Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Glede natega pri ebayu bi sam to pripomnil, da nemec napiše, da prodaja nov kombinezon Spyke za 500 eur, mu plačaš in po enem letu ni ne kombinezona ne denarja. Prodajalec je imel dober rating, poleg tega pa je imel kao trgovino. Prijavil sem na ebay in niso ukrepali nič, ker se je prodajalec 1 teden po tem, ko je prejel keš odjavil iz ebaya.. Tako da nikoli več ne kupim ničesar mimo paypala, kjer si zavarovan.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, tudi jaz se NE BOM odločil za ebay, ker so mene nategnili s podobnimi nakupi že pri nas, kaj šele v Nemčiji. Poleg tega pa ti lahko proda agregat, samo ti ne veš kaj je notri...lahko da je katastrofa. V Nemčijo pa glih nebi šu gledat. Raj čakam en cajt pa pri nas najdem mašino ali pa jo popravim, vsaj vem pri čem sem .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Številk na mašini navadno sploh ne gledajo-če so pa slabo pretovčene pa če to stric na tehničnem opazi pa pogledajo z ˝rentgenom˝. Drugač se pa po mojem mnenju, če predpostavimo da bi sploh prišel čez tehnični, to ne splača. Če se boš povzročil materialno škodo ti zavarovanje ne bo veljalo, poleg tega so pa okvir, vzmetenje, nihajka ter končno zavore namenjene za veliko manjšo mašino. Če ne drugega se ti bo okvir pomoje kar pošteno zvijal.

Tko da se ti po mojem tega ne splača delat, razen če boš imel motor za po vaških cestah, kar pa močno dvomim.

Če prav vem, se agregat tretira kot rezervni del in se njegovih cifer ne gleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prav vem, se agregat tretira kot rezervni del in se njegovih cifer ne gleda.

Ja, če je identičen agregat, je to res. Samo on bi vgradil 500 ccm agregat namesto 250 ccm. Tako zadevo bi pa bilo potrebno homologirati (če bi to sploh bilo možno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Na žalost" je pač tak, da tist striček na tehničnem ponavadi nima lih ful pojma o motorjih (sploh o kakem zzr-ju 250), in je tolk majhna verjetnost da bo opazu tistih 15 konjev, da se spljoh ne sekiram.

Poleg tega pa so eni er5 blokirani in majo lih ene tolk konjev. Pa tud nisn nek divjak, da bi lomu okvirje :rolleyes:

No je pa tud majhna verjetnost da bom js najdu kak ustrezen agregat, da nima nekega smisla prehitevat stvari :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo Racon, ti si na moji frekvenci! :worship:

Ja pa js sn dobu prbližne mere med nosilci na 250 ccm motorju, tak da če ma kdo kje na dosegu roke 500 ccm kawa motor, bi ga prosu če lahk zmer, kolk sta zadna nosilca narazn?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Na žalost" je pač tak, da tist striček na tehničnem ponavadi nima lih ful pojma o motorjih (sploh o kakem zzr-ju 250), in je tolk majhna verjetnost da bo opazu tistih 15 konjev, da se spljoh ne sekiram.

Poleg tega pa so eni er5 blokirani in majo lih ene tolk konjev. Pa tud nisn nek divjak, da bi lomu okvirje :rolleyes:

No je pa tud majhna verjetnost da bom js najdu kak ustrezen agregat, da nima nekega smisla prehitevat stvari :unsure:

Čez tehničnega bi verjetno že prišel-kot sem že napisal pa ti ob morebitni nesreči nebi veljalo zavarovanje. Moral bi plačati materialno škodo (ki je lahko precej velika če rukneš kašno Merco) ter še kazen. Okvir bi se ti zvijal prvič zaradi povečane teže drugič pa zaradi sil, ki se na okvir prenašajo pri pospeševanju-sploh ni nujno da hitro voziš. Aja pa ne pravim da bi ti geštel kar poču-verjetno bi prišlo do manjših deformacij, ki bi negativno vplivale na vozne lastnosti.

Ne me narobe razumet-nisem proti predelavam (daleč od tega). Ampak tale konkretna se mi pa ne zdi preveč pametna, predvsem v simslu varnosti na cesti.Sem meu tudi jaz pred kratkim v mislih nekaj podobnega pa sem se ravno zaradi varnosti premislil. To niso več BT-ji ATX-si pa apn6 katerim smo kot mulci tlačil gor E90 mašine-pa še tist ni bilo najbol pametno. Rajš mal prišparej pa si kupi večji motor al pa njadi original mašino.

LP Trojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez tehničnega bi verjetno že prišel-kot sem že napisal pa ti ob morebitni nesreči nebi veljalo zavarovanje. Moral bi plačati materialno škodo (ki je lahko precej velika če rukneš kašno Merco) ter še kazen. Okvir bi se ti zvijal prvič zaradi povečane teže drugič pa zaradi sil, ki se na okvir prenašajo pri pospeševanju-sploh ni nujno da hitro voziš. Aja pa ne pravim da bi ti geštel kar poču-verjetno bi prišlo do manjših deformacij, ki bi negativno vplivale na vozne lastnosti.

Ne me narobe razumet-nisem proti predelavam (daleč od tega). Ampak tale konkretna se mi pa ne zdi preveč pametna, predvsem v simslu varnosti na cesti.Sem meu tudi jaz pred kratkim v mislih nekaj podobnega pa sem se ravno zaradi varnosti premislil. To niso več BT-ji ATX-si pa apn6 katerim smo kot mulci tlačil gor E90 mašine-pa še tist ni bilo najbol pametno. Rajš mal prišparej pa si kupi večji motor al pa njadi original mašino.

LP Trojan

Misliš da bi šel kdo preverjat če je prava mašina? Nisem še slišal za kaj takega, se pa strinjam da je fejst za premislit, pa stopit do kakega majstra

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš da bi šel kdo preverjat če je prava mašina? Nisem še slišal za kaj takega, se pa strinjam da je fejst za premislit, pa stopit do kakega majstra

Sej zato sem se pa na motosvet registriral :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej zato sem se pa na motosvet registriral :D

Ja, ampak ti nisi vprašal, če je možno in pametno, ti si samo prišel povedat kaj boš naredil :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://fahrzeugteile.search.ebay.de/500_Ka...sofocusZunknown

Enga kontaktiraj, da ti da mere ki jih potrebuješ. Potreboval boš pa še vžigalne tuljave pa kar ma elektronike, uplinjače pa izpuhe...

Kar pa se predelave tiče tega sicer ne podpiram, ampak bi blo sigurn zanimivo.

Pa ne predelave na prevelik zvon obešat, ker tudi miličnikom kdaj pride kšna stvar na ušesa :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mislim da bo polemik konec :D Danes grem po zx-7r mašino kot novo, z Tomažem iz elise pa sva tudi že dogovorjena za montažo :OK:

Popravljeno . Popravil DejaVu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mislim da bo polemik konec :D Danes grem po zx-7r mašino kot novo, z Tomažem iz elise pa sva tudi že dogovorjena za montažo :OK:

Wise decision ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja zdaj če je nunjo da so gor, potem daj vezice, če pa ne pač pustiš, ne vem kako zgleda to zato ti ne morem točno povedat kaj bi dal, maš kako sliko mogoče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za trenutno mora biti bolj "provizoriš" varjanta, tolko da zadeve ne opletajo. Vezice bi znale biti dobre, samo moram dobiti dovolj tanke.

slike imam pa samo iz workshop manuala:

post-463-1205932878_thumb.jpg

post-463-1205932889_thumb.jpg

post-463-1205932902_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha bodo vezice ja, dobiš jih v merkurju, ali pa inter diskont če ga imaš trenutno kje blizu, kupiš škatlo k je noter več kot 5 različnih debelin in dolžin vezic, stane pa manj kot 10€, vezic je pa tam okoli 200kom. noter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm zdej kupil mašino zx-7R in še cel motor zraven, letnik 98. Za to+6 pnevmatik sem dal 1000 eur. Motor ima rahlo zadet okvir in manjka sprednja maska. Drugo je OK. Mašino mi bo na zxr-750 zmontiral Boris ''Balin'', bivši dirkač :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve na koliko kilometrov se nastavljajo ventili na Z750, letnik 2004 ?

Najkasneje na 30K kil. moraš prekontrolirat ventile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!