Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 25 minutami, dAlencc87 pravi:

Kok je dela da pridem do zr.filtra?oz.kaj vse je treba razstavt?k ne vem al mam navadnga al je kak sportn ipd??

ni tolk, plastike stran, odvijačit rezervar, pa ga dvignt, ne rabiš niti popolnoma odstranit. Še bolje je pa da pogledaš v "service manual"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

ni tolk, plastike stran, odvijačit rezervar, pa ga dvignt, ne rabiš niti popolnoma odstranit. Še bolje je pa da pogledaš v "service manual"

aha..ma nimam service manuala, prejsn lastnik tut ni vedu ker filter je not,glede na to da je komplet leovince bi mogoce znal bi tut kak kn filter ipd..me pa sam zato zanima k ga bom pelu na servis,da vem rect majstru al nej menja filter al ne al kva..:klicaj:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, dAlencc87 pravi:

aha..ma nimam service manuala, prejsn lastnik tut ni vedu ker filter je not,glede na to da je komplet leovince bi mogoce znal bi tut kak kn filter ipd..me pa sam zato zanima k ga bom pelu na servis,da vem rect majstru al nej menja filter al ne al kva..:klicaj:

če imaš vstopnik za zrak s sprednje strani pa da nima mrežice v kanalu lahko porineš notri malo kamero na kablu če jo ima kdo od tvojih poznanih - pa boš videl kakšen filter je notri..

al pa če jo nabaviš - endoskop

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, thumper pravi:

če imaš vstopnik za zrak s sprednje strani pa da nima mrežice v kanalu lahko porineš notri malo kamero na kablu če jo ima kdo od tvojih poznanih - pa boš videl kakšen filter je notri..

al pa če jo nabaviš - endoskop

uf dobra ideja ampak mism da ni potrebe po kameri..sej je lustn mal posravfat heheheB)hvala drgacB)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, dAlencc87 pravi:

uf dobra ideja ampak mism da ni potrebe po kameri..sej je lustn mal posravfat heheheB)hvala drgacB)

ti si pa tud ne znaš gadget.ov z razlogom kupit .. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, thumper pravi:

ti si pa tud ne znaš gadget.ov z razlogom kupit .. :P

ne razumem:book::blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gadget - odvečna šara ki pa je uporabna in za katero si imel tehten vzrok da jo kupiš pa če jo uporabiš ali pa ne :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, thumper pravi:

gadget - odvečna šara ki pa je uporabna in za katero si imel tehten vzrok da jo kupiš pa če jo uporabiš ali pa ne :D

ajjaa ja to pa ja:smoke:ceprov tega gadgeta je ze tko prevecB)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, dAlencc87 pravi:

uf dobra ideja ampak mism da ni potrebe po kameri..sej je lustn mal posravfat heheheB)hvala drgacB)

ti kr pošraufi, bos vsaj vedu kaj imaš , pa v kakem stanju je. Service manual se pa tudi dobi na netu v PDF obliki, povpraši kaj na kakem honda forumu, ali na kaki FB grupi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

ti kr pošraufi, bos vsaj vedu kaj imaš , pa v kakem stanju je. Service manual se pa tudi dobi na netu v PDF obliki, povpraši kaj na kakem honda forumu, ali na kaki FB grupi

Ma ja,sej zatoB)bom si zrihtov ni panike..lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole gumico dajo serviserji gor...da ko nastelavajo vilice vedo tocno do kje imajo hoda...ce je mastno ti je verjetno spustil semering..tako kot meni..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Ciko86 pravi:

Tole gumico dajo serviserji gor...da ko nastelavajo vilice vedo tocno do kje imajo hoda...ce je mastno ti je verjetno spustil semering..tako kot meni..

Ja valda..zanimivo..ja pa jest sm jo prestavlou gor pa dol..a je kej narobe?ej to pa res nism vedu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, dAlencc87 pravi:

tole sm misluIMG_0861.thumb.JPG.09aff3cae1e8205f9e338

Služi lahko tudi tebi in sicer, da preveriš koliko vzmetenja porabiš, primer pri zaviranju, če si blizu dna ali konca hoda ,si provošči eno nastavitev vzmetenja.Če na močnem zaviranju porabiš skoraj vs hod vzmetenja in takrat povoziš še luknjo na cesti.....mislim, da ne rabim nadaljevati...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Wakasaki pravi:

Služi lahko tudi tebi in sicer, da preveriš koliko vzmetenja porabiš, primer pri zaviranju, če si blizu dna ali konca hoda ,si provošči eno nastavitev vzmetenja.Če na močnem zaviranju porabiš skoraj vs hod vzmetenja in takrat povoziš še luknjo na cesti.....mislim, da ne rabim nadaljevati...

Ej ampak res..dobra zadeva..hvala za info;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo "uscala" je ena vilica..a zdej moram menjat semeringe al kako?kaksen je strosek?hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6. 3. 2016 at 11:12 PM, dAlencc87 said:

Ej ampak res..dobra zadeva..hvala za info;-)

za preverjenje hoda uporabi strap vezice npr.

tkr40007k-battery_straps_black_01.jpeg

Tudi drugače so ful uporabne (držijo hlače dežjaka v roli, dodatno zatiskanje kakega ohklapnega dežjaka, tečne hlačnice na kolesu...)

Se dobi za pivo na ebayu 10kom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju pa strap vezice (in tudi navadne) za preverjanje hoda niso optimalna izbira. Najbolje je, če je gor gumast o-ring, tako kot je na sliki v eni izmed predhodnih objav.

oring.jpg.d2cb13778886485345ca8195275b57

Če se namreč zgodi, da ti vilice "zabije" in se posedejo do konca hoda, se gumast o ring enostavno stisne oziroma se toliko razširi, da gre čez prašno zaščito. Če imaš pa plastično ali strap vezico, se pa to ne bo zgodilo in ti v primeru zabijanja z relativno "ostrim" robom lahko brez potrebe poškoduje zunanjo prašno zaščito.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da so bile vezice mišljene le kot začasna rešitev ko pregleduješ ali štelaš vilice, za oring je treba amoritzer razdret

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za o ring ni treba razdirat vilic, samo komplet teleskop vzameš ven iz križev, daš oring čez iz zgornje strani (iz spodnje ne bi sel ker so tam ponavadi nosilci radialnih celjusti), teleskop nazaj v križe in je to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!