Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
evo točno tako sem imel za spet ketno, bila pa je DID 520 profesional

4b4c8960.jpg

Te spojke so bolj 'začasna' rešitev, da se pripelješ do mehanika, ki potem naredi prav - z ustrezno sponko in orodjem.

chainbreaker.gif

D.

Objavljeno (popravljeno)

Da se tudi s konkretnimi papagajkami in kroklico iz ležaja :D Videl pri enemu lokalnemu mojstru, ki je motorist že celo življenje. Rezultat je isti kot če je stisnjeno s tistim orodjem, samo kroglica mora bit prave velikosti, ogromno potrpljenja, da prav naštimaš, pa dovolj močen fant, da to stisne tako kot se zagre :D

Sam sem pa do zdaj vedno kupil celo verigo, snel nihajko in zmontiral :)

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Na tak člen sem se vozil cca. 5000km. Potem mi je strgalo verigo in rezultat je bil k sreči samo razbit pokrov za verižnik na mašini in 3km porivanja gare do doma.

Veriga je bila 525.

Moj nasvet: za hitrotekoče verige obvezno člen za "zakernat".

Objavljeno

Če se to nanaša na moj post, se popolnoma strinjam, obvezno člen za zanetat. Hotel sem le povedat, da lahko to narediš tudi drugače kakor s specialnim orodjem pa ni nič slabše, če narediš prav. Dvimim pa da se da s kombinirkami dovolj stisnit, ker so enostavno premajhne :) Razen če imaš pač spojni člen s tisto šplento, ki se zatakne.

Objavljeno
Seveda gre lahko bencin mimo batov v karter,sem že videl parkrat tak primer.

Lp dare

Ja. če ti par dni teče v cilindre se seveda nabere, če pa samo enkrat zalije pa ni panike.

Objavljeno

pomojm je no_name milsu na un člen z varovalko...da mu je tega strgalo...

Dex: kdor zna pač zna...člen je pač treba zaprešat in če mu je to ratalo s kombinirkami...potem svaka mu čast...vrjamem de se da

Objavljeno
Mam en kar velik problem. V petek sem dobil motor iz servisa-z njim naredil samo kakšen Km ali dva od servisa do doma. V soboto zjutraj sem opazil da iz motorja kr konkretno teče bencin. Ko sem ga danes odpeljal nazaj mi je mehanik reku da je opovedala pipca za bencin pa zapirala na plovčkih fergov (lahko da je samo kakšna smet). Zdej me pa zanima če se da pipca kako popravit, pa kako je mogoče da je kar crknila. Aja na motorju so bili štelani ventili pa kalibrirani uplinjači.

No vsi nasveti kako bi to zadevo kar najbol hitro pa pocen porihtal več kot dobrodošli.

Sem se odloču da bom v primeru, da mi servis ne bo hotu zrihtat zadeve popravu sam (z njimi se bodo pa drugi ukvarjali). Pa me zanima če lahko pride do poškodbe ojnic ali pa batov v primeru da vžgem motor in je benz v cilindru? Bi pomagalo če bi odklopil kape pa parkrat obrnu mašino da bi benz šel v izpuhe? Glede pipice sem se pa posvetoval z enim majstrom pa jo je mehnik verjtno kam udaru pa se jr notr un fedrček premaknu pa še neki je omenjal. Membrana je reku da je malo verjetno zanič, ker bi v tem primeru že prej malo kapljalo in se nebi kar na enkrat vse vlilo. Zanima pa me še če mislite da je namočilo filter? Aja pa na kaj moram bit pozoren ko snemam vplinjače (da ne bom podru kakšnih nastavitev, sinhronizacije), pa če je treba obvezno menjat tesnila na posodicah plovčkov pa prirobnicah?

Objavljeno

prosim za namig/rešitev od nekoga, ki se je z mojim problemom že ukvarjal:

kako odstraniti ležaj iz motornega bloka, če le-ta nima dovolj prostora za ležajem, da bi lahko pritrdil notranji snemalnik?

in drugo: ali mora biti motorni blok težek nekaj kg fiksno pritrjen, da notranji snemalnik opravi svoje delo?

hvala!

Objavljeno
....

kako odstraniti ležaj iz motornega bloka, če le-ta nima dovolj prostora za ležajem, da bi lahko pritrdil notranji snemalnik?

....

Jaz sem uporabil kovinski vložek za beton in v okolici ležaja pogrel ohišje s plinskim gorilcem.

Odvisno kakšen je notranji fi ležaja.

......

in drugo: ali mora biti motorni blok težek nekaj kg fiksno pritrjen, da notranji snemalnik opravi svoje delo?

......

Jaz nisem imel problemov zaradi tega.

lp

Objavljeno
Mam en kar velik problem. V petek sem dobil motor iz servisa-z njim naredil samo kakšen Km ali dva od servisa do doma. V soboto zjutraj sem opazil da iz motorja kr konkretno teče bencin. Ko sem ga danes odpeljal nazaj mi je mehanik reku da je opovedala pipca za bencin pa zapirala na plovčkih fergov (lahko da je samo kakšna smet). Zdej me pa zanima če se da pipca kako popravit, pa kako je mogoče da je kar crknila. Pipca bi me prišla nova 120 eur zapirala pa nekaj čez 200. Če štejem to pa še delo in novo olje (benz stekel tudi v mašino) in po možnosti filtre bi erjetno plaču okol 500eur kar je pa zdejle za mene mal veliko. Aja na motorju so bili štelani ventili pa kalibrirani uplinjači.

No vsi nasveti kako bi to zadevo kar najbol hitro pa pocen porihtal več kot dobrodošli.

No sem biu danes na sestanku z šefom delavnice pa servisa in sem ugotovil da servis res ni bil nič kriv... Mea culpa. Tko da lahko moderator pobriše moje poste. Autoemona se je pa izkazal za pošten in strokoven servis.

Objavljeno

Glede na to, da je tukaj precej ljubiteljev "šraufanja" še eno vprašanje oz. prošnja za pomoč:

Ko motor startam v hladni garaži (če vžge :D ), se kljub temu, da je v leru, zadnje kolo vrti še kar nekaj časa. Ko se motor segreje, se kolo ustavi. Motor je Triumph Thunderbird Sport, tip sklopke: "mokra", olje v mašini: frišni Motul 5100 10W50.

Vprašanje: kaj se dogaja in ali se je treba zaradi tega kaj sekirat, oziroma kaj storiti, da se to ne bo dogajalo?

LP GH

Objavljeno

Meni se to zdi še čisto normalno, ker je olje še hladno...

Objavljeno (popravljeno)

Bolj za sekirat se bi bilo, če bi bla mašina topla in ko ga bi dal v prvo da bi motor kar vlekel :rolleyes:

Glede sklopke... če motor daš na stojalo(dvigneš zadnjo gumo) ga daš v prvo in sklopko stisneš...če se guma suče in jo lahko z roko ustaviš je vredo čene pa... :whistle:

Popravljeno . Popravil sonda
Objavljeno
Glede na to, da je tukaj precej ljubiteljev "šraufanja" še eno vprašanje oz. prošnja za pomoč:

Ko motor startam v hladni garaži (če vžge :D ), se kljub temu, da je v leru, zadnje kolo vrti še kar nekaj časa. Ko se motor segreje, se kolo ustavi. Motor je Triumph Thunderbird Sport, tip sklopke: "mokra", olje v mašini: frišni Motul 5100 10W50.

Vprašanje: kaj se dogaja in ali se je treba zaradi tega kaj sekirat, oziroma kaj storiti, da se to ne bo dogajalo?

LP GH

To se dogaja pri vakem motorju, ki stoji na centralcu in ima zadnje kolo v zraku. Se nimaš kaj sekirat in nimaš kaj storit! Mogoče bi pa pomagalo, če bi ročno zategnil? :rolleyes:

Objavljeno
Glede na to, da je tukaj precej ljubiteljev "šraufanja" še eno vprašanje oz. prošnja za pomoč:

Ko motor startam v hladni garaži (če vžge :D ), se kljub temu, da je v leru, zadnje kolo vrti še kar nekaj časa. Ko se motor segreje, se kolo ustavi. Motor je Triumph Thunderbird Sport, tip sklopke: "mokra", olje v mašini: frišni Motul 5100 10W50.

Vprašanje: kaj se dogaja in ali se je treba zaradi tega kaj sekirat, oziroma kaj storiti, da se to ne bo dogajalo?

LP GH

Kot je bilo rečeno, če lahko gumo ustaviš z roko je to popolnoma normalno :)

Objavljeno
prosim za namig/rešitev od nekoga, ki se je z mojim problemom že ukvarjal:

kako odstraniti ležaj iz motornega bloka, če le-ta nima dovolj prostora za ležajem, da bi lahko pritrdil notranji snemalnik?

in drugo: ali mora biti motorni blok težek nekaj kg fiksno pritrjen, da notranji snemalnik opravi svoje delo?

hvala!

bom sam sebi odgovoril (mogoče še koga zanima?): segrel blok bistveno bolj kot je napisano v priročniku in ležaji so odleteli iz bloka brez problema....

Objavljeno
bom sam sebi odgovoril (mogoče še koga zanima?): segrel blok bistveno bolj kot je napisano v priročniku in ležaji so odleteli iz bloka brez problema....

Ravno to sem hotel napisat. :P

Če ne rabiš več ležaja in je alu blok, toliko segreješ, da sam ven pade.

Objavljeno
Sem se odloču da bom v primeru, da mi servis ne bo hotu zrihtat zadeve popravu sam (z njimi se bodo pa drugi ukvarjali). Pa me zanima če lahko pride do poškodbe ojnic ali pa batov v primeru da vžgem motor in je benz v cilindru? Bi pomagalo če bi odklopil kape pa parkrat obrnu mašino da bi benz šel v izpuhe? Glede pipice sem se pa posvetoval z enim majstrom pa jo je mehnik verjtno kam udaru pa se jr notr un fedrček premaknu pa še neki je omenjal. Membrana je reku da je malo verjetno zanič, ker bi v tem primeru že prej malo kapljalo in se nebi kar na enkrat vse vlilo. Zanima pa me še če mislite da je namočilo filter? Aja pa na kaj moram bit pozoren ko snemam vplinjače (da ne bom podru kakšnih nastavitev, sinhronizacije), pa če je treba obvezno menjat tesnila na posodicah plovčkov pa prirobnicah?

Agregata ne moreš pokvarit če je zalit. Lahko pa skuriš štarter ali štarter sklopko, če pride do "hydro-lock-a". Se pravi da je v cilindrih toliko bencina, da mašina ne obrne. Svečke moraš itak ven pobrat, jih fajn spihat, verjetno bodo še čisto v redu. Motor pa poverglaš brez svečk in še malo spihaš cilindre s kompresorjem.

Filter se verjetno ni zmočil, če se pa je se bo pa posušil. :P

Vplinjačev z demontažo ne moreš razštelati. Samo ni pa najbolj prijetno za živce. :glare:

No sem biu danes na sestanku z šefom delavnice pa servisa in sem ugotovil da servis res ni bil nič kriv... Mea culpa. Tko da lahko moderator pobriše moje poste. Autoemona se je pa izkazal za pošten in strokoven servis.

Kakšna je pa bila tvoja culpa in kako si do tega prišel? :whistle:

Objavljeno

Jah moja kriva je bila v tem ko sem začel povprek obtoževat. Pri pipci je pa šla membrana in sicer zaradi starosti (beri 12let) ferge pa upam da bo treba sam spucat. Jah pipca original kompletna je 100 eur, sam membrane bi pa lahko naročiu iz GB za 35 eur neoriginal pa bom rajš kar celo menju da bo za ziher.

No še to poštimam pol pa upam da bo delal-jebi ga pri starih motorjih je pač tko :rolleyes: .

Objavljeno

Danes sem naredil z yamaho FZS 600 ( ta stara letnik 98) par Km potem pa sem opazil, da mi pri prednji vilici nastaja oljni madež (malo pušča olje )

Zanima me če je zadeva potrebna hitrega ukrepanja, če je za zamenjavo tesnil ( semeringov ) potrebno kaj več znanja ali bi zadevo opravil lahko sam ( ali so kakšne pasti pri razstavljanju ,sestavi ,kakšno olje za zamenjavo,količina olja...... ? ) skratka čim več podatkov bi želel , ker sem že brskal pa ne najdem kaj pametnega ! l.p. in hvala za morebitne namige oz. odgovore !

Objavljeno
Danes sem naredil z yamaho FZS 600 ( ta stara letnik 98) par Km potem pa sem opazil, da mi pri prednji vilici nastaja oljni madež (malo pušča olje )

Zanima me če je zadeva potrebna hitrega ukrepanja, če je za zamenjavo tesnil ( semeringov ) potrebno kaj več znanja ali bi zadevo opravil lahko sam ( ali so kakšne pasti pri razstavljanju ,sestavi ,kakšno olje za zamenjavo,količina olja...... ? ) skratka čim več podatkov bi želel , ker sem že brskal pa ne najdem kaj pametnega ! l.p. in hvala za morebitne namige oz. odgovore !

Ni tak problem to napravit,samo moraš imeti orodje sploh za spodnji vijak je najenostavneje odvit z pnevmatskim orodjem.Kar pa se tiče kakovosti,predvsem gostote olja pa se moraš sam odločiti katero olje in kakšno gostoto boš dal notri,moj nasvet bi bil (kar ni nujno da upoštevaš) MOTUL Fork-oil (Factori Line)20W-30 Ester 100% synthese to je malo gostejše se pravi bo blažilec malo trši,če bi pa rad mehkejši blažilec potem pa kupi 10W-20 ali 15W-20.Probaj poklicat na kakšen servis koliko olja gre notri in kakšno gostoto naj bi imel in boš videl kaj ti bodo oni svetovali.Sicer pa olje iz enega teleskopa pristrezi v posodo in nato z menzuro izmeri količino olja in ravno toliko naliješ novaga v blažilec. Kupit moraš itak 1 l notri v en blažilec pa ga gre navadno 4-4,5 dl. Jaz imam še dva tesnila(semeringa) za blažilec fi blažilca 38 od Yamahe virago 750 za 10 EU.Lahko pa prideš endan popoldne k meni v Nm in si to sam zrihtaš.

Objavljeno
Danes sem naredil z yamaho FZS 600 ( ta stara letnik 98) par Km potem pa sem opazil, da mi pri prednji vilici nastaja oljni madež (malo pušča olje )

Zanima me če je zadeva potrebna hitrega ukrepanja, če je za zamenjavo tesnil ( semeringov ) potrebno kaj več znanja ali bi zadevo opravil lahko sam ( ali so kakšne pasti pri razstavljanju ,sestavi ,kakšno olje za zamenjavo,količina olja...... ? ) skratka čim več podatkov bi želel , ker sem že brskal pa ne najdem kaj pametnega ! l.p. in hvala za morebitne namige oz. odgovore !

tukaj lahko vidiš podatke kakšno in koliko olja potrebuješ klik

Objavljeno

Hvala Brumer, Salo, bom malce še povprašal kolege bajkerje če je kdo to delal, pa da vidimo, kar se pa tiče semeringov moram premerit fi, potem pa se morda oglasim pri tebi ali pa mi mogoče pošlješ! ? Aja pa še to, a niso mogoče ti semeringi standardni ? ali je še kaj drugega razen semeringov ?

l.p.

Objavljeno
Hvala Brumer, Salo, bom malce še povprašal kolege bajkerje če je kdo to delal, pa da vidimo, kar se pa tiče semeringov moram premerit fi, potem pa se morda oglasim pri tebi ali pa mi mogoče pošlješ! ? Aja pa še to, a niso mogoče ti semeringi standardni ? ali je še kaj drugega razen semeringov ?

l.p.

So standardni :yes: , vendar če ne boš kupoval originalnih moraš paziti za kakšno gibanje so namenjeni radialni ali linearni in verjetno je tudi trdota materiala pomembna. Za namestitev pa ti predlagam, da si priskrbiš nastavek cevne oblike, da ga lahko lepo enakomerno namestiš.

Ps.

Kupi originalne, ker cena ni visoka in še brez skrbi bo vse štimalo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!