Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 urami, Zivnorc pravi:

...pa še to:

.... kako bodo vedeli, ali si ga skrajšal oduspred...al oduzad.... :huh:

..jest vem..  :D

... če bo glasen pr nizkih obratih, je bil skrajšan oduspredi....

...če bo pa glasen pr full obratih, je bil pa skrajšan oduzadi...  :D

Simpl...kt fižoučki v pasulju..  :D

 

Ja madona zdej pa res ne vem več al lahko to nardim al ne?!?!:dry:

Objavljeno

Še kr nisi???? Jaz ko sem bivsega kupu in ga domu prpelu ob 10 zvečer sem spil pivo prižgal luci ob 00.00 sem že mirno spal ker sem že mel predelanega

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 urami, quattroooo pravi:

Smem vprašat Borut kako boste vedeli ob kontroli kako dolg mora biti? Ali 40cm ali 30cm

Smeš vprašati. Je Igor poslal specifikacije in tračni meter. Še navodila za uporabo čakamo. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 urami, quattroooo pravi:

Smem vprašat Borut kako boste vedeli ob kontroli kako dolg mora biti? Ali 40cm ali 30cm

Si ti kdaj sploh prebral certifikat ????

Poglej v rubriki: Technikal unit ( samo za primer ):

https://d2wb124y84b8aj.cloudfront.net/akrapovicbppmultimedia/364827c8f5794875a593f47819e7ae1e.pdf

Uradna oseba  ( polizaj, žandar, miličnik ) ima tudi dostop do vse TUV dokumentacije, edino kar mora ali pa ne, je da odtipka EXX XXXX na laptopu in že ima vse na "dlani", če je zavzet in lastnik dimnika prepameten, lahko vzame merilo in se malo poigra-pomeri, potem pa v jok ......

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

lol

 

Mafijo lovit pa kriminalce potem pa še to np

 

Lahko noč

Popravljeno . Popravil quattroooo
Objavljeno
pred 21 minutami, Lipstick pravi:

Si ti kdaj sploh prebral certifikat ????

Poglej v rubriki: Technikal unit ( samo za primer ):

https://d2wb124y84b8aj.cloudfront.net/akrapovicbppmultimedia/364827c8f5794875a593f47819e7ae1e.pdf

Uradna oseba  ( polizaj, žandar, miličnik ) ima tudi dostop do vse TUV dokumentacije, edino kar mora ali pa ne, je da odtipka EXX XXXX na laptopu in že ima vse na "dlani", če je zavzet in lastnik dimnika prepameten, lahko vzame merilo in se malo poigra-pomeri, potem pa v jok ......

 

Kaj je to laptop ? :huh:

Ne piši preveč, da se ne bo kdo spomnil, da sta "component approval no." in "approval identification" popolnoma različni stvari in posledično ugotovil nepravilnost. Kakšen pametnjakovič lahko tudi to ugotovi. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 12 urami, dAlencc87 pravi:

Ja madona zdej pa res ne vem več al lahko to nardim al ne?!?!:dry:

tkole:

... smeš...pa ne smeš.  A sem dovolj jasno napisal..  :D

Resno zdej:

Smeš: .... ker ti nobenden tega ne more prepovedati..

.... ker to ne bo nič škodilo motorju...

.... ker boš imel zadovoljstvo, ko boš to naredil, da ti bo všeč...

Ne smeš:   :hmm:

.... zakaj že ne smeš?!  :O  ..aja ... pa sej smeš... sej ti nobeden ne more prepovedati tega....

... samo ne pol jokat, če bo imel Borutt meter s sabo....pa sej ti ne bo on rekel, da tega nisi smel narediti.... ampak si boš sam to govoril, ko boš tošl vn vleku..  :P

Zakompliciralo bi se samo v primeru, če boš imel preglasen motor.... pa da ti na terenu merijo glasnost motorja...pa da ti potem motor pošljejo na izredni tehnični pregled, kjer bodo na osnovi homo-lomo številke in tipa dušilnika po osnovnih podatkih (merah) dušilnika pogruntali, da je lonec skrajšan za 10 cm.

 

Če boš krajšal lonec boš sevede pridobil na glasnosti....in barvi tona. Večji, kot je lonec, bolj toplo (pridušeno - bass) barvo tona boš imel. ....manjši kot je.... bolj hreščeč zvok boš imel.

Sej te razumem. Sem že videl pri Hondah aftermarket ror pod zicem. .... za :SSgrdo. Res je ven gledalo 10 cm rora, kot da bi se ukvarjal s špenglerijo in si vtaknil žleb pod zic, ko si šel na objekt na montažo....

Jest bi ga tudi verjetno skrajšal, ampak  v vsakem  primeru vozil z db killerjem, da se ne bi drlo...

:P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 urami, Lipstick pravi:

Si ti kdaj sploh prebral certifikat ????

Poglej v rubriki: Technikal unit ( samo za primer ):

https://d2wb124y84b8aj.cloudfront.net/akrapovicbppmultimedia/364827c8f5794875a593f47819e7ae1e.pdf

Uradna oseba  ( polizaj, žandar, miličnik ) ima tudi dostop do vse TUV dokumentacije, edino kar mora ali pa ne, je da odtipka EXX XXXX na laptopu in že ima vse na "dlani", če je zavzet in lastnik dimnika prepameten, lahko vzame merilo in se malo poigra-pomeri, potem pa v jok ......

 

že že. sam a zna uporabljat laptop? A je prebral navodila? :P

p.s. ali ima meter v dodatni opremi? Baje imajo tudi pretečeno prvo pomoč.....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Poizkusim še v tej tem...;)

Imam neko smotano težavico. In sicer, GSR 600 crkne pred križišči/semaforji, ko prestavim v nižjo prestavo. Prosti tek se zdi OK. Nekje na forumu sem enkrat zasledil nekaj o nastavitvi senzorja lopute, pa zadeve zdaj ne najdem več :S Je že kdo reševal take težave?

Objavljeno (popravljeno)

Spet težave. Probleme imam z montažo stabilizatorja. In sicer kot je razvidno iz slik. Izgleda kot bi bil tisti vijak na tanku predolg in potem tisti črni nosilec ne sede dol do konca. Posledično tudi potem stabilizator nasede na ta črno ohišje. Zdaj ali so se oni zmotili in mi poslali predolg vijak ali jaz kaj narobe delam? Gre pa navzkriž za 10 mm. Je mogoče potrebno tank dol dobit in kaj ven vzet? Ker zdaj sem samo odtegnil originalni vijak in dal tega not, ki pa je predolg.

Aja zanima me še kaj so une gumice na tistem predolgem vijaku? Čemu sploh služijo?

 

h.jpg

j.jpg

Popravljeno . Popravil cesko
Objavljeno (popravljeno)

Sicer nisem nikoli to montiral, ampak ali je mogoče da pride rezervar montiran med tista dva oringa ? zdi se mi da sta tista oringa zato da zaščitita rezervar. torej če ne daš rezervarja dol, odstrani spodnjo podložko in spodnji oring.

(to je najalže za provat)

 

(p.s: norc verjetno je vijak podaljšan da lažje odstraniš rezervar da na rabiš dolgih gedor )

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

:hmm:

.... ne štekam, zakaj  bi bil tisti dolgi vijak za pritrditev rezervoarja  :eek:

.... dovolj je navaden vijak, pa gumica vmes (med okvirjem in rezervoarjem....in potem spet med rezervoarjem in podložko), da blaži vibracije od okvirja motorja na rezervoar...in to je to..

pred 2 minutami, smasher pravi:

Sicer nisem nikoli to montiral, ampak ali je mogoče da ptide rezervar montiran med tista dva oringa ? zdi se mi da sta tista oringa zato da zaščitita rezuervar. torej če ne daš rezervarja dol, odstrani spodnjo podložko in spodnji oring.

(to je najalže za provat)

... točno tako...  :D

 

pred 9 minutami, smasher pravi:

 

 

(p.s: norc verjetno je vijak podaljšan da lažje odstraniš rezervar da na rabiš dolgih gedor )

... če prav pogledam... se mi zdi, da je tako, kot da bi kdo gedoro pozabil na vijaku..  :eek:

Objavljeno (popravljeno)

To je zrihtano. Potrebno je bilo odstranit tank. Sedaj je dolžina prava. Vendar sedaj ne pašeta čisto skupaj luknja v črnem ohišju in tisti navoj v vijaku. Kar je pa posledica nenatančne obdelave očitno. Joj joj ohlins toliko denarja za take težave

Popravljeno . Popravil cesko
Objavljeno

Evo končno zrihtano. Upam da bo dobro in dolgo služil svojemu namenu :D. Hvala vsem za pomoč.

 

kk.jpg

Objavljeno
pred 56 minutami, cesko pravi:

Evo končno zrihtano. Upam da bo dobro in dolgo služil svojemu namenu :D. Hvala vsem za pomoč.

 

kk.jpg

prednapetost prednjih vzmeti je kar precejšnja. A si težje/večje postave?

Objavljeno (popravljeno)

Tam okoli 75 kg. Bi bilo potrebno zmanjšat? Nisem nič nastavljal. Tako je že bilo nastavljeno ko sem ga kupil.

Popravljeno . Popravil cesko
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, cesko pravi:

Tam okoli 75 kg. Bi bilo potrebno zmanjšat? Nisem nič nastavljal. Tako je že bilo nastavljeno ko sem ga kupil.

Precej verjetno, poglej najprej v navodila za std nastavitevin vprašal bi prejšnjega lastnika, če se je slučajno kaj menjalo ali pa je on bil težji?

Popravljeno . Popravil gsxf750
Objavljeno
pred 3 minutami, gsxf750 pravi:

Precej verjetno, poglej najprej v navodila za std nastavitevin vprašal bi prejšnjega lastnika, če se je slučajno kaj menjalo ali pa je on bil težji?

Čez zimo sem dal menjati olje in tesnila  v vilicah. Bi pa moral mehanika vprašat če je slučajno kaj nastavljal. Omenil ni, da bi kaj nastavljal. Drugače je pa prejšnji lastnik bil težji. Bom malo pregledal zadeve, da se potem nastavi mojim kilam primerno.

Objavljeno

Dons sm vidu da mam pod zicem nalepko k je gor cifra barve motorja..a mora bit ta cifra ista kot v prometni??

Objavljeno
pred 8 minutami, dAlencc87 pravi:

Dons sm vidu da mam pod zicem nalepko k je gor cifra barve motorja..a mora bit ta cifra ista kot v prometni??

ne

 

Objavljeno
Pravkar, builder pravi:

ne

 

super..k sm se ze ustrasu k sm vidu da niso iste:dry:

Objavljeno
pred 4 urami, dAlencc87 pravi:

Dons sm vidu da mam pod zicem nalepko k je gor cifra barve motorja..a mora bit ta cifra ista kot v prometni??

Številka in črke v prometnem dovoljenju so barvna koda, katera mora ustrezati realnemu stanju, torej barvi vozila. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 urami, dAlencc87 pravi:

Dons sm vidu da mam pod zicem nalepko k je gor cifra barve motorja..a mora bit ta cifra ista kot v prometni??

:hmm:

Preveri, če se (slučajno) ujemajo še številke šasije .... :eek:

 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!