tomash Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 Kako zamenjati hidravlično tekočino sklopke na BMW K1200R in zavorno tekočino (ABS)? So kakšne posebne fore? Katera tekočine uporabit ...
dAlencc87 Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Zdravo..pokrov na levi strani motorja imam popraskan in bi ga rad zamenjal..kje se ga dobi in ali ga lahko zamenjam sam?videt je enostavno..par vijakov..ali se bo zlilo olje ko ga dam dol??motor je r1 let.2003..lp Zdravo..pokrov na levi strani motorja imam popraskan in bi ga rad zamenjal..kje se ga dobi in ali ga lahko zamenjam sam?videt je enostavno..par vijakov..ali se bo zlilo olje ko ga dam dol??motor je r1 let.2003..lp
tomash Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Pa drugače, je zavorna tekočina uporabna za hidravlično sklopko?
ludiluka Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Pa drugače, je zavorna tekočina uporabna za hidravlično sklopko? Dej si vzet eno minuto časa in pejdi do motorja in poglej kaj piše na pokrovčku vsake posodice
MiNa Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 V katalogu za letnik 04-08 piše BRAKE FLUID DOT4 LV, LOW VISCOSITY za zavore, očitno je v hidravlično krmiljeni sklopki enako olje.
MiNa Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 (popravljeno) Ups dvojna objava Popravljeno September 29, 2015. Popravil MiNa Dvojna objava!
Joker Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 (popravljeno) Pri kros motorjih s hidravlično sklopko vem, da se uporablja hidravlično mineralno olje in ne zavorna tekočina. Precej prepričan sem, da je pri BMW-ju podobno! Zato previdno... PS: Sem pogledal, kaj piše v servisnem priročniku za R1200GS: Vitamol ZH-M http://www.worldpac.com/tagged/AralVitamolZH-MHydraulicOil_000989910310.pdf Popravljeno September 29, 2015. Popravil Joker
tomash Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Dej si vzet eno minuto časa in pejdi do motorja in poglej kaj piše na pokrovčku vsake posodice Mineralno olje. in to je vse kar piše na posodici za sklopko. na posodici za zavore pa da naj uporabljamo samo DOT 4 ... V manualu nisem zasledil nič, tako da sem moral vprašat na forumu, kar pa ni greh??? Po mojem skromnem vedenju je zavorno olje kar agresivno in ga za v sklopko verjetno ni pametno uporabit. Sprašujem torej, za točen podatek. Vem da gre za hidravlično mineralno olje, oznake pa ne vem. ???
MARJA Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Mineralno olje. in to je vse kar piše na posodici za sklopko. na posodici za zavore pa da naj uporabljamo samo DOT 4 ... V manualu nisem zasledil nič, tako da sem moral vprašat na forumu, kar pa ni greh??? Po mojem skromnem vedenju je zavorno olje kar agresivno in ga za v sklopko verjetno ni pametno uporabit. Sprašujem torej, za točen podatek. Vem da gre za hidravlično mineralno olje, oznake pa ne vem. ??? Na motorjih ki sem jih vozil je povsod na pokrovčku pisal DOT4. Sej pri taki sklopki ne gre za nič drugega kot za pogon batka, ki stisne lamele. trebor 1
MiNa Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Očitno je pri K1200/1300 modelih res mineralno olje (83 19 2 150 020) koda 2,5deci flaške bo najlažje nabavit na servisu, cena pa okrog 10€. Medtem kot je napisal Joker je na K1600 i R 1200 modelih Vitamol V10 koda (21 52 0 392 546). Če me spomin ne vara, je na R1150GS bilo olje enako DOT4. tomash 1
tomash Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 Očitno je pri K1200/1300 modelih res mineralno olje (83 19 2 150 020) koda 2,5deci flaške bo najlažje nabavit na servisu, cena pa okrog 10€. Medtem kot je napisal Joker je na K1600 i R 1200 modelih Vitamol V10 koda (21 52 0 392 546). Če me spomin ne vara, je na R1150GS bilo olje enako DOT4. a vidite da se je našel pravi odgovor in ne kr neki na pamet. Hvala! SLVR 1
brancisv Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 lep pozdrav mam en problem na triumph tiger 1050 l 2007 zadnjič sem tankal na bencinski črpalki neko čudo v kateri je bilo verjetno več nafte kot bencina seveda sem to ogotovil komaj ko je motor že crkno spraznil sem tank in menjal svečke nalil nov bencin motor sedaj vžge ampak mal z težavo, prvih 20-30 sekund trokira nekaj podobnega kot da nebi en cilinder delal nato se stanje v tenutko popravi in motor normalno dela to se zgodi pri vsakem vžigu motorja na armaturki mi pa gori rumena lučka za chek engine a mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo? klical sem že mehanika ampak ima gužvo in pravi da lahko pripeljem komaj naslednji ponedeljek
Wakasaki Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 lep pozdrav mam en problem na triumph tiger 1050 l 2007 zadnjič sem tankal na bencinski črpalki neko čudo v kateri je bilo verjetno več nafte kot bencina seveda sem to ogotovil komaj ko je motor že crkno spraznil sem tank in menjal svečke nalil nov bencin motor sedaj vžge ampak mal z težavo, prvih 20-30 sekund trokira nekaj podobnega kot da nebi en cilinder delal nato se stanje v tenutko popravi in motor normalno dela to se zgodi pri vsakem vžigu motorja na armaturki mi pa gori rumena lučka za chek engine a mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo? klical sem že mehanika ampak ima gužvo in pravi da lahko pripeljem komaj naslednji ponedeljek Če ti potem po zagonu lepo laufa, sprazni en rezervoar, dolij svežega in bo ok
brancisv Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 mislim da nekaj ni vredu koliko sem razbral iz user manual rumena lučka z motor pomeni da se vključi nek save mode program motorja ko nekaj ni vredu se pa tudi pri vsakem vžigu naredi popolnoma enako prvo malo trokira pol pa kot bi preklopil začne normalno delovat
thumper Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 resetiraj računalnik - oziroma odklopi akumulator za 10 minut... če ni bilo drugega kot gorivo potem nebi smelo več nagajati... če pa je od nafte ostalo kaj na svečkah pa itak vidiš ko jih vzameš ven .. sistem dovoda goriva si tudi očistil in zamenjal . če je - bencinski filter? mi pa ni jasno kje ti je uspelo tankat nafto mešano v bencinu ... ponavadi je voda ...
tomash Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 So kolegi tankali pri Kninu in imeli enake težave. Nafta in voda v bencinu. Bo treba zgleda Wartburga nabavit. Zgleda da so se amerikancem pomešali vodi. trebor 1
brancisv Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 resetiraj računalnik - oziroma odklopi akumulator za 10 minut... če ni bilo drugega kot gorivo potem nebi smelo več nagajati... če pa je od nafte ostalo kaj na svečkah pa itak vidiš ko jih vzameš ven .. sistem dovoda goriva si tudi očistil in zamenjal . če je - bencinski filter? mi pa ni jasno kje ti je uspelo tankat nafto mešano v bencinu ... ponavadi je voda ... akumolator sem odklopil sam za nekaj sekud nisem vedel da moram pustit 10 min prvo sm čisto spraznil tank nato sem vzel svečke ven ter kurblal v prazno svečke opral in spihal nato je z težavo vžgal in sem ga pustil laufat kako uro sicer je po kaki minuti ali dveh čisto normalno laufal ker je pri vžiganju trokiral sem nato menjal se svečke ampak trokira enako grem sedaj se odklopit akumolator
brancisv Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 (popravljeno) kje bi pa bencinski filter? nekaj sem že gledal pa ga nisem nasel a je možno da je v tanku zraven bencin pumpe? Popravljeno Oktober 11, 2015. Popravil brancisv
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 svečke ven in KAM, ko si kurblal v prazno?
brancisv Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 svečke sm opral z bencinom in spihal z kompresorjem ampak sem jih pol ko sem ga vžgal in ko je že kako uro laufal sem jih menjal z novimi
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 kadar kurblaš na frej moraš imet svečke na masi drugače gredo tuljave al pa še kaj drugega u maloro.....
brancisv Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 (popravljeno) pa je možno da zaradi tega pol ko ga vžgem 10-20 sekund trokira pol pa začne normalno laufat? sicer pa v prazno nisem glih kaj veliko kurblal ker ko sem v prazno kurblal so se bati obrnli ene 2-4krat pol je pa kr sam počakal to sem ponovil enih parkrat ok akumolator sem odklopil ampak zadeva enaka, ni sprememb ko dam kontakt lučka ni zagorela ko se pa bencin pumpa vklopi se pa lučka tud prižge Popravljeno Oktober 11, 2015. Popravil brancisv
Wakasaki Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 pa je možno da zaradi tega pol ko ga vžgem 10-20 sekund trokira pol pa začne normalno laufat? sicer pa v prazno nisem glih kaj veliko kurblal ker ko sem v prazno kurblal so se bati obrnli ene 2-4krat pol je pa kr sam počakal to sem ponovil enih parkrat ok akumolator sem odklopil ampak zadeva enaka, ni sprememb ko dam kontakt lučka ni zagorela ko se pa bencin pumpa vklopi se pa lučka tud prižge Čaki?!Sam da se razumemo,tebi lučka tudi potem gori, ko motor že laufa. Brez zamere samo prašam?
brancisv Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 ja seveda če nebi gorela verjetno nebi bilo problema
Wakasaki Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 (popravljeno) Sori lej samo prašal sem, čeprav se zdi neumno.Si kaj napredoval s težavo. Res da je vreme problem,ampak jst še vedno mislim,da bi moral zvozit ta kestl in pri pozni rezervi spet tankat. Če se boš vozil spremljaj gladino olja,ker nekaj nafte kar ti je ostalo se bo steklo v karter in če se bo nivo dvignil menjaj še olje in filter Namreč vrjamem,da te je nekaj prejšnjega gorivo-nafte- ostalo v pumpi oz v rezervoarju levo desno. Filter mislim,da je v sklopu pumpe. Popravljeno Oktober 13, 2015. Popravil Wakasaki
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se