Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

... urarji popravljajo ure, malarji malajo, bedaki pa delajo vse sami ... :winkiss:

Tebi rit briše poklicni mojster?

Ali si se jo navadil sam, ker si ugotovil, da to najbolje narediš osebno?

Mislim, da take izjave kot so pelji na servis, blablabla ne sodijo v to temo, saj je namenjena nasvetom pri šravfanju...če se bo pa kdo postopil tega sam, ali pa bo prepustil komu drugemu, je pa njegova odločitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se navadil vse sam na svojem motorju s pomočjo service manuala.. Samo veselje moraš imet za te stvari, potrpljenje, ter malo žilce, da rešitev problema ponajdeš tudi na kakšnem forumu, za nasvet vprašaš bolj mojstra, ipd.. Brumer, ti boš to že vedel, ker si mi ravno ti pomagal uspešno rešit par problemov..

Sedaj pa se lahko pohvalim, da sem porihtal že kar nekaj motorjev, tudi zapletena popravila kot so okvare menjalnika, kjer je res bilo potrebno podret cel motor..

Mogoče je nastavljanje ventilov res že malo zoprno za nekoga, ki ni vajen tega delat oz šraufat.. Ampak preverit pa res ni tak problem, da se nekdo, ki ima do tega veselje, tega ne bi lotil sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega si pa ne morem pojasnit: danes se peljem, naredim postanek. Da bom speljal, stisnem sklopko in glej hudiča sploh ne prime in ima ''mrtvi hod''-kot pri strgani zajli. Rečem si, da se je pač strgala zajla in odpeljem domov. Doma za foro spet stisnem sklopko in neverjetno, ta spet normalno prime :eek: :eek: :eek: . Nato sem se lotil vse skupaj razdirat in ugotovil, da ta stvar sploh nima zajle ampak deluje podobno kot zavore- na olje (DOT4). Pogledam rezervarček-poln. Nato odprem vse skupaj, vzamem ven batek in ugotovim, da ni nikjer nobene obrabe. Je bil pa malo od masti. Noter globje je še ena kroglica, kakšnih dihtung oz. ležišč za njih pa na batku ni. Sledi izpuščenega olja nikjer. Potem vse skupaj fajn namažem z mastjo in sestavim nazaj. Stisnem sklopko 10X, 100X, vse v redu. Me zanima, kaj bi mogel še pogledat ? Morda razdret še tam ko pride cevka noter v ležišče od sklopke ? Saj recimo zajla pade ven iz ležišča ali pa se strga, ampak tole...Je možno, da je blo treba z ročico sam malo olja ''napumpat'' :hmm: ??

Res mi zaboga tole ni nič jasno :blink:

Popravljeno . Popravil DejaVu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kje bi dobu ključ za oljni filter?? Po možnosti tist univerzalen, ki zgleda kot nekakšen ročaj z gumo, ki se navije okoli filtra in zategne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko, da imaš zrak v sistemu.. Princip delovanja je tu enak kot pri zavorah. Prezrači fajn vse, pa bo.

Mene pa zanima kje bi dobu ključ za oljni filter?? Po možnosti tist univerzalen, ki zgleda kot nekakšen ročaj z gumo, ki se navije okoli filtra in zategne.

Bauhaus, Baumax, Obi, avtotrgovine..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega si pa ne morem pojasnit: danes se peljem, naredim postanek. Da bom speljal, stisnem sklopko in glej hudiča sploh ne prime in ima ''mrtvi hod''-kot pri strgani zajli. Rečem si, da se je pač strgala zajla in odpeljem domov. Doma za foro spet stisnem sklopko in neverjetno, ta spet normalno prime :eek: :eek: :eek: .

Hidravlično tekočino (zavorno olje) je treba občasno zamenjati ter sistem odzračit - isto, kot pri zavorah.

Zavorno olje je namreč higroskopsko - kar pomeni, da vpija vlago iz okolice (ja, ta vlaga pride tudi skozi cevi). Če je odstotek vlage že velik, se lahko zgodi, da na najbolj vročem delu voda 'zavre' in se spremeni v paro - para pa je zelo stisljiva.

Glede na to, da nisi niti vedel, da imaš hidravlično sklopko, verjetno tudi zav. tekočine že lep čas nisi zamenjal... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da nisi niti vedel, da imaš hidravlično sklopko, verjetno tudi zav. tekočine že lep čas nisi zamenjal... ;)

D.

Na koliko časa pa naj bi se menjala zavorna tekočina?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na koliko časa pa naj bi se menjala zavorna tekočina?

Vsaj na 2 leti. Glede na to, da je strošek minimalen, se splača to nardit vsako leto :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na koliko časa pa naj bi se menjala zavorna tekočina?

Vsaj na 2 leti. Glede na to, da je strošek minimalen, se splača to nardit vsako leto :whistle:

Tako predpisuje recimo Suzuki za moj moped. Jaz to naredim ene 1-2x na leto. Ipak se vozim tudi na dirkališčih, kjer so zavore izpostavljene večjim termičnim obremenitvam - s tem se verjetno tudi tekočina hitreje 'kvari'.

Pri sklopki stvar sicer ni 'kritična', ampak vsaj enkrat na leto pa vseeno menjam.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci 1973 in Dex, hvala. Sem mislil, da je kaj hujšega, tole pa ne bo noben problem zamenjat pa odzračit. Bom pa spotoma še na zavorah zrihtal :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci 1973 in Dex, hvala. Sem mislil, da je kaj hujšega, tole pa ne bo noben problem zamenjat pa odzračit. Bom pa spotoma še na zavorah zrihtal :worship:

Napiši s kakšno mastjo si namazal,namreč če si z navadno moraš vse razstaviti in očistiti nato pa ponovno namazat z ATF mastjo ali silikonsko,če nimaš nobene od teh masti namaži samo z zavorno tekočino,seveda normalno, dat moraš nove gumice.Olje v sklopki se zamenja ponavadi po parih letih ni nujno na dve leti. Je pa pritebi bilo v cilnru sklopke verjetno par kapljic vode in ko si stal na mestu z vročo mašino je nastala v cilindru sklopke para in posledično ni bilo pedala,ko pa se je ned vožnjo spet vse ohladilo para se je spremenila v kaplice si spet imel pedal.Najpametneje bi bilo,da si najprej vprašal in nato šel na delo namreč vse je bilo brez potrebe enako bi bilo,če bi samo olje zamenjal sepravi prezračil. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja lubica spet kot celota... wiii, no nwm, dva šraufa sta ostala... upam d ki kej ne zgubim :whistle: haha...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja lubica spet kot celota... wiii, no nwm, dva šraufa sta ostala... upam d ki kej ne zgubim :whistle: haha...

ker munjo ti je pa šramfu??? de ti ostajajo šramfi?? :lol1: :lol1: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker munjo ti je pa šramfu??? de ti ostajajo šramfi?? :lol1: :lol1: :whistle:

hm, tu baje skor zmer... sj veš skp gre tut č kej spstiš, narazn b težk falu kerga :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ve kdo, kje se kupuje uteži za centriranje koles, ventilčke pa morda še tisti 'gel' za montažo?

Pa ne me poslat k 'lokalnemu' vulkanizerju, mene zanima, kje oni kupujejo, ker bom verjetno malo več tega rabu... :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ve kdo, kje se kupuje uteži za centriranje koles, ventilčke pa morda še tisti 'gel' za montažo?

Pa ne me poslat k 'lokalnemu' vulkanizerju, mene zanima, kje oni kupujejo, ker bom verjetno malo več tega rabu... :whistle:

D.

Hm... jaz sem iskal one flike za gume flikat, v bistvi "inekcije" pa sem zadevo našel v ASO Celje, pokliči pa povprašaj, če imajo.

Kar pa se tiče zavrnega olja, obstaja tudi tester, ki meri odstotek vlage v zavorni tekočini. do 1,5% je olje še izpravno, od 1,5% do 3% je pogojno dobro, nad 3% potrebna takojšnja menjava. Tako vsaj na testerju piše.

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ve kdo, kje se kupuje uteži za centriranje koles, ventilčke pa morda še tisti 'gel' za montažo?

Pa ne me poslat k 'lokalnemu' vulkanizerju, mene zanima, kje oni kupujejo, ker bom verjetno malo več tega rabu... :whistle:

D.

Cetix, Ljubljana, (www,cetix.si) - za gume pri motorju se ne uporablja pasta (predolgo se suši-guma se zavrti na feltni pri pospeševanju oz. zaviranju)i, temveč gel v spreju (npr. od Michelina), ki se zelo hitro suši.

lp

Ankh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cetix, Ljubljana, (www,cetix.si) - za gume pri motorju se ne uporablja pasta (predolgo se suši-guma se zavrti na feltni pri pospeševanju oz. zaviranju)i, temveč gel v spreju (npr. od Michelina), ki se zelo hitro suši.

lp

Ankh

Hvala za tale nasvet da se pri motorju ne uporablja pasta!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napiši s kakšno mastjo si namazal,namreč če si z navadno moraš vse razstaviti in očistiti nato pa ponovno namazat z ATF mastjo ali silikonsko,če nimaš nobene od teh masti namaži samo z zavorno tekočino,seveda normalno, dat moraš nove gumice.Olje v sklopki se zamenja ponavadi po parih letih ni nujno na dve leti. Je pa pritebi bilo v cilnru sklopke verjetno par kapljic vode in ko si stal na mestu z vročo mašino je nastala v cilindru sklopke para in posledično ni bilo pedala,ko pa se je ned vožnjo spet vse ohladilo para se je spremenila v kaplice si spet imel pedal.Najpametneje bi bilo,da si najprej vprašal in nato šel na delo namreč vse je bilo brez potrebe enako bi bilo,če bi samo olje zamenjal sepravi prezračil. :whistle:

Se pravi naj zamenjam samo olje v sklopki če sem te prav razumel in ne DOT4 olja v sistemu (in prezračit) ??? Mazal pa sem z eno specialno mastjo za avtomobile. Sej olje pri sklopki je pa že čist črne barve ne pa pri zavorah, kjer je še čist rumeno :worship:

Popravljeno . Popravil DejaVu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjaj oba.. Tudi zavorno olje naj bi se menjalo na 2 leti in pri tako starem motorju ne moreš vedet kdaj je bilo nazadnje menjano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi naj zamenjam samo olje v sklopki če sem te prav razumel in ne DOT4 olja v sistemu (in prezračit) ??? Mazal pa sem z eno specialno mastjo za avtomobile. Sej olje pri sklopki je pa že čist črne barve ne pa pri zavorah, kjer je še čist rumeno :worship:

Nevem kaj mešaš saj govorimo o hidravlični sklopki,ki ima zgornji(glavni) in spodnji delovni cilinder.In zdaj tam kjer si mazal spet razdri obvezno novo gumico namaži kot že rečeno z ATE mastjo ali silikonsko in ponovno sestavi nalij zavorno tekočino (DOT-4)in prezrači na spodnjem delovnem cilindru OK.

Ps.nepostoji nikakršne specijalne masti mora biti obvezno mast za zavorni sistem;ATE,Girling,Locket itd.Silikonska pa naj bi bila univerzalna za vse hidravlične sisteme,ker ni agresivna na gumo,če ti sedaj ni jasno potem ti nemorem več pomagat !!!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kaj mešaš saj govorimo o hidravlični sklopki,ki ima zgornji(glavni) in spodnji delovni cilinder.In zdaj tam kjer si mazal spet razdri obvezno novo gumico namaži kot že rečeno z ATE mastjo ali silikonsko in ponovno sestavi nalij zavorno tekočino (DOT-4)in prezrači na spodnjem delovnem cilindru OK.

Ps.nepostoji nikakršne specijalne masti mora biti obvezno mast za zavorni sistem;ATE,Girling,Locket itd.Silikonska pa naj bi bila univerzalna za vse hidravlične sisteme,ker ni agresivna na gumo,če ti sedaj ni jasno potem ti nemorem več pomagat !!!! :worship:

jaz to berem, in se skušam spomnit, kako točno ta kuplunga na kawasakiju dela....sicer močno dvomim, da bi se tam kjer je potisni cilinder na bloku, grelo čez 100 C, da bi bla para not...ne pravim pa, da to ni mogoče.... jaz sm mel enak problemček, in je bil kriv vzvod-dročnik ki je naslonjen v cilinder, in zgine v motor. je malo "ribal", in ga ni vrnilo do konca. zato je bil prazen hod na ročici. olja v sistemu za sklopko nisem menjal 5 ali 7 let, in nisem imel nobenih težav. zavorno olje pa menjam vsako sezono.

Brumer, ko govoriš o ate masti ali silikonski...povej pliz, kaj naj bi mazal z njo? gumice na pincah? svoje bremze sem kompletno prenovil, zatio letos nimam namena fantazirat okrog njih, pa vseeno hvala za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz to berem, in se skušam spomnit, kako točno ta kuplunga na kawasakiju dela....sicer močno dvomim, da bi se tam kjer je potisni cilinder na bloku, grelo čez 100 C, da bi bla para not...ne pravim pa, da to ni mogoče.... jaz sm mel enak problemček, in je bil kriv vzvod-dročnik ki je naslonjen v cilinder, in zgine v motor. je malo "ribal", in ga ni vrnilo do konca. zato je bil prazen hod na ročici. olja v sistemu za sklopko nisem menjal 5 ali 7 let, in nisem imel nobenih težav. zavorno olje pa menjam vsako sezono.

Brumer, ko govoriš o ate masti ali silikonski...povej pliz, kaj naj bi mazal z njo? gumice na pincah? svoje bremze sem kompletno prenovil, zatio letos nimam namena fantazirat okrog njih, pa vseeno hvala za info.

S to mastjo namažeš batek z gumico,da se da lepo zmontirat in še malo namažeš predno namontiraš zaščitno gumico tako,da cilinderček in batek ne korodira.Ta mast lahko pride tudi v cilinder saj se topi v zavornem olju.

Ps; kar pa se tiče vretja vode v cilinderčku,nepozabi olje v motorju se segreje brez oljnega hladilnika tudi do 160 stop. sploh,če je motor še zračno hlajen.Drugače pa za olje je normalna tem.ca 100 stopinj.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kaj mešaš saj govorimo o hidravlični sklopki,ki ima zgornji(glavni) in spodnji delovni cilinder.In zdaj tam kjer si mazal spet razdri obvezno novo gumico namaži kot že rečeno z ATE mastjo ali silikonsko in ponovno sestavi nalij zavorno tekočino (DOT-4)in prezrači na spodnjem delovnem cilindru OK.

Ps.nepostoji nikakršne specijalne masti mora biti obvezno mast za zavorni sistem;ATE,Girling,Locket itd.Silikonska pa naj bi bila univerzalna za vse hidravlične sisteme,ker ni agresivna na gumo,če ti sedaj ni jasno potem ti nemorem več pomagat !!!! :worship:

Že zrihtano, menjal sem olje in odzračil :worship: Zdaj upam da bo delalo.

Popravljeno . Popravil DejaVu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!