Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
3 hours ago, gretzky said:

...me zanima, če lahko uporabim tudi tekočino, ki je drugače namenjena za avtomobile. Ali pa naj raje nabavim v kakšni moto trgovini?

Lahko, razlika je le v velikosti embalaze. In v ceni.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, gretzky pravi:

Zavorna tekočina

Pri svojem motorju bi zamenjal zavorno tekočino (sem že večkrat delal to in mi ne povzroča težav), pa me zanima, če lahko uporabim tudi tekočino, ki je drugače namenjena za avtomobile. Ali pa naj raje nabavim v kakšni moto trgovini?

Pa še to. Lahko uporabim DOT 4+ v sistemu, kjer naj bi bil DOT 4?

Je res samo DOT 5 na silikonski bazi in zato nekompatibilna z ostalimi?

če zamenjaš ti ni treba skrbeti za kompatibilnost ane..:D:D:D

dot4+ je u redu.. to je dal marko tud meni noter ..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, thumper pravi:

če zamenjaš ti ni treba skrbeti za kompatibilnost ane..:D:D:D

dot4+ je u redu.. to je dal marko tud meni noter ..

V bistvu me je zanimalo zaradi tesnil. Ker če je narejeno za DOT4 naj DOT5 ne bi bil ok in naj bi poškodoval tesnila.

Hvala, gre DOT4+ noter. :)

Objavljeno

po čisti logiki ne vem zakaj bi nekaj na bazi silikona uničevalo tesnila..reče se "brezkislinski silikon" ane - samo da bi kdo dajal kakšno kislino v zavorno tekočino pa dvomim.. ampak ok če tko rečejo..

Objavljeno

Dot 5.1 das lahko not dot 5.0 pa pod nobenim pogojem

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Tako je, Dot 4 in Dot 5.1 komot vlivaš medtem ko se Dotu 5.0 izogibaj.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Je ze kdo menjal starter za Suzuki GS500 sam? Ali se splaca to kupit na ebay recimo in menjat sam?

Šraufat sicer znam, nisem pa še nikoli Suzi :book:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

S  cim bi spravil stran asfalt ki se je zapekel na lonec in izpusne cevi? Ne morem ga namocit z bencinom ker je na tezko dostopnem mestu

Objavljeno
pred 30 minutami, Xebec pravi:

S  cim bi spravil stran asfalt ki se je zapekel na lonec in izpusne cevi? Ne morem ga namocit z bencinom ker je na tezko dostopnem mestu

z žiletko, jo upogneš in odrežeš

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

z žiletko, jo upogneš in odrežeš

Evo spravil stran.

Prvo namocil cuno v petrolej in zavil cel lonec za pol ure. Pol praskal ta velke dele stran s sraufncigram zavitim u plastiko. Zadnje sranje je slo prec z smirgl papirjam namocenim v peteolej. Prask ni oz. so minimalne pa itak na koncih kjer se ne vidi. Se zmeri sm pa pustu kozo z ene 4 prstov na tistih trapastih kamenckih :dry:

Na konc se vse opral z vodo, ma se zmeri me skrbi da bo prslo do ksnga samovziga naslednjic k bom kurblu ker sem ene pol litra petroleja na loncu ponucu :slap:

Objavljeno
pred 4 urami, Xebec pravi:

Na konc se vse opral z vodo, ma se zmeri me skrbi da bo prslo do ksnga samovziga naslednjic k bom kurblu ker sem ene pol litra petroleja na loncu ponucu :slap:

Simpl rešitev, prvih par km prevozi v dežju :panic:

Objavljeno (popravljeno)

Že nekaj dni se hecam z variomatom.pač zamotim se..imam 5.3g in 6.3g valjčke...ker sem že kot otrok šravfal apn pač neki vem...a nič o varimotatu...

No probavam razne kombinacije...

Prišel se nekje do zaključka da je najbolje štiri lažje in dve težji,da skuterček lažje pospeši končna pa je vseeno višja....si prav razlagam do zdaj preizkušeno?se pravi bi rabu še dva 4g,da bi imel vsake po dva bi bilo še boljše?

Zanimivo,da z novim poceni jermenom gre skuter slabše kot z jermenom,ki bil v skuterju ko ga kupil....ostalo vse enako..

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 21 urami, sesir pravi:

Že nekaj dni se hecam z variomatom.pač zamotim se..imam 5.3g in 6.3g valjčke...ker sem že kot otrok šravfal apn pač neki vem...a nič o varimotatu...

No probavam razne kombinacije...

Prišel se nekje do zaključka da je najbolje štiri lažje in dve težji,da skuterček lažje pospeši končna pa je vseeno višja....si prav razlagam do zdaj preizkušeno?se pravi bi rabu še dva 4g,da bi imel vsake po dva bi bilo še boljše?

Zanimivo,da z novim poceni jermenom gre skuter slabše kot z jermenom,ki bil v skuterju ko ga kupil....ostalo vse enako..

Vsaka šola nekaj stane oziroma, nismo tako bogati, da bi poceni kupovali. 

Objavljeno

Ima kdo takšno ali podobno stikalo oz kje kupiti?

IMG_20170621_160146.jpg

IMG_20170621_160211.jpg

Objavljeno
On 17. 6. 2017 at 6:32 PM, sesir said:

Že nekaj dni se hecam z variomatom.pač zamotim se..imam 5.3g in 6.3g valjčke...ker sem že kot otrok šravfal apn pač neki vem...a nič o varimotatu...

No probavam razne kombinacije...

Prišel se nekje do zaključka da je najbolje štiri lažje in dve težji,da skuterček lažje pospeši končna pa je vseeno višja....si prav razlagam do zdaj preizkušeno?se pravi bi rabu še dva 4g,da bi imel vsake po dva bi bilo še boljše?

Zanimivo,da z novim poceni jermenom gre skuter slabše kot z jermenom,ki bil v skuterju ko ga kupil....ostalo vse enako..

Lahko da me bo kakšen skuter majster popravljal, ampak jaz bi na to reagiral, "a se hecaš? " ponavadi je vseh 6 valjčkov kolikor se da identičnih, da enakomerni prenašajo silo. Če daš dva 4g, dva 5g in dva 6g je teoretično isto kot če imaš vse 5g. Valjčki so le "uteži" ki delujejo na ploščo po kateri drsi jermen, pomen njihove teže je v tem, da lažji kot so hitreje se lahjo plošča zavrti, in ima skuter boljše pospeške. Težji kot so, bolj lahko pritisnejo na ploščo in "dajo v višji prenos". 

Moj nasvet je da se odločiš kakšno težo valjčkov rabiš un daš vse enake.

Objavljeno
pred eno uro, smasher pravi:

Lahko da me bo kakšen skuter majster popravljal, ampak jaz bi na to reagiral, "a se hecaš? " ponavadi je vseh 6 valjčkov kolikor se da identičnih, da enakomerni prenašajo silo. Če daš dva 4g, dva 5g in dva 6g je teoretično isto kot če imaš vse 5g. Valjčki so le "uteži" ki delujejo na ploščo po kateri drsi jermen, pomen njihove teže je v tem, da lažji kot so hitreje se lahjo plošča zavrti, in ima skuter boljše pospeške. Težji kot so, bolj lahko pritisnejo na ploščo in "dajo v višji prenos". 

Moj nasvet je da se odločiš kakšno težo valjčkov rabiš un daš vse enake.

Na samih 6.3g valjčkih se vidijo ravni deli...to pomeni,da so zamenjati?In ali je pri valjčkih pomembna firma?

Objavljeno
pred 6 urami, sesir pravi:

Na samih 6.3g valjčkih se vidijo ravni deli...to pomeni,da so zamenjati?In ali je pri valjčkih pomembna firma?

najboljši so od bmw..sledijo tisti od aprilie .. .. .... ....... .................  od kdaj je oddelek skuterjev spet združen z motorji? :eek:

  • Haha 3
Objavljeno

Komot lahko kombiniras dvojne valjčke tako da so enakomerno razporjeni..valjck more bit gladek cim ma sled obrabe je dobro zamenjat...firma je samo problem ce mas predelanega in se znajo tisti bolj poceni stopit,na orig skuterju pa firma ni tolko pomembna samo prej se obrabijo..

Objavljeno
2 hours ago, thumper said:

najboljši so od bmw..sledijo tisti od aprilie ..

You just made my day. :D:D:D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdravo. Italjanski proizvajalec Accossato trdi, da se lahko za rezervne dele obrnem na Vinka Zupana iz Vodic. Kje bi lahko dobil kakšen njegov kontakt?

Objavljeno
pred eno uro, Sorty pravi:

Telefonska ni prava

vprašaš na gugl :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!