Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Fantje, ali kdo izmed vas uporablja orodje Lincos (klik) ali pa ima kake izkušnje z njim?? Razmišljam da bi naročil 1/4" momentni ključ, ker imajo bolj normalno ceno za hobi uporabo (~40€) v primerjavi z Unior in Beta ključi (~100€).

to je isti kot iz hoferja ali lidla ...5-25nm - 20e ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako zamenjati hidravlično tekočino sklopke na BMW K1200R in zavorno tekočino (ABS)? So kakšne posebne fore?

Katera tekočine uporabit ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo..pokrov na levi strani motorja imam popraskan in bi ga rad zamenjal..kje se ga dobi in ali ga lahko zamenjam sam?videt je enostavno..par vijakov..ali se bo zlilo olje ko ga dam dol??motor je r1 let.2003..lp

Zdravo..pokrov na levi strani motorja imam popraskan in bi ga rad zamenjal..kje se ga dobi in ali ga lahko zamenjam sam?videt je enostavno..par vijakov..ali se bo zlilo olje ko ga dam dol??motor je r1 let.2003..lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa drugače, je zavorna tekočina uporabna za hidravlično sklopko?

Dej si vzet eno minuto časa in pejdi do motorja in poglej kaj piše na pokrovčku vsake posodice 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kros motorjih s hidravlično sklopko vem, da se uporablja hidravlično mineralno olje in ne zavorna tekočina. Precej prepričan sem, da je pri BMW-ju podobno! Zato previdno...

 

PS: Sem pogledal, kaj piše v servisnem priročniku za R1200GS:

Vitamol ZH-M

http://www.worldpac.com/tagged/AralVitamolZH-MHydraulicOil_000989910310.pdf

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej si vzet eno minuto časa in pejdi do motorja in poglej kaj piše na pokrovčku vsake posodice 

Mineralno olje.  in to je vse kar piše na posodici za sklopko. na posodici za zavore pa da naj uporabljamo samo DOT 4 ... V manualu nisem zasledil nič, tako da sem moral vprašat na forumu, kar pa ni greh???

Po mojem skromnem vedenju je zavorno olje kar agresivno in ga za v sklopko verjetno ni pametno uporabit. Sprašujem torej, za točen podatek. Vem da gre za hidravlično mineralno olje, oznake pa ne vem. ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mineralno olje.  in to je vse kar piše na posodici za sklopko. na posodici za zavore pa da naj uporabljamo samo DOT 4 ... V manualu nisem zasledil nič, tako da sem moral vprašat na forumu, kar pa ni greh???

Po mojem skromnem vedenju je zavorno olje kar agresivno in ga za v sklopko verjetno ni pametno uporabit. Sprašujem torej, za točen podatek. Vem da gre za hidravlično mineralno olje, oznake pa ne vem. ???

Na motorjih ki sem jih vozil je povsod na pokrovčku pisal DOT4. Sej pri taki sklopki ne gre za nič drugega kot za pogon batka, ki stisne lamele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je pri K1200/1300 modelih res mineralno olje (83 19 2 150 020) koda 2,5deci flaške bo najlažje nabavit na servisu, cena pa okrog 10€. Medtem kot je napisal Joker je na K1600 i R 1200 modelih Vitamol V10 koda (21 52 0 392 546).

Če me spomin ne vara, je na R1150GS bilo olje enako DOT4.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je pri K1200/1300 modelih res mineralno olje (83 19 2 150 020) koda 2,5deci flaške bo najlažje nabavit na servisu, cena pa okrog 10€. Medtem kot je napisal Joker je na K1600 i R 1200 modelih Vitamol V10 koda (21 52 0 392 546).

Če me spomin ne vara, je na R1150GS bilo olje enako DOT4.

a vidite da se je našel pravi odgovor in ne kr neki na pamet. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

lep pozdrav

mam en problem na triumph tiger 1050 l 2007

zadnjič sem tankal na bencinski črpalki neko čudo v kateri je bilo verjetno več nafte kot bencina seveda sem to ogotovil komaj ko je motor že crkno

spraznil sem tank in menjal svečke nalil nov bencin

motor sedaj vžge ampak mal z težavo, prvih 20-30 sekund trokira nekaj podobnega kot da nebi en cilinder delal nato se stanje v tenutko popravi in motor normalno dela

to se zgodi pri vsakem vžigu motorja

na armaturki mi pa gori rumena lučka za chek engine

a mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo?

klical sem že mehanika ampak ima gužvo in pravi da lahko pripeljem komaj naslednji ponedeljek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

mam en problem na triumph tiger 1050 l 2007

zadnjič sem tankal na bencinski črpalki neko čudo v kateri je bilo verjetno več nafte kot bencina seveda sem to ogotovil komaj ko je motor že crkno

spraznil sem tank in menjal svečke nalil nov bencin

motor sedaj vžge ampak mal z težavo, prvih 20-30 sekund trokira nekaj podobnega kot da nebi en cilinder delal nato se stanje v tenutko popravi in motor normalno dela

to se zgodi pri vsakem vžigu motorja

na armaturki mi pa gori rumena lučka za chek engine

a mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo?

klical sem že mehanika ampak ima gužvo in pravi da lahko pripeljem komaj naslednji ponedeljek

 

Če ti potem po zagonu lepo laufa, sprazni en rezervoar, dolij svežega in  bo ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da nekaj ni vredu koliko sem razbral iz  user manual rumena lučka z motor pomeni da se vključi nek save mode program motorja ko nekaj ni vredu

 

se pa tudi pri vsakem vžigu naredi popolnoma enako prvo malo trokira pol pa kot bi preklopil začne normalno delovat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

resetiraj računalnik - oziroma odklopi akumulator za 10 minut... če ni bilo drugega kot gorivo potem nebi smelo več nagajati... če pa je od nafte ostalo kaj na svečkah pa itak vidiš ko jih vzameš ven ..

sistem dovoda goriva si tudi očistil in zamenjal . če je - bencinski filter?

mi pa ni jasno kje ti je uspelo tankat nafto mešano v bencinu ... ponavadi je voda ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So kolegi tankali pri Kninu in imeli enake težave. Nafta in voda v bencinu.

Bo treba zgleda Wartburga nabavit. Zgleda da so se amerikancem pomešali vodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

resetiraj računalnik - oziroma odklopi akumulator za 10 minut... če ni bilo drugega kot gorivo potem nebi smelo več nagajati... če pa je od nafte ostalo kaj na svečkah pa itak vidiš ko jih vzameš ven ..

sistem dovoda goriva si tudi očistil in zamenjal . če je - bencinski filter?

mi pa ni jasno kje ti je uspelo tankat nafto mešano v bencinu ... ponavadi je voda ...

akumolator sem odklopil sam za nekaj sekud nisem vedel da moram pustit 10  min

prvo sm čisto spraznil tank nato sem vzel svečke ven ter kurblal v prazno

svečke opral in spihal  nato je z težavo vžgal in sem ga pustil laufat kako uro sicer je po kaki minuti ali dveh čisto normalno laufal ker je pri vžiganju trokiral sem nato menjal se svečke ampak trokira enako

grem sedaj se odklopit akumolator

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje bi pa bencinski filter?

nekaj sem že gledal pa ga nisem nasel

a je možno da je v tanku zraven bencin pumpe?

Popravljeno . Popravil brancisv
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svečke sm opral z bencinom in  spihal z kompresorjem

ampak sem jih pol ko sem ga vžgal in ko je že kako uro laufal sem jih menjal z novimi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kadar kurblaš na frej moraš imet svečke na masi drugače gredo tuljave al pa še kaj drugega u maloro.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je možno da zaradi tega pol ko ga vžgem 10-20 sekund trokira pol pa začne normalno laufat?

sicer pa v prazno nisem glih kaj veliko kurblal ker ko sem v prazno kurblal so se bati obrnli ene 2-4krat pol je pa kr sam počakal to sem ponovil enih parkrat

 

ok akumolator sem odklopil ampak zadeva enaka, ni sprememb

ko dam kontakt lučka ni zagorela ko se pa bencin pumpa vklopi se pa lučka tud prižge

Popravljeno . Popravil brancisv
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je možno da zaradi tega pol ko ga vžgem 10-20 sekund trokira pol pa začne normalno laufat?

sicer pa v prazno nisem glih kaj veliko kurblal ker ko sem v prazno kurblal so se bati obrnli ene 2-4krat pol je pa kr sam počakal to sem ponovil enih parkrat

 

ok akumolator sem odklopil ampak zadeva enaka, ni sprememb

ko dam kontakt lučka ni zagorela ko se pa bencin pumpa vklopi se pa lučka tud prižge

Čaki?!Sam da se razumemo,tebi lučka tudi potem gori, ko motor že laufa.

Brez zamere samo prašam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!