Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ne košček izgleda popolnoma enako. Edina razlika je da se ga ne da odšraufati ;)

Eh to si mel spet kakšno makaronarsko zadevo  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, operacija uspela, pacient preživel...pot po ulici gor in dol je pa tudi že za njim. Hvala vsem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mi lahko kdo pomaga ali svetuje

imam horneta PC34 katerem sem menjal tesnilo na glavi ker mi je pomešalo vodo in olje

glavo sam dal brusit, tesnila naročil v Domžalah zamenjal očistil vse kanale, po navodili zategnil vse vijake nazaj sestavil, potem ugotovil daje dejansko šel oring tesnilo na vodni črpalki ampak rešeno.

Zdaj pa mi niti pod razno noče vžgat pa še svečke so suhe ker jih niti ne zalije, sem preveril iskro vse imajo vezane pa so 1-4,2-3, kokar da nebi bencina dobile

Motor je prej normalno tekel se pravi ni se sam ugasnil ali pa kaj drugega da bi bilo,  frgazer pa tudi nisem se nič dotikal da bi ga kaj razstavljal, samo sam ga dol snel 

Kakšen nasvet razen da ga na servis peljem

Nisi napisal, če si uspel vžgat motor. Če nisi, poskusi z vrstnim redom kablov na sveče 1 3 4 2 ........ Vsaj tako je bilo včasih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čim? S prsti ne gre. S kleščami nisem upal probat, da kaj ne zje*em

Pa ti se zajebavaš, na tej, na tvoji sliki se odvije 100 %

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, na hondi hornet 600 letnik 2002 sem zamenja vžigalne svečke,zdaj pa sem mal zmeden! Tiste ki so bile not nimajo celega navoja, oziroma pri tesnilni podloški je kao nek konus, pri novih NGK CR9E svečkah pa tega ni, je od začetka do konca navoj. Zdaj pa me zanima če je to ok ali pa ni.

Tako dodam še sliko kaj mislim, to je stara svečka 

 

 

img20150519182442.jpg

Popravljeno . Popravil Damic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Lahko daš not tiste s celim navojem vendar mora biti dolžina stare svečke torej navoj + tisti del brez navoja enak dolžini navoja nove svečke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo zadnjič na cbf menjal pa so bile tudi prej Denso noter... NGK ima malo drugačen izgled, ampak kljub temu so šle lepo noter. Sta pa oba tipa navedena kot OK po originalnem Honda priročniku za uporabo. A navodila imaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štelanje ventilov. 

Torej imam nenavaden probmlem, naštelam ventile ( yamaja sr 125, en cilinder samo 2 ventila), obrnem z gedoro glavno gred za par krogov in ponovno preverim. in kar naenkrat na vsaki strani ventili po kakšen mm lufta ??

Kaj je možno da je res šla v 3 krasne odmična gred ali ima kdo drug še kak predlog kaj naj polgedam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo zadnjič na cbf menjal pa so bile tudi prej Denso noter... NGK ima malo drugačen izgled, ampak kljub temu so šle lepo noter. Sta pa oba tipa navedena kot OK po originalnem Honda priročniku za uporabo. A navodila imaš?

 

Ne nimam navodil. in hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štelanje ventilov. 

Torej imam nenavaden probmlem, naštelam ventile ( yamaja sr 125, en cilinder samo 2 ventila), obrnem z gedoro glavno gred za par krogov in ponovno preverim. in kar naenkrat na vsaki strani ventili po kakšen mm lufta ??

Kaj je možno da je res šla v 3 krasne odmična gred ali ima kdo drug še kak predlog kaj naj polgedam?

Odmična nima veze tudi če je zjebana pokaže vedno enak luft (problem zjebane odmične je edino odpiralni časi in odmik ventila) uglavnem lahko so zjebani ležaji odmične lahko so zviti ventili in se ti ne lepo povračajo v izhodiščno lego lahko je slaba ketna od odmične gredi tukaj se pa stvar bolj ali manj konča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventile in ketno (bl napenjalec) dvomim, ker moped nebi šel nikamor oz. ob 2mm zvitem ventilu niti nebi upalu...mogoče bi bli lahko ležaji, najbolj pa sumim na napako mehanika...si že kdaj to delal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štelanje ventilov. 

Torej imam nenavaden probmlem, naštelam ventile ( yamaja sr 125, en cilinder samo 2 ventila), obrnem z gedoro glavno gred za par krogov in ponovno preverim. in kar naenkrat na vsaki strani ventili po kakšen mm lufta ??

Kaj je možno da je res šla v 3 krasne odmična gred ali ima kdo drug še kak predlog kaj naj polgedam?

dej še enkrat preveri če si štelal v nulti poziciji ..  če nisi siguren svečko ven pa na palčko naštelaj bat v zmt - zgornjo mrtvo točko - ko sta sesalni in izpušni ventil zaprta.. pr mojmu suwath-u je tako ..drugače pa - manuals-i...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja najprej naredil napako da sem gledal smo na vztrajniku TDC in ne hkrati tudi na zobniku odmične (tako da možno da sem prvič štelal tik pred sesalnim taktom), ampak še vedno v TDC kompresijskega takta teorietično imajo ventili največ lufta, torej če takrat nastavim 0.1mm za sesalni in 0.15 za izpušni potem ko motor laufa par minut še vedno nebi smel imet 2mm lufta v kateri koli poziciji odmičnih.

 

(sej za ta tedn je šou motor nazaj za hišo, nism še čisto obupal nad to yamaho SR, morda bo nekega dne še zgledno delovala, trenutno gre do max 80km/h in olje frli vn od nevem kje, drug vikend zamenjam vse oringe na pokrovčku ventilov in od odmične, samo pri napenjalcu verige ne vem kako narest nov pokrovček ki tam prav tako kakšna kaplja olja vn odleti. )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja najprej naredil napako da sem gledal smo na vztrajniku TDC in ne hkrati tudi na zobniku odmične (tako da možno da sem prvič štelal tik pred sesalnim taktom), ampak še vedno v TDC kompresijskega takta teorietično imajo ventili največ lufta, torej če takrat nastavim 0.1mm za sesalni in 0.15 za izpušni potem ko motor laufa par minut še vedno nebi smel imet 2mm lufta v kateri koli poziciji odmičnih.

 

(sej za ta tedn je šou motor nazaj za hišo, nism še čisto obupal nad to yamaho SR, morda bo nekega dne še zgledno delovala, trenutno gre do max 80km/h in olje frli vn od nevem kje, drug vikend zamenjam vse oringe na pokrovčku ventilov in od odmične, samo pri napenjalcu verige ne vem kako narest nov pokrovček ki tam prav tako kakšna kaplja olja vn odleti. )

Zadeva kliče po pravem mehaniku :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva kliče po pravem mehaniku :D

 

(mehanik je že reku... "s tem so te pustili čez tehnični" , mislim da je bilo mnenje da sodi bolj na dinos :D, samo mogoče prej nardi še neki kilometru )

Samo je pa zanimivo videt kaj je use lahko narobe na motorju ki ene 15 let ali 20 ni vidu servisa ampak še vedno pelje, ne moreš ga ne šraufat če karkoli nardiš pol spet užge.

Mogoče pa le uspem nslednje leto prit do mamutovanja s tem :D (al pa ne)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja najprej naredil napako da sem gledal smo na vztrajniku TDC in ne hkrati tudi na zobniku odmične (tako da možno da sem prvič štelal tik pred sesalnim taktom), ampak še vedno v TDC kompresijskega takta teorietično imajo ventili največ lufta, torej če takrat nastavim 0.1mm za sesalni in 0.15 za izpušni potem ko motor laufa par minut še vedno nebi smel imet 2mm lufta v kateri koli poziciji odmičnih.

 

(sej za ta tedn je šou motor nazaj za hišo, nism še čisto obupal nad to yamaho SR, morda bo nekega dne še zgledno delovala, trenutno gre do max 80km/h in olje frli vn od nevem kje, drug vikend zamenjam vse oringe na pokrovčku ventilov in od odmične, samo pri napenjalcu verige ne vem kako narest nov pokrovček ki tam prav tako kakšna kaplja olja vn odleti. )

lahko da se motim ..pri meni se štela ventile na koncu izpušnega in pred sesalnim taktom "na vagi" .. drgač pa poglej v navodila..

 

predvsem je važna smer vrtenja magneta pred nastavljanjem ...kar pa piše - sppet - v navodilih..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro si preberte navodila o tem kako se nastavljajo ventili. Bat pri motorju je v ZMT (zgornji mrtvi točki) 2x za en delovni takt. To pomeni, da je potrebno ventile nastavljat v "času" ko je bat v ZMT in v "času" kompresije.

 

Citat iz SM "Valve clearance adjustment should be made
with the engine cool, at room temperature.
When the valve clearance is to be measured or
adjusted, the piston must be at Top Dead Center
(T.D.C.) on the compression stroke.
"

 

Če je na "vagi" je v "času" Izpuh-sesanje, kar je mogoče razlog za to kar se ti dogaja. Lahko pa je seveda tudi prekomerna obraba odmične gredi, odmikačev pa tudi ležajev odmične gredi.

ps, "nabavi" si Service Manual!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se spravljam poservisirati prednje čeljusti na cbr-i me zanima s čim sčistiti notranjost čeljusti in zavorne batke?

Najprej z milnico in krtačko za zobe, potem pa še z brakecleanerjem? Kako pa odstraniti oksidacijo na batkih, ki ne gre stran s kartačko?

Ali lahko batke spoliram z autosolom (http://www.operi-avto.si/specialne-polirne-paste/420-autosol-metal-polish.html) ?

 

Še eno vprašanje...na vrhu vilic (pod zgornjim križem) so se mi pojavile rjaste pikice, podobno kot "zračna rja" na avtomobilih. Ali to 

lahko spoliram z autosolom ali...

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se spravljam poservisirati prednje čeljusti na cbr-i me zanima s čim sčistiti notranjost čeljusti in zavorne batke?

Najprej z milnico in krtačko za zobe, potem pa še z brakecleanerjem? Kako pa odstraniti oksidacijo na batkih, ki ne gre stran s kartačko?

Ali lahko batke spoliram z autosolom (http://www.operi-avto.si/specialne-polirne-paste/420-autosol-metal-polish.html) ?

 

Še eno vprašanje...na vrhu vilic (pod zgornjim križem) so se mi pojavile rjaste pikice, podobno kot "zračna rja" na avtomobilih. Ali to 

lahko spoliram z autosolom ali...

 

http://www.spoliraj.si/blog/?p=357

 

Gre pa tudi s Coca-colo in alu folijo....

Popravljeno . Popravil yakuza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem kako spucati zračno rjo z avtomobila...zanima me glede glede "tauchrohr-ov" pri vilicah, kjer je površina kromana?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem kako spucati zračno rjo z avtomobila...zanima me glede glede "tauchrohr-ov" pri vilicah, kjer je površina kromana?

Tudi če spucaš rjo se ti bo le ta kmalu pojavila nazaj najcenejša opcija je menjava cevi od vilic oziromna nakup komplet novih vilic. Da se jih tudi obnovit in na novo hard kromat ampak mislim da te pride dražje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi če spucaš rjo se ti bo le ta kmalu pojavila nazaj najcenejša opcija je menjava cevi od vilic oziromna nakup komplet novih vilic. Da se jih tudi obnovit in na novo hard kromat ampak mislim da te pride dražje

 

Ne verjamem, da je narcenejša opcija novi tubi. Za moj motor bi pršile dve novi tubi (kromiran del vilic) 500€ za popravilo oziroma novi nanos kroma sem dal za obe dve tubi 120€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!