Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Spraševal si glede filtra goriva - mala fina mrežica je pri črpalki goriva znotraj rezervoarja, drugje ga nisem opazil. 

Fino bi bilo priklopiti tester, da preveriš za katero napako gre, bo potem bistveno lažje diagnosticirati. Jaz uproabljam tale program in nek poceni kabel iz UK (cca. 30€). Se da menjavat motorne mape, narediš diagnostiko, brišeš napake in servisne intervale itd. Skratka dobra investicija. 

Lahko, da je za očistiti lambda sonda na izpuhu (če jo boš šraufal ven nujno odklopi kabel, da ga ne precvikaš z vrtenjem), ali pa je napaka na elektriki - vžigalni kabli ali tuljave kar je lahko posledica zapacanih svečk. Ampak to je vse na pamet, lučka na armaturi je tam, da nekdo pogleda kodo napake, ne zaradi lepšega. :whistle: 

Jaz bi sicer najprej posumil na vodo v bencinu, ki ostaja na dnu rezervoarja - iztoči celoten tank preko cevke na "zaug", zadnji del pa še preko cevke ki gre iz bencinske pumpe (daš kontakt in bo šlo vsakič par dcl ven). Ta zadnji del pretoči v plastenko in boš videl, če je bila vmes voda.  Po mojih izkušnjah zna črpalka izprazniti rezervoar čisto na suho. :ninja: 

Ena izmed opcij pa je lahko tudi motorček za prosti tek, ki mora biti pravilno nastavljen (poglej tule), pa dela probleme ob vžigu. Poizkusi motor zagnati še s polovičnim gasom, vendar previdno, da ga ne zaliješ. Če se zažene normalno je problem verjetno v tem motorčku. 

Ena od opcij je tudi ponastavitev motorne elektronike, ki jo brez računalnika lahko narediš tako, da motor pustiš stati v prostem teku 5-10min ali nekaj takega, brez pipanja. Boš moral malce poiskati po forumih, sem našel večkrat napisano. 

 

Popravljeno . Popravil SLVR
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Ena od opcij je tudi ponastavitev motorne elektronike, ki jo brez računalnika lahko narediš tako, da motor pustiš stati v prostem teku 5-10min ali nekaj takega, brez pipanja. Boš moral malce poiskati po forumih, sem našel večkrat napisano. 

 

Temu se reče Reset TPS in je priporočljiv postopek po vsaki večji spremembi na mašini in recimo po pucanju sesalnih loput. Imaš več načinov, eden je direkt s Tuneecu. Peš varianta: prižgeš motor in ga pustiš laufat v prostem teku najmanj 12 minut. Nobenega gasa nikoli.  Pogoj za reset TPS pa je, da ecu nima shranjenih napak, torej pri brancisvju odpade. Mislim, da je najpametjene, da obišče serviserja, po možnosti nekoga, ki se spozna na Triumpha.

// Ja, še to, glede te elektronike se je dobro izobraziti preden posegaš. Ti postopki so odvisni na primer tudi od tipa ecuja v motorju (Keihin ali Sagem, glej VIN).... Da ne bo kdo jokal pol. :)

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

Bi se strinjal, da se motornih map ne menja kar tako, pavšalno. :P

Vsekakor pa se strinjam in ostajam pri tem, da je treba motor priklopit na kabel in pogledat kaj je javljena napaka. Sicer lahko tule v nedogled na pamet v luno lajamo. :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok motor je bil pri mehaniku in je popravljen

bila je napaka na enem senzorju pretoka, katerega se sedaj ne spomnim točno, bi moral pogledat

hvala vsem za pomoč in nasvete

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal sem premeril s kakšno napetostjo mi polni aku; 

Na štandgasu 1500 obratov/min mi polni 13,8V do 14V brez luči; če ga držim na 4000 obr/min mi polni s 13,5V; ko prižgem luči mi pri 1500 obr/min polni s 13V, na 4000 obr/min pa z 12V ???

Prvič se mi dogaja da pod štandgasom polni relativno okej, pri višjih obratih pa slabše. V čem je fora? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z tucko-m,

 

v servis manual maš točne podatke kako se meri

in koliko mora biti kdaj in kako ukrepati, če temu ni tako.

Al pa servis

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 10. 2015, hajoktejn pravi:

Mal sem premeril s kakšno napetostjo mi polni aku; 

Na štandgasu 1500 obratov/min mi polni 13,8V do 14V brez luči; če ga držim na 4000 obr/min mi polni s 13,5V; ko prižgem luči mi pri 1500 obr/min polni s 13V, na 4000 obr/min pa z 12V ???

Prvič se mi dogaja da pod štandgasom polni relativno okej, pri višjih obratih pa slabše. V čem je fora? 

No, še neki sem se naučil ... 

Če meriš napetost na inštalaciji ni nujno enaka tisti ki pride iz reglerja ... Na konektorju reglerja sicer malenkost pade, tko da čakam drug regler; še vedno pa polni s 13,6 V z vsemi obremenitvami (luči, ventilator, gretje ročk). 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/22/2015, 7:29:14, tucko said:

Regler.

Lahko pa tudi navitje. Je imela cbr enake simptome in je bil regler ok navitje pa skurjeno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobil sem nov regler; stari ima 5 žic - tri rumene ki grejo na konektor iz statorja; eno rdečo - plus in eno črno - minus ki gresta na konektor in naprej ne vem kam. Novi pa ima 7 žic; tri za povezavo s statorjem; in pa dva plusa in dva minusa;

vprašanje: kam naj vežem "odvečni" žici plus in minus? direktno na akumulator?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

49 minutes ago, hajoktejn said:

dobil sem nov regler; stari ima 5 žic - tri rumene ki grejo na konektor iz statorja; eno rdečo - plus in eno črno - minus ki gresta na konektor in naprej ne vem kam. Novi pa ima 7 žic; tri za povezavo s statorjem; in pa dva plusa in dva minusa;

vprašanje: kam naj vežem "odvečni" žici plus in minus? direktno na akumulator?

Dve povez v eno, iz dveh rdecih zvez eno rdeco in iz 2 crnih zvez eno crno :OK:

Popravljeno . Popravil RRyDeRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, RRyDeRR pravi:

Dve povez v eno, iz dveh rdecih zvez eno rdeco in iz 2 crnih zvez eno crno :OK:

neb se tega spomnu sam ;)

mislu sem če bi se kej bolš polnil aku, ker bi bil direkten priklop ... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, hajoktejn said:

neb se tega spomnu sam ;)

mislu sem če bi se kej bolš polnil aku, ker bi bil direkten priklop ... ?

Nvm, nism jst tisti ki je kupu kitajskega :) Če boš direkt vezu ti bo pomoje skuril regler. Drgač pa sprobi tko če ne pa nabav orginal rabljenega pa mirna Bosna :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo kake izkušnje z klikanjem motorja? To "klika" ves čas, ko je na minimumu in med vožnjo. Na internetu vsi govorijo da je kaj narobe z napenjalnikom ketne od gredi, zato sem malo bolj iztegnil napenjalik, a ni efekta. 

Je to pogosto pri Kawijih in se nimam ničesar za bat, al je kaj bolj resnega? mogoče ventili za naštimat ali kaj podobnega? ima čez 55k km :)

 Gre za Kawasakija er6n letnik 2007.

Hvala :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor sen jaz slišal za šankom itak pravijo kle500 , er5 in er6 črički ..

drugače pa - poglej v service manual zračnost ventilov ter preveri..

a pazi - če se ventili slišijo malo bolj glasno - malo sem napisal ! - ni nobene panike ..

problem postane ko se ne slišijo več - takrat so "stisnjeni" oziroma se dejansko ne zaprejo do konca kar posledično privede do tega da jih skuri,,,

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala:) Sem prašal tudi prejšnjega lastnika in pravi da so bili pregledani ventili 4-5k km nazaj, tako da sedaj dvomim da je to to. Danes sem se peljal malo čez eno uro, ves čas klika, a vedno enako glasno, le ritem se z obrati spreminja. Temperatura tudi nič ne spremeni, klika če je hladen ali segret. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 07/11/2015, 20:03:00, upp pravi:

Hvala:) Sem prašal tudi prejšnjega lastnika in pravi da so bili pregledani ventili 4-5k km nazaj, tako da sedaj dvomim da je to to. Danes sem se peljal malo čez eno uro, ves čas klika, a vedno enako glasno, le ritem se z obrati spreminja. Temperatura tudi nič ne spremeni, klika če je hladen ali segret. 

Takole to zveni. Vem da je bilo pod temo Kawasaki er6n/f že govorjeno na to temo, a ni bilo nič dorečeno kaj bi lahko bilo.

+ motor zelo vibrira in se trese.

https://www.youtube.com/watch?v=mVKjqHmxVFw&feature=youtu.be

 

Popravljeno . Popravil upp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav!

Rabim strokovnjaka za menjalnik, in sicer za MotoGuzzi V35II. Če kdo koga pozna, ali pa je sam pripravljen pomagat, se priporočam.

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11/11/2015 at 19:22, upp pravi:

Takole to zveni. Vem da je bilo pod temo Kawasaki er6n/f že govorjeno na to temo, a ni bilo nič dorečeno kaj bi lahko bilo.

+ motor zelo vibrira in se trese.

https://www.youtube.com/watch?v=mVKjqHmxVFw&feature=youtu.be

 

 

Meni tole zveni precej standard ER6 motor. Sem mel taksisto 2007 in po moji laični oceni, slišiš ventile. Ti vedno malo kwakajo, sploh na kwaki. Pa vibrira tudi precej, to je normalno. Dvocilindraši ne spadajo med najbolj uravnovešene motorje :D Lahko malo preveriš vpetje motorja, da ni kje kak vijak odtegnjen. Kontrola ventilov je predpisana na 42000 km. Če si v dvomih okoli prejšnjega lastnika, jih daj preverit.

 

Obvezen disclaimer - to je laično mnenje. Nisem mehanik, sem pa imel podobno ropotuljo. Ki je podobno ropotala.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, tomash pravi:

Pozdrav!

Rabim strokovnjaka za menjalnik, in sicer za MotoGuzzi V35II. Če kdo koga pozna, ali pa je sam pripravljen pomagat, se priporočam.

Hvala in lp

Mas na zs

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Wakasaki pravi:

Mas na zs

Ti boš pršu tist CD iskat al ga vržem v kanto ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Kmet2 pravi:

Ti boš pršu tist CD iskat al ga vržem v kanto ?

Uuu čist mi je ušlo z glave.?,

Jutri si na jadranki al te je dopoldne kje v lj za dobit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Wakasaki pravi:

Uuu čist mi je ušlo z glave.?,

Jutri si na jadranki al te je dopoldne kje v lj za dobit?

Poklič pa ti povem kje sem B)maš Št? 

pa pejva v ZS ,da ne smetiva .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 07/11/2015 at 20:03, upp pravi:

Hvala:) Sem prašal tudi prejšnjega lastnika in pravi da so bili pregledani ventili 4-5k km nazaj, tako da sedaj dvomim da je to to. Danes sem se peljal malo čez eno uro, ves čas klika, a vedno enako glasno, le ritem se z obrati spreminja. Temperatura tudi nič ne spremeni, klika če je hladen ali segret. 

Takole to zveni. Vem da je bilo pod temo Kawasaki er6n/f že govorjeno na to temo, a ni bilo nič dorečeno kaj bi lahko bilo.

https://www.youtube.com/watch?v=mVKjqHmxVFw&feature=youtu.be

pred 19 urami, jskrablin pravi:

 

Meni tole zveni precej standard ER6 motor. Sem mel taksisto 2007 in po moji laični oceni, slišiš ventile. Ti vedno malo kwakajo, sploh na kwaki. Pa vibrira tudi precej, to je normalno. Dvocilindraši ne spadajo med najbolj uravnovešene motorje :D Lahko malo preveriš vpetje motorja, da ni kje kak vijak odtegnjen. Kontrola ventilov je predpisana na 42000 km. Če si v dvomih okoli prejšnjega lastnika, jih daj preverit.

 

Obvezen disclaimer - to je laično mnenje. Nisem mehanik, sem pa imel podobno ropotuljo. Ki je podobno ropotala.

Sem ravnokar govoril z mehanikom. 

Pravi da je bila veriga od gredi za napet. Tako da zdaj je vse spet kot mora bit! B) 
Hvala za odgovor. :):) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!