Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

3 minutes ago, builder said:

zamenjat jo bo treba, trese pa tako, kot bi bli diski zviti, kar je skoraj nemogoče, če ni blo mehanskega udarca in da so normalno debeli:hmm:

Hmm zanimivo ampak se nebi to moralo potem pri vulkanizerju na centrirki kaj poznati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, builder said:

ne

 

Se je v tvojem primeru tudi pri počasni vožnji čutilo tresenje (zaviranje pred križiščem v mestu al pa za kolono vozil)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm zanimivo na to nebi nikoli pomislil. Malo sicer dvomim da je v mojem primeru to ker pri meni tudi že če hodim ob motorju in narahlo stisnem zavorno ročico se v sili potiskanja pozna, da ni enakomerna....bom pa to info. imel v mislih in bo prišla na vrsto če ugotovim, da disk res ni kriv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa ne vem zakaj mi pri zaviranju s sp.zavoro cvili oz.malo ruži spredaj..diski in ploščice skoraj nove!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Disk si že, kot pišeš premeril. Mogoče je "zvito" vpetje na kolesnem obroču in ti zaradi tega trese.

V primeru struženja ali brušenja diska boš hitro pod dovoljeno debelino diska preveri tudi to preden se lotiš dela.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno nevmesno vprašanje tukaj, ker v drugi temi ni odgovora..
Priporočate kakšnega serviserja oz se ponudi kakšen ne-uradni serviser iz dolenjske ? Imam namreč za zamenjat ketno in šponar v motorju in pa malo naštelat vplinjače in ventile..
? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, togo pravi:

Eno nevmesno vprašanje tukaj, ker v drugi temi ni odgovora..
Priporočate kakšnega serviserja oz se ponudi kakšen ne-uradni serviser iz dolenjske ? Imam namreč za zamenjat ketno in šponar v motorju in pa malo naštelat vplinjače in ventile..
? :)

Zakaj pa NE uradni?!Barborič v Žužemberku je kar ugoden in zelo v redu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja domači mojster, to sem mislil ;)
Zadnje čase odkar ni baje tam več tako kot je bilo par let nazaj... pa še osebno sem imel enkrat slabo izkušnjo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, togo pravi:

ja domači mojster, to sem mislil ;)
Zadnje čase odkar ni baje tam več tako kot je bilo par let nazaj... pa še osebno sem imel enkrat slabo izkušnjo..

aha no potem ti ne morem pomagat:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo se še kakšen našel iz dolenjske pa bo svetoval kaj, tebi pa hvala vseeno (:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 3 urami, builder pravi:

večja je hitrost bolj trese, treslo je pa skoz, deformacija gume, ko sm montiral drugo gor, na stari nisem našel vidne napake:dry:

Tudi sam sem imel podoben problem. Razlog - Dunlop qualifer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, mojster111 pravi:

Hmm zanimivo na to nebi nikoli pomislil. Malo sicer dvomim da je v mojem primeru to ker pri meni tudi že če hodim ob motorju in narahlo stisnem zavorno ročico se v sili potiskanja pozna, da ni enakomerna....bom pa to info. imel v mislih in bo prišla na vrsto če ugotovim, da disk res ni kriv.

premeri disk če je po vsem premeru enako debel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, na svojem ER5 delam malo večji servis in sicer menjam verigo odmičnih gredi. Ker pa je motor že narazen sem hkrati razdrl tudi glavo odstranil ventile in jih sčistil. V tovarniškem manualu piše da je stebla ventilov pred ponovno montažo potrebno namazati z Molibden disulfidno mastjo. Malo sem iskal, po netu  pa nikjer nimajo takšne masti. Zanima me ali je to res potrebno ali se lahko namaže tudi s kakšno bolj običajno mastjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, togo pravi:

Eno nevmesno vprašanje tukaj, ker v drugi temi ni odgovora..
Priporočate kakšnega serviserja oz se ponudi kakšen ne-uradni serviser iz dolenjske ? Imam namreč za zamenjat ketno in šponar v motorju in pa malo naštelat vplinjače in ventile..
? :)

Pravi naslov za tebe Trgomoto Krško ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen, na svojem motorju bmw k1200r sem zamenjal lamele sklopke, sedaj po menjavi se sklopka bolj mehka in prime kar hitro, tako da ko se ustavim ne morem prestaviti. Torej sklopke mi ne sprosti dovolj. Kako lahko to nastavim glede na to da je hidravlična sklopka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, dAlencc87 pravi:

Jest pa ne vem zakaj mi pri zaviranju s sp.zavoro cvili oz.malo ruži spredaj..diski in ploščice skoraj nove!!!

nekatere ploščice aka "brembo racing" cvilijo. Včasih pa tut diske žrejo, boš videl po kakih 10kkm odpeljanih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, MiNa pravi:

Disk si že, kot pišeš premeril. Mogoče je "zvito" vpetje na kolesnem obroču in ti zaradi tega trese.

V primeru struženja ali brušenja diska boš hitro pod dovoljeno debelino diska preveri tudi to preden se lotiš dela.

 

motornih diskov se ne ravna , ne struži in ne brusi... menja se jih .. vse ostalo je šalabajzerstvo.. bolje dat na motor 20 let star in rjast disk ki je raven kot popravljati.. 

Ob 24. 3. 2016 at 9:05, thumper pravi:

disk pa se meri na motorju - merilna urica pokaže dejansko odstopanje ko zavrtiš kolo - in pokaže dejanski seštevek skrivljenosti diska , vpetja diska in zračnost kolesnih ležajev ali celo obrabljenost - od prej - osi kolesa ali sedežev ležajev.. 

prvi pogoj je seveda ta , da so vsi vijaki od osi do ležajev v križih zategnjeni na predpisan moment , da sta oba teleskopa enake višine v vpetju v križih , da je luknja za os kolesa v isti višini - tukaj se pokaže lahko različna dolžina vzmeti v vilicah kar je vzporedno s starim oljem tudi pomemben faktor pri zaviranju ko se prednji konec posede ..

nekdo s foruma je enkrat podal sliko kako se opravi meritev ravnosti diska : nosilec/pritrditev za mikromerilno urico se pritrdi na vilico ..urica se približa do stika z diskom nato se zavrti kolo (ki je v zraku seveda - prosto teče) .. vsako odstopanje , ki je večje od tovarniško določenega (kot v nekem postu malo nazaj pod 0.01mm normalno , tovarniški maksimum ukrivljenosti diska 0.02mm med najnižjo in najvišjo izmerjeno vrednostjo) pomeni da je disk kriv.. zakaj je kriv - udarec , vroč disk v lužo ... pa ni pomembno 

 

pred 21 urami, dAlencc87 pravi:

Jest pa ne vem zakaj mi pri zaviranju s sp.zavoro cvili oz.malo ruži spredaj..diski in ploščice skoraj nove!!!

ko pri nižji hitrosti samo malo stisneš ? to se je meni zgodilo na suzukiju , ki ima ploščice brez sredinske zareze - ebc hh .. vprašal zakaj - ker je proizvajalec iskal najboljše razmerje med obrabo ploščic , obrabo diska in dobrim zavornim učinkom so dodali neke "aditive" oz. materiale , ki pri nizkih hitrostih in zelo majhni sili ploščice na disk povzročajo neprijetno cviljenje .. rešitev? odgovor - če se ne bo umirilo do nekih 1500-2000km zažagaj ploščico prečno prek naležne površine kot imajo to zarezo večje že serijsko ..

pri nekih 1700km je cviljenje ponehalo..

pred 1 uro, shark90 pravi:

Pozdravljen, na svojem motorju bmw k1200r sem zamenjal lamele sklopke, sedaj po menjavi se sklopka bolj mehka in prime kar hitro, tako da ko se ustavim ne morem prestaviti. Torej sklopke mi ne sprosti dovolj. Kako lahko to nastavim glede na to da je hidravlična sklopka?

si pogledal v service manual če je potrebno mogoče zamenjati semeringe na hidravličnem cilindru na sklopki ali pa je potrebno batek če je globina samonastavljiva priviti nazaj v cilinder ko vstaviš nove lamele , ki so ponavadi debeleše?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, thumper pravi:

motornih diskov se ne ravna , ne struži in ne brusi... menja se jih .. vse ostalo je šalabajzerstvo.. bolje dat na motor 20 let star in rjast disk ki je raven kot popravljati.. 

Upam, da me ni še kdo napačno razumel. Nisem napisal zamenjaj disk, ker je že v prvem postu zapisal, da ga je premeril (vendar ne na način, ki je pravilen) in ugotovil, da je OK.

Diskov se kot si napisal ne brusi in struži, ker je v večini primerov, ko je obraba diska večja kot 0,5mm po podatkih proizvajalca izven dovoljene tolerance - se pravi je disk za v "okrogli kontejner".

Večina diskov ima celo "vtisnjeno" minimalno dovoljeno debelino.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, MiNa pravi:

Upam, da me ni še kdo napačno razumel. Nisem napisal zamenjaj disk, ker je že v prvem postu zapisal, da ga je premeril (vendar ne na način, ki je pravilen) in ugotovil, da je OK.

Diskov se kot si napisal ne brusi in struži (po tvoje šalabajzerstvo), ker je v večini primerov obraba, ko je obraba večja kot 0,5mm po podatkih proizvajalca izven dovoljene tolerance - se pravi je disk za v "okrogli kontejner".

ne.. disk je lahko izrabljen samo 1% oz. nov nov  pa če je kriv preko tovarniškega odstopanja se ga zamenja .. obraba je nekaj drugega ..

je pa še nekaj kar bi pa tudi mene zanimalo - kako izmeriti ravnost / skrivljen disk če je plavajoč ? kdo ve mogoče ?:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, thumper said:

si pogledal v service manual če je potrebno mogoče zamenjati semeringe na hidravličnem cilindru na sklopki ali pa je potrebno batek če je globina samonastavljiva priviti nazaj v cilinder ko vstaviš nove lamele , ki so ponavadi debeleše?

V service manualu je prikazana samo menjava hidravličnega olja in menjava celotne sklopke, posebaj lamel sploh ni prikazanih. Nikjer pri bateku na sklopki ni kaj za nastavljat, sedaj sem malo odvil zadevo na ročici sklopke da bi globlje pritiskala, vendar še ni ok..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primeru, da je z zavornim sistemom karkoli narobe, nebi razmišljal in zamenjal disk seveda tudi ploščice (kompatibilne)in po potrebi tudi druge komponente zavornega sistema, da vem da se lahko varno ustavim.

Nekaj na temo zavor in odpravljanje problemov....

pred 22 minutami, shark90 pravi:

V service manualu je prikazana samo menjava hidravličnega olja in menjava celotne sklopke, posebaj lamel sploh ni prikazanih. Nikjer pri bateku na sklopki ni kaj za nastavljat, sedaj sem malo odvil zadevo na ročici sklopke da bi globlje pritiskala, vendar še ni ok..

si obračal vijak št.13

Sklopka K1200R.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, MiNa said:

 

Točno ta vijak št 13 sem spravil ven za kakšna 2mm, gre zelo težko ker je "varovan" še z enim vijakom kateri je zalepljen z nekakšnim rdečim lepilom in ga nikakor ne morem odviti. Je pa ta vijak št. 13 toliko odvit da se je skril navoj, torej bi še ga lahko odvil za kakšna 2mm, vendar je to pravi podvig. Je morda kakšna rešitev tega lepila? sem ga že grel pa ne spusti..

Popravljeno . Popravil shark90
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

nekatere ploščice aka "brembo racing" cvilijo. Včasih pa tut diske žrejo, boš videl po kakih 10kkm odpeljanih.

Aha no v redu..hvala lepa:-)

pred eno uro, thumper pravi:

motornih diskov se ne ravna , ne struži in ne brusi... menja se jih .. vse ostalo je šalabajzerstvo.. bolje dat na motor 20 let star in rjast disk ki je raven kot popravljati.. 

nekdo s foruma je enkrat podal sliko kako se opravi meritev ravnosti diska : nosilec/pritrditev za mikromerilno urico se pritrdi na vilico ..urica se približa do stika z diskom nato se zavrti kolo (ki je v zraku seveda - prosto teče) .. vsako odstopanje , ki je večje od tovarniško določenega (kot v nekem postu malo nazaj pod 0.01mm normalno , tovarniški maksimum ukrivljenosti diska 0.02mm med najnižjo in najvišjo izmerjeno vrednostjo) pomeni da je disk kriv.. zakaj je kriv - udarec , vroč disk v lužo ... pa ni pomembno 

 

ko pri nižji hitrosti samo malo stisneš ? to se je meni zgodilo na suzukiju , ki ima ploščice brez sredinske zareze - ebc hh .. vprašal zakaj - ker je proizvajalec iskal najboljše razmerje med obrabo ploščic , obrabo diska in dobrim zavornim učinkom so dodali neke "aditive" oz. materiale , ki pri nizkih hitrostih in zelo majhni sili ploščice na disk povzročajo neprijetno cviljenje .. rešitev? odgovor - če se ne bo umirilo do nekih 1500-2000km zažagaj ploščico prečno prek naležne površine kot imajo to zarezo večje že serijsko ..

pri nekih 1700km je cviljenje ponehalo..

si pogledal v service manual če je potrebno mogoče zamenjati semeringe na hidravličnem cilindru na sklopki ali pa je potrebno batek če je globina samonastavljiva priviti nazaj v cilinder ko vstaviš nove lamele , ki so ponavadi debeleše?

Ja, ko pri nižji hitrosti pač bremzam da se ustavim..pač npr semafor ipd..takrat malo zaruži..bom počakal kakih 1000km pa bom vidu..thanks;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!