Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ne verjamem, da je narcenejša opcija novi tubi. Za moj motor bi pršile dve novi tubi (kromiran del vilic) 500€ za popravilo oziroma novi nanos kroma sem dal za obe dve tubi 120€

Pazi je razlika med kromom (tistim ki ga vidiš za okras) in hard kromom takim kot je na vilicah ko sem jaz spraševal pri znani firmi v italiji kjer se ve da je stvar narejena na profi nivoju je bila konkretno višja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je rja višje, na površini čez katero se ne pomikajo tesnila ni pianike, samo spoliraš in po možnosti zaščitiš z kakim silikonskim sprayem. Pa tud če je nižje se da v veliko primerih spolirat pa vilice vseeno ne bodo puščale.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je rja višje, na površini čez katero se ne pomikajo tesnila ni pianike, samo spoliraš in po možnosti zaščitiš z kakim silikonskim sprayem. Pa tud če je nižje se da v veliko primerih spolirat pa vilice vseeno ne bodo puščale.

 

Točno zaradi tega sem spraševal. Imam v bližnji prihodnosti planiran servis vilic, pa da ne bi uničil tesnil že ob montaži. Očitno pa se pikice pojavljajo samo od kižev navzgor tako, da je itaq vseeno.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo ve če se da vilice ravnat pa če je že kdo meu prakso stem?

in pa če ve kateri koliko prbližno pride menjava semeringu in olja v vilicah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis vilic je okrog 100 eur nekje.

Ravnat se jih sicer da, včasih tudi uspešno, največkrat pa take vilice "vlečejo" v svojo stran, se "zatikajo" in so nasploh moteče za vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo ve če se da vilice ravnat pa če je že kdo meu prakso stem?

in pa če ve kateri koliko prbližno pride menjava semeringu in olja v vilicah?

Nove cevi se dajo dobit za cca. 140€ / kos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nove cevi se dajo dobit za cca. 140€ / kos.

vem ja 138€ pride :) tako da bom dau novo pa bo

pa še staro vilco dam semeringe zamenat pa bo k novo :) k je dau kdo že na Z750semeringe menat zanima me pa kok prbližen pride 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno zaradi tega sem spraševal. Imam v bližnji prihodnosti planiran servis vilic, pa da ne bi uničil tesnil že ob montaži. Očitno pa se pikice pojavljajo samo od kižev navzgor tako, da je itaq vseeno.  

 

Tesnila se spet ne uničijo tako hitro. Lahko si pa pomagaš tudi z kosom mehkejše tanjše plastike ipd. Oviješ okoli cevi na to natakneš tesnilo in vse skupaj pelješ do sedišča tesnila, kjer potegneš plastiko vn. Tako tesnilo sploh ne pride v stik z cevjo...ampak če so manjše pikice in če jih spoliraš to niti ni potrebno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pazi je razlika med kromom (tistim ki ga vidiš za okras) in hard kromom takim kot je na vilicah ko sem jaz spraševal pri znani firmi v italiji kjer se ve da je stvar narejena na profi nivoju je bila konkretno višja

Ja tudi js sem dal trdokromirat. Na pogled zgleda narejeno super. Kako dolgo bo pa zdrzala kvaliteta bomo pa videli. Ampak se vsejeneo je dosti cenejse kot novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se spravil snet tank iz mojega Triumph Tiger 1050, da sem očistil bencin pumpo, rjo in popravil plovček za nivo goriva (primarni razlog, saj sem vmes ostal na cesti brez bencina). Sem blokiral še SAI (Secondary Air Intake) in odstranil katalizator, čeprav to verjetno ne bi smelo veliko vplivati..? Hudič vergla, malo pokašlja in ne vžge.

 

Zaganja se pri 1.000 obratih in ugasne v sekundi. Včasih zopet samo vergla in nič od njega. Sem poizkusil tudi večkrat "nafilat" pritisk bencina z večkratnim vklopom stikala za kontakt, tako vsaj teče kako sekundo, dve. Brez večkratnega filanja samo vergla.  

 

SAI cevko sem odblokiral kot je bila prej, bencin pumpo je slišati, prav tako motorček za prosti tek, ko ga verglam. Pumpa črpa precej hitro - v flaško, vonj po bencinu v izpušnih hlapih je. Sem našel informacijo, da naj bi teji motorji imeli problem, da ne vžgejo ob slabi bateriji. Moja je v mirovanju, odklopljena, na 12.45-12.50V, kar bi moralo biti na nekje 75% kapacitete, drži? Sem jo tudi pustil na polnilcu čez noč, nič boljše. Ob obremenitvi (vergalnje) pade na do 12,10-15V, je to OK?

 

Imam tudi priklop za ECU in mi ne javi nobene napake na senzorjih. Trenutno imam odprt airbox in dostop do svečk, kaj bi bilo smiselno prvo preveriti njih? Motor sem kupil rabljen in ne vem kdaj so jih menjali, ima 30k km. Mi je pa skrajno čudno, da pred razdiranjem nisem imel problemov s prostim tekom ali vžiganjem. 

Bom vesel nasveta kje začeti diagnostiko ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se spravil snet tank iz mojega Triumph Tiger 1050, da sem očistil bencin pumpo, rjo in popravil plovček za nivo goriva (primarni razlog, saj sem vmes ostal na cesti brez bencina). Sem blokiral še SAI (Secondary Air Intake) in odstranil katalizator, čeprav to verjetno ne bi smelo veliko vplivati..? Hudič vergla, malo pokašlja in ne vžge.

 

Zaganja se pri 1.000 obratih in ugasne v sekundi. Včasih zopet samo vergla in nič od njega. Sem poizkusil tudi večkrat "nafilat" pritisk bencina z večkratnim vklopom stikala za kontakt, tako vsaj teče kako sekundo, dve. Brez večkratnega filanja samo vergla.  

 

SAI cevko sem odblokiral kot je bila prej, bencin pumpo je slišati, prav tako motorček za prosti tek, ko ga verglam. Pumpa črpa precej hitro - v flaško, vonj po bencinu v izpušnih hlapih je. Sem našel informacijo, da naj bi teji motorji imeli problem, da ne vžgejo ob slabi bateriji. Moja je v mirovanju, odklopljena, na 12.45-12.50V, kar bi moralo biti na nekje 75% kapacitete, drži? Sem jo tudi pustil na polnilcu čez noč, nič boljše. Ob obremenitvi (vergalnje) pade na do 12,10-15V, je to OK?

 

Imam tudi priklop za ECU in mi ne javi nobene napake na senzorjih. Trenutno imam odprt airbox in dostop do svečk, kaj bi bilo smiselno prvo preveriti njih? Motor sem kupil rabljen in ne vem kdaj so jih menjali, ima 30k km. Mi je pa skrajno čudno, da pred razdiranjem nisem imel problemov s prostim tekom ali vžiganjem. 

Bom vesel nasveta kje začeti diagnostiko ... 

Najverjetneje je nekaj narobe s pumpo si jo pravilno sestavil če si jo razdiral? So vsi spoji cevk v rezervarju dobri ? če pumpa črpa hiro to ne pomeni nič je treba pomeriti kak pritisk da od sebe 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pumpe same nisem razdiral, očistil sem samo plastično ohišje, ker je bilo res veliko rje. Snel sem torej samo pokrov, samega elektromotorja nisem razdiral.  

Očitno ji čiščenje ni odgovarjalo, jo bom probal še malo požokat, če jo mam že na dosegu roke. :) Pretok bi lahko načeloma izmeril, če bi dovolj točno meril količino tekočine in pretečen čas ... verjetno je važen tudi tlak s katerim črpa, glede na to, da so v igri injektorji ... to se lahko s čim izmeri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to, da so v igri injektorji ... to se lahko s čim izmeri?

a ne moreš injektorje potegnit ven ter ob verglanju videti če pihajo meglico?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pumpe same nisem razdiral, očistil sem samo plastično ohišje, ker je bilo res veliko rje. Snel sem torej samo pokrov, samega elektromotorja nisem razdiral.  

Očitno ji čiščenje ni odgovarjalo, jo bom probal še malo požokat, če jo mam že na dosegu roke. :) Pretok bi lahko načeloma izmeril, če bi dovolj točno meril količino tekočine in pretečen čas ... verjetno je važen tudi tlak s katerim črpa, glede na to, da so v igri injektorji ... to se lahko s čim izmeri?

Pretok ti ne pove dosti treba je izmeriti tlak http://www.triumphrat.net/attachments/sprint-forum/50926d1340083342-fuel-pressure-regulator-10-psi-img_1073.jpg eko primer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravlejni, Zanima me vaše mnenje. In sicer motor bmw k1200r, mi pri prestavljanju in 4. prestave v 3. prestavo gre zelo težko, ampak ne vedno to se zgodi npr. 8x od 10 menjavanj... Problem se pojavla samo iz 4.v 3., vse ostale prestave gredo normalno tudi iz 3. v 4. je vse ok.. Kaj bi bilo to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se spravil snet tank iz mojega Triumph Tiger 1050, da sem očistil bencin pumpo, rjo in popravil plovček za nivo goriva (primarni razlog, saj sem vmes ostal na cesti brez bencina). Sem blokiral še SAI (Secondary Air Intake) in odstranil katalizator, čeprav to verjetno ne bi smelo veliko vplivati..? Hudič vergla, malo pokašlja in ne vžge.

 

Zaganja se pri 1.000 obratih in ugasne v sekundi. Včasih zopet samo vergla in nič od njega. Sem poizkusil tudi večkrat "nafilat" pritisk bencina z večkratnim vklopom stikala za kontakt, tako vsaj teče kako sekundo, dve. Brez večkratnega filanja samo vergla.  

 

SAI cevko sem odblokiral kot je bila prej, bencin pumpo je slišati, prav tako motorček za prosti tek, ko ga verglam. Pumpa črpa precej hitro - v flaško, vonj po bencinu v izpušnih hlapih je. Sem našel informacijo, da naj bi teji motorji imeli problem, da ne vžgejo ob slabi bateriji. Moja je v mirovanju, odklopljena, na 12.45-12.50V, kar bi moralo biti na nekje 75% kapacitete, drži? Sem jo tudi pustil na polnilcu čez noč, nič boljše. Ob obremenitvi (vergalnje) pade na do 12,10-15V, je to OK?

 

Imam tudi priklop za ECU in mi ne javi nobene napake na senzorjih. Trenutno imam odprt airbox in dostop do svečk, kaj bi bilo smiselno prvo preveriti njih? Motor sem kupil rabljen in ne vem kdaj so jih menjali, ima 30k km. Mi je pa skrajno čudno, da pred razdiranjem nisem imel problemov s prostim tekom ali vžiganjem. 

Bom vesel nasveta kje začeti diagnostiko ... 

tole poglej - sploh od 9.00 naprej ter text pod videom  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Video sem že pogledal, ta SAI ventil se lahko blokira samo na cevki in se ga izklopi na mapi motorne elektronike (samo da ne javi napake, sicer še vedno deluje) ter izklopi električni konektor. Blindirne ploščice niso nujno potrebne. 
Ob pojavu težav sem vrnil motor v prvotno stanje, le nisem sestavil zračnega filtra in manjka mu katalizator. Senzorji so vsi priklopljeni, tudi MAP na zračnem filtru - noben ne javi napake.

 

Preveril bom še iskro na svečki, mogoče jih bom kar zamenjal, če že imam dostop do njih. Z žico bom šel še čez cevke za zrak, spihal cevke za gorivo. Če ne drugače pa razdreše injektorje in vidim, če res ne pršijo. :(

 

Sedaj motor po večkratnem dajanju kontakta (da zalaufa bencin-pumpa) včasih celo doseže prosti tek, vendar niha med 800 in 1200 RPM, se zaganja in ugasne prej kot v 10s. Čim dodam gas takoj ugasne. Sem resetiral/nastavil tudi senzor/motorček ročice plina, ob laufanju motorja se sliši motorček za uravnavanje prostega teka, torej ta deluje.

Še malo pa bom dal kakšnemuj majstru za pir, da pride v garažo pogledat to čudno tečno žvau. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi ni dalo miru, pa sem se spomnil kako smo to včasih na frčkih delali ... sem špricnil po 2 ml bencina v vsak vplinjač - zalaufa kot singerca, dokler ne pokuri bencin. :) Torej sta zrak in elektrika sigurno OK. 

 

Sem še enkrat vzel ven bencinsko pumpo in pregledal sestavo, očitno mi je zaradi umazanije zaštekal regulator pritiska, zato dovaja komaj dovolj bencina za prosti tek. Bencinska črpalka ima namreč nekakšno dvojno tokovanje bencina, zaprti in odprti krog, glede na položaj vzmeti v regulatorju. Sem ga odmontiral in ščistil a mu žal očitno ni pomoči, saj se ga ne da ročno premakniti iz trenutnega položaja. 

 

Ne vem, če bom lahko kje našel samo regulator, drugače mi ne preostane drugega kakor najti celo rabljeno bencinsko pumpo. Hvala vsem za pomoč! 

 

Če se kdo sprašuje kako to zgleda, prilagam še par slik za lažjo predstavo.  

post-30907-0-95905100-1433103208_thumb.jpg

post-30907-0-08099500-1433103225_thumb.jpg

post-30907-0-45842400-1433103243_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravlejni, Zanima me vaše mnenje. In sicer motor bmw k1200r, mi pri prestavljanju in 4. prestave v 3. prestavo gre zelo težko, ampak ne vedno to se zgodi npr. 8x od 10 menjavanj... Problem se pojavla samo iz 4.v 3., vse ostale prestave gredo normalno tudi iz 3. v 4. je vse ok.. Kaj bi bilo to?

 

Kar se tiče menjalnikov na K1200 seriji, gre žal za tip kasetnega menjalnika, ki ni slovel po zanesljivosti in mehkemu pretikanju. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi ni dalo miru, pa sem se spomnil kako smo to včasih na frčkih delali ... sem špricnil po 2 ml bencina v vsak vplinjač - zalaufa kot singerca, dokler ne pokuri bencin. :) Torej sta zrak in elektrika sigurno OK. 

 

Sem še enkrat vzel ven bencinsko pumpo in pregledal sestavo, očitno mi je zaradi umazanije zaštekal regulator pritiska, zato dovaja komaj dovolj bencina za prosti tek. Bencinska črpalka ima namreč nekakšno dvojno tokovanje bencina, zaprti in odprti krog, glede na položaj vzmeti v regulatorju. Sem ga odmontiral in ščistil a mu žal očitno ni pomoči, saj se ga ne da ročno premakniti iz trenutnega položaja. 

 

Ne vem, če bom lahko kje našel samo regulator, drugače mi ne preostane drugega kakor najti celo rabljeno bencinsko pumpo. Hvala vsem za pomoč! 

 

Če se kdo sprašuje kako to zgleda, prilagam še par slik za lažjo predstavo.  

 

Meni to že bolj izgleda kot trening pred odprtjem Triumph servisa za motorje v Beli Krajini =)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče menjalnikov na K1200 seriji, gre žal za tip kasetnega menjalnika, ki ni slovel po zanesljivosti in mehkemu pretikanju. :)

Mel K1200 in 1300 z nobenim problemov,koliko si jih imel ti al je to spet Snecer sindrom :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem raziskoval težave K1200S (potencialen nakup) sem na forumih našel kar nekaj uporabnikov, ki so imeli probleme s kasetnimi menjalniki te serije. Je na žalost drago popravilo, če kaj rikne, a po drugi strani je k sreči ena izmed redkih hib teh motorjev. 

 

Roko na srce, ne prestavlja se po hondaško, ampak po muško. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem raziskoval težave K1200S (potencialen nakup) sem na forumih našel kar nekaj uporabnikov, ki so imeli probleme s kasetnimi menjalniki te serije. Je na žalost drago popravilo, če kaj rikne, a po drugi strani je k sreči ena izmed redkih hib teh motorjev. 

 

Roko na srce, ne prestavlja se po hondaško, ampak po muško. :D

No sej to je zelo zanimivo " na forumih po celem svetu "  :kva1: koliko si uporabnikov našel pa pri nas ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!