Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

jaz sem enkrat pokrov narobe obrnil in imel podoben problem... snel pokrov s federc, ga namestil na pravo pozicijo in je bilo ok..

je možno, da si menjal vrstni red lamel in da so že toliko izrabljene, da zdaj pač ne držio več ok?

Objavljeno (popravljeno)

Če jih nisi dal točno tako noter kakor si jih vzel ven, je verjetno ena od možnosti, da torni segmenti ne prijemljejo na celotni površini zaradi obrabe le teh. Rešitev bi bila tako kot je rekel Dore podložiti vzmeti, da z večjo silo izničiš manšji torni koeficjent oziroma zložiti lamele tako kot so bile pred demontažo.

Popravljeno . Popravil salo
Objavljeno
Če jih nisi dal točno tako noter kakor si jih vzel ven, je verjetno ena od možnosti, da torni segmenti ne prijemljejo na celotni površini zaradi obrabe le teh. Rešitev bi bila tako kot je rekel Dore podložiti vzmeti, da z večjo silo izničiš manšji torni koeficjent oziroma zložiti lamele tako kot so bile pred demontažo.

Teb pa šula zgleda ni škodvala tak kot enm. :whistle: :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Teb pa šula zgleda ni škodvala tak kot enm. :whistle: :whistle:

Dej jejni me zej j***t :whistle: , ka čene viš kva te čaka (10+ pirav,.. :drunk: ) :evilgrin:

Popravljeno . Popravil salo
Objavljeno
Dej jejni me zej j***t :whistle: , ka čene viš kva te čaka (10+ pirav,.. :drunk: ) :evilgrin:

Se boma že pamatral :slap:

Objavljeno
Ja prej je bilo vse OK..

Hvala vsem za pomoč in predloge, javim rezultat.

LP

No sklopka dela :)

jaz sem enkrat pokrov narobe obrnil in imel podoben problem... snel pokrov s federc, ga namestil na pravo pozicijo in je bilo ok..

je možno, da si menjal vrstni red lamel in da so že toliko izrabljene, da zdaj pač ne držio več ok?

Pokrova se pri tem motorju ne da narobe obrnit, ker ima na eni strani izbočene utore za fedre. Vrstni red lamel je pa danes isti kot je bil včeraj in prej.. Ker sem jih z lagal na kupček in iz kupčka v sklopko. Obakrat.. Tako, da to ni bilo.. Sem pa opazil, da sem včeraj eno izmed plošč drugače obrnil kot vse ostale.. Je videt razliko med stranmi. To sem to rundo popravil, ampak mislim, da je nemogoče, da bi ena plošča pomenila tako razliko, da danes ne drsi popolnoma nič, včeraj se pa skoraj peljat ni dalo..

Če jih nisi dal točno tako noter kakor si jih vzel ven, je verjetno ena od možnosti, da torni segmenti ne prijemljejo na celotni površini zaradi obrabe le teh. Rešitev bi bila tako kot je rekel Dore podložiti vzmeti, da z večjo silo izničiš manšji torni koeficjent oziroma zložiti lamele tako kot so bile pred demontažo.

To bi tudi jaz pomislil, ampak kot sem že omenil, lamele sem jemal ven in dajal not po zaporedju.

V svoji prvi objavi sem zapisal, da sem skoraj 100%, da sem sestavil prav.. Še vedno tako mislim, in kolikor lahko rečem, sem danes popolnoma isto sestavil sklopko kot včeraj.. Ampak skoraj ni še noben zajca ujel, zato sem malo premišljeval in obstaja možnost, da sem včeraj pri sestavljanju dal zadnje 2 ali pa 3 lamele v napačen utor v košaro.. Košara ima namreč 2x toliko utorov, kot imajo lamele zob. Tapravi utori gredo čez celo košaro, ostali pa samo cca 2cm globoko. Možno je, da sem lamele do teh dvojnih utorov zlagal pravilno, nato pa eno zamaknil v napačne utore in še ostali dve dal po tej.. Potemtakem pokrov in fedri niso mogli dovolj pritisnit lamel noter, ker so ostali (nepravi) utori globoki samo cca 2cm in so blokirali lamele. Čeprav se mi zdi neverjetno, da tega ne bi opazil pri sestavljanju oziroma včeraj pri razstavljanju, ko sem bil sploh pozoren, možnost moje napake ostaja..

Lahko pa so bile enostavno vzrok suhe lamele.. Tudi včeraj ko sem podrl sklopko so se mi lamele še vedno zdele zelo suhe. Ampak mislim, da je bolj verjetna prva možnost in moja napaka :unsure:

Kakorkoli že, hvala vsem za nasvete in pomoč :worship:

Objavljeno

DEX tole šele danes berem zato ti nisem mogol dati prej odgovorja,moj odgovor bi bil napačno sestavil lamele.Pa zdaj je že tako ali tako vseno ampak naslednjič,ko kdo kaj razdira vedno lepo flumaster in obeležit potem nebo prišlo do take nerodnosti in dela brez potrebe.Namreč vedno,ko kaj delaš je osnovno pravilo,da znaš vsaj previlno nazaj sestaviti,zato si vedno pomagaš z raznimi oznakami kot so:kerner(točkalo),barva,flumastri itd.

Ps; stare že uporabljene lamele,pa sploh ni potrebno mazat,saj je vse skupaj v oljni kopeli in ko prvič pritisneš sklopko se same podmažejo. :beer2:

Objavljeno

Ja ampak hec je v tem, da jaz sem mislil na to, da je potrebno sestavit tako kot sem razstavil. In kot sem prej napisal, lamele so sedaj sestavljene ravno tako kot včeraj, ko je sklopka drsela, nič drugače, enako obrnjene, isto zaporedje.. Sem pazil na to.. Tako, da je najverjetneje res problem v tistih dvojnih utorih na košari, zadnje tri lamele sem pomoje dal v napačen utor in pokrov s fedri ni mogel stisnit lamel tako kot bi moral.

No glavno, da dela :)

Objavljeno

zdravo jaz mam skuterja baotian sicer leti okoli 70-80km/h sam me res zanima kje bi lahko kupil sportni izpuh ali kit?? ce kdo ve naj mi pove ali mi prosim napiše sporočilo na marko.klimez@gmail.com prosim!

Objavljeno
zdravo jaz mam skuterja baotian sicer leti okoli 70-80km/h sam me res zanima kje bi lahko kupil sportni izpuh ali kit?? ce kdo ve naj mi pove ali mi prosim napiše sporočilo na marko.klimez@gmail.com prosim!

tukaj boš po moje dobil odgovor klik .)

Objavljeno
No sklopka dela :)

Pokrova se pri tem motorju ne da narobe obrnit, ker ima na eni strani izbočene utore za fedre.

glavno da si zrihtal... nisem mislil tako narobe obrnil, ravno te utore za fedre nisem namestil tako kot je bilo potrebno.. zasukal sem jih okrog osi, pa mislilm da so bili po diagonalah daljši..

Objavljeno (popravljeno)
Motor se je pregrel (ni bilo tekočine) in spustil malo olja. Zaribal ni, je pa problem tudi to da zdaj noče užgat.

Ja tko je: mašina od zx-7r se dobi samo novejša. Menda se jo da nekak gor spravit (predelava), zanima pa me še ali paše gor izpuh in vse napeljave od zxr ??

Spet se oglašam: glava ni zvita :worship: tud motor se vrti pa ventili vse v redu. Bo pa ta vikend pršu en kolega ki je tud imel zxr ki mu je isto naredl pa bomo še mal razdrli, da naprej vidmo, kakšna je situacija. Upam da je tahujše mimo.

Popravljeno . Popravil DejaVu
Objavljeno

No super, upam da boš hitro poštimal :)

Kako pa veš, da glava ni zvita?

Objavljeno

Danes sem se lotil malo motorčka in snel kolesa, da zamenjam gume.

Sledil bo servis, ki ga bom opravil sam in me zanima kakšna olja tankate v motor?

Sam sem imel v mislih Motula 5100, sedaj pa sem slišal, da bi bilo bolje tankati Castrol GPS, gledal pa sem tudi Castrol R4 Superbike.

Motor je Kawasaki Z750 letnik 2004.

PS: vam je že kdaj kateri serviser računal skoraj 2 eura storitve, ko vam je prodal rezervne dele?! :rolleyes:

Objavljeno
No super, upam da boš hitro poštimal :)

Kako pa veš, da glava ni zvita?

To smo že pogledali :worship:

Objavljeno
Danes sem se lotil malo motorčka in snel kolesa, da zamenjam gume.

Sledil bo servis, ki ga bom opravil sam in me zanima kakšna olja tankate v motor?

Sam sem imel v mislih Motula 5100, sedaj pa sem slišal, da bi bilo bolje tankati Castrol GPS, gledal pa sem tudi Castrol R4 Superbike.

Motor je Kawasaki Z750 letnik 2004.

PS: vam je že kdaj kateri serviser računal skoraj 2 eura storitve, ko vam je prodal rezervne dele?! :rolleyes:

Natoči 5100 in to je to :)

Meni ni te storitve posebej še noben računal, vendar ne dvomim, da je všteta že v provizijo pri delih :)

Objavljeno

O! :whistle:

Danes sem šel iskat svečko.. glede na navodila je originalna NGK CR7HSA. Ko sem prišel tja pa mi je prodajalec priporočal neko iridijevo, nevemkaj, z oznako NRG CR7, pa še neki xi na konc :rolleyes: Je pa 5€ dražja. Kakšna je razlika med tem in kaj naj vzamem?

LP

Objavljeno

Ah, upsala. ne NRG, NGK :blush:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mene zanima, če kdo slučajno ve kire mašine pašejo na zzr 250, razen od el250. Ker mam to v okvari in bi dal gor kako od er,en,kle 500.

Sej če bi blo treba, bi nardil nosilce, pa tud obstajajo ljudje ki varijo okvirje.

Kaj porečete?

Hvala

Objavljeno

Men so veliko glede teh mašin znali povedat na kawiforums.com in zxforums.com. Kle na motosvetu pa težko če bo kdo vedel ali pač :rolleyes:

Objavljeno
O! :whistle:

Danes sem šel iskat svečko.. glede na navodila je originalna NGK CR7HSA. Ko sem prišel tja pa mi je prodajalec priporočal neko iridijevo, nevemkaj, z oznako NRG CR7, pa še neki xi na konc :rolleyes: Je pa 5€ dražja. Kakšna je razlika med tem in kaj naj vzamem?

LP

Iridium svečke imajo elektrodo prevlečeno (ali narejeno iz) iridija, ki je trdnejši in obstojneši. Zato je elektroda lahko tanjša, kar *naj bi* izboljšalo iskro oz. bi le-ta naj bila bolj v 'centru dogajanja'.

Več o tem najdeš, če v Google vpišeš 'NGK Iridium' ali 'Denso Iridium'.

D.

Objavljeno

Povsod piše da naj bi bile boljše. Torej se mi splača to vzet?

Objavljeno
Povsod piše da naj bi bile boljše. Torej se mi splača to vzet?

baje da če jih zalije da jih lahko stran vržeš..je to res danci?

Objavljeno
baje da če jih zalije da jih lahko stran vržeš..je to res danci?

Močno dvomim oz. si ne znam predstavljat vzroka za to. Vem pa ne. :unsure:

Je pa možno, da so ljudje zaradi 'iridum' oznake menili, da te svečke zdržijo 100000+km (kar -po moje- zaradi tanjše elektrode pač ne drži) in je v bistvu bilo ravno obratno - svečko je zalilo, ker po 30000+km ni več dobro delala. In seveda so takšno svečko lahko vrgli stran. :hmm:

D.

Objavljeno

Mora originalna je ful po dobrih 7k km.. vsaj mislim da je svečka, drugo je manjverjetno.. ker motor precej zaliva in enkrat bolj poka kot je prej ko je normalno delal :) Ko prestavim ga kar zamori, pokne, pol pa vredu naprej :) Še ve kdo drug kaj o teh irifijevih povedat?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!