miklavc Objavljeno Julij 27, 2015 Opozori Objavljeno Julij 27, 2015 Ali morda kdo ve kje bi lahko našel kaj takega: Preiskal cel E-bay in ne najdem nič pametnega.... Hvala za pomoč!
hajoktejn Objavljeno Julij 27, 2015 Opozori Objavljeno Julij 27, 2015 (popravljeno) Ali morda kdo ve kje bi lahko našel kaj takega: Preiskal cel E-bay in ne najdem nič pametnega.... Hvala za pomoč! Zajla z batkom za zaug? Če se prav spomnim so mel husabergi (nimam pojma kter letnik) z dellorto fergi pri strani ta mehanizem; lahko da tud ktmi? ... si gledal ktm spareparts? Od kolega suzuki vz 800 ma tud takle sistem, edin ne vem če ma batek na koncu. Popravljeno Julij 27, 2015. Popravil hajoktejn miklavc 1
miklavc Objavljeno Julij 27, 2015 Opozori Objavljeno Julij 27, 2015 Gledal po parts manualu, fora je da tisti KTM-i ko imajo FCR39 imajo zaug direkt na uplinjaču, brez zajle, kar pa na LC4 ne odgovarja. Bom preveril kako je z VZ800. LP!
Damo001 Objavljeno Julij 29, 2015 Opozori Objavljeno Julij 29, 2015 Ima kdo izkušnje z montažo novih gumi ročk na krmilu? Leva stran ima debelino krmila 22mm, desna pa pač več-zaradi plastike (dodajanje plina). Bo vredu, če vzamem ročke za 22mm krmilo, ali kakšni so tukaj prijemi, za menjavo? Se bojim da iste gumi ročke ne bom dobil gor na desni strani, kjer je ročica za dodajanje plina.... Mogoče kakšen nasvet?
MARJA Objavljeno Julij 29, 2015 Opozori Objavljeno Julij 29, 2015 Ima kdo izkušnje z montažo novih gumi ročk na krmilu? Leva stran ima debelino krmila 22mm, desna pa pač več-zaradi plastike (dodajanje plina). Bo vredu, če vzamem ročke za 22mm krmilo, ali kakšni so tukaj prijemi, za menjavo? Se bojim da iste gumi ročke ne bom dobil gor na desni strani, kjer je ročica za dodajanje plina.... Mogoče kakšen nasvet? Če kupiš v kompletu ima desna večjo luknjo ravno zaradi plastike za dodajanje plina. Torej če le leva stran krmila 22 mm, kupi ročke za tako debelino krmila.
MiNa Objavljeno Julij 29, 2015 Opozori Objavljeno Julij 29, 2015 Ročke z enakim "Fi"-jem 22mm so namenjene ATV-jem. Kupi komplet za motorno kolo in ne bo problemov, kot je omenil @MARJA. Posebna pazljivost je potrebna pri "grelnih" ročkah.
Motorist76 Objavljeno Julij 29, 2015 Opozori Objavljeno Julij 29, 2015 Hja! Jaz pa sem dobil zelo dober nasvet za montažo ročk. Kot vemo jih je izredno težko nataknit. Lepo našpricaš ročke odznotraj in cev s sprejem za zavore, lepo natakneš ročke in pustiš pri miru par ur. Zadeva stisne, ko izhlapi čistilo. Preizkušeno na več ročkah, tudi na mojem motorju s tovarniškim gretjem ročk. Preizkušeno in učinkovito. Veliko veselja pri šraufanju. Dušan.
franc Objavljeno Julij 29, 2015 Opozori Objavljeno Julij 29, 2015 Enak efekt je tudi z navadno vodo, edino dalj časa traja da izhlapi. lp
MiNa Objavljeno Julij 29, 2015 Opozori Objavljeno Julij 29, 2015 Pa lak za lase tudi uporabljajo v ta namen. Vendar pa je "fi-gaz" ročke dejansko večji.
Ciko86 Objavljeno Julij 29, 2015 Opozori Objavljeno Julij 29, 2015 in ko kupujes rocke kupi ze take ki imajo pusceno luknjo za utezi,cene bos sam rezal luknjo.. :glare:
Damo001 Objavljeno Julij 30, 2015 Opozori Objavljeno Julij 30, 2015 Najbrž bom vzel ene od teh dveh, ker ravno naročam nekaj: https://www.mimovrste.com/krmila/oxford-nadomestne-rocke-touring?v=781236 https://www.mimovrste.com/krmila/oxford-rocaj-krmila-univerzalni-crn-12 Drugače pa hvala za nasvete aja, še tole uzput, ima kdo izkušnje z takšnimi ogledali? Al je to bl za mopede namenjen? https://www.mimovrste.com/krmila/oxford-ogledalo-diamond-levo
tomash Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Pozna ali uporablja kdo "Booster Plug"?
vandrovec Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Pozna ali uporablja kdo "Booster Plug"? Sam imam doma podobno stvar (ReCyclizer), vendar jo po nasvetu nisem dal na motor. Motor naj bi dobil nekoliko bogatejšo mešanico zaradi nižje vrednosti temperature...to naj bi bila vsa umetnost. Verjetno se na račun nekoliko bolj gladkega delovanja agregata poveča poraba...ne vem. Imajo jo pa nekateri montirano, kot so že objavili na forumu pa naj ne bi bilo neke opazne razlike.
Tex Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Mojstri, pozdrav! Imam vprasanje/tezavo. In sicer se gre za yamaho xt600e, letnik 2003. Nepravilno garazirana lani oktobra, v bistvu samo postavljena v hladno garazo na milost in nemilost zime .. Danes smo motor sicer uspeli zalaufati na kable, akumulator je bil cist zanic, se pozicijske ni zdrzal prizgane. Po nekaj minutnem ogrevanju je zgledalo vse ok, tudi v obrate je slo lepo. Akumulator sicer izgleda mrtev, se vedno nic ne pozene. Sedaj pa: 1. motor po naglem dodajanju plina zakaslja in ugasne, kot da se zadusi. Ce postopoma dodajas plin je ok, gre v visoke obrate, ce pa ga na hitro dodas pa vgasne. Bi to lahko bilo od zapacanega uplinjaca? Zracni filter je sicer cist zapacan, ampak smo probali tudi brez filtra in je zadeva ista. Obcasno pa nabere obrate ok, torej ta tezava se ne pojavlja cisto vsakic. 2x je tudi lepo vsekalo pri uplinjacu in spustlo dim .. 2. motor v prostem teku lepo idla ampak cim prizgem kaksno luc al kaj koli od elektrike, mu obrati takoj padejo, skoraj crkne. A je to zaradi akumulatorja? Alternator sam ni sposoben proizvajati dovolj voltaze pri teh obratih? Ali bi lahko bilo kaj drugega z elektriko? Troblja tako zalostno piska, da se ti prav zasmili. Baterija je sicer lani bila nova, voltmetra pa ni bilo pri roki, da bi kaj pomeril ..
hajoktejn Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 (popravljeno) Regler al pa stator ti prebijata verjetno. Voltmeter pa zmerit. Pa akumulator zamenjaj, ker sicer tud meritve znajo bit napačne. Popravljeno Avgust 2, 2015. Popravil hajoktejn
Tex Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Akumulator vsekakor menjat, samo me malo skrbi, ali mu ne bo kaj skodilo, ce je z elektriko kaj narobe .. da nebi unicil nov akumulator .. Kaj pa glede tocke 1?
danci1973 Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Pozna ali uporablja kdo "Booster Plug"? Po opisu sodeč zadeva najbrž res 'deluje' - torej da vedno 'laže' računalniku in mu daje napačne podatke o temperaturi vsesanega zraka (za 20 stopinj manj), ter s tem zagotovi 6% bogatejšo mešanico... A vendar - kdo pa pravi, da je 6% bogatejša mešanica boljša od tega, kar so nastavili tovarniški inženirji?
ludiluka Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 (popravljeno) Po opisu sodeč zadeva najbrž res 'deluje' - torej da vedno 'laže' računalniku in mu daje napačne podatke o temperaturi vsesanega zraka (za 20 stopinj manj), ter s tem zagotovi 6% bogatejšo mešanico... A vendar - kdo pa pravi, da je 6% bogatejša mešanica boljša od tega, kar so nastavili tovarniški inženirji? Vsi tovarniški motorji imajo revnejšo mešanico zaradi eko norm,... z nastavitvijo bogatejše zmesi deluje motor na nižji temp. in posledično se nekaj pridobi na moči vendar se hkrati povečajo izpusti motorja Popravljeno Avgust 2, 2015. Popravil ludiluka
vandrovec Objavljeno Avgust 3, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2015 Vsi tovarniški motorji imajo revnejšo mešanico zaradi eko norm,... z nastavitvijo bogatejše zmesi deluje motor na nižji temp. in posledično se nekaj pridobi na moči vendar se hkrati povečajo izpusti motorja Danes sem vseeno priklopil to zadevo na motor. Če se bo poraba opazno povečala jo bom dal dol, delovanje motorja pri nižji temp. je pa tudi za agregat boljše? Bom sporočil, ko porabim par tankov goriva, kakšna je razlika.
hajoktejn Objavljeno Avgust 3, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2015 (popravljeno) Danes sem vseeno priklopil to zadevo na motor. Če se bo poraba opazno povečala jo bom dal dol, delovanje motorja pri nižji temp. je pa tudi za agregat boljše? Bom sporočil, ko porabim par tankov goriva, kakšna je razlika. Glede na razlago "izumitelja", naj se ne bi tko hudo povečala poraba; motor deluje na malček nižji temperaturi na račun bolj bogate mešanice; sigurno dobra stvar. Je pa tko, da če ne dozira pravilne količine in je mešanica prebogata, se začne to odražati na "nabiranju" oblog; na ventilih, batu, izpušnih kanalih, etc, pa še čem. Jst takimle "ćipom" ne zaupam nč; PC, Yoshi in ostali top-notch produkti nimajo zastonj take cene kot jo majo. Popravljeno Avgust 3, 2015. Popravil hajoktejn vandrovec, ciciban, MiNa in 1 other 4
vandrovec Objavljeno Avgust 3, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2015 Danes gre nazaj dol, ker ima motor manj "življenja" v sebi. Pri nižjih obratih dela lepše, tudi navor, bi rekel po občutku, da ga je malenkost več, drugače se pa ne čuti več take "iskrivosti" v vožnji, je vse nekam bolj uglajeno (zamorjeno). Tudi poraba zna biti višja, po dobrih 100 km sicer težko ocenjujem, samo je polovico rezervoarja hitro zmanjkalo. hajoktejn, ciciban in S1000R 3
MiNa Objavljeno Avgust 3, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2015 Eto ti ga na! . Tudi glasnejši ispuh večinoma samo daje občutek večje hitrosti. ciciban 1
carmagedon Objavljeno Avgust 3, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2015 kolikor imam jaz iskusenj s prilagajanjem kolicine goriva, je (vsaj pri japonskih cestakih), tovarnisko nastavljena prebogata mesanica. pri cbr 1000 je bilo s powercommanderjem it sploh v obmocju najvece moci kar ornk "v minus".
ciciban Objavljeno Avgust 3, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2015 Ni nekega pravila. Moj je bil nastavljem na "prerevno", ko je pršu iz trgovine. Se trudijo na vse načine emisije dosegat. Kolikor berem, se tile eksperimenti z novimi možgani na srečo več ali manj končajo vsi precej podobno. V kombinaciji z drugimi podvigi so lahko rezultati precej bolj zabavni. Vse od plavih krivin do prežganih ventilov. hajoktejn 1
stjepan Objavljeno Avgust 3, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2015 ma mogoče kdo kaj delov za R1 2003..komplet vilce po možnosti? pašejo slučajno katere druge gor od prejšnjih modelov?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se