Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Recimo da dam glavo brusit, pa vse nove ležaje pa dihtunge, semeringe in ventile poštimat. Sej kaj če pa še bit- bati in gredi morjo bit že v redu. Delo tud ne računa tak dost. Še zmerej se mi zdi dost 1000 eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klik Tukaj si poglej cene, dolarje direkt pretvori v evre in boš videl dokaj točne cene.

Lahko porihtaš samo glavo, ampak motor ne bo laufal tako kot mora. Kakor hočeš.

Dela je pa zelo veliko, če greš mašino celo podirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je rekel simonsi, poglej si cene delov ki jih boš menjal, dodaj 20%, ker ni tako poceni v Evropi kot Ameriki pa boš dobil ceno materiala..

Sedaj pa mi ni čisto jasno kaj bi ti rad naredil.. Če je problem samo v tesnilih in zviti glavi potem ne vem kje bi ti kakšne semeringe in ležaje menjal. Če boš rihtal glave, rabiš tesnilo glave, tesnilo pokrova glave (glede na to da je motor star), pa kar bo pri ventilih potrebno.. In to je več ali manj to. Pa seveda brušenje glave in delo. Tu delo ne bi bilo tako grozno veliko ker verjetno sploh ne bi bilo potrebno motorja snemat.

Če bi pa ti menjal še razne semeringe in ležaje je pa treba podret cel motor, ker semeringi pa ležaji so v mašini in menjalniku. In da do tja prideš je treba pa precej več podret kakor, če daš glavo pobrusit. Tu pa komot prišteješ še par 100EUR k delu, ker je treba snet motor, ga razstavit, vse porihtat, sestavit, nazaj zmontirat. In tu ni malo ur..

Pozanimaj se pri nekomu, ki se res spozna (ELISA), kaj je treba vse naredit v primeru pregretja, pa boš videl ali se splača ali ne..

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kardan: Tako kot je bilo že napisano... zamenjaš olje (jaz ga vsako sezono, čeprav glede na km ki jih trenutno delam, niti ne bi bilo potrebe, vendar glede na ceno...). Sicer pa odvisno od motorja - nekateri imajo samo zadaj svoje olje, spredaj pa ne, nekateri imajo pa tudi spredaj pri motorju svoje olje - ločeno od mašine. Priporočam ogled user-service manuala, tam ponavadi piše kje, kaj, koliko...

Glede agregata... no ja.. najprej treba podret zadevo - lahko da ni nevemkaj šlo in je res le glava za poravnat in novo tesnilo, lahko pa da je še kaj drugega.

Če so šli ležaji na glavni gredi oz. ojnicah, ti bolj priporočam menjavo agregata - tistih opilkov se ne da spravit iz mašine - vsaj ZX600 je bil tak, pa sem jo šel 5x prat z nevemčemvse. Po četrti menjavi olja so še vedno opilki šli ven. Ti pa uničujejo cilindre in morebitne nove ležaje, odmične gredi ipd...

Če je šel pa kakšen kroglični ležaj pa pomoje ni take panike.

Seveda je pa potrebno še ugotoviti, kako je prišlo do pregretja mašine. Če se to najprej ne porihta, ti lahko tudi nov agregat uniči.

Za nov agregat pa malo poglej na ebay.de in ebay.it.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo da dam glavo brusit, pa vse nove ležaje pa dihtunge, semeringe in ventile poštimat. Sej kaj če pa še bit- bati in gredi morjo bit že v redu. Delo tud ne računa tak dost. Še zmerej se mi zdi dost 1000 eur.

Tako lepo sm te prosu, de pazi na zelo lep motor, ti pa nit tekočin ne pregledaš ko ga domow prpeleš al kaj? :blink: to ni smola, to je malomarnost! Mene je par let nazaj en model najebal in mii je prodal GPz 900, ta pa je ćez 160!!!km zaribal

Tomaž iz Elise mi je povedal, de je bil prejšnji lastnik pr njemu, se s ceno popravila ni strinjal in je "popravil" sam doma.

Zadeva se je končala tako, de mi je elisa naredila kar pošteno generalno, zanjo sem dal 320 000 sit. od tega je bila postavka delo 42 000 sit

Motor je od takrat zvozil 50 000km brez kakršne koli intervencije, (razen rednih servisev) zdaj pa uživa zaslužen pokoj in čaka status starodobnika.

Tel sm rečt, da je tistih 250€ ki jih daš mehaniku za delo, zanemarljiv strošek v primerjavi s tem, da ti stroj služi naslednjih 5-6 sezon. predelave se po mojih izkušnjah končajo klavrno, in motor nima nobene vrednosti več. (ZXR ipak ni kar ena gajba ala fzr :naughty: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZX7rr ta model sta menda v Sloveniji 2.. FZRka je pa parkirana v vsakem drugem skednju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(ZXR ipak ni kar ena gajba ala fzr :naughty: )
A small mind made a small joke

Argumenti?
even smaller mind thinks it is not funny.

ZX7rr ta model sta menda v Sloveniji 2.. FZRka je pa parkirana v vsakem drugem skednju :)
oh, another small mind makes antoher small joke.

Pa še enega od dveh boste zajebal z vašim pametovanjem...

Drgač se pa valja več CBRk in GSXov kakor FZRk

and the smaller mind confirms beyond reasonable doubt WHO IS THE DUMBEST OF THEM ALL!

hvala adminu za brisanje smeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako lepo sm te prosu, de pazi na zelo lep motor, ti pa nit tekočin ne pregledaš ko ga domow prpeleš al kaj? :blink: to ni smola, to je malomarnost! Mene je par let nazaj en model najebal in mii je prodal GPz 900, ta pa je ćez 160!!!km zaribal

Jest sem tekočine pregledal ko sem ga kupil, potem pa več ne. Je pa res da mi je čez eno cevko med stanjem motorja tekla ven para in voda. Samo nisem pomislil da je to od hladilnika, ker nisem vedel da ima oddušek. Cevka pa je bila speljana izpod zadka motorja, ne kje iz agregata. Priznam pa da sem sam kriv, je pa tudi krivda teh agregatov (kar je znano), da so se zelo pregrevali. Jaz upam da bo na agregatu čim manj škode, sicer pa poročam čez vikend.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno mogoče mal neumno vprašanje-pa vseeno. Slišal sem da je pri priklopu akumolatorja pomembno ali najprej priklopiš plus ali minus-je v tem kaj resnice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno mogoče mal neumno vprašanje-pa vseeno. Slišal sem da je pri priklopu akumolatorja pomembno ali najprej priklopiš plus ali minus-je v tem kaj resnice?

Običajno je - pol spojen na okvir. V tem primeru najprej priklopiš + zato, da ponesrečeni dotik ključa z okvirjem ne povzroči kratkega stika.

LP,

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Običajno je - pol spojen na okvir. V tem primeru najprej priklopiš + zato, da ponesrečeni dotik ključa z okvirjem ne povzroči kratkega stika.

LP,

Gorazd

Točno tako in ko akumulator demontiraš najprej odključiš minus in nato plus pol.Če pa akumulator polniš z polnilcen na vozilu (motorju),pa vedno odklučiš samo minus pol(plus ni nujno). :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem..

Na mojem GSXRju sem menjal 6 prestavo in sem v ta namen moral snet mašino, podret sklopko, odstranit menjalnik, ipd.. No to sem vse uštimal nekaj so me sicer hecali errorji na računalniku, ampak sem tudi to s pomočjo demo načina in service manuala rešil. Je pa problem v tem, da ko sem se šel probat peljat, sem ugotovil, da mi sklopka drsi.. In to zelo.. Peljat se sicer da, ampak ko daš malo več plina gre v prazno. V višjih prestavah pa sploh...

Zanima me, kje bi lahko bil problem. Sklopka drugače lepo prime in če odmislim drsenje deluje brezhibno.. Problem ni v ročki almak mora bit v sami sklopki.

Malo sem premišljeval in sem pomislil tudi na to, da sem imel mašino razkopano skoraj 1 mesec in posledično so bile tudi lamele toliko časa na suhem. Sem jih pa pozabil dat eno noč prej namočit v olje, pred montažo. Je lahko to vzrok drsenja, ali se to ne sme poznati toliko? Ter če to ni vzrok, kaj bi še lahko bilo.. Sem skoraj 100%, da sem sklopko sestavil pravilno nazaj. Prej teh problemov ni bilo.

Aja, olje je pa motul 5100 polsintetika, kot je bilo vedno v tem motorju. Tako, da olje ni vzrok.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suhe lamele sigurno niso vzrok, saj olje tako zelo počasi hlapi da je nemogoče, da bi se osušile.

Pomoje problem tiči v napetosti vzmeti sklopke ali pa ti vzvod sklope ne popušča do konca...

@tomkruz

Če boš tako aroganten sigurno ne boš dobil kakšne dobre vloge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem..

Na mojem GSXRju sem menjal 6 prestavo in sem v ta namen moral snet mašino, podret sklopko, odstranit menjalnik, ipd.. No to sem vse uštimal nekaj so me sicer hecali errorji na računalniku, ampak sem tudi to s pomočjo demo načina in service manuala rešil. Je pa problem v tem, da ko sem se šel probat peljat, sem ugotovil, da mi sklopka drsi.. In to zelo.. Peljat se sicer da, ampak ko daš malo več plina gre v prazno. V višjih prestavah pa sploh...

Zanima me, kje bi lahko bil problem. Sklopka drugače lepo prime in če odmislim drsenje deluje brezhibno.. Problem ni v ročki almak mora bit v sami sklopki.

Malo sem premišljeval in sem pomislil tudi na to, da sem imel mašino razkopano skoraj 1 mesec in posledično so bile tudi lamele toliko časa na suhem. Sem jih pa pozabil dat eno noč prej namočit v olje, pred montažo. Je lahko to vzrok drsenja, ali se to ne sme poznati toliko? Ter če to ni vzrok, kaj bi še lahko bilo.. Sem skoraj 100%, da sem sklopko sestavil pravilno nazaj. Prej teh problemov ni bilo.

Aja, olje je pa motul 5100 polsintetika, kot je bilo vedno v tem motorju. Tako, da olje ni vzrok.

LP

Probaj odzračit olje na sklopki?

Če ne bo to, pa verjetno nisi 100% sestavo.

Meni se je enkrat zgodilo da ni bilo dovolj odzračeno.

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka ni hidravlična..

Drugače pa 100% ni vzrok v tem, da bi sklopka bila "stisnjena" zaradi prenapete pletenice, ipd.. Enostavno drsi, kot da bi bile lamele obrabljene..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sigurno nisi prov sestavu skor 100%, tko da ponovi vajo. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa bi bila lahko napaka?

Sem prejle vse skupaj še enkrat podrl in dal lamele čez noč v olje.. Ubistvu skoraj nimam kje zajebat.. Pač lamele in plošče gor tako kot so bile prej in to je to. Tako kot sem jih zložil ven (na kupček), ko sem razstavljal mašino, sem jih dal nazaj noter. Vse je lepo sedlo in šlo skupaj gladko in bp. Le drsi.. Bom jutri še enkrat zložil pa bomo videli kaj bo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A un pokrov lamel s fedri lepo sede na lamele? A se štanga od vzvoda (če ima vzvod na levi) lepo giba... In tako naprej vse elemente pregledat, boš že našel napako. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno to me bega, ker je vse bp.. Pokrov lamel se je čisto lepo usedel, una palčka ki gre kgozi gred in odmika sklopko tudi lepo teče in ni nič pod pritiskom, kadar sklopka ni stisnjena.. Čisto vse je bilo bp, ko sem včeraj razdrl še enkrat in ravno to me bega.. Bom danes še enkrat skup dal pa bomo videli..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno to me bega, ker je vse bp.. Pokrov lamel se je čisto lepo usedel, una palčka ki gre kgozi gred in odmika sklopko tudi lepo teče in ni nič pod pritiskom, kadar sklopka ni stisnjena.. Čisto vse je bilo bp, ko sem včeraj razdrl še enkrat in ravno to me bega.. Bom danes še enkrat skup dal pa bomo videli..

Podloži pod vsako vzmet podložko.

Lp dare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja prej je bilo vse OK..

Ja nič, bom videl kako bo danes z namičenimi lamelami.. Hvala vsem za pomoč in predloge, javim rezultat.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!