Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 4 urami, jany pravi:

Znanec ki ga vidim na vikiju je pravil za gsa servis olja + svečki + sprednje ploščice okoli 370€ na pooblaščenem. Kar se mi ne zdi malo.

ne vem čisto točno ampak - ene 4l olja - vsaj - oljni filter , olje menjalnika in dif kontrola , 4 svečke , oljni in zračni filter + delo + ploščice z delom ... to majo pri njih normativ ene 3 ure po 48e.. .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za znalce tule naokoli - kam v Lj/bližnji okolici bi se splačalo dat delat kak prototip/par kosov kovinskih delov (trda pločevina) oz natančno skrivit jeklene cevi premera 10 - 12 mm? Ker se mi je občasno rahlo dolgčas, prototipam (zaenkrat samo šablone iz plastike) zaščito hladilnika za CRF250L, pa iščem izvajalca za izdelat končni produkt. Vem, da se da na Amazonu najti svašta, samo to mi nekak ni fora...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej na kakšnem navtičnem forumu (tam krivijo cevi za ograje) samo so cene na "krivino" in po moji "računici" čisto predrago (ko sešteješ je dražje kot če kupiš "original" ) . Po mojem mnenju se splača edino, če nimaš druge možnosti ali pa če koga poznaš.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, jskrablin pravi:

Eno vprašanje za znalce tule naokoli - kam v Lj/bližnji okolici bi se splačalo dat delat kak prototip/par kosov kovinskih delov (trda pločevina) oz natančno skrivit jeklene cevi premera 10 - 12 mm? Ker se mi je občasno rahlo dolgčas, prototipam (zaenkrat samo šablone iz plastike) zaščito hladilnika za CRF250L, pa iščem izvajalca za izdelat končni produkt. Vem, da se da na Amazonu najti svašta, samo to mi nekak ni fora...

Pokliči tole delavnico (šef Jože Zalar)

 

Delo osvobaja.jpg

 

Pa v Šmarje Sap je tudi en mojster, FISMO (Stane Smodiš)

Lahova 47. tel: 01/7875 589, mob: 041/404 313

 

Popravljeno . Popravil izibajker
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za komentarje in kontake... Da malo pojasnim, gledam dve opciji. Ena je t.i. radiator brace podoben temu (sumim, da je to enostavnejša varianta?):

p965.jpg?q=60&sharp=40&h=640

 

Druga opcija pa bi bila kopija KTM Hard Parts zaščite:

RFSRadBraces_zps6408ceee.jpg


Tale pa rabi precej natačne in ozke krivine na spodobno močni cevi. Če ima kdo kako idejo/predlog/komentar, se priporočam...  

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je kdo imel tezavo da je pri zaviranju mu treslo balanco? In to se cuti sele pri cca 80,90,100kmh+. Ploscice so nove.. A je mozno da bi bil lezaj na krizu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 1. 2016 at 13:07, jskrablin pravi:

Hvala za komentarje in kontake... Da malo pojasnim, gledam dve opciji. Ena je t.i. radiator brace podoben temu (sumim, da je to enostavnejša varianta?):

p965.jpg?q=60&sharp=40&h=640

 

Druga opcija pa bi bila kopija KTM Hard Parts zaščite:

RFSRadBraces_zps6408ceee.jpg


Tale pa rabi precej natačne in ozke krivine na spodobno močni cevi. Če ima kdo kako idejo/predlog/komentar, se priporočam...  

prva varianta je simpl - narišeš načrt , odneseš odrezat na laser pa par vijakov in cevk..

druga - dve opciji ..

1- ploščate deli odneseš odrezat na laser - če boš delal iz rosfreja odreži še luknje tam kjer so te cevi varjene na ploščat del pa samo vtakneš in zaliješ z argonom - tig.. cevke ti lahko zakrivi na 90stopinj vsak ki ima ročno orodje - pustiš daljše in jih porežeš na mero.

2- ploščato - laser izrez.. krivine - cevke + kolena zvariš z argonom (mdm črnuče)

 

laser - kovinc ali nekje v celju..

 

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 1. 2016 at 16:51, jany pravi:

Koliko kilometrov pa ima ?

 

Glede na to da gre za R1 bi res pri 30-40.000 bilo dobro pregledat ventile.

 

Zanimivo kako serviserji lupijo ljudi za štelanje ventilov, dela pa ni za pol ure, več časa porabiš za prit do ventilov :D 

Čisto odvisno kako dobro jih misliš narest, je dela krepko več kot za pol ure. Že če je glava vzeta dol, in delata dva, je za narest v piko ura do ura in pol čisto realno. Sva mela z mojim ravno v nedeljo ibunge. 2 glavi cca 3 ure. Pomerit, zapisat, poiskat taprave ploščice, odmične dol, zamenjat ploščice, odmične pritrdit nazaj, prevrtet nekajkrat, pomerit, in potem običajno še dvakrat isti postopek še za tiste, ki malo odstopajo. Ampak, so pa na koncu glave zložene v stotinko, kar se z vsemi ostalimi stvarmi pozna na odzivnosti in moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, svobodnaptica01 pravi:

Čisto odvisno kako dobro jih misliš narest, je dela krepko več kot za pol ure. Že če je glava vzeta dol, in delata dva, je za narest v piko ura do ura in pol čisto realno. Sva mela z mojim ravno v nedeljo ibunge. 2 glavi cca 3 ure. Pomerit, zapisat, poiskat taprave ploščice, odmične dol, zamenjat ploščice, odmične pritrdit nazaj, prevrtet nekajkrat, pomerit, in potem običajno še dvakrat isti postopek še za tiste, ki malo odstopajo. Ampak, so pa na koncu glave zložene v stotinko, kar se z vsemi ostalimi stvarmi pozna na odzivnosti in moči.

pokrov ali si resno mislila glavo dol pa na ponku štelat? :eek: a ne glih obratno ponavad - glava gor pa na ponku štelat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, ukica pravi:

Ali je kdo imel tezavo da je pri zaviranju mu treslo balanco? In to se cuti sele pri cca 80,90,100kmh+. Ploscice so nove.. A je mozno da bi bil lezaj na krizu?

lahko je zvit kak disk...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, dAlencc87 pravi:

lahko je zvit kak disk...

Če se je tresenje začelo takrat ko je menjal ploščice, so lahko krivr ploščice, mogoče sr morajo uležat, al pa malomarno delo montaže....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so bile stare ploščice obrabljene po celi površini enako? če ne potem kakšen batek šteka in ker imaš nove ne pritiska po celi površini enako..  al pa kolesni ležaji ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jskrablin prva izvedba ščitnikov je kar ok, za bolj resno uporabo pa naredijo pločevinasti del iz inoxa.  Je nekaj težje a precej močnejše in odporno na udarce. Če je dvolj prostora med okvirjem in agregatom pa dodajo še prečko ki poveže oba hladilnika skupaj. Včasih naredim kakšno kopijo alu ščitnikov za lokalne "norce" pa pravijo da se kar obnese.   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, svobodnaptica01 pravi:

Čisto odvisno kako dobro jih misliš narest, je dela krepko več kot za pol ure. Že če je glava vzeta dol, in delata dva, je za narest v piko ura do ura in pol čisto realno. Sva mela z mojim ravno v nedeljo ibunge. 2 glavi cca 3 ure. Pomerit, zapisat, poiskat taprave ploščice, odmične dol, zamenjat ploščice, odmične pritrdit nazaj, prevrtet nekajkrat, pomerit, in potem običajno še dvakrat isti postopek še za tiste, ki malo odstopajo. Ampak, so pa na koncu glave zložene v stotinko, kar se z vsemi ostalimi stvarmi pozna na odzivnosti in moči.

Res je vendar redkokateri serviser se bo tako potrudu da naredi v stoto, njim je važno da pride nazaj v tovarniško toleranco.

Zato si pa nekateri delamo sami ko je to potrebno :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, ukica pravi:

Ali je kdo imel tezavo da je pri zaviranju mu treslo balanco? In to se cuti sele pri cca 80,90,100kmh+. Ploscice so nove.. A je mozno da bi bil lezaj na krizu?

če se je pojavilo z menjavo ploščic, išči problem tu.

Drugače pa je meni rukala guma.

Se tresenje pojavlja kot miganje balance levo desno ali gor dol.?

Ja tud ležaj kolesa ali križa bi lahko bil

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih je kaj banalnega. Men so lani prednje cvilile. Kmalu zatem še tresle. Skoraj doktoriral... Krivec je bila pa anti rattle plošča, ki se je z kilometri poravnala. Enkrat me je pa tisti bobbin kolutek na plavajočem disku zafrkaval, pa ko so bile zavore tople je včasih zatresl. Najboljš vsaj enkrat na sezono spucat in pregledat čeljusti. Brake cleaner in zobna ščetka in pol urce dela. Bakrena pasta je stvar debate... če že potem res tam kjer koristi in v čim manjših količinah. V nasprotnem primeru rata samo magnet za svinarijo. Zavorna tekočina odvisno od vožnje na leto ali dve. Najkasneje na štiri do pet pa še menjava cevi, če so navadne gor. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ploscice so bile menjane glih zaradi tega razloga ker je treslo. 

Balanco pa trese levo desno :) mi je pa malo sumljivo da bi bil disk saj potem bi ga cutil kako trese ze pri nizji hitrosti kjer se to ne Pojavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, ukica pravi:

Ploscice so bile menjane glih zaradi tega razloga ker je treslo. 

Balanco pa trese levo desno :) mi je pa malo sumljivo da bi bil disk saj potem bi ga cutil kako trese ze pri nizji hitrosti kjer se to ne Pojavi.

pomoje je logika taka da bolj je disk zvit , pri nižjih hitrostih trese...  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, ukica pravi:

Ploscice so bile menjane glih zaradi tega razloga ker je treslo. 

Balanco pa trese levo desno :) mi je pa malo sumljivo da bi bil disk saj potem bi ga cutil kako trese ze pri nizji hitrosti kjer se to ne Pojavi.

če balanca opleta levo desno, potem se pridružujem izjavi trumper-ja.

Žal vse kaže na diske in vedi, da ploščice niso razlog za tresenje pri zaviranju.

Da pa pride do zvitih diskov, je včasih vzrok v koroziji oz. svinariji, katera nastane na pušah med dvema deloma diska.

Z uporabo "težkih" čistil in visokotlačnih čistilcev pa k zadevi le pripomoremo.

Diski se zvijejo lahko tudi ob padcu, če vročega zalije mrzla voda, štekanju zavor-pregrevanje-, ob zlorabi na pisti recimo,....

images.jpg

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Video na temo teh kolutkov/puš/bobbin-ov. 

Btw Tale ima kar ene par dobrih videov na temo vzdrževanja.

Popravljeno . Popravil ciciban
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 1. 2016 at 20:41, thumper pravi:

pokrov ali si resno mislila glavo dol pa na ponku štelat? :eek: a ne glih obratno ponavad - glava gor pa na ponku štelat :P

Pozimi se dela kompletne revizije mašin, tako da je lepo v vsakem kotu mal notranjih organov Yamah, Kwakasakijev, in ostalih značk.

Tako da se tudi glava vzame dol, sčisti vse (UZ kopel), zloži nazaj in naštima, da je v piko. Drugače pa, če delaš to, ko je motor še na motociklu, je pa še bolj zamudno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo.

Zanima me, kakšne so vaše izkušnje z nabavo agregatov na Ebay-u. Gre za Kawasaki ER 5, na italjanskem Ebay-u je nekaj oglasov "motore completo garantitto". Zavedam se, da je nabava preko spleta loterija, kolikšna pa je verjetnost, da dobim čisti "klump". Če kdo ve za kak soliden agregat, se priporočam.

Na motorju je spustilo tesnilo na pokrovčku za dolivanje hladilne tekočine. Ker ni držalo pritiska, je voda zavrela in izparela. Opozorilna lučka za pregrevanje se ni prižgala. Domnevam, da je bilo kakih 100km narejenih brez kaplje vode v motorju. Ko sem hladilno tekočino nalil, sem na njej opazil masten madež, po poskusni vožnji pa "emulzijo olja in vode" na steklu za kontrolo olja. Motor sicer normalno vžge.

Najprej sem razmišljal o popravilu (nisem še razdrl motorja, ni časa). Brušenje glave, zamenjava teflonov in novo tesnilo glave morda ne bo dovolj, ker so "kilometri brez vode" lahko poškodovali še marsikaj drugega. Zato se nagibam k menjavi celotnega agregata.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, bamf said:

Zdravo.

Zanima me, kakšne so vaše izkušnje z nabavo agregatov na Ebay-u. Gre za Kawasaki ER 5, na italjanskem Ebay-u je nekaj oglasov "motore completo garantitto". Zavedam se, da je nabava preko spleta loterija, kolikšna pa je verjetnost, da dobim čisti "klump". Če kdo ve za kak soliden agregat, se priporočam.

Na motorju je spustilo tesnilo na pokrovčku za dolivanje hladilne tekočine. Ker ni držalo pritiska, je voda zavrela in izparela. Opozorilna lučka za pregrevanje se ni prižgala. Domnevam, da je bilo kakih 100km narejenih brez kaplje vode v motorju. Ko sem hladilno tekočino nalil, sem na njej opazil masten madež, po poskusni vožnji pa "emulzijo olja in vode" na steklu za kontrolo olja. Motor sicer normalno vžge.

Najprej sem razmišljal o popravilu (nisem še razdrl motorja, ni časa). Brušenje glave, zamenjava teflonov in novo tesnilo glave morda ne bo dovolj, ker so "kilometri brez vode" lahko poškodovali še marsikaj drugega. Zato se nagibam k menjavi celotnega agregata.

 

 

Pa to ni ducati! :D zamenjaj olje in tesnila in preglej še tiste ki ločujejo olje in vodo, spucaj hladilni sistem, natoči nov antifriz (ne bit čip bastard in naredi z destilirano vodo!) nato se zapelji in preglej kakšna je voda in preglej enkrat ali večkrat olje (stoči in nazaj) to počni še 1000 km vsake 200 recimo... Imaš dobre možnosti da se izide. Da boš dobil boljši agregat iz ene totalke pa je loterija ki ti ni v prid.

Sicer jemlji moj nasvet z rezervo ker sem informatik (nisem pa lih od včeraj) a glede na strošek zgoraj napisanega bi blo vredno poskusit pomoje.

Čene pa najbolje k resnemu pravemu mehaniku po pravi nasvet/popravilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skute 50 ccm kak je z valjcki?rad bi da bolj vlece,hitrost mi ni vazna?Lazje moram nor dat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!