Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 1 uro, Igi Pop pravi:

Sori ampak problem imam z avtom, ne z motorjem. Toplomerju se je sfuzlal. Kaže več kot 10 stopinj premalo. Glavna težava je, ker imam vebasto, ki se vklaplja pod 11 stopinj. Npr. zunaj je 15 stopinj, meni kaže tri stopinje in jasno, vebasto se vklopi. Odklopil sem akumulator in upal, da se bo napaka odresetirala, ampak še vedno me računalnik prepričuje, da je zunaj mraz. Če ima kdo kakšno izkušnjo s tem, prosim za nasvet, preden ga peljem na servis in me olupijo. 

Zelo verjetno ti nagaja senzor za temperaturo okolice. Kje točno se nahaja ne vem, ker je od avta do avta čist različno. Lahko so ti senzorji ptk ali ntk. Prvi se upornost z višjo temperaturo povečuje drugemu zmanjšuje. Verjeto se kje na netu najdejo podatki za tvoj avto in vrednosti upornosti za dotični termometer.

 

Lep pozdrav.

 

D.

pred 2 urami, quattroooo pravi:

Zamenjaš kot suhe lepe da se ne umažeš potem pa za en dan položiš motor na desno pa so v olju 

ja mogoče pa ne, kečer so pol lamele stisnjene in olje ne more do lamel? razen zunaj? in če se že bojijo umazanije, pol menim da taki boljše da ne šrafajo lol.

 

Lep večer.

 

D.

Popravljeno . Popravil Motorist76
pravopisne napake
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polivaj gobo z vsake strani in preveri kasneje če je tudi sredina mokra ;) 

Vrjetno bo pa čeprav je nisi polil tam 

Magic

 

Pa bilo je bolj kot ne mišleno kot nesmešna šala :P

Popravljeno . Popravil quattroooo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Igi Pop pravi:

Sori ampak problem imam z avtom, ne z motorjem. Toplomerju se je sfuzlal. Kaže več kot 10 stopinj premalo. Glavna težava je, ker imam vebasto, ki se vklaplja pod 11 stopinj. Npr. zunaj je 15 stopinj, meni kaže tri stopinje in jasno, vebasto se vklopi. Odklopil sem akumulator in upal, da se bo napaka odresetirala, ampak še vedno me računalnik prepričuje, da je zunaj mraz. Če ima kdo kakšno izkušnjo s tem, prosim za nasvet, preden ga peljem na servis in me olupijo. 

za kateri avto gre?

no ni glih šraufanje ampak vseeno.

Pri avtu dobiti kodo barve ni problem, kako pa je s tem pri motorjih.

Konkretno me zanima za Z750 2004.

Za vw recimo na servisu dobiš, podobno količino kot lak za nahte, šhift lak in lahko popraviš recimo pikice od kamenja na haubi itd 

Obstaja kaj podobnega za motorje....?

Eko primer barva in lak

lak-stift-ibiswit.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako lamele sklopke so namočene, sedaj pa me zanima še glede tesnila. Imam novo "papirnato" tesnilo, kaj je boljše dati tesnilno maso na eno stran ali nič ali kako drugače, kako je najboljše?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Wakasaki pravi:

za kateri avto gre?

Peugeot 807. Danes je kazalo -4. Verjetno bo potrebno menjati senzor. Nimam pojma kje je skrit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Igi Pop pravi:

Peugeot 807. Danes je kazalo -4. Verjetno bo potrebno menjati senzor. Nimam pojma kje je skrit.

Desno ogledalo spodaj, en mali bubek štrči ven.

coda peugeot 6445F9  33€

Popravljeno . Popravil smukec12
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Smuki. Včasih smo tudi kakšno generalno naredili na mopedu, sedaj pa je moje tehnično znanje bolj ubogo, a lahko to sam zamenjam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, dober občutek moraš imeti z plastiko - prednjim pokrovom ogledala, ki je snemljiv z leti pa postane krhek in jezički radi počijo.(lepilo press). Samo dve žici, ni pomembna polariteta - obe sta črni .Lahko tudi steklo snameš in zadaj najdeš senzor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nimam časa med tednom ampak danes sem poškilil mimo stekla v škatlo in videl en jeziček. Se bom malo igral čez vikend. V najslabšem primeri imam kasko parkirišče.

Hvala za nasvete in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! Zadeva je sledeča, imam Hondo CBR 125 R letnik 2004 in že od kar sem jo kupil od prejšnjega lastnika mi ob zaviranju s sprednjo zavoro začne dokaj močno tresti krmilo. Prva zadeva seveda, ki mi je prišla na misel je zvit prednji zavorni disk. Vpel sem ga v stružnico in približal merilno urico ki je pokazala odstopanja 0.1mm. Ker so mi predlagali naj preverim še samo centričnost platišča sem storil tudi to- rezultat popolnoma ravno platišče. Sedaj pa nevem kako naprej. Je možno da zaradi 0.1 odstopanja tako trese? Naj omenim še, da je že prejšnji lastnik težavo omenil, ki pa so jo poskusili odpraviti z menjavo zavornih ploščic (ni pomagalo). Hvala v naprej za pomoč. Če nisem pisal v pravo temo naj me kdo opomni bom prestavil (sem še nov na forumu).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, mojster111 pravi:

Pozdravljeni! Zadeva je sledeča, imam Hondo CBR 125 R letnik 2004 in že od kar sem jo kupil od prejšnjega lastnika mi ob zaviranju s sprednjo zavoro začne dokaj močno tresti krmilo. Prva zadeva seveda, ki mi je prišla na misel je zvit prednji zavorni disk. Vpel sem ga v stružnico in približal merilno urico ki je pokazala odstopanja 0.1mm. Ker so mi predlagali naj preverim še samo centričnost platišča sem storil tudi to- rezultat popolnoma ravno platišče. Sedaj pa nevem kako naprej. Je možno da zaradi 0.1 odstopanja tako trese? Naj omenim še, da je že prejšnji lastnik težavo omenil, ki pa so jo poskusili odpraviti z menjavo zavornih ploščic (ni pomagalo). Hvala v naprej za pomoč. Če nisem pisal v pravo temo naj me kdo opomni bom prestavil (sem še nov na forumu).

tudi guma je velikokrat..

disk pa se meri na motorju - merilna urica pokaže dejansko odstopanje ko zavrtiš kolo - in pokaže dejanski seštevek skrivljenosti diska , vpetja diska in zračnost kolesnih ležajev ali celo obrabljenost - od prej - osi kolesa ali sedežev ležajev.. 

prvi pogoj je seveda ta , da so vsi vijaki od osi do ležajev v križih zategnjeni na predpisan moment , da sta oba teleskopa enake višine v vpetju v križih , da je luknja za os kolesa v isti višini - tukaj se pokaže lahko različna dolžina vzmeti v vilicah kar je vzporedno s starim oljem tudi pomemben faktor pri zaviranju ko se prednji konec posede ..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor...bom danes poskusil še zmeriti z diskom na motorju...ampak koliko pa je tolerance pri disku? ....sicer pa se vedno bolj nagibam k brušenju diska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je iz ServiceManual-a za KLE500....

Brake Disc Warp

Jack up the motorcycle so that the front wheel is off the

ground.

Special Tool - Jack: 57001-1238

If runout exceeds the service limit, replace the disc.

Disc Runout

Standard:

Less than 0.1 mm (0.004 in.)

Service Limit: 0.2 mm (0.008 in.)

Sicer pa Google najde tole na zastavljeno vprašanje. Za tvoj motor boš moral pogledat v ustrezna Servisna Navodila.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luftov v lezaju ni, lezaj prav lepo drzi. Danes ravno nisem bil pri casu, tako da meril bom jutri. Sem pa danes klical mojstra, ki naj bi to brusil in je na ves glas odsvetoval brušenje, ker brus brusi premočrtno, kar za disk ni vredu saj potem bi bile zareze od brušenja takšne, da ploščice nebi enakomerno prijemale. Svetoval naj raje stružim...eh, prvo jutri zmerim na motorju potem pa naprej reševat problem.

2 hours ago, builder said:

jest še zmer trdim, da je guma, lastne izkušnje:hmm:

pa sporoč, kaj je blo, ko boš zrihtu:klicaj:

Lahko kakšno info. več kaj glede gume bi lahko bilo? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!