Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

kolikor imam jaz iskusenj s prilagajanjem kolicine goriva, je (vsaj pri japonskih cestakih), tovarnisko nastavljena prebogata mesanica. pri cbr 1000 je bilo s powercommanderjem it sploh v obmocju najvece moci kar ornk "v minus".

govoriš o potrebni količini goriva ali o vrednosti lambde ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

govoriš o potrebni količini goriva ali o vrednosti lambde ??

 

treba je bilo it na revnejšo mesanico. se pravi manjša količina goriva.

 

ps. z mapo iz powercomanderjeve strani, ki naj bi upoštevala točno takšne modifikacije (avspuh, filter..tralala) je količina goriva v celotnem območju povečana. konkretno moj motor je s to mapo žrl mnogo več in šel slabše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

treba je bilo it na revnejšo mesanico. se pravi manjša količina goriva.

 

ps. z mapo iz powercomanderjeve strani, ki naj bi upoštevala točno takšne modifikacije (avspuh, filter..tralala) je količina goriva v celotnem območju povečana. konkretno moj motor je s to mapo žrl mnogo več in šel slabše.

jaz imam z novo mapo edino ta problem , da mi pri konstantni vožnji lambda zapira bencin in posledično hitrost pade potem se pa spet zbudi im doda minimalno goriva.. pri vožnji kjer se dodaja in odvzema gas pa ni opaziti nobenih težav... je pa motor drugačen pri polnem gasu - prej je vlekel enakomerno do blokade - 8000 - sedaj pa se mu kar lepo odpre nad 5200 ..poraba višja 2-3 dl ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na kak nacin pa ti lambda zmanjsuje nastavitve PC, a imas tud autotune

Ne zmanjšuje nastavitve PC; ampak nastavitve orig. računalnika...

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja nima PC, ampak samo popravljeno mapo original ECU, ce se zdaj razumemo : )

Najbrž se ne... :)

 

Tudi, če imaš PC, pa imaš originalno lambdo še vedno aktivno, bo le-ta poskušala 'popraviti' vse, kar PC doda ali odvzame...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha..

ne vem za kateri motor gre, najverjetneje pa zahteva vgradnjo o2eliminatorja, ki to odpravi.?  originalno lamb.sondo imam jaz sploh odstranjeno..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse original samo druga tovarniška mapa za lonce brez katalizatorja - je pa zgleda preveč bencina po celem območju tudi v prostem teku -  lambda ko vžgem ogretega -7.8 in zapira do +23.8 potem pa zopet doda .. zdej al bi moral imet bolj odprte lonce al pa če mi bo kaj nagajalo ko se shladi drugo oz. staro mapo gor...

kot pravi danci - če nimaš PC-ja ki nateguje" original comp ti lambda dela svoje delo in korigira ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha..

ne vem za kateri motor gre, najverjetneje pa zahteva vgradnjo o2eliminatorja, ki to odpravi.?  originalno lamb.sondo imam jaz sploh odstranjeno..

ja - eliminirat lambdo in sekundarno vpihovanje zraka ... sam se mi ne da tolk posegat v motor ki ga mislim vozit še kar nekaj tkm in obdržati pri hiši ...triumph bonnevile 2009 - original lonca sta bila s katalizatorjem jaz pa sem namestil od frgazarca lonce brez kat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a, no saj se razumemo zdaj ;)

 

sklepam da ima motor "narowband lambdo, zanimivo da je mapa tovarniska, pa potem mrda.. drugac mam tud jaz na orig konektorje o2 senzor in blokiran AIS (sek. vpihovanje zraka), v izpuhu pa lambdo od PC. opazno bolj živahen motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tvojem mislim, da ni vijaka v klasičnem pomenu besede.

Prosti tek diktirajo možgani aka ECU v povezavi z ventilom za nadzor prostega teka aka ICV na podlagi podatkov iz senzorjev. Vse skupaj dela, dokler so vhodni podatki prebavljivi... Pogoj je torej, da vsa "črna magija" dela in da ti ne vleče kje fouš lufta. Če se prav spomnem so imel določeni Kji težave z ohišjem zračnega filtra...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je kar zdelo, da bo čista j...

Grem v analizo ohišja zračnega filtra. 

Zamenjam še vžigalne tuljave, ki so bojda itak problem.

po vsej verjetnosti, pa se bom počasi distanciral od bavarcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na levem delu sprednjih vilic se vidijo kapljice olja pa so mi rekli, da moram zamenjat semeringe. Imam tole sliko pa ne vem katerega od teh delov sploh potrebujem. Predvidevam, da je v tabeli semering označen pod številko 12 a me zanima ali potrebujem še kaj drugega, kakšno drugo tesnilo? Slika je spodaj. Kaj pomeni verify k sign on the hub? Sem gledal če bi "K" kje na vilicah našel pa ga nisem.

post-4906-0-99895000-1439821044_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Hornet
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej še v kakšnem stanju so prašne zaščite (št 14) se jih baje splača menjat če jih dobiš poceni in so morda original že malo trde gume. Drugega teoretično ni treba menjat če si nežen z vsemi obročki in zatiči. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je motor drugače vredu, se pomojem splača mal potrudet. Kaj pa na servisu pravijo?

Pravijo, da najprej vžigalne tuljave. So že naročene, malo pa se bojim brezna brez dna. Pa tud na servisu so mi šele po drugi seansi verjeli, da nekaj ne štima. Saj veš, če nekaj časa voziš motor, potem čutiš kje ga serje. Računalnik je kazal na bp, kar pa vendarle ni. Motor cuka. Saj bom porihtal, ker drugače je pa motor zakon za vožnjo po liniji, ki si jo zamisliš. Skratka, bo že. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce kdo ve kako je s tem resetiranjem tps senzorja?je to samo zacasna resitev ali ga moram menjat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce kdo ve kako je s tem resetiranjem tps senzorja?je to samo zacasna resitev ali ga moram menjat?

Odvisno zakaj bi ti tps resetiral ??? to da se ga vsake tolk resetira je stalna praksa in je predpisana po manualu če te pa kej kas heca je pa lahko tps zjahan in reset ne bo pomagal .

 

Pač odvisno je kaj je vzrok zaradi katerega bi resetiral tps

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno zakaj bi ti tps resetiral ??? to da se ga vsake tolk resetira je stalna praksa in je predpisana po manualu če te pa kej kas heca je pa lahko tps zjahan in reset ne bo pomagal .

 

Pač odvisno je kaj je vzrok zaradi katerega bi resetiral tps

Aja..nism vedu tega da je to pac fajn vcasih resetirat..potem ga moram najbrz menjat..motor se mi nenormalno zaganja in crkuje pod stantgasom..je pa r1 2003..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probej prvo zmeriti z multimetrom kake rezultate ti daje vn če ti vrednost skače je zanič če je na miru skozi celotno območje pač ne sme skakat ko je tps v določeni poziciji je ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probej prvo zmeriti z multimetrom kake rezultate ti daje vn če ti vrednost skače je zanič če je na miru skozi celotno območje pač ne sme skakat ko je tps v določeni poziciji je ok

Uhh to pa jest ne znam tudi ne poznam nobenga majstra za to..pomoje najbols da senzor kar zamenjam..na koncu bo priblizno isti strosek kot da na servis peljem zmerit..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uhh to pa jest ne znam tudi ne poznam nobenga majstra za to..pomoje najbols da senzor kar zamenjam..na koncu bo priblizno isti strosek kot da na servis peljem zmerit..

Poglej na netu kako se naredi ker ni nobena umetnost. To je sposoben zmerit še največji antitalent :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!