Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Dolžina bi znala bit problematična - po spominu se mi zdi, da so originalni 'banjo'-ti na ceveh malo debelejši od 'aftermarket' opletenih cevi...

 

Torej bi orig. vijak lahko bil predolg, če navoj v čeljusti ni dovolj dolg...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dolžina bi znala bit problematična - po spominu se mi zdi, da so originalni 'banjo'-ti na ceveh malo debelejši od 'aftermarket' opletenih cevi...

 

Torej bi orig. vijak lahko bil predolg, če navoj v čeljusti ni dovolj dolg...

 

Original banjo je debelješi za 1mm. Je pa v očitno v čeljusti kar nekaj navoja, tako da mislim, da bi moralo biti ok. Drugače bo pa treba  pa v kamm pogledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S kljunastim merilom pomeriš skupno debelino obeh podložk in priključka "banjo". Prazen priključni vijak priviješ v čeljust (dokler gre narahlo) in ponovno pomeriš z merilom koliko je odmika boš takoj vedel pri čem si.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojo yamahco r1 let.2003 neki daje..pod stantgasom zacne ffuulll trokirat oz.se zaganjat in nato crkuje..brez gasa je sploh ne vzgem..svecke so kul,regler skor nov..kaj bi to lahk blo????lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odmontiral sprednje kolo, dal stran polžka za merjenje hitrosti pa pade stran en od dveh magnetnih al zeleznih al kakšnih zatičev tega polžka še stran tako,da je en cel... beda totalna... A bo z enim delal števc, ima kdo izkušnje??? Ne morem probat motorja do pojutrišnjem znoru bom čist,ker ne vem a bo treba polža iskat-kupovat, al ne :)

Popravljeno . Popravil Hytech
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav. Še vedno imam problem z mojo starino. Kljub pobrušeni glavi, novim teflonom, vsi izpušni ventili novi, vodila ventilov še dobra (v toleranci), tesnila, oringi, kompresija v sredini tolerance....vse obnovljeno uglavnem. Motor še vedno kadi, heavy smoke sploh ko je hladen. Ko se segreje samo ko ga naviješ do konca....

 

Nekaj sem bral da je pametno dat noter olje za oldtimerje oz tako olje ki je narjeno za stare mašine...lani sem zadevo pozno sestavil in sem noter zlil agip full sint 10-40 ki sem ga mel pri roki. Je mogoče proglem v olju? Ma kdo podobno izkušnjo?

 

Dim ni čisto plav ampak belo-plav. Drugače motor lepo leti, drži minimum....kje lahko kupim tako olje, kaj mi priporočate, al mate kako drugo idejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno polna sintetika 10-40W ni najboljša izbira za oldtimerja ... 

 

Si siguren, da so vsa tesnila OK, nazaj si sestavljal in zategoval z moment ključem? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor sem napisal...motor je bil že lani zložen, letos še 1x obnovljena glava (kar sm zgorej napisal). Vedno stiskano s kiloključem, nova tesnila lani in letos....bral sem da naj bi sintetično olje puščalo debelejši film olja po površini cilindra, poslednično je manj trenja. Kar pa takratnja olja niso omogočala. Mislim si da gre preveč olja mimo obročkov??

Isti simptomi lani in letos...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj kakega mineralca npr. 20W-50, 15W-50. Zna bit, da ti je sintetika sprala svinjarijo-garež med obročki in ti je posledično začelo kurit olje. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne zastopim čisto...kaj naj bi sintetika naredila?

 

Jutri grem iskat Motul Classic 20w50 mineralno olje...berem po tujih forumih. Narejeno za avte ter motorje...upam do bo to rešlo moj problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očistila ˝umazanijo˝ med obročki, ki se pač tam nabere skozi leta in preprečuje olju vstop v izgorevalni prostor. Pri olju pa bodi pozoren še na to, da je za mokro sklopko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri mojem suwath-u je zanimivo . ko stoji nekaj tednov na kurblu ni kompresije ... ko ga vžgem in se peljem pa je ćez tri-štiri dni kompresija pri hladnem vžigu polna ...

če se peljem skoz naseljei n na koncu pospešim baje smrdi kar konkretno ..verjtno nekaj zaradi olja nekaj pa zaradi bencina ...

včasih mi skuri olje pri lepi vožnji , vlasih pa nič pri visokih obratih ...

pogledam in doljem olje po potrebi ... 

dokler bo delal ga ne mislim razdirat .. saj dela ane ...

te stare kripe so narjene tko da delajo ..kako pa delajo je pa samo stvar lastnika - oz v njegovi glavi .. 

razen kompletne generalke jim ponavadi delna popravila pomagajo malenkostno ..ko pa nardiš mašino na novo pa slišiš lagerje na kolesih pa škripanje gumic na vpetjih ..no pol se pa začnejo more al pa kompletna zamenjava tričetrt motorja ...

in na koncu je strošek velik , duša pa pogreša stari zjeban motor , dolivanje olja , mazanje zajl in vse kar pritiče starini z dušo..

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej se strinjam, pač za tiste čase je blo top. Tudi moj ubistvu dela. In za tistih 2-3k km ki naredim z njim na leto tudi če pije olje. Ampak dimna zavesa ko je hladen je toomuch :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej se strinjam, pač za tiste čase je blo top. Tudi moj ubistvu dela. In za tistih 2-3k km ki naredim z njim na leto tudi če pije olje. Ampak dimna zavesa ko je hladen je toomuch :D

lej..če te skrbi ker se to vidi na posnetku ki ga daš na net - samo ena rešitev za psiho in to je , da na posnetku prikažeš zunanjo temperaturo okol -7stC .. :P

kolkr je men znano olje llahko pristopa v izgorevalni prostor iz par strani -  skozi oz.med tefloni in stebli ventilov , mimo tesnila glave motorja ali pa mimo batnih obročkov ..

te tri stvari so posledica mehanske obrabe ali pa tudi tolerančnega neujemanja ali pa kot so že drugi rekli motornega olja , ki mašini enostavno ne paše ...

 

nočem te strašit a obstaja še ena možnost - da je počen cilinder na delu med oljnim kanalom in izgorevalnim prostorom ali pa počena glava motorja ..

vendar bi moralo priti tukaj do odstopanja kompresije ali pa vonja olja po bencinu .. 

 

p.s. preveri prehodnost odduška iz menjalnika v zračni filter - če se zabaše ti poveča pritisk v menjalniku in mašini ter rine olje kamor pač lahko ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se morda komu doma valja kakšen desni pokrov sklopke za yamaha r1 rn19 l08 ali pa morda ve za koga lahko je original oz neoriginal in pa  iscem se  levo stopalko voznikovega fostrasterja tudi ce ima kdo in bi prodal?? hvala za odgovor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej..če te skrbi ker se to vidi na posnetku ki ga daš na net - samo ena rešitev za psiho in to je , da na posnetku prikažeš zunanjo temperaturo okol -7stC .. :P

kolkr je men znano olje llahko pristopa v izgorevalni prostor iz par strani -  skozi oz.med tefloni in stebli ventilov , mimo tesnila glave motorja ali pa mimo batnih obročkov ..

te tri stvari so posledica mehanske obrabe ali pa tudi tolerančnega neujemanja ali pa kot so že drugi rekli motornega olja , ki mašini enostavno ne paše ...

 

nočem te strašit a obstaja še ena možnost - da je počen cilinder na delu med oljnim kanalom in izgorevalnim prostorom ali pa počena glava motorja ..

vendar bi moralo priti tukaj do odstopanja kompresije ali pa vonja olja po bencinu .. 

 

p.s. preveri prehodnost odduška iz menjalnika v zračni filter - če se zabaše ti poveča pritisk v menjalniku in mašini ter rine olje kamor pač lahko ...

 

No da javim stanje po menjavi olja...ko je motor hladen kadi vsaj 3/4 manj, ko je topel samo ko ga navijem do konca. Mogoče mu je res sintetika škodovala. Upam da jo do konca zmeče ven in da bo dima še malo manj. To da motor pije olje pa je že v servisni knjigi napisano (l/km), nevem podatka na pamet, je pa normalno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi imel še sam vprašanje o motorju BMW F 650 GS, letnik 2001 (ki sem ga sicer postavil v temi o dotičnem motociklu, pa še ni bilo odgovorov):

 

Mi morda lahko kdo pomaga s napotki o menjavi tesnila na rezervoarju goriva? Menda je bil ta čep montiran na precej BMW modelov, a izkoristil sem že ves abonma za računalnikom in seveda nisem našel nič koristmega :( . Tesnilo samo je na robovih v precej slabem stanju in menjava se mi zato zdi smiselna.

 

Prilagam sliko čepa (vir: internet): črni del zgoraj je fiksen (in ne daje znakov popuščanja v katerokoli smer), rdeči del in tesnilo pa prosto rotirata.  Če ima kdo kako idejo...

  • post-44705-0-76183100-1436376515_thumb.j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med vožnjo sem slišal ropot in potem opazil da imam v sprednjem levem disku luft... Kaj je za storiti? Je poleg menjave še kakšna druga možnost? KOlega mi je omenil prešanje... Koliko to vpliva na zavore, zavorno pot, td... Motor je gsxr 600 k6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med vožnjo sem slišal ropot in potem opazil da imam v sprednjem levem disku luft... Kaj je za storiti? Je poleg menjave še kakšna druga možnost? KOlega mi je omenil prešanje... Koliko to vpliva na zavore, zavorno pot, td... Motor je gsxr 600 k6.

če jst kej vem mata oba diska mal lufta...plavajoči????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to s prešanjem mi je mal riskantno.

Če mene prašaš ni vredno probavat, če kej odleti boš najjjjj k nor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Bi imel še sam vprašanje o motorju BMW F 650 GS, letnik 2001 (ki sem ga sicer postavil v temi o dotičnem motociklu, pa še ni bilo odgovorov):

 

Mi morda lahko kdo pomaga s napotki o menjavi tesnila na rezervoarju goriva? Menda je bil ta čep montiran na precej BMW modelov, a izkoristil sem že ves abonma za računalnikom in seveda nisem našel nič koristmega :( . Tesnilo samo je na robovih v precej slabem stanju in menjava se mi zato zdi smiselna.

 

Prilagam sliko čepa (vir: internet): črni del zgoraj je fiksen (in ne daje znakov popuščanja v katerokoli smer), rdeči del in tesnilo pa prosto rotirata.  Če ima kdo kako idejo...

  • post-44705-0-76183100-1436376515_thumb.j

 

 

Kaj pa tisti trije vijaki ? pomojem staro povlečeš dol in novo z previdnostjo gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!