Jure Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 Tako je Veliko športnih motorjev pa ima kontrolo predvideno že na 24k. Sicer je ponavadi takrat še vse v specificiranih tolerancah, ampak vseeno, bolje prekontrolirat in ob času nastavit če je treba :)
Fr3nky Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 jst mam pa eno težavo... motor je čisto lepo užgal in delal, preden smo ga naložl na prikolico....ko smo ga pripeljali domov, je pa začel neki zajebavat... dal je občutek, kot da po dveh celindrih laufa, potem je pa ugasno in ni več hoto užgat, smo ga malo porinl, pa noče užgat....dol ko je katalizator je pa kr žarelo od vročine.... a je možno da je zalilo svečke al kaj? to malo hecno :( ka se da narest tuki? je pa honda hornet. lep pozdrav in hvala
trojan Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Mam en kar velik problem. V petek sem dobil motor iz servisa-z njim naredil samo kakšen Km ali dva od servisa do doma. V soboto zjutraj sem opazil da iz motorja kr konkretno teče bencin. Ko sem ga danes odpeljal nazaj mi je mehanik reku da je opovedala pipca za bencin pa zapirala na plovčkih fergov (lahko da je samo kakšna smet). Zdej me pa zanima če se da pipca kako popravit, pa kako je mogoče da je kar crknila. Pipca bi me prišla nova 120 eur zapirala pa nekaj čez 200. Če štejem to pa še delo in novo olje (benz stekel tudi v mašino) in po možnosti filtre bi erjetno plaču okol 500eur kar je pa zdejle za mene mal veliko. Aja na motorju so bili štelani ventili pa kalibrirani uplinjači. No vsi nasveti kako bi to zadevo kar najbol hitro pa pocen porihtal več kot dobrodošli.
danci1973 Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Mam en kar velik problem. V petek sem dobil motor iz servisa-z njim naredil samo kakšen Km ali dva od servisa do doma. V soboto zjutraj sem opazil da iz motorja kr konkretno teče bencin. Ko sem ga danes odpeljal nazaj mi je mehanik reku da je opovedala pipca za bencin pa zapirala na plovčkih fergov (lahko da je samo kakšna smet). Zdej me pa zanima če se da pipca kako popravit, pa kako je mogoče da je kar crknila. Pipca bi me prišla nova 120 eur zapirala pa nekaj čez 200. 120€?? 200€?? Menjaj servis... :rolleyes: Pri Louis-u se zapirala za plovčke ('SCHWIMMERNADEL') dobijo za cca. 5€ (set), originalni verjetno tudi niso 40x dražji. Set tesnil za pipico ('BENZINHAHN DICHTSATZ') stane pri Louisu od 10 do 20€. Cel komplet za obnovo vplinjača (VERGASER-REPARATUR-KIT) pa pride 16€. D.
Frips Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Pa še fejst bi unem na servisu tečnaril, da to pipco v lastni režiji porihta. Čudno, da takoj ko iz servisa pripelješ, nekaj zariba.
trojan Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Ja se mi je zdel neki velik dnarja to. Najbol me grizen predvsem to da sem posebaj ene 2-krat reku naj mi pogleda kritične zadeve. Plačal sem 5 ur dela za nastavitev ventilov, sinhronizeranje fergov, menjavo svečk pa gume. Vse skupaj z delom me je prišlo 280eur-sem takrat plačal, sem pač mislu da mi je zraven še kakšno malenkost tu pa tam odpravil in da je motor res v nulo porihtan. Dobr ni zdej moj namen tukaj pluvat po serviserjih sam me pa mal pogreje ko vidim da me nekdo hoče nategnit (se očitno kaže pri cenah, ki mi jih je postavil za pipco ter zapirala).
_Fingi_ Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Pri plovčkih se da narest da pride smet notr, pa ne zapira več... meni se je to že dostkrat naredilo, da je tekl vn, ko pa recimo potolčeš gor, je pa uredu. Sej, frgazr ni tak bau bau. Uzameš dol pa spucaš. A ko si v petek prišel domov, si zaprl pipco za bencin al pustu odprt? Ne vrjamem da bi se to kr tko pokvarl...
trojan Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Pipco sem pustu na ON-sej zapret se jo itak ne da-avtomatična pipca. Ma samo funkcije ON, RSE pa PRI. Sem pa opazu da pipca zdej mal preskakuje ko jo obrnem. Sej če mi mehanik ne bo hotu tega odpravt kot reklamacijo bom verjetn kar sam. Mi je pa škoda ker je blo notr čist nov motoul5100 pa še filtre bom mogu menjat.
bna Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Ja se mi je zdel neki velik dnarja to. Najbol me grizen predvsem to da sem posebaj ene 2-krat reku naj mi pogleda kritične zadeve. Plačal sem 5 ur dela za nastavitev ventilov, sinhronizeranje fergov, menjavo svečk pa gume. Vse skupaj z delom me je prišlo 280eur-sem takrat plačal, sem pač mislu da mi je zraven še kakšno malenkost tu pa tam odpravil in da je motor res v nulo porihtan.Dobr ni zdej moj namen tukaj pluvat po serviserjih sam me pa mal pogreje ko vidim da me nekdo hoče nategnit (se očitno kaže pri cenah, ki mi jih je postavil za pipco ter zapirala). vseeno poglej da ni pozabil priklopiti cevke za vakum na pipico ker brez vakuma se pipca ne zapre .
danci1973 Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 vseeno poglej da ni pozabil priklopiti cevke za vakum na pipico ker brez vakuma se pipca ne zapre . :nono: Brez vakuma se pipica ne odpre. D.
simonsi Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Ja se mi je zdel neki velik dnarja to. Najbol me grizen predvsem to da sem posebaj ene 2-krat reku naj mi pogleda kritične zadeve. Plačal sem 5 ur dela za nastavitev ventilov, sinhronizeranje fergov, menjavo svečk pa gume. Vse skupaj z delom me je prišlo 280eur-sem takrat plačal, sem pač mislu da mi je zraven še kakšno malenkost tu pa tam odpravil in da je motor res v nulo porihtan.Dobr ni zdej moj namen tukaj pluvat po serviserjih sam me pa mal pogreje ko vidim da me nekdo hoče nategnit (se očitno kaže pri cenah, ki mi jih je postavil za pipco ter zapirala). Škoda, ker imaš enega nategvača za serviserja. :glare: Jaz recimo zgoraj opravljena dela naredim skoraj miže ker so dokaj enostavna. :whistle: Olje ni zanič, ker bencin ne more priti v karter mimo batov. Vplinjače za začetek samo rahlo a odločno potolci z lesenim delom kladiva, mogoče so samo plovci malo zaštekali. H kateremu serviserju si pa to peljal? Če bi se meni take težavile pojavile po servisu bi lepo nazaj peljal, galamo naredil pa naj popravi na svoje stroške. :)
trojan Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Hmm-sam men se zdi da se je nivo olja mal dvignu-bom še enkrat pogledal (mogoč ni bil motor naravnost). Servis je pa Avtoemona v Dravljah (LJ)-za Odarjevim prodajnim salonom ob Celovški.
dore Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Škoda, ker imaš enega nategvača za serviserja. :glare: Jaz recimo zgoraj opravljena dela naredim skoraj miže ker so dokaj enostavna. :whistle: Olje ni zanič, ker bencin ne more priti v karter mimo batov. Vplinjače za začetek samo rahlo a odločno potolci z lesenim delom kladiva, mogoče so samo plovci malo zaštekali. H kateremu serviserju si pa to peljal? Če bi se meni take težavile pojavile po servisu bi lepo nazaj peljal, galamo naredil pa naj popravi na svoje stroške. :) Seveda gre lahko bencin mimo batov v karter,sem že videl parkrat tak primer. Lp dare
Sharky_dc Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Zdravo! Nekaj me zanima glede šraufanja...zamenjal sem olje in filter za olje, ker to ni ne vem kakšna znanost...zdaj me pa zanima to, če bi jst kupil DID-ov komplet x ring zobnike in verigo, ali obstaja kdo in kje, ki bi mi to zamenjal, namreč, našel sem poceni komplet, oziroma je znižan, in pač tega si ne upam sam popravljat, oziroma zamenjat, bi se rad še nekj časa peljal. Tenks :whistle:
axilon Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 jah kot prvo ti morm povedat de verige ni noben problem zamenjat če maš le malo žilce za šravfanje in primerno orodje... Drgač pa, ko kupuješ verigo je fajn vedet al je že speta...kot krog in je ne moreš razdret...ali pa ni in jo moraš še sam speti skupaj z spenjalnim členom...za kar pa potrebuješ potrebno orodje. V prvem primeru je treba razdirati komplet vilice da sploh dobiš verigo na pravo mesto...vzame nekaj časa...mogoče je zato tvoja veriga cenejša saj potem servis zaračuna toliko več za menjavo (ure dela) V drugem primeru pa je stvar simpl...odrežeš staro verigo (flexarca), namestiš nove zobnike ter verigo in z ustreznim orodjem spneš...vzame precej manj časa in € Kot prvo preveri ali gre za že speto verigo...potem boš šele videl ali je ugodno ali ne... :)
Sharky_dc Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 hvala za nasvete! sj tast je mehankar, tko da...pa tut jst mam neki žilce za takšno delo! Sam še nekaj. Zadnji zobniki so verjetno na "feltno" od gume priviti?, ok če so, ni panike, zamenjam in to je to. Zdj je pa tukaj druga stvar, sprednji zobniki, ravno tam imam pedalko za menjalnik? kakšna težava za narazen dobit? hehe, upam, da ne bom preveč bedast izpadel.. :wacko:
axilon Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 (popravljeno) zadnji zobnik dobiš dol tko de najprej feltno snameš dol...rabiš stojalo za motor de ne bo nepotrebnih težav. Pol k snameš feltno dol maš ponavad zobnik z pesto na posebnih gumicah...ma to nima veze...ti samo odšravfi matice ki ti zobnik gor držijo, pa ga zamenji. Odspredi boš pa vidu...če ti je ročica menjalnika v napoto, zacahni njen položaj ter jo odstrani...zamenjaj zobnik s tem da računaj da je zobnik kr ornk gor prvijačen...če ma tak sistem de je privijačen...so različni. Večinoma pride prow pnevmatska udarna pištola za vijačenje... Zamenjaš...pol si pa že na konju. Čeprav osebno ti svetujem, da če tega še nisi počel, raje prvič prepustiš to mehankarju (strošek cca. 30€)...od njega se boš pa dost nauču de boš naslednjič to že sam naredu...namreč ponavad od nestandardnega orodja rabiš: 1. stojalo za motor 2. pnevmatsko pištolo...drgač ne vem kako boš tisto matico na sprednjem zobniku odšravfal 3. ponavad te verige v louisu pridejo z štukcem in je treba ta štukc z posebnim orodjem prešat...rabiš orodje še za to... in še če kej ne prow sestavš to ni igrca de maš več življenj :) Popravljeno Marec 26, 2008. Popravil axilon
Sharky_dc Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Čeprav osebno ti svetujem, da če tega še nisi počel, raje prvič prepustiš to mehankarju (strošek cca. 30€)...od njega se boš pa dost nauču de boš naslednjič to že sam naredu...namreč ponavad od nestandardnega orodja rabiš: hvala lepa za nasvete! pomoje bom kr mehankarju pustu, naj se on ubada s tem, jaz bom pa gledal in se učil,,,ali kdo pozna kakšnega mehankarja, ki bi zrihtal, glede na to, da že imam material? ker je baje zadnje čase to ful velik problem, če prideš z materialom. :headbang: LP
Motorist76 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 hvala lepa za nasvete! pomoje bom kr mehankarju pustu, naj se on ubada s tem, jaz bom pa gledal in se učil,,,ali kdo pozna kakšnega mehankarja, ki bi zrihtal, glede na to, da že imam material? ker je baje zadnje čase to ful velik problem, če prideš z materialom. :headbang: LP če ne bi bil tako daleč bi ti jaz zrihtal D.
TheMan Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 hvala lepa za nasvete! pomoje bom kr mehankarju pustu, naj se on ubada s tem, jaz bom pa gledal in se učil,,,ali kdo pozna kakšnega mehankarja, ki bi zrihtal, glede na to, da že imam material? ker je baje zadnje čase to ful velik problem, če prideš z materialom. :headbang: LP malo višje si napisal, da mehanik ni problem kar ti je tst mehanik... ;)
RHonda Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 ponavad te verige v louisu pridejo z štukcem in je treba ta štukc z posebnim orodjem prešat...rabiš orodje še za to... To je men naredu mehanik s kombinirkami :worship:
danci1973 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 To je men naredu mehanik s kombinirkami :worship: Pametno... :slap: D.
k0ci Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 zakaj, tudi jaz sem si na cagivi sam menjal pa je bilo v navodilih da se tisto varovalko sam porine gor na tisti dve zarezi in sicer kontra smeri vrtenja ketne....isto sem naredil s kombinirkami........in je ketna zdržala ene par mobikrogov pa še vedno služi svojemu namenu
gody01 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 zakaj, tudi jaz sem si na cagivi sam menjal pa je bilo v navodilih da se tisto varovalko sam porine gor na tisti dve zarezi in sicer kontra smeri vrtenja ketne....isto sem naredil s kombinirkami........in je ketna zdržala ene par mobikrogov pa še vedno služi svojemu namenu Kaj mate to bicikl ketne ? Kolikor se jaz spomnim, so imele bicikl ketne varovalke, moto ketne kere sem jaz do seda videl imajo pa zatič, ki ga moraš stisnit, za kar je potrebno posebno orodje (da ima po stiskanju zadeva pravo obliko). Ne vem, očitno tudi za nekatere mopede obstajajo ketne samo z varovalko.
k0ci Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 evo točno tako sem imel za spet ketno, bila pa je DID 520 profesional
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se