Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Mi lahko kdo iz foha razloži, zakaj točno so ponavadi disk ploščice na "levi strani" diska odzgoraj malo podaljšane in zakrivljene? Najbrž ima to vlogo neke varovalke, ampak mi ni jasno kakšne, ker mi stvar ne zgleda ravno sigurna. Sploh je pa ploščica že prišraufana z dvema vijakoma.

Kaj bi lahko bilo narobe, če bi skozi ta zakrivljen del ne bilo podaljšane matice, ki ob enem drži čeljust in je toliko podaljšan, da se nekako nalega tudi skozi tale "obroč".

post-15712-1203843571.jpg

Objavljeno

da vas nekaj vprašam dns sm naredu eno dolgo turo...pa se mi je ene parkrat med vožnjo zgodilo da ko sm teu šaltat iz 2 v tretjo recimo pri pospeševanju od semaforja kar ni šlo nožna ročka trda za navzgor premaknit,,potem pa sm 2x popustu gas pa sklopko pa je šlo normalno? kdo ve zakaj? motocikel yamaha xtx

hvala

Objavljeno
Mi lahko kdo iz foha razloži, zakaj točno so ponavadi disk ploščice na "levi strani" diska odzgoraj malo podaljšane in zakrivljene? Najbrž ima to vlogo neke varovalke, ampak mi ni jasno kakšne, ker mi stvar ne zgleda ravno sigurna. Sploh je pa ploščica že prišraufana z dvema vijakoma.

Kaj bi lahko bilo narobe, če bi skozi ta zakrivljen del ne bilo podaljšane matice, ki ob enem drži čeljust in je toliko podaljšan, da se nekako nalega tudi skozi tale "obroč".

Vse ima svoje zakaj in če sam šraufaš vedno glej,da so obloge (ploščice)res popolnoma identične vedno menjaj eno po eno in nesprašuj zakaj,če je bilo tako montirano spet tako zmontiraj.Ko pa boš z motorjem pri mehaniku (serviserju)pa ga vprašaj zakaj je kaj in zakaj je tako zmontirano OK.

Objavljeno (popravljeno)
da vas nekaj vprašam dns sm naredu eno dolgo turo...pa se mi je ene parkrat med vožnjo zgodilo da ko sm teu šaltat iz 2 v tretjo recimo pri pospeševanju od semaforja kar ni šlo nožna ročka trda za navzgor premaknit,,potem pa sm 2x popustu gas pa sklopko pa je šlo normalno? kdo ve zakaj? motocikel yamaha xtx

hvala

Po vsej verjetnosti so ti malo prijele lamele na sklopki,Ko boš parkrat speljal in bo olje dodobra segreto se to naj nebi več ponavljalo.Sicer pa še preveri prosti hod sklopke,če imaš pletenico,da ni prevelik,če pa imaš hidravlično sklopko pa jo moraš prezračit in dolit sveže zavorno olje.

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

mam eno vprašanje...

se da kje dobit imbuse da bi z njimi šravfu tako kot se šravfa z gidorami ? upam da me razumete...

sm isku po bauhausu pa nism nč najdu... nikjer še nism kj tazga zasledu (razen mehanik je imel neki podobnga, ampak nism dobro pogledal kaj naj bi bilo) fora je da tud ne vem kako se temu reče zato tud po netu ne vem kaj iskat. Bi biu zelo vesel če kdo ve če se da kaj podobnega dobit.

LP :)

Objavljeno

Jest mam doma nastavke imbus ki so v kompletu skupaj z gedoro, nastaviš jih na gedore isto kot navadne nastavke. Sej če boš rabu kej pošravfat se lahko tudi oglasiš :worship:

Objavljeno
mam eno vprašanje...

se da kje dobit imbuse da bi z njimi šravfu tako kot se šravfa z gidorami ? upam da me razumete...

sm isku po bauhausu pa nism nč najdu... nikjer še nism kj tazga zasledu (razen mehanik je imel neki podobnga, ampak nism dobro pogledal kaj naj bi bilo) fora je da tud ne vem kako se temu reče zato tud po netu ne vem kaj iskat. Bi biu zelo vesel če kdo ve če se da kaj podobnega dobit.

LP :)

V vsaki dobro založeni trgovini z orodjem. Mislim da iščeš tole http://www.uniororodje.si/cgi-bin/cms.cgi?...hngfU4rMG2SivOv

Objavljeno (popravljeno)

jaz imam take tretji od spodaj navzgor

kar se tiče teh imbusov so vredu, čeprav so poceni... je pa fajn če že imaš gedore recimo, ker tukaj ni zraven ročk...

Popravljeno . Popravil TheMan
Objavljeno (popravljeno)
jaz imam take tretji od spodaj navzgor

kar se tiče teh imbusov so vredu, čeprav so poceni... je pa fajn če že imaš gedore recimo, ker tukaj ni zraven ročk...

ho super tole zgleda...

tudi cena je zelo v redu... ni glih unior ampak tam so pa cene da te srat prime

ja mam 2ne gudore pa še tak šravfncigr... tole bo super hvala

še nekaj me zanima... se začne tud z zelo majhnimi ali ne?

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno (popravljeno)
ho super tole zgleda...

tudi cena je zelo v redu... ni glih unior ampak tam so pa cene da te srat prime

ja mam 2ne gudore pa še tak šravfncigr... tole bo super hvala

še nekaj me zanima... se začne tud z zelo majhnimi ali ne?

Kolk majhnimi. Jaz mam nastavek za male gedore, pa dam not nastavke za manjše imbuse. Ker pa vidim da si skor moj sosed ti lahko to pokažem. Obstaja adapter za na račno - malo pol daš pa teke nastavke not http://www.uniororodje.si/cgi-bin/cms.cgi?...hxB089ssXaZ8uat. Obstajajo pa tud taki nastavki za imuse.

Popravljeno . Popravil MARJA
Objavljeno
ho super tole zgleda...

tudi cena je zelo v redu... ni glih unior ampak tam so pa cene da te srat prime

ja mam 2ne gudore pa še tak šravfncigr... tole bo super hvala

še nekaj me zanima... se začne tud z zelo majhnimi ali ne?

šest zobi se mi zdi da se začnejo z 4 mm nisem pa siguren.

čez teden nisem doma tak da ne morem pogledat, javim v petek če nebo že kdo prej povedal

Objavljeno
šest zobi se mi zdi da se začnejo z 4 mm nisem pa siguren.

čez teden nisem doma tak da ne morem pogledat, javim v petek če nebo že kdo prej povedal

aha no tole me je zanimal... tole cifro bi sam rad vedu... drgač bo pa 4mm v redu če bo pa še kaj manj pa še tok bolš :)

Kolk majhnimi. Jaz mam nastavek za male gedore, pa dam not nastavke za manjše imbuse. Ker pa vidim da si skor moj sosed ti lahko to pokažem. Obstaja adapter za na račno - malo pol daš pa teke nastavke not http://www.uniororodje.si/cgi-bin/cms.cgi?...hxB089ssXaZ8uat. Obstajajo pa tud taki nastavki za imuse.

nastavke imam hvala...

zanimalo me je sam to s kok mm se začne najmanši imbus... LP

Objavljeno
Jaz ima tele od uniorja, 5,6 pa 8mm, kar največ rabim. Pride pa okol 5€ komad, če posamezno kupuješ.

tale komplet ki mi ga je pokazal theman mi je zelo všeč... imaš jih celo vrsto pridejo pa 20€

res da ni unior ampak za mojo amatersko rabo bo več kot dovolj :)

Objavljeno

Za tiste ki ste bolj kot ne mehaniki: koliko bi stalo popravilo agregata superšportnika, ki ima zvito glavo, uničene dihtunge, zanič par ležajev, zanič štarter, kakšno napako na menjalniku; seveda vse naenkrat- posledica pregretja motorja. Jaz sem slišal kar velike številke, pa bi rad še od vas.

Objavljeno
Za tiste ki ste bolj kot ne mehaniki: koliko bi stalo popravilo agregata superšportnika, ki ima zvito glavo, uničene dihtunge, zanič par ležajev, zanič štarter, kakšno napako na menjalniku; seveda vse naenkrat- posledica pregretja motorja. Jaz sem slišal kar velike številke, pa bi rad še od vas.

Preveč. Od 1000€ naprej če daš serviserju pa da je vse porihtano. Mnogo bolj se ti splača, da drug agregat dobiš.

Kako misliš pregretje? A je zakuhal a kako?

Objavljeno

Kot je simonsi reku... preveč. Se ti potem skor bolš splača drug agregat kupit. Samo za info povem: agregat CBR900 l.98 500€ (delujoči seveda, v brezhibnem stanju) .) Mal pobrskaj po netu, če se kje kaj prodaja :yes:

Objavljeno

Motor se je pregrel (ni bilo tekočine) in spustil malo olja. Zaribal ni, je pa problem tudi to da zdaj noče užgat.

Ja tko je: mašina od zx-7r se dobi samo novejša. Menda se jo da nekak gor spravit (predelava), zanima pa me še ali paše gor izpuh in vse napeljave od zxr ??

Objavljeno

Servus!

Kardan - kako je z vzdrževanjem le tega. Če je mogoče to že kje napisano se opravičujem!

Objavljeno

Tako popravilo je ful drago.. 1000EUR je verjetno premalo za material + delo.

Dej gor drugo mašino glede na to, da imaš šanso dobit. Elektrika tu verjetno ni tako velik problem, ker še ni vbrizga.. Ampak itak boš verjetno lahko dobil zraven mašine.

Imaš smolo.. :(

LP

Objavljeno (popravljeno)

Ne razumem pa čisto, kaj ima napaka na menjalniku in uničen štarter veze s pregretjem.. To so ločene zadeve, ki se pokvarijo iz različnih vzrokov..

Samo brušenje glave, tesnila + delo ne bi smel bit tak problem, če ti bo delal kakšen "domač" mehanik. S tem ne mislim slab, ampak nekdo, ki šraufa bolj zraven za veselje in nima tako drage ure. Glede ležajev pa ne vem kateri so šli.. Ampak to spet ne more bit tako grozno.

LP

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
Servus!

Kardan - kako je z vzdrževanjem le tega. Če je mogoče to že kje napisano se opravičujem!

Kardan je brez vzdrževanja,vse kar moraš narediti je da na ca 10K kil (ali enkrat letno)zamenjaš olje pa še to ni nujno,je pa priporočljivo.Namreč,ko odviješ vijak za izpust olja prevei opilke na magnetu in dokler ni večjih delcev si nebeli glave.Olje kupi od Motula je posebno hipoidno z dodatkom grafita,notri gre zelo malo ca 1,5-2 dl. :worship:

Objavljeno
Samo brušenje glave, tesnila + delo ne bi smel bit tak problem, če ti bo delal kakšen "domač" mehanik.

LP

To te pride 150-200€. Ampak fora je v tem, da je še pol drugih stvari hin in če greš rihtat mora biti tako narejeno kot je treba. Če pa ne zamenjaš vseh delov, motor nikoli ne laufa tako kot bi mogel.

Objavljeno
Za tiste ki ste bolj kot ne mehaniki: koliko bi stalo popravilo agregata superšportnika, ki ima zvito glavo, uničene dihtunge, zanič par ležajev, zanič štarter, kakšno napako na menjalniku; seveda vse naenkrat- posledica pregretja motorja. Jaz sem slišal kar velike številke, pa bi rad še od vas.

Ne popravljaj išči drugo mašino. :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!