Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
To k si reku da se zatakne mal umes, pomen da si jo preveč zašponu...drugač pa ko daš motor iz stojala se ne bo več zatikal :)

itaq pa ketno šponaš tkrt k je motor na tleh al pa nekdo sedi gor...

Lufta ma centimeter, tud k se pelješ poka, pa sem dau deklc dol pa hodu zraven ko ga je fotr počas pelou in se prou vid k se zatakne. Tud k sediš gor ma slab centi lufta.

Objavljeno
Lufta ma centimeter, tud k se pelješ poka, pa sem dau deklc dol pa hodu zraven ko ga je fotr počas pelou in se prou vid k se zatakne. Tud k sediš gor ma slab centi lufta.

Ketna more met lufta 2-3 cm .)

Objavljeno

na zadnji nihajki bi moral imet nalepko o toleranci lufta na ketni

Objavljeno
Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in na motorju. Danes sem se lotil čiščenja podmazovanja itd. Ker je bila veriga grozna, poleg tega pa jo je imel prejšnji lastnik motorja losano, kao zaradi obremenitve, sem jo fajn namazou z petrolejem in sprau. Potem pa ko sem jo našponou se je pojavila težava. Ketna se lepo zavrti trikrat četrtič pa zabremza in se napne. Kot da ne bi hotla čez mali zobnik, kot da ne pade v korak.

Ketno bom seveda z zobniki vred zamenjal in upam da je samo to narobe. Zdaj pa bi prosu vas stare mačke za nasvet: ali sem mogoče zaj....al ketno z petrolijo kot pravi kolega mehanik(kao neke gumice), al je preprosto ketna bila uničena ker je tip ni našponau in je s tem pobralo in povilo še zobnike?

Aja= kawa er5.

S petrolejem nisi nič zajebal.. Petrolej celo več proizvajalcev motorjev priporoča kot sredstvo za čiščenje verige, ker super očisti in nič ne poškoduje.. Bencin po drugi strani pa zna uničit verigo oziroma njena tesnila.. Kako je z nafto ne vem, niti ne mislim probat. Jaz že od nekdaj uporabljam petrolej in ni bilo nikoli težav, ketna pa kot nova, ko jo spucaš s tem :D

LP

Objavljeno
Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in na motorju. Danes sem se lotil čiščenja podmazovanja itd. Ker je bila veriga grozna, poleg tega pa jo je imel prejšnji lastnik motorja losano, kao zaradi obremenitve, sem jo fajn namazou z petrolejem in sprau. Potem pa ko sem jo našponou se je pojavila težava. Ketna se lepo zavrti trikrat četrtič pa zabremza in se napne. Kot da ne bi hotla čez mali zobnik, kot da ne pade v korak.

Ketno bom seveda z zobniki vred zamenjal in upam da je samo to narobe. Zdaj pa bi prosu vas stare mačke za nasvet: ali sem mogoče zaj....al ketno z petrolijo kot pravi kolega mehanik(kao neke gumice), al je preprosto ketna bila uničena ker je tip ni našponau in je s tem pobralo in povilo še zobnike?

Aja= kawa er5.

Ketna je očitno dotrajana...Lahko še nekaj časa voziš z malo manj našponano, da ti ne ruži. Tako bo verjetno zdržala še kak kilometer, ampak s tem se jaz ne bi zajebaval. Ketna je le en tak element, ki te lahko pusti na cesti...nekje v P.M. po možnosti...

S petrolejem nisi mogel nič zajebat, z nafto tudi ne preveč, z bencinom pa tudi ne, saj ti v tistih 5-ih minutah ko jo čistiš ne more pojest gumic. Je pa sigurno škodljivo za gumice, če bi jo recimo namočil v bencin, ali pacal z bencinom po njej več ur ali dni...Tu je večji problem v tem, da bencin tudi bolj topi maščobo in ti po vsej verjetnosti spere vso mast iz delov ketne med gumicami...

Objavljeno
itaq pa ketno šponaš tkrt k je motor na tleh al pa nekdo sedi gor..

:rtfm:

Objavljeno (popravljeno)
S petrolejem nisi mogel nič zajebat, z nafto tudi ne preveč, z bencinom pa tudi ne, saj ti v tistih 5-ih minutah ko jo čistiš ne more pojest gumic. Je pa sigurno škodljivo za gumice, če bi jo recimo namočil v bencin, ali pacal z bencinom po njej več ur ali dni...Tu je večji problem v tem, da bencin tudi bolj topi maščobo in ti po vsej verjetnosti spere vso mast iz delov ketne med gumicami...

kaj pa potem? a jo s fenom posušiš? če jo čistiš na primer s čopičem potem bencin ostane v špranjah in se ne posuši v 5 min.

Popravljeno . Popravil TheMan
Objavljeno
kaj pa potem? a jo s fenom posušiš? če jo čistiš na primer s čopičem potem bencin ostane v špranjah in se ne posuši v 5 min.

Pereš s petrolejem, pa teh problemov nimaš :)

Objavljeno

Nevem kaj toliko komplicirate okoli pranja verige. Verigo se lahko pere SAMO z biološko razgradljivim sredstvom in to zaragi gumi obročkov,zato vedno operite verigo z paro (kurcher) posuši z papirjem(papirna brisača-kuhinjska) in ponovno namaži OK.

Objavljeno (popravljeno)
Nevem kaj toliko komplicirate okoli pranja verige. Verigo se lahko pere SAMO z biološko razgradljivim sredstvom in to zaragi gumi obročkov,zato vedno operite verigo z paro (kurcher) posuši z papirjem(papirna brisača-kuhinjska) in ponovno namaži OK.

Citat iz navodil za uporabo Honde CBR 600 RR, poglavje PODMAZOVANJE IN ČIŠČENJE VERIGE: ".... Pazite, da je ne poškodujete s čiščenjem s paro, vodo pod velikim pritiskom ali določenimi detergenti...."

Biorazgradljivost sredstev za čiščenje pa ni direktno povezana z agresivnostjo na O,X ring-e v verigi in je zato najboljše za čiščenje uporabljati izdelke, ki so temu namenjeni.

Popravljeno . Popravil rude
Objavljeno

Medtem ko je bil v users manualu za cometa posebej predpisan za čiščenje petrolej :) In to s strani proizvajalca. Ker so pa vse skopirali od svja, verjamem, da v manualu za svja piše isto :)

Objavljeno

smo ugotovili, da WD naredi vec skode kot koristi. but be my guest.

Objavljeno

WD naj ne bi bil primeren kakor sem zasledil na enem drugem forumu..

Objavljeno

ker? da ne gledam vseh objav..zakaj wd ni primeren..pa tko fino spuca :whistle:

Objavljeno

Kakšno škodo naj bi pa naredil konkretno? Tudi WD hlapi...

Na neki Ducati strani sem videl postopek mazanja in čiščenja, za čiščenje je bil uporabljen pa WD.

Objavljeno
ker? da ne gledam vseh objav..zakaj wd ni primeren..pa tko fino spuca :whistle:

Tam kjer sem jaz bral je bilo rečeno, da lahko škodi tesnilom verige.. Ne vem pa koliko je res, ker nisem še nikoli pral ketne z WDjem.

Objavljeno

Men v service manualu za suzuki gsx-r 1100 piše,da je treba ketno čistit s kerozinom... piše pa tudi da ketne ne smem mezat z spreji, ker naj bi škodili O-ringom-sam se mi zdi res čudn (razn če 96, ko je ta motor narejen še niso meli sprejev, ki pač nebi škodili???)

Objavljeno
Men v service manualu za suzuki gsx-r 1100 piše,da je treba ketno čistit s kerozinom... piše pa tudi da ketne ne smem mezat z spreji, ker naj bi škodili O-ringom-sam se mi zdi res čudn (razn če 96, ko je ta motor narejen še niso meli sprejev, ki pač nebi škodili???)

da nisi zamešal..nikoli s kerozinom pa vedno mazat s spreji :whistle:

Objavljeno
WD naj ne bi bil primeren kakor sem zasledil na enem drugem forumu..

ker? da ne gledam vseh objav..zakaj wd ni primeren..pa tko fino spuca :whistle:

wd naj bi topil določeno serijo umetnih mas.

kako odporna so nanj danes tesnila, je pa druga zgodba.

Objavljeno

Skratka petrolej preizkušeno deluje in popolnoma nič ne škoduje. In cenejši je kot vsi cleanerji in WDji in nevem kaj vse. V 50 k km, ki jih imam z A kategorijo sem skozi pucal s tem :)

Objavljeno
wd naj bi topil določeno serijo umetnih mas.

kako odporna so nanj danes tesnila, je pa druga zgodba.

po 20.000 km je ketna fuč..al pa še prej..pa če jo z wd-jem pucaš, z nafto, petrolejem al pa posebnimi spreji..

zarad wd-ja pa 100% ketna ne bo po 10.000 km crknila

Objavljeno (popravljeno)
po 20.000 km je ketna fuč..al pa še prej..pa če jo z wd-jem pucaš, z nafto, petrolejem al pa posebnimi spreji..

zarad wd-ja pa 100% ketna ne bo po 10.000 km crknila

se strinjam.

samo odgovarjam od kod dexu tisti podatek z nekega drugega foruma

oziroma: če traja 5 let preden naklepaš unih 10.000 ..bi lahko ze razpravljali..

Popravljeno . Popravil Nagaya

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!