Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Kmet .... "Dej ne prbiji." :D

Na žalost ne poznam toliko ljudi, kakor jih lahko najdem po forumih in se zato žal poslužujem raziskovanja težav po forumih. Slovenski BMW forum tudi nima ravno tisoče motoristov. :) Razen, če si pod vtisom, da za nas delajo drugačne BMW-je kakor za preostanek sveta ne vidim povezave med lokacijo in zanesljivostjo?  :grrr Pri nas poznam samo tebe in še enega motorista, ki sta si lastila K1200S, oba sta bila brez problemov. Očitno je potem motor brezhiben.  :boobies:

 

Če bo imel še kdo težave pri iskanju problemov z menjalnikom te ST mašine si lahko pomaga s tole povezavo:kva1:

Za vsak motor je miljon nekih forumov in na vsakem boš najdel napake ki jih omenjajo,to pa ne pomeni da bo motor ki ga boš kupil imel omenjene težave.

Objavljeno

Saj če Šterna vprašaš za težave z ventili pri Fazerki tudi nič ne ve o tem.

Objavljeno

Saj če Šterna vprašaš za težave z ventili pri Fazerki tudi nič ne ve o tem.

ne sekirej se ..sej tud nam nisi verjel pa smo izkušeni "šankisti" ...  :P

Objavljeno

Se najbolj nase zanesem... vozim s starimi ventili, v predalu pa ze cakajo novi iz kanade na zimski remont.

Objavljeno

Se najbolj nase zanesem... vozim s starimi ventili, v predalu pa ze cakajo novi iz kanade na zimski remont.

Preber še kakšen forum,na vsakem se najde kakšen Snecer ,boš lohk zamenjal pol motorja  :OK:

Objavljeno

Živjo, se komu doma valja kaj členov 520 verige, potreboval bi 2 člena s sorniki. Kupil sem zadnji verižnik z 2 zoboma več in nisem bil pozoren na potrebno število členov verige(15/45-->110 členov, 15/47-->112 členov). Seveda sem pripravljen plačati za ta dva člena. Če ima kdo kaj doma, ali pozna koga ki ima, naj mi napiše ZS.

Lep pozdrav

Objavljeno

Imam, šenkam. V sredo lohk prideš iskat. Ti napišem cifro na zs.

Objavljeno

68200 km na hornetki, vedno lepo zagreta, agregat se nikoli odprt (moja je 52000km). Delalo se je samo redne servise. Bi blo dobr karkoli delat, preventivno pregledat, karkoli drugega? Sprasujem za agregat, lezaje vsepovsod, eventuelno zracnost cesarkoli..Motor dela bp...

Objavljeno

68200 km na hornetki, vedno lepo zagreta, agregat se nikoli odprt (moja je 52000km). Delalo se je samo redne servise. Bi blo dobr karkoli delat, preventivno pregledat, karkoli drugega? Sprasujem za agregat, lezaje vsepovsod, eventuelno zracnost cesarkoli..Motor dela bp...

:bum:  :bum:  že pri 35000km bi mogel zvrtet števec nazaj na 20000km. Zdej je tko sam še za na odpad :P  Drugače pa če so bli delani redni servisi,. ventili, ketna od odmične,... potem ni treba kontrolirat nič če so kaki ležaji v koncu se jih itak sliši. 

Objavljeno

68200 km na hornetki, vedno lepo zagreta, agregat se nikoli odprt (moja je 52000km). Delalo se je samo redne servise. Bi blo dobr karkoli delat, preventivno pregledat, karkoli drugega? Sprasujem za agregat, lezaje vsepovsod, eventuelno zracnost cesarkoli..Motor dela bp...

 

Ti sam redno menjavaj ojle pa filtre, pa vzmetenje vsake tri leta za drugo pa se obremenjuj ko opaziš kako spremembo v glasu odzivu itd...

Objavljeno

@luka, sej pravm, nic niso bli stelani ventili, ketnica nic... Nedotaknjeno vse...

@milosh, vzmetenje - je misljeno olje v vilcah?

Objavljeno

@luka, sej pravm, nic niso bli stelani ventili, ketnica nic... Nedotaknjeno vse...

@milosh, vzmetenje - je misljeno olje v vilcah?

Aja potem bi bilo pa za pogledat kdaj je predpisano verigo menjat od od odmične in jo zamenjat če je potrebno naštelat ventile sinhnorizirat karburatorje olje je tud dobro menjat v vzmetenju ;) jaz ga menjam najkasneje na 2 leti in že v dveh letih je razlika kot dan in noč.

Objavljeno

Lp zanima me če se res da tako sinhronizirati uplinjače

 

Objavljeno

haha :D no, mogoče zadeva vseeno deluje normalno, ampak jaz najbolj zaupam podtlačnim uricam ;)

Objavljeno

Vsaj vem da to ni 100%, ampak za skrajno silo bi bilo??

Objavljeno

Sej pove da je to groba nastavitev če jih raztaviš ali pa se ti zdi da so čist mimo. In video zaključi da jih flikne pol na motor injih sinhrnonizira "na vakum"

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lp, na hornetki letnik 2002 bi rad snel in očistil fergazerje, na kaj moram pazit, in kako se lotit teh zadev. Prosim za nasvete. Hvala

Objavljeno

Kako bi se lotil??? A pa veš v kaj se spuščaš in kako zgledajo osnovni deli in postopki? Dej mal parafraziraj vprašanje, ker tole se bere čist mim.

Objavljeno

Kako bi se lotil??? A pa veš v kaj se spuščaš in kako zgledajo osnovni deli in postopki? Dej mal parafraziraj vprašanje, ker tole se bere čist mim.

 

A misliš da sem blentav,da nevem kako zgledajo osnovni deli in postopki? Sigurno nemorem prej izvit šobe dokler ni fergazer rastavljen!!!

Objavljeno

Lp, rad bi skuhal divjo raco v venezuelski omaki, na kaj moram pazit, in kako se lotit teh zadev. Prosim za nasvete. Hvala

 

 

A misliš da sem blentav,da nevem kako zgledajo osnovne sestavine in postopki? Sigurno nemorem prej divje race skuhat preden jo ujamem!!!

 

 

Nekak takole se to sliši. Hajkotejn ima čist prav, povej kaj bi rad, pa boš dobil konkreten odgovor. Ne bo ti pa noben pisal od A do Ž:

 

- kupi puško

- kupi metek

- najdi divjo raco

-

-

-

-

 

Namreč, receptov za divje race je malo morje in je treba malo naštudirat, ko pa prideš do konkretnega problema, pa vprašaš na forumu, če ne najdeš na netu.

Objavljeno

A misliš da sem blentav,da nevem kako zgledajo osnovni deli in postopki?

Ne vem, a si? Kaj pol sprasujes ce ves??? Ne vem kaj bi rad vprasal in me je tud nehal zanimat.

Objavljeno

Kam bi lahko v Mb ali okolici dal zravnati zadnji del okvirja?kaksno ceno lahko pricakujem?

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Ker se je ob servisu zavornih čeljust neznano kam odkradel "benjo bolt" ki je bil zmontiran ob menjavi zavornih cevi za opletene me zanima, če lahko uporabim originalne vijake?

 

Original je za 2 mm daljši in ima malo večji utor, kjer pride zavorna tekočina iz zavorne cevi v vijak (originalni benjo tam nima utora). Ali bi to znal biti problem?

 

Črni je oem vijak.

post-463-0-72338900-1434731529_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil gebre
Objavljeno

Dolžina bi znala bit problematična - po spominu se mi zdi, da so originalni 'banjo'-ti na ceveh malo debelejši od 'aftermarket' opletenih cevi...

 

Torej bi orig. vijak lahko bil predolg, če navoj v čeljusti ni dovolj dolg...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!