Kmet2 Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Kmet .... "Dej ne prbiji." Na žalost ne poznam toliko ljudi, kakor jih lahko najdem po forumih in se zato žal poslužujem raziskovanja težav po forumih. Slovenski BMW forum tudi nima ravno tisoče motoristov. Razen, če si pod vtisom, da za nas delajo drugačne BMW-je kakor za preostanek sveta ne vidim povezave med lokacijo in zanesljivostjo? :grrr Pri nas poznam samo tebe in še enega motorista, ki sta si lastila K1200S, oba sta bila brez problemov. Očitno je potem motor brezhiben. Če bo imel še kdo težave pri iskanju problemov z menjalnikom te ST mašine si lahko pomaga s tole povezavo. Za vsak motor je miljon nekih forumov in na vsakem boš najdel napake ki jih omenjajo,to pa ne pomeni da bo motor ki ga boš kupil imel omenjene težave.
motom Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Saj če Šterna vprašaš za težave z ventili pri Fazerki tudi nič ne ve o tem. thumper 1
thumper Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Saj če Šterna vprašaš za težave z ventili pri Fazerki tudi nič ne ve o tem. ne sekirej se ..sej tud nam nisi verjel pa smo izkušeni "šankisti" ... SLVR 1
motom Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Se najbolj nase zanesem... vozim s starimi ventili, v predalu pa ze cakajo novi iz kanade na zimski remont.
Kmet2 Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Se najbolj nase zanesem... vozim s starimi ventili, v predalu pa ze cakajo novi iz kanade na zimski remont. Preber še kakšen forum,na vsakem se najde kakšen Snecer ,boš lohk zamenjal pol motorja
matija1234 Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Živjo, se komu doma valja kaj členov 520 verige, potreboval bi 2 člena s sorniki. Kupil sem zadnji verižnik z 2 zoboma več in nisem bil pozoren na potrebno število členov verige(15/45-->110 členov, 15/47-->112 členov). Seveda sem pripravljen plačati za ta dva člena. Če ima kdo kaj doma, ali pozna koga ki ima, naj mi napiše ZS. Lep pozdrav
hajoktejn Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Imam, šenkam. V sredo lohk prideš iskat. Ti napišem cifro na zs. matija1234 1
a79 Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 68200 km na hornetki, vedno lepo zagreta, agregat se nikoli odprt (moja je 52000km). Delalo se je samo redne servise. Bi blo dobr karkoli delat, preventivno pregledat, karkoli drugega? Sprasujem za agregat, lezaje vsepovsod, eventuelno zracnost cesarkoli..Motor dela bp... szec 1
ludiluka Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 68200 km na hornetki, vedno lepo zagreta, agregat se nikoli odprt (moja je 52000km). Delalo se je samo redne servise. Bi blo dobr karkoli delat, preventivno pregledat, karkoli drugega? Sprasujem za agregat, lezaje vsepovsod, eventuelno zracnost cesarkoli..Motor dela bp... že pri 35000km bi mogel zvrtet števec nazaj na 20000km. Zdej je tko sam še za na odpad Drugače pa če so bli delani redni servisi,. ventili, ketna od odmične,... potem ni treba kontrolirat nič če so kaki ležaji v koncu se jih itak sliši. thumper 1
milosh Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 68200 km na hornetki, vedno lepo zagreta, agregat se nikoli odprt (moja je 52000km). Delalo se je samo redne servise. Bi blo dobr karkoli delat, preventivno pregledat, karkoli drugega? Sprasujem za agregat, lezaje vsepovsod, eventuelno zracnost cesarkoli..Motor dela bp... Ti sam redno menjavaj ojle pa filtre, pa vzmetenje vsake tri leta za drugo pa se obremenjuj ko opaziš kako spremembo v glasu odzivu itd...
a79 Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 @luka, sej pravm, nic niso bli stelani ventili, ketnica nic... Nedotaknjeno vse... @milosh, vzmetenje - je misljeno olje v vilcah?
ludiluka Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 @luka, sej pravm, nic niso bli stelani ventili, ketnica nic... Nedotaknjeno vse... @milosh, vzmetenje - je misljeno olje v vilcah? Aja potem bi bilo pa za pogledat kdaj je predpisano verigo menjat od od odmične in jo zamenjat če je potrebno naštelat ventile sinhnorizirat karburatorje olje je tud dobro menjat v vzmetenju jaz ga menjam najkasneje na 2 leti in že v dveh letih je razlika kot dan in noč.
Damic Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Lp zanima me če se res da tako sinhronizirati uplinjače
Ferrarist Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 haha no, mogoče zadeva vseeno deluje normalno, ampak jaz najbolj zaupam podtlačnim uricam
Damic Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Vsaj vem da to ni 100%, ampak za skrajno silo bi bilo??
smasher Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Sej pove da je to groba nastavitev če jih raztaviš ali pa se ti zdi da so čist mimo. In video zaključi da jih flikne pol na motor injih sinhrnonizira "na vakum" trojan69 in MiNa 2
Damic Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Lp, na hornetki letnik 2002 bi rad snel in očistil fergazerje, na kaj moram pazit, in kako se lotit teh zadev. Prosim za nasvete. Hvala
hajoktejn Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Kako bi se lotil??? A pa veš v kaj se spuščaš in kako zgledajo osnovni deli in postopki? Dej mal parafraziraj vprašanje, ker tole se bere čist mim.
SLVR Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Rabil bi majstra za obnovitev prvih vilic, je kdo v bližini Bele krajine?
Damic Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Kako bi se lotil??? A pa veš v kaj se spuščaš in kako zgledajo osnovni deli in postopki? Dej mal parafraziraj vprašanje, ker tole se bere čist mim. A misliš da sem blentav,da nevem kako zgledajo osnovni deli in postopki? Sigurno nemorem prej izvit šobe dokler ni fergazer rastavljen!!!
S-trMa Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Lp, rad bi skuhal divjo raco v venezuelski omaki, na kaj moram pazit, in kako se lotit teh zadev. Prosim za nasvete. Hvala A misliš da sem blentav,da nevem kako zgledajo osnovne sestavine in postopki? Sigurno nemorem prej divje race skuhat preden jo ujamem!!! Nekak takole se to sliši. Hajkotejn ima čist prav, povej kaj bi rad, pa boš dobil konkreten odgovor. Ne bo ti pa noben pisal od A do Ž: - kupi puško - kupi metek - najdi divjo raco - - - - Namreč, receptov za divje race je malo morje in je treba malo naštudirat, ko pa prideš do konkretnega problema, pa vprašaš na forumu, če ne najdeš na netu. hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 A misliš da sem blentav,da nevem kako zgledajo osnovni deli in postopki? Ne vem, a si? Kaj pol sprasujes ce ves??? Ne vem kaj bi rad vprasal in me je tud nehal zanimat.
Dejanx Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 Kam bi lahko v Mb ali okolici dal zravnati zadnji del okvirja?kaksno ceno lahko pricakujem? Lp
gebre Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 (popravljeno) Ker se je ob servisu zavornih čeljust neznano kam odkradel "benjo bolt" ki je bil zmontiran ob menjavi zavornih cevi za opletene me zanima, če lahko uporabim originalne vijake? Original je za 2 mm daljši in ima malo večji utor, kjer pride zavorna tekočina iz zavorne cevi v vijak (originalni benjo tam nima utora). Ali bi to znal biti problem? Črni je oem vijak. Popravljeno Junij 19, 2015. Popravil gebre
danci1973 Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Dolžina bi znala bit problematična - po spominu se mi zdi, da so originalni 'banjo'-ti na ceveh malo debelejši od 'aftermarket' opletenih cevi... Torej bi orig. vijak lahko bil predolg, če navoj v čeljusti ni dovolj dolg...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se