Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Aja pa še neki bi vprasov..skrajsal bi lonec za 10cm..a lahko s tem kaj zaje..m al bo vse ostalo isto??mislim glede na masino in te tadeve..to pa zato k mam leovincija na cbr-ki pa lih tistih 10cm prevec ven gleda spodaj izpod zica..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, quattroooo pravi:

seveda nebo isto malo glasnejši bo
 

 

Že že,ampak a lahko s tem kako škodujem samemu agregatu??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,
Motor: Kawasaki Z750 2008
Problem: Motor sem danes po tem ko je celo zimo miroval v garaži (katera ni ogrevana, obstaja možnost kondenza) prižgal in je v 1. vžgal lepo.
Vendar mi na LCD dispayu nič ne prikazuje, niti backlight, pravtako se ne inicializira analogni kazalec in se tudi med vožno ne premika.
Glede na to da oboje ne deluje sklepam da je skoraj težko verjetno da bi se oboje naenkrat pokvarilo.
Sklepam da dobita oba isto napajanje.
Na hitro sem preveril varovalke in so vse delovale, razen če je še kje kakšna za katero nevem.
V manual nisem znal točno locirati katera varovalka je za LCD display in obratomer.
Če bi bil akumulator preveč prazen verjetno ne bi niti motor vžgal.

Je že kdo imel takšen problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, dAlencc87 pravi:

Že že,ampak a lahko s tem kako škodujem samemu agregatu??

ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ne

A potem lahko brez problema in "slabe vesti"to zrihtam??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, dAlencc87 pravi:

A potem lahko brez problema in "slabe vesti"to zrihtam??

seveda, važno da ostane številka na roru, pa logo, da ne o problemov s policijo.

To kar ti krajšaš je podobno kot bi kupil aftermarket slipon in ga montiral. Nekateri so krajši drugi daljši itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

seveda, važno da ostane številka na roru, pa logo, da ne o problemov s policijo.

To kar ti krajšaš je podobno kot bi kupil aftermarket slipon in ga montiral. Nekateri so krajši drugi daljši itd

Ja seveda, to pa mora ostat..a poznas mogoce koga ki pozna koga ki bi mi to zrihtal?!:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, dAlencc87 pravi:

Ja seveda, to pa mora ostat..a poznas mogoce koga ki pozna koga ki bi mi to zrihtal?!:blush:

žal ne, sigurno so pa majstri ali ljudje tule na forumu, ki lahko delo opravijo solidno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

žal ne, sigurno so pa majstri ali ljudje tule na forumu, ki lahko delo opravijo solidno

Ok..bom ze najdu enga:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, quattroooo pravi:

Jaz sem pa mislu da si že razrezu

Torej nič akcije

Hahaa ne ne, ne bom se to spravlu sam delat k ne vem kaj bi pol ratal iz tega:twak:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..eh dej dej...sej to je pa ja simpl...sej je v videu vse prikazano...rabiš samo flexarco s tatanko šajbo...močnejše popnete (RF bolje kot alu)..in klešče za nete (popcange)...malo volje in voila...

...samo ne se smilit sam sebi in se spravi k delu... :D

..edino, kar bi jaz naredil, bi najprej raznetal, da bi lažje videl, koliko je dolg notranji ror, da te potem ne bi kaj zezalo...in rezal dvakrat...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajte mi povedat tisti ko ste sami doma montirali stabilizator krmila. Ste zategnili vijake po specifikacijah iz navodil? Ima bit kaj narobe če zategnem po občutku, ker nimam doma moment ključa, novega pa za tiste 4 vijake zategnit glih ne bi kupoval?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, cesko pravi:

Dajte mi povedat tisti ko ste sami doma montirali stabilizator krmila. Ste zategnili vijake po specifikacijah iz navodil? Ima bit kaj narobe če zategnem po občutku, ker nimam doma moment ključa, novega pa za tiste 4 vijake zategnit glih ne bi kupoval?

kupi si enega iz lojza ali pa jih dobiš tudi pri nas za okrog 30-50e .. saj nimaš samo teh 4 vijakov ..načeloma pa če so že tovarniško namazani navoji s sredstvom proti odvitju -  po domač locktite - ni neke panike samo da ni tvoj občutek premočan - M6 vijaki so ponavadi med 8 in 12Nm ..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, thumper pravi:

kupi si enega iz lojza ali pa jih dobiš tudi pri nas za okrog 30-50e .. saj nimaš samo teh 4 vijakov ..načeloma pa če so že tovarniško namazani navoji s sredstvom proti odvitju -  po domač locktite - ni neke panike samo da ni tvoj občutek premočan - M6 vijaki so ponavadi med 8 in 12Nm ..

Bom moral kupiti ja, ker vedno kje prav pride. Drugače jih pa tako ali tako sam vedno namažem z loctitom, da je ziher. Drugače pa piše za tistega glavnega 100 nm, za M5 - 5 nm in M6 - 6 nm. Tako da bo potrebno pazit za m5 in m6 da ne bo preveč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi če zategneš po občutku, nima bit kaj narobe....

.....samo dober občutek moraš imeti... :D

:P

Če je vijak z imbus glavo, jaz zategnem tako, da vzamem tadolgi imbus ključ in ga z enim prstom (govorim za manjše vijake ala M5...6)primem čisto na koncu...in ko se vijak ustavi...in začne ključ "fedrati" oz. prične zvijati...je to-to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, dAlencc87 pravi:

Aja pa še neki bi vprasov..skrajsal bi lonec za 10cm..a lahko s tem kaj zaje..m al bo vse ostalo isto??mislim glede na masino in te tadeve..to pa zato k mam leovincija na cbr-ki pa lih tistih 10cm prevec ven gleda spodaj izpod zica..

 

pred 12 urami, dAlencc87 pravi:

A potem lahko brez problema in "slabe vesti"to zrihtam??

 

pred 12 urami, DAMI34 pravi:

seveda, važno da ostane številka na roru, pa logo, da ne o problemov s policijo.

To kar ti krajšaš je podobno kot bi kupil aftermarket slipon in ga montiral. Nekateri so krajši drugi daljši itd

Ste res vsi prepričani, da se kar reže in predeluje dele na vozilu ? Verjetno ni brez razloga en del izdelan v takšni ali pa drugačni obliki in z določenimi karakteristikami. Ker v nasprotnem primeru ne bi bilo potrebno vgrajevati homologiranih delov in jih vpisovati v potrdilo o skladnosti. In tudi izpušni sistem je izdelan točno takšen zaradi določenih stvari, katere pomeni izdajo homologacije in posledično legalno uporabo v prometu. Seveda pa si lahko nekdo tudi nogo odreže, če bo zaradi tega lepši. 

19. člen

(predelana in popravljena vozila)

(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih pogojev:

1.      se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila;

2.      vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila;

3.      vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila.

(2) Zamenjava katerega koli dela vozila z njegovim nadomestnim delom, razen dela, na katerem je identifikacijska številka vozila, se ne šteje za predelavo na vozilu.

(3) Za predelavo po prvem odstavku tega člena se ne štejejo opravljene spremembe na vozilu iz 53. in 54. člena tega zakona.

(4) Predelave in spremembe na vozilu, ki pomenijo poslabšanje njegovih varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti, niso dovoljene.

(5) Postopek posamične odobritve popravljenega vozila se izvede za vozilo, ki je bilo napoteno na posamično odobritev skladno z določbo 1. točke četrtega odstavka 75. člena tega zakona.

(6) Z globo 4000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 400 eurov. Z globo 400 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena.

(7) Z globo 4000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki uporablja v prometu vozilo, ki je bilo predelano, pa ta predelava ni bila v skladu s prvim odstavkom tega člena odobrena oziroma sprememba iz 53. člena tega zakona ni bila vpisana v evidenco, njihova odgovorna oseba pa z globo 400 eurov. Z globo 400 eurov se kaznuje za ta prekršek lastnik oziroma uporabnik vozila, če je fizična oseba.

 

 

pred eno uro, Zivnorc pravi:

Tudi če zategneš po občutku, nima bit kaj narobe....

.....samo dober občutek moraš imeti... :D

:P

Če je vijak z imbus glavo, jaz zategnem tako, da vzamem tadolgi imbus ključ in ga z enim prstom (govorim za manjše vijake ala M5...6)primem čisto na koncu...in ko se vijak ustavi...in začne ključ "fedrati" oz. prične zvijati...je to-to.

Stari mački (nekam znano) pravijo, da se zategne do mehkega in nato popusti za 1/4 obrata. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Borutt pravi:

 

 

Ste res vsi prepričani, da se kar reže in predeluje dele na vozilu ? Verjetno ni brez razloga en del izdelan v takšni ali pa drugačni obliki in z določenimi karakteristikami. Ker v nasprotnem primeru ne bi bilo potrebno vgrajevati homologiranih delov in jih vpisovati v potrdilo o skladnosti. In tudi izpušni sistem je izdelan točno takšen zaradi določenih stvari, katere pomeni izdajo homologacije in posledično legalno uporabo v prometu. Seveda pa si lahko nekdo tudi nogo odreže, če bo zaradi tega lepši. 

....če pa grdo zgleda nooo...  ti pa tut nič ne zastopiš...   :P

Stari mački (nekam znano) pravijo, da se zategne do mehkega in nato popusti za 1/4 obrata. 

...to se pravi, da zategneš, tik preden odtrgaš..in potem malo popustiš..  :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

 

 

Ste res vsi prepričani, da se kar reže in predeluje dele na vozilu ? Verjetno ni brez razloga en del izdelan v takšni ali pa drugačni obliki in z določenimi karakteristikami. Ker v nasprotnem primeru ne bi bilo potrebno vgrajevati homologiranih delov in jih vpisovati v potrdilo o skladnosti. In tudi izpušni sistem je izdelan točno takšen zaradi določenih stvari, katere pomeni izdajo homologacije in posledično legalno uporabo v prometu. Seveda pa si lahko nekdo tudi nogo odreže, če bo zaradi tega lepši. 

19. člen

(predelana in popravljena vozila)

(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih pogojev:

1.      se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila;

2.      vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila;

3.      vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila.

(2) Zamenjava katerega koli dela vozila z njegovim nadomestnim delom, razen dela, na katerem je identifikacijska številka vozila, se ne šteje za predelavo na vozilu.

(3) Za predelavo po prvem odstavku tega člena se ne štejejo opravljene spremembe na vozilu iz 53. in 54. člena tega zakona.

(4) Predelave in spremembe na vozilu, ki pomenijo poslabšanje njegovih varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti, niso dovoljene.

(5) Postopek posamične odobritve popravljenega vozila se izvede za vozilo, ki je bilo napoteno na posamično odobritev skladno z določbo 1. točke četrtega odstavka 75. člena tega zakona.

(6) Z globo 4000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 400 eurov. Z globo 400 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena.

(7) Z globo 4000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki uporablja v prometu vozilo, ki je bilo predelano, pa ta predelava ni bila v skladu s prvim odstavkom tega člena odobrena oziroma sprememba iz 53. člena tega zakona ni bila vpisana v evidenco, njihova odgovorna oseba pa z globo 400 eurov. Z globo 400 eurov se kaznuje za ta prekršek lastnik oziroma uporabnik vozila, če je fizična oseba.

 

 

Stari mački (nekam znano) pravijo, da se zategne do mehkega in nato popusti za 1/4 obrata. 

za lepoto je potrebno včasih tudi potrpet :P pa čeprav ti ga skrajšajo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

za lepoto je potrebno včasih tudi potrpet :P pa čeprav ti ga skrajšajo :D

Če imajo kaj, pa to res ni nek problem :P

Važn, da zadost ostane, da nimajo pripomb :blush:

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!