Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 urami, Jure pravi:

Za o ring ni treba razdirat vilic, samo komplet teleskop vzameš ven iz križev, daš oring čez iz zgornje strani (iz spodnje ne bi sel ker so tam ponavadi nosilci radialnih celjusti), teleskop nazaj v križe in je to to.

tista slikca - če se ne motim so USD vilice ? odvisno od vilic - samo na spodnjem koncu je zelo odebeljeno .. ko navlečeš oring čez se preveč raztegne in postane preveč ohlapen potem pa ne služi več temu namenu.. .. razen če je zelo zelo kvaliteten . itak se vsake toliko časa menja semeringe na vilcah pa se da takrat spotoma gor...

Objavljeno

Pa saj točno to sem napisal kar ti praviš. Da iz spodnje strani ne bi šel ker so tam ponavadi nosilci radialnih čeljusti in ga ne bi mogel dovolj raztegnit, da bi šel čez. So pa po mojih izkušnjah tudi sicer gumasti o-ringi ponavadi takšni, da če se dovolj raztegnejo, da gredo slučajno čez tudi iz spodnje strani, gredo potem tudi nazaj v original stanje in funkcionirajo čisto ok. Če hočeš preveč, se o-ring ponavadi strga.

Objavljeno

a mi zna kdo po domace razložit, kaj tocno so USD vilice??

Objavljeno

Upside-down forks (obrnjene vilice) - levo na sliki. Na desni strani so pa klasične vilice.

vilice.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, Jure pravi:

Upside-down forks (obrnjene vilice) - levo na sliki. Na desni strani so pa klasične vilice.

vilice.jpg

Super,hvala

Objavljeno

Kakšna je pa razlika? Prednosti?

Objavljeno
17 minutes ago, DAMI34 said:

Kakšna je pa razlika? Prednosti?

 

17 minutes ago, DAMI34 said:

Kakšna je pa razlika? Prednosti?

Predvsem je v igri (ne)vzmetena masa in pa togost.Pri USD vilcah imamo manjšo nevzmeteno maso in pa občutno povečano togost v križu.Predvsem je to važno pri tekmovalnih oz "divjih " mašinah ,lahko pa tudi za ozdravit kak komplex.Predvsem so take vile (recimo Ohlins) občutno dražje,vzdrževanje naj bi bilo dražje in pogostejše in verjetno je bolj sitno če ti spušča semering kot pri klasiki.Skratka USD za na Grobnik,klasika za po Rusiji.

Objavljeno (popravljeno)

Ima kdo v okolici ljubljane D.I.D ovo orodje za verige? In bi ga bil voljan posoditi za eno popoldne?

Popravljeno . Popravil Belaglava
Objavljeno

Nadpričakovanji hiter odziv. Je že zrihtano, sočlan foruma je pripeljal orodje na dom, kjer sva v slabe pol ure zrihtala zadevo ... Še enkrat hvala! 

Objavljeno
Ob ‎18‎.‎3‎.‎2016 at 19:10, NARGOTH pravi:

Pozdravljeni. A mogoče kdo ve če ima suzuki sv 650 2001 kakšen ventil za odzračitev hladilnega sistema? Zamenjal sem namreč hladilno tekočino in me zanima če novo samo nalijem notr in je ali moram sistem (kako) odzračit? Motor sem pustil v prostem teku vžgan do vklopa veternice,je to dovolj? Hvala.

če si počasi nalival in kot praviš je ventilator že zalaufal, temperatura pa je io potem srečno vožnjo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, NARGOTH pravi:

ja nalil sem v hladilnik do vrha (mrzel motor),nato sem ga vžgal in dolil v ekspanzijsko. Čudi me da je šlo manj hladilne notr kot je predpisano. ostalo mi je okoli 3dcl tekočine.

Mislim, da tudi nisi vsega vn spustil.Vsaj meni še ni ratalo ven spustit.

Nasvet za v prihodnje, ujami iz izmeri izpuščeno tekočino

Objavljeno

eno vprašanje...
gsxr750 l.98, v mašini se sliši neko klikanje.. zdi se mi da se sliši ketna.. ta moto nima avtomatskega šponarja ketne an ? jo je treba ročno nastavit oz zamenjat ? motor ima 43000km...
če sem falil temo bi prosil da jo prestavite, hvala za odgovore.

Objavljeno

se prav čeprav razumem se samo ta vijak zamenjat in naštela.. ketna se naj ne bi se razrahljala v 43k kilometrih ?

Objavljeno

pozdravljeni, imam vprašanje glede menjave lamel sklopke. In sicer vem da se morajo lamele prej namočiti v olje. To jih namočim prej posamezne lamele ali ko sestavim in potem skupaj z košem? In pa za kako dolgo bi naj bilo v olju?

Objavljeno

Mokre sicer še nisem menjaval, ampak baje pustiš čez noč. Po moje namočiš samo torne lamele. Pajsat kovinske je pomojem brez veze in jih lahko malo pomočiš v olje tik pred montažo. Enkrat sem gledal malo po navodilih za svojega kako to čudo izgleda.... Baje je važno zaporedje, kako so obrnjene lamele, pa na koncu naj bi bila važna tudi višina sklopke oz "tortice" ki nastane iz lamel.

Objavljeno
36 minutes ago, shark90 said:

pozdravljeni, imam vprašanje glede menjave lamel sklopke. In sicer vem da se morajo lamele prej namočiti v olje. To jih namočim prej posamezne lamele ali ko sestavim in potem skupaj z košem? In pa za kako dolgo bi naj bilo v olju?

Kot pravi kolega samo tiste z oblogami,eni predpisujejo vsaj par ur običajno pa jih daš v olje prespat.Poglej tudi če niso kovinske lame kaj prepečene ali deformirane.Ne vem za tvoj moped,ampak nekateri imajo različne lamele in moraš pazit na njihov vrstni red.Če me spomin ne vara so nekje tudi neke  puščice tako da moraš pazit tudi na kot zasuka lamel.Pa če imaš v centru pokrova en vijak z matico,je ta za regulirat sklopko v mirovanju,se mora oznaka na sklopki pokrit z oznako na bloku.Dobro bi bilo sicer dobit kak online manual za dotični moped.                                Veselo šraufanje

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

no jaz sem slišal da jih pustiš 24ur v olju.. tako naredil - men delajo k šus ...

pred eno uro, shark90 pravi:

pozdravljeni, imam vprašanje glede menjave lamel sklopke. In sicer vem da se morajo lamele prej namočiti v olje. To jih namočim prej posamezne lamele ali ko sestavim in potem skupaj z košem? In pa za kako dolgo bi naj bilo v olju?

no jaz sem slišal da jih pustiš 24ur v olju.. tako naredil - men delajo k šus ...

čak mal...a nima k1200r kardana pa suhe sklopke - al ima mokro ?? 

če imaš eno suho lamelo in koš ne namakaj ..ker se ne bo premaknilo več nikamor... 

Objavljeno

K-ji imajo "mokro" sklopko.

Objavljeno

Zamenjaš kot suhe lepe da se ne umažeš potem pa za en dan položiš motor na desno pa so v olju 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sori ampak problem imam z avtom, ne z motorjem. Toplomerju se je sfuzlal. Kaže več kot 10 stopinj premalo. Glavna težava je, ker imam vebasto, ki se vklaplja pod 11 stopinj. Npr. zunaj je 15 stopinj, meni kaže tri stopinje in jasno, vebasto se vklopi. Odklopil sem akumulator in upal, da se bo napaka odresetirala, ampak še vedno me računalnik prepričuje, da je zunaj mraz. Če ima kdo kakšno izkušnjo s tem, prosim za nasvet, preden ga peljem na servis in me olupijo. 

Objavljeno (popravljeno)

Hvala vam za odgovore. kaj pa morda kdo ve zakaj je na sedanjih lamelah nekakšna "gumica" ni na vsaki, je pa na tem "zobeku" lamele...

Sem gledal lamele in nimajo nobene puščice nikjer :sleep2:

Popravljeno . Popravil shark90
Objavljeno
pred eno uro, Igi Pop pravi:

Sori ampak problem imam z avtom, ne z motorjem. Toplomerju se je sfuzlal. Kaže več kot 10 stopinj premalo. Glavna težava je, ker imam vebasto, ki se vklaplja pod 11 stopinj. Npr. zunaj je 15 stopinj, meni kaže tri stopinje in jasno, vebasto se vklopi. Odklopil sem akumulator in upal, da se bo napaka odresetirala, ampak še vedno me računalnik prepričuje, da je zunaj mraz. Če ima kdo kakšno izkušnjo s tem, prosim za nasvet, preden ga peljem na servis in me olupijo. 

Odklopi vebasto

Objavljeno
20 minutes ago, shark90 said:

 

Sem gledal lamele in nimajo nobene puščice nikjer :sleep2:

Se opravičujem,mislim da ima lahko košara puščico za točno postavitev.

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Igi Pop pravi:

Sori ampak problem imam z avtom, ne z motorjem. Toplomerju se je sfuzlal. Kaže več kot 10 stopinj premalo. Glavna težava je, ker imam vebasto, ki se vklaplja pod 11 stopinj. Npr. zunaj je 15 stopinj, meni kaže tri stopinje in jasno, vebasto se vklopi. Odklopil sem akumulator in upal, da se bo napaka odresetirala, ampak še vedno me računalnik prepričuje, da je zunaj mraz. Če ima kdo kakšno izkušnjo s tem, prosim za nasvet, preden ga peljem na servis in me olupijo. 

Zelo verjetno ti nagaja senzor za temperaturo okolice. Kje točno se nahaja ne vem, ker je od avta do avta čist različno. Lahko so ti senzorji ptk ali ntk. Prvi se upornost z višjo temperaturo povečuje drugemu zmanjšuje. Verjeto se kje na netu najdejo podatki za tvoj avto in vrednosti upornosti za dotični termometer.

 

Lep pozdrav.

 

D.

pred 2 urami, quattroooo pravi:

Zamenjaš kot suhe lepe da se ne umažeš potem pa za en dan položiš motor na desno pa so v olju 

ja mogoče pa ne, kečer so pol lamele stisnjene in olje ne more do lamel? razen zunaj? in če se že bojijo umazanije, pol menim da taki boljše da ne šrafajo lol.

 

Lep večer.

 

D.

Popravljeno . Popravil Motorist76
pravopisne napake

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!