori Objavljeno Maj 21, 2015 (popravljeno) ta predlog s "finim" torxom ( ima več "ostrih zob" kot običajni torx nastavek ) je ok. Jaz sem rešil zadevo, ko mi je pobralo spodnji imbus vijak, ki drži skupaj sprednji amortizer. Enostavno nabil torx nastavek v imbus glavo in z enakomerno silo odvil vijak.... Popravljeno Maj 21, 2015. Popravil yakuza trojan69 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se