Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

I know, malo nenavadna prošnja...ampak pravijo, da vprašat ni greh. Iščem krivine 4 v 1. Če ima kdo za podarit oz. za prodat za kakšno simbolno ceno. Zakaj to potrebujem? Upam, da fotka dovolj pove.

9dbbce40b19089171f9d05a6.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

 

Zanima me, če ima kdo podatek katera žica oziroma žice so signal za obrate pri suzuki gsxr 750 k4. Zanim me pozicija teh žic v konektroju za števec. 

 

Hvala!

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 2. 2016 at 19:10, domi46 pravi:

Katero olje dajete kej v motorje ( zanima me za sport 600kubicne)

Oz katero olje priporocate za suzuki gsxr600 2010 letnik 

Motul 5100.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

20160217_173544.thumb.jpg.57d68d198d93d720160217_173539.thumb.jpg.d9e1506e2628fa

 

Slika pove največ. Kaj bi lahko tako pobrusilo vijak (po angleško iz sestavnice: BOLT, GEAR SHIFT CAM ). Gre se za suzuki GSXR 750 K6.

 

Popravljeno . Popravil zbibii
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Lipstick pravi:

http://www.cmsnl.com/gsx-r750-2006-k6-usa-e03-gsxr750-gsx-r750_model16081/partslist/BLCK0030.html#row2535701H00

Nisem strokovnjak, izgleda, da je "Plate, gear Shift Cam Drive" tolkla po njem  ??

 

kolikor vidim je ta plategear shift cam drive privijačena ravno s tem vijakom... meni zgleda kot kladivo ko je nekdo tolkel po vijaku , da bi ga sprostil kar je verjetno posledica izostanka kakšnega specialnega orodja za odvijačenje tega vijaka .. ali pa si je s kladivom pomagal ko je ležaj montiral pa ni imel druge opcije pa kar vse skupaj pa bo že sedlo ...

pred 11 urami, Lipstick pravi:

http://www.cmsnl.com/gsx-r750-2006-k6-usa-e03-gsxr750-gsx-r750_model16081/partslist/BLCK0030.html#row2535701H00

Nisem strokovnjak, izgleda, da je "Plate, gear Shift Cam Drive" tolkla po njem  ??

 

kolikor vidim je ta plategear shift cam drive privijačena ravno s tem vijakom... meni zgleda kot kladivo ko je nekdo tolkel po vijaku , da bi ga sprostil kar je verjetno posledica izostanka kakšnega specialnega orodja za odvijačenje tega vijaka .. ali pa si je s kladivom pomagal ko je ležaj montiral pa ni imel druge opcije pa kar vse skupaj pa bo že sedlo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, da na tisti prestavni plošči ni opaziti nobene obrabe. Bom pa preveril, če je prestavna gred slučajno kaj zvita oziroma če se kje drugje se kaj opazi. Čeprav problemov ni nobenih z menjalnikom.

Motor mislim da je prvič razstavljen, imam ga od 18000km, trenutno pa 45000km.

Vprašal bi še glede košare sklopke, ta je že precej zdelana. Vzmeti že prosto plešejo v ležiščih. Obstaja kaka alternativa ali najboljše kupiti novo. Za rabljeno je problem, ker nikoli nisem imel nove v rokah in ne znam oceniti, kaj je še dobro.

Vnaprej hvala...L.P.

Popravljeno . Popravil zbibii
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 2. 2016 at 18:06, zbibii pravi:

Pozdravljeni.

Slika pove največ. Kaj bi lahko tako pobrusilo vijak (po angleško iz sestavnice: BOLT, GEAR SHIFT CAM ). Gre se za suzuki GSXR 750 K6.

 

Je to imbus vijak? Če ja, potem lahko "mojster" ni imel takega imbusa pa se je odločil odviti z viličastim ključem in je malo pobrusil B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, zbibii pravi:

Zanimivo, da na tisti prestavni plošči ni opaziti nobene obrabe. Bom pa preveril, če je prestavna gred slučajno kaj zvita oziroma če se kje drugje se kaj opazi. Čeprav problemov ni nobenih z menjalnikom.

Motor mislim da je prvič razstavljen, imam ga od 18000km, trenutno pa 45000km.

Vprašal bi še glede košare sklopke, ta je že precej zdelana. Vzmeti že prosto plešejo v ležiščih. Obstaja kaka alternativa ali najboljše kupiti novo. Za rabljeno je problem, ker nikoli nisem imel nove v rokah in ne znam oceniti, kaj je še dobro.

Vnaprej hvala...L.P.

kaj je na drugi strani tega vijaka ?samo pokrov ali še kaj ? ker tole res ne zgleda da nebi bilo nič razstavljeno .. :hmm: (ne vem koliko zdržijo sklopke na teh motorjih ampak : 45000 - menjava sklopke , +3000 = 48000 - 30000 = 18000 +30000 = trenutnih 48000 ??)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam vprašanje. Za Hondo CBR 1000 potrebujem komplet vijakov za pokrove mašine. Preiskal sem vse mogoče na spletu pa razen zadev ki stanejo 100€+ ne najdem..Kakšna ideja kje bi to dobil (razen original seveda)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Sorty pravi:

imam vprašanje. Za Hondo CBR 1000 potrebujem komplet vijakov za pokrove mašine. Preiskal sem vse mogoče na spletu pa razen zadev ki stanejo 100€+ ne najdem..Kakšna ideja kje bi to dobil (razen original seveda)?

pokrov ventilov ali stranske pokrove?

za glavo morajo biti vijaki taki , da s svojo vzvojno trdnostjo odgovarjajo tovarniškim - zaradi zateznega momenta..

za razne pokrove / deklce pa si lahko izbereš med navadnimi vijaki če odgovarjajo ..če pa imajo razne odebelitve - zic za v centrirno luknjo po domače - ali nalito tesnilno gumo  bo pa težka razen original..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za navadne vijake je dobra trgovina Kamm. Imajo fajn zalogo. Za te specialne, pa je večji problem. Dobra preventiva na dolgi rok je investicija v en mali moment ključ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ciciban pravi:

Za navadne vijake je dobra trgovina Kamm. Imajo fajn zalogo. Za te specialne, pa je večji problem. Dobra preventiva na dolgi rok je investicija v en mali moment ključ.

6-30 nm ? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. Se mi zdi, da imam nekaj takega. Je v manualu ponavadi tabelca... Pokrovi so tam med 8-12 Nm. Svečke med 13-20. Čeljusti in oljni čepi tam okol 30. V glavnem je velika večina pod 50. Cena teh ključev pa tudi ni tako blazno visoka. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kako vem da je sklopka pravilno naštelana??k prej pr yamahi sm menjal ročke,pa sm mel potem NA SREČO kmal redn servis pa mi je mojster reku da dobr da nism sklopke spalu in mi jo je naštelov..čeprov jest nism prej nič čutil da ni dobr:bum:

Spojler

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za pomoč. Gre za Yamaho  FZ1 (mislim, da je letnik 2008). Problem je ta, da noče vžgat. Dvakrat zavergla in to je to. Dobil sem samo filmček, ki ga prilagam. Najprej sem misll, da je samo baterija, ampak se mi zdi, da se ne sliši tako slaba.

Motor je kasneje vžgal v drugi in po klancu dol :)

Je pa med vožnjo, ko je voznik dal po gasu pri okrog 4k obratov, najprej začel motor (močno?) tresti in kasneje (čez nekaj sekund) normalno potegnil.

Mogoče je kaj narobe z elektriko? Je že kdo imel podobnje težave?

video.mp4

 

Hvala!

Popravljeno . Popravil Cofko Cof
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slaba baterija. Dva tedna nazaj se je CRF-ka na isto foro norce delala iz mene - dvakrat obrnil štarter, pa trrrrr. Isto vžgala na poriv po kalncu dol v drugi prestavi. Pa še parkrat pol. Ko sem jo prišlepal domov, pa je na polnilcu pokazalo da rabi akumulator malo pozornosti. Je pa treba paziti - če predolgo "verglaš" maš premalo toka, da bi pumpa za bencin delala. Takrat pa na motorju z vbrizgom tud porivanje ne pomaga. Razen če porivaš vso pot...

Popravljeno . Popravil jskrablin
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, dAlencc87 pravi:

Kako vem da je sklopka pravilno naštelana??k prej pr yamahi sm menjal ročke,pa sm mel potem NA SREČO kmal redn servis pa mi je mojster reku da dobr da nism sklopke spalu in mi jo je naštelov..čeprov jest nism prej nič čutil da ni dobr:bum:

  Razkrij skrite vsebine

 

 

Ročica od sklopke mora imeti nekaj prostega hoda tam kjer je zalja vpeta (2-3mm)

Slika.jpg.4c983a6a1edd0c16de8c15b90af39e

pred 19 minutami, jskrablin pravi:

Slaba baterija. Dva tedna nazaj se je CRF-ka na isto foro norce delala iz mene - dvakrat obrnil štarter, pa trrrrr. Isto vžgala na poriv po kalncu dol v drugi prestavi. Pa še parkrat pol. Ko sem jo prišlepal domov, pa je na polnilcu pokazalo da rabi akumulator malo pozornosti. Je pa treba paziti - če predolgo "verglaš" maš premalo toka, da bi pumpa za bencin delala. Takrat pa na motorju z vbrizgom tud porivanje ne pomaga. Razen če porivaš vso pot...

Mogoče je res baterija. Ampak, ali bi zaradi baterije začel motor tresti med vožnjo, namesto da bi potegnil?

Sicer motor ni moj in se nisem niti jaz z njim peljal, tako da ne opisujem ravno 100%...

 

Sem se pa že peljal z motorjem z uničeno baterijo in tudi z motorjem ki je imel kondenzator namesto baterije in je motor čist dobro delal. Nič cukal ali pa kaj podobnega...

Popravljeno . Popravil Cofko Cof
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Cofko Cof pravi:

Mogoče je res baterija. Ampak, ali bi zaradi baterije začel motor tresti med vožnjo, namesto da bi potegnil?

Tole verjetno ni bilo zaradi baterije. Neuspel zagon s filmčka pa je baterija. Zakaj bi zadevo treslo med vožnjo pa pojma nimam... Mogoče se splača malo svečke in njih kablovje pogledat. Lahko da je začasno zatajil vžig na kakem cilindru? Če se stvar ponavlja pa zna biti kaj drugega... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Cofko Cof pravi:

Ročica od sklopke mora imeti nekaj prostega hoda tam kjer je zalja vpeta (2-3mm)

Slika.jpg.4c983a6a1edd0c16de8c15b90af39e

Mogoče je res baterija. Ampak, ali bi zaradi baterije začel motor tresti med vožnjo, namesto da bi potegnil?

Sicer motor ni moj in se nisem niti jaz z njim peljal, tako da ne opisujem ravno 100%...

 

Sem se pa že peljal z motorjem z uničeno baterijo in tudi z motorjem ki je imel kondenzator namesto baterije in je motor čist dobro delal. Nič cukal ali pa kaj podobnega...

Ok hvala lepa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

khmm... največ težav povzroča električna napeljava - oz.bolje in točneje stiki napeljave- konektorji .. predvsem in največkrat to pride na konektorju od reglerja - dela , fila ..pol pa nekaj časa ne in ti štrom vleče iz akumulatorja ..pa pol ko dobi kabel čevelček spet stik spet mal nafila ....pa zgubi stik pa spet prazni aku...kolega na hondi  popizdu pa kar kable skupaj polotal in skrčne požirke gor..od takrat naprej je mir.. 

isto se je meni zgodilo na boniju kjer je konektor v luči za parabolo - posledica večih kilometrov po vlagi in dežju/nalivih - voda sicer odteče , vlaga pa se zadrži notri ..

vidne napake - kabel ni več mehak ampak otrdi ker se pregreva , včasih se izolacija tako pregreje da se pri koncu konektorja izolacija stopi in se vidi žica .. pregledat konektorje , prešlatat same kable /vodnike , našpricat stike s kontakt sprejem , mogoče stisnit kabel čevelčke za boljši stik...če so poškodbe vidne obvezno zamenjati poškodovan kabel v celi dožini !!!

pri meni je bil konektor zafilan z neko mastjo že tovarniško a je po treh letih in 45000km voda naredila svoje ... naprej riknil en aku , po zamenjavi nov spet po dveh ali treh mesecih - to pišem zato , da se vidi da napaka ni konstantna ampak občasna in ne takoj opazna ..

posledice po vrstnem redu dogajanja : slabo polnjenje akumulatorja , zgorena izolacija , možen vžig ali kratek stik na el.napeljavi kar lahko privede do požara , regler crkne in posledično električno navitje v motorju ..stroški - ja če nimaš sreče kupuješ nov motor namesto pogorenega.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kako je pri novejših mopedih ampak pri stari gardi je kot pravi kolega najbolj kritična točka štiripolni konektor za tri faze iz alternatorja.Tokovi so tu veliki,ko se spoj zrahja se začne zadeva greti,iskriti,topiti in na koncu goreti..  Moped se mi  je vedno ustavil v nalivu,po možnosti ponoči v ovinku klanca kake vukojebine.Edino pravo zdravilo na dolgi rok je eliminacija konektorja z čevelčki,žice zalotat na 1cm dolžine in nataknit termo bužirke.Od takrat zlati mir.                                                                          Predvsem pri veteranih poglejte občasno če nimate kaj takega pod ritjo:

kontakt.jpg.9811a098c9fe2cfc110ce9a4ed97

 

Popravljeno . Popravil FLY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel podobne probleme z el. konektorji. Eden se je stopil. In to na eni daljši poti. Videl te probleme že na večih motorjih različnih znamk. Najbolj te glavne polotat ali enkrat letno jih našpricat z sprejem za  konektorje. Sedaj tudi nimam več problemov z akumulatorjem. Povrh tega sem si zmontiral V meter, da imam pod nazorom koliko mi polni in kakšnem stanju je aku. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok je dela da pridem do zr.filtra?oz.kaj vse je treba razstavt?k ne vem al mam navadnga al je kak sportn ipd??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!