Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 minutami, seba20 pravi:

Zdravo

kolega je kupil Yamaho R1, letnik 2003. Motor v redu laufa ampak mu serviser hoče podturit tud štelanje ventilov.

Kaj menite o tem ? je potrebno ali ni ?

najbolj je važno,če lepo laufa, sam če res laufa v redu

odvisno pa je tudi, kdaj so bili štelani

Objavljeno
pred 3 minutami, seba20 pravi:

Zdravo

kolega je kupil Yamaho R1, letnik 2003. Motor v redu laufa ampak mu serviser hoče podturit tud štelanje ventilov.

Kaj menite o tem ? je potrebno ali ni ?

če še ni bilo ... in če ima vsaj 40.000 kilometrov ... ne bi blo neumno... js bi dau .. je strošek ampak ... to je motorizem :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ma odvisno od kilometrov. MOŽNO je tudi da se ventile sliši ko niso več bp, ampak ni pa to zmeraj tako. Če ima motor že nekaj kilometrov za seboj naj to opravi in bo vsaj mirno spal. Nekateri jih preverjajo na 20k, štelajo nato na 40-50k, nekateri motorji imajo pa tudi po 70,80k pa niso videli niti enega štelanja..

Objavljeno
pred 14 urami, thumper pravi:

če žari je premalo goriva ..

pa barvi svečk najlažje vidiš kaj je lahk problem 

Objavljeno
pred 1 minuto, ukica pravi:

Ma odvisno od kilometrov. MOŽNO je tudi da se ventile sliši ko niso več bp, ampak ni pa to zmeraj tako. Če ima motor že nekaj kilometrov za seboj naj to opravi in bo vsaj mirno spal. Nekateri jih preverjajo na 20k, štelajo nato na 40-50k, nekateri motorji imajo pa tudi po 70,80k pa niso videli niti enega štelanja..

pred tabo sem napisu :ras:

:OK: 

Objavljeno
pred 2 urami, seba20 pravi:

Zdravo

kolega je kupil Yamaho R1, letnik 2003. Motor v redu laufa ampak mu serviser hoče podturit tud štelanje ventilov.

Kaj menite o tem ? je potrebno ali ni ?

Če ni znana zgodovina. Jaz bi naredil kontrolo ventilov, zamenjavo hladilne tekočine in zavorne tekočine. Pa imaš mir. 

Scarabeo

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 urami, seba20 pravi:

Zdravo

kolega je kupil Yamaho R1, letnik 2003. Motor v redu laufa ampak mu serviser hoče podturit tud štelanje ventilov.

Kaj menite o tem ? je potrebno ali ni ?

Koliko kilometrov pa ima ?

 

Glede na to da gre za R1 bi res pri 30-40.000 bilo dobro pregledat ventile.

 

Zanimivo kako serviserji lupijo ljudi za štelanje ventilov, dela pa ni za pol ure, več časa porabiš za prit do ventilov :D 

Objavljeno
pred 3 urami, ukica pravi:

Ma odvisno od kilometrov. MOŽNO je tudi da se ventile sliši ko niso več bp, ampak ni pa to zmeraj tako. Če ima motor že nekaj kilometrov za seboj naj to opravi in bo vsaj mirno spal. Nekateri jih preverjajo na 20k, štelajo nato na 40-50k, nekateri motorji imajo pa tudi po 70,80k pa niso videli niti enega štelanja..

Na Versysu niso bili nastavljeni 60kkm pa se jih ni slišalo (trije so bili kritični )

pred 13 minutami, jany pravi:

Koliko kilometrov pa ima ?

 

Glede na to da gre za R1 bi res pri 30-40.000 bilo dobro pregledat ventile.

 

Zanimivo kako serviserji lupijo ljudi za štelanje ventilov, dela pa ni za pol ure, več časa porabiš za prit do ventilov :D 

Sej zaradi tega plačaš toliko +še mal striženja al kako pravi naš kolega:) ,treba pol motorja raztavit. Me pa zanima kakšna je postavka za nastavitev ventilov pri GS,kjer je dostop otročje lahek ....Naprimer v ceni R1 -GS. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Rabim pomoč če se kdo spozna na zavore. In sicer ročka za sprednjo zavoro se mi zdi rahlo trda nima dosti hoda kar hitro zagrabi.. Problem pa je v tem da mi bremza med samo vožnjo... Kaj bi lahko bilo narobe kako bi to porihtal? To se mi je začelo dogajati po rahlem padcu na zavorno ročico kjer mi je tudi prijelo kolo tako močno da ga tudi obrnit nisem mogel :(

Objavljeno

Pelji nekam, da ti pregledajo malo te zavore. Povsem možno je, da padec ni bil tako nedolžen in je lahko kaj narobe z glavnim zavornim cilindrom. Pri starejših motorjih, so pa velikokrat krive za takšno obnašanje zavorne cevi, ki se z leti sesedejo same v sebe.

Objavljeno (popravljeno)

komu pa motor je star 4l.

Popravljeno . Popravil celjan89
Objavljeno
pred eno uro, celjan89 pravi:

Rabim pomoč če se kdo spozna na zavore. In sicer ročka za sprednjo zavoro se mi zdi rahlo trda nima dosti hoda kar hitro zagrabi.. Problem pa je v tem da mi bremza med samo vožnjo... Kaj bi lahko bilo narobe kako bi to porihtal? To se mi je začelo dogajati po rahlem padcu na zavorno ročico kjer mi je tudi prijelo kolo tako močno da ga tudi obrnit nisem mogel :(

Razstavi,pober ven batke,jih očisti spoliraj,zamenjaj gumice,sestavi,prezraći in vozi:)naprimer....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 uro, celjan89 pravi:

Rabim pomoč če se kdo spozna na zavore. In sicer ročka za sprednjo zavoro se mi zdi rahlo trda nima dosti hoda kar hitro zagrabi.. Problem pa je v tem da mi bremza med samo vožnjo... Kaj bi lahko bilo narobe kako bi to porihtal? To se mi je začelo dogajati po rahlem padcu na zavorno ročico kjer mi je tudi prijelo kolo tako močno da ga tudi obrnit nisem mogel :(

če že vse razmigaš in ornk namažeš-pošpricaš bo  že boljše

Objavljeno
pred 59 minutami, celjan89 pravi:

komu pa motor je star 4l.

 

 

Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Na Versysu niso bili nastavljeni 60kkm pa se jih ni slišalo (trije so bili kritični )

Sej zaradi tega plačaš toliko +še mal striženja al kako pravi naš kolega:) ,treba pol motorja raztavit. Me pa zanima kakšna je postavka za nastavitev ventilov pri GS,kjer je dostop otročje lahek ....Naprimer v ceni R1 -GS. 

Pri gsu ti med menjavo vseh olj še ventile nastavi :-D. Samo tam plačaš ker ima mehanik znak od bmwja na delovni obleki :-D 

Objavljeno
pred 2 urami, celjan89 pravi:

Rabim pomoč če se kdo spozna na zavore. In sicer ročka za sprednjo zavoro se mi zdi rahlo trda nima dosti hoda kar hitro zagrabi.. Problem pa je v tem da mi bremza med samo vožnjo... Kaj bi lahko bilo narobe kako bi to porihtal? To se mi je začelo dogajati po rahlem padcu na zavorno ročico kjer mi je tudi prijelo kolo tako močno da ga tudi obrnit nisem mogel :(

 

Na offroadu se je nekaj podobnega zgodilo kolegu - padel je po peščni podlagi (enduro/MX proga) in se nato v naslednjih parih metrih še ene dvakrat zvrnil. Kriv je bil pesek, ki se je spravil med zavorno ročico in nosilec le-te tako da je bila ročica skoz rahlo stisnjena. Tako da jaz bi na tvojem mestu najprej odmontiral ročko sprednje zavore, pa preveril če še vedno bremzo stiska. Lahko je kak tujek, lahko je kaj zvita... pol pa od tu naprej iskat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Na Versysu niso bili nastavljeni 60kkm pa se jih ni slišalo (trije so bili kritični )

problem je , če so ventili stisnjeni - brez zračnosti med steblom ventila in odmičmo gredjo ali odmikačem ... takrat vsi pravijo kako mašina lepo dela pa potihem .. pa ni res .. ker v tem primeru nikoli ne zatesnijo do konca - predvsem izpušne potem rado skuri - požge .. 

večinoma je treba razmak na ventilih povečati ko se nastavljajo - po domače se ventili in sedeži ventilo uležejo in se steblo ventila pomakne gor proti odmikaču ali odmični in se s tem zmanjša potrebna zračnost..

če pa je zračnost prevelika pa je lahko problem v obrabi odmične gredi , odmikačev ali stebla ventila ..

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

nekako tako se je meni zgodlo padel potem še pa posledično dvkrat padel. Nato sem z izvijačem ploščice potisnil nazaj notr. Vendar ne pomaga dolgo.

Objavljeno
pred 12 minutami, celjan89 pravi:

nekako tako se je meni zgodlo padel potem še pa posledično dvkrat padel. Nato sem z izvijačem ploščice potisnil nazaj notr. Vendar ne pomaga dolgo.

je možno da se ročica ne vrne v nulti položaj ker je skrivljena ..

Objavljeno
pred 1 uro, jany pravi:

Pri gsu ti med menjavo vseh olj še ventile nastavi :-D. Samo tam plačaš ker ima mehanik znak od bmwja na delovni obleki :-D 

Sam res ,ker velike razlike ne more bit  v ceni,če ni bmw značka še dražja,sam kakor se spomnim je veliki servis za gs prišel cca300-350€ ,koliko pride pa za eno R1 pa nea vem :),no alpa koliko pride za Tracerko,je boljša primerjava , govoriva o uradnem servisu .

pred 46 minutami, thumper pravi:

problem je , če so ventili stisnjeni - brez zračnosti med steblom ventila in odmičmo gredjo ali odmikačem ... takrat vsi pravijo kako mašina lepo dela pa potihem .. pa ni res .. ker v tem primeru nikoli ne zatesnijo do konca - predvsem izpušne potem rado skuri - požge .. 

večinoma je treba razmak na ventilih povečati ko se nastavljajo - po domače se ventili in sedeži ventilo uležejo in se steblo ventila pomakne gor proti odmikaču ali odmični in se s tem zmanjša potrebna zračnost..

če pa je zračnost prevelika pa je lahko problem v obrabi odmične gredi , odmikačev ali stebla ventila ..

 

No sam nisemšel tako tehnično globoko kot ti ,,ampak mislila sva isto ,zato sem omenil ,da se jih ni slišalo :)

Dobra razlaga:OK:

Objavljeno
pred eno uro, celjan89 pravi:

nekako tako se je meni zgodlo padel potem še pa posledično dvkrat padel. Nato sem z izvijačem ploščice potisnil nazaj notr. Vendar ne pomaga dolgo.

 

Ročko zavore dol, pa boš videl. Za offroad se to itak smatra kot potrošna roba... se veselo zvijajo in lomijo ob padcih. Najboljše je meti extra par (sklopka, zavora) doma na zalogi.

Objavljeno
pred 15 minutami, jskrablin pravi:

 

Ročko zavore dol, pa boš videl. Za offroad se to itak smatra kot potrošna roba... se veselo zvijajo in lomijo ob padcih. Najboljše je meti extra par (sklopka, zavora) doma na zalogi.

če je prava roba se tut kr tak ne polomi ;)

Objavljeno
5 hours ago, jany said:

Koliko kilometrov pa ima ?

 

Glede na to da gre za R1 bi res pri 30-40.000 bilo dobro pregledat ventile.

 

Zanimivo kako serviserji lupijo ljudi za štelanje ventilov, dela pa ni za pol ure, več časa porabiš za prit do ventilov :D 

Ima tam okrog 40.000km prevoženih.  A je kak v redu mojster ko se ukvarja z nastavitvijo ventilov in servisi v Mariboru ?

lp

 

Objavljeno
pred 3 urami, seba20 pravi:

Ima tam okrog 40.000km prevoženih.  A je kak v redu mojster ko se ukvarja z nastavitvijo ventilov in servisi v Mariboru ?

lp

 

Za maribor ti bo kdo drugi pomagal.

Sej pri teh kilometroh se jih samo pregleda nastavlja bolj malo.

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Sam res ,ker velike razlike ne more bit  v ceni,če ni bmw značka še dražja,sam kakor se spomnim je veliki servis za gs prišel cca300-350€ ,koliko pride pa za eno R1 pa nea vem :),no alpa koliko pride za Tracerko,je boljša primerjava , govoriva o uradnem servisu .

No sam nisemšel tako tehnično globoko kot ti ,,ampak mislila sva isto ,zato sem omenil ,da se jih ni slišalo :)

Dobra razlaga:OK:

Za tracerja ne vem , bom zdj marca ko grem na oljni servis povprašal.

Servis olja + filter olja in delo dam 75€  vozim pa samo zaradi garancije in štemplja v servisno.

 

Znanec ki ga vidim na vikiju je pravil za gsa servis olja + svečki + sprednje ploščice okoli 370€ na pooblaščenem. Kar se mi ne zdi malo.

 

Objavljeno
pred 4 urami, jany pravi:

Znanec ki ga vidim na vikiju je pravil za gsa servis olja + svečki + sprednje ploščice okoli 370€ na pooblaščenem. Kar se mi ne zdi malo.

ne vem čisto točno ampak - ene 4l olja - vsaj - oljni filter , olje menjalnika in dif kontrola , 4 svečke , oljni in zračni filter + delo + ploščice z delom ... to majo pri njih normativ ene 3 ure po 48e.. .. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!