Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

če mogoče kdo ve bi jaz rabil odgovor. :unsure:

torej koliko mm mora bit lufta pri sesalnih in koliko pri izpušnih ventilih na yamahi xj 600 n letnik 2002. v owner's manual piše namesto številk da naj grem do yamahniega serviserja :headbang:

motorju se bliža 20000 km in bi rad preveril in po potrebi nastavil :rolleyes:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če mogoče kdo ve bi jaz rabil odgovor. :unsure:

torej koliko mm mora bit lufta pri sesalnih in koliko pri izpušnih ventilih na yamahi xj 600 n letnik 2002. v owner's manual piše namesto številk da naj grem do yamahniega serviserja :headbang:

motorju se bliža 20000 km in bi rad preveril in po potrebi nastavil :rolleyes:

lp

Ventilspiel (Ein): KALT 0,11-0,15 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,21-0,25 MM

več si lahko pogledaš tukaj klik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventilspiel (Ein): KALT 0,11-0,15 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,21-0,25 MM

več si lahko pogledaš tukaj klik

super... hvala

nisem vedel da na lujziju to vse piše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam spet eno vprašanje. No gre za piaggio vespo PK 50 (ta staro na prestave). Zadevo sem po letu in pol sestavil, dela, vžge,... Nikakor pa ne morem nastavit uplinjača. Lepo lavfa na štandgau potem pa se začne sama od sebe navijati v obrate. To je čist neodvisno od nastavitve uplinjača z vijaki.

Aja pa če koga zanima se bo verjetno prodajala.

Popravljeno . Popravil trojan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam spet eno vprašanje. No gre za piaggio vespo PK 50 (ta staro na prestave). Zadevo sem po letu in pol sestavil, dela, vžge,... Nikakor pa ne morem nastavit uplinjača. Lepo lavfa na štandgau potem pa se začne sama od sebe navijati v obrate. To je čist neodvisno od nastavitve uplinjača z vijaki.

Aja pa če koga zanima se bo verjetno prodajala.

Slabi semeringi na gredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam spet eno vprašanje. No gre za piaggio vespo PK 50 (ta staro na prestave). Zadevo sem po letu in pol sestavil, dela, vžge,... Nikakor pa ne morem nastavit uplinjača. Lepo lavfa na štandgau potem pa se začne sama od sebe navijati v obrate. To je čist neodvisno od nastavitve uplinjača z vijaki.

Aja pa če koga zanima se bo verjetno prodajala.

Verjetno ti res nekje vleče zrak,sicer pa bi bilo fajn,če bi vplinjač malo poslikal OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to da mi zrak vleče sem že študiral-samo čez semeringe na gredi?? Sem pa opazu da ma uplinjač na krivini do cilindra mal lufta (se obrača). Bom poskusu jutri mal zategnit al pa zatesnit z silikonom. Poslikat pa žal ne morem-sem nekje zgubu fotoaparat. Ferg je pa drugač dellorto 18

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to da mi zrak vleče sem že študiral-samo čez semeringe na gredi?? Sem pa opazu da ma uplinjač na krivini do cilindra mal lufta (se obrača). Bom poskusu jutri mal zategnit al pa zatesnit z silikonom. Poslikat pa žal ne morem-sem nekje zgubu fotoaparat. Ferg je pa drugač dellorto 18

Pri 2-taktnih motorjih,je to kar pogost pojav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj? da se fotaparat zgubi ? (nism se mogu zadržat, sorry)

Popravljeno . Popravil Flatron
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj? da se fotaparat zgubi ? (nism se mogu zadržat, sorry)

Tisti ,ki je hotel razumeti ,je razumel. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

že naprej povem, da nisem brala 113 strani. ker če bi jih, potem ne bi zdaj spraševala, pač pa čez 10 dni.

mene zanima, če je že kdo imel podobne probleme z "ajnlaserjem" oz. električnim zaganjačem...

mi2 sva vzela zaganjač iz skuterja in sva ga priključila direktno na akumulator.

zdej pa 1x dela, enkrat pa ne. ubistvu je tako, da ko ga enkrat poženemo, dela dokler se ne ustavi. potem ko se enkrat ustavi, pa ga je treba spet "ročno" pognat in je spet uredu, dokler se ne ostavi. mogoče kdo ve, kaj bi lahko bilo?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo ugibam: mogoče imaš že tok prazen akumulator, da ga ne more pognat, ker elektromotor na začetku za zagon porabi več toka kot ga rabi potem za normalno vrtenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo ugibam: mogoče imaš že tok prazen akumulator, da ga ne more pognat, ker elektromotor na začetku za zagon porabi več toka kot ga rabi potem za normalno vrtenje

ne. akumulator je ok. skuterski je zanič, zato sva prklopla na akumulator za avto, ki je praktično nov in ni v avtu 1 teden, odkar sva ga prodala.

Al so pa sčetke znucane. Če noče več palit, ga mal potovčeš pa pol zagrabi.

a se dajo samo ščetke zamenjat?

ja ko ga z roko poženeš, potem dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

že naprej povem, da nisem brala 113 strani. ker če bi jih, potem ne bi zdaj spraševala, pač pa čez 10 dni.

mene zanima, če je že kdo imel podobne probleme z "ajnlaserjem" oz. električnim zaganjačem...

mi2 sva vzela zaganjač iz skuterja in sva ga priključila direktno na akumulator.

zdej pa 1x dela, enkrat pa ne. ubistvu je tako, da ko ga enkrat poženemo, dela dokler se ne ustavi. potem ko se enkrat ustavi, pa ga je treba spet "ročno" pognat in je spet uredu, dokler se ne ostavi. mogoče kdo ve, kaj bi lahko bilo?

hvala

Če je kot praviš akumulator 100% in ščetke vredu potem je ROTOR defekten.Rotor seda previt v Črnomlju je eden,ki jih previja cena je ca 20-30 EU moral bi njega poklicat.če rabiš kaj več info pokliči na GSM ali pošlji PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Imam problem, kar velik! Zadnjič, ko sem se vračal iz louisa iz Gradca, je v bistvu med vožnjo motor izgubil moč. ko sem hotel naviti ročko, kot da se nebi odzivala, potem pa je potegnila. Ok, sem šel na pumpo, pogledal tank za bencin, dosti bencina. Malo težje mi vžge, mi kar vergla v prazno (svečke so nove), ko pa se prižge, pa slišim, da mogoče neki prebija. Končno sem prišel domov, počakal par dni,vžgal motor in sem videl da mi prebija kabel za svečke. Grem pa včeraj probat. prvh 500m je biilo vse v redu, potem pa spet isto, kar zablokiral mi je, pa ko sem hotel dati gas, ni šlo nikamor!!! sem pa med vožnjo stisnil sklopko in mi je med vožnjo ugasnil motor....Prižgem motor se peljem nazaj ta kilometer, mi začne motor "rohnet", kot da bio delal po 2 cilindrih! Zato bi lepo prosil tiste, ki se kaj spoznajo na "šraufarijo", da mi pomagajo. Bojim se, da bom kupil kable s tuljavo, ki stanejo 140€, pa da potem še vedno nebi bilo v redu....

Hvala že vnaprej! Denis

Popravljeno . Popravil Sharky_dc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa, če bi ga peljal na servis?

Problem nastane pri tem,da nimam prikolice, peljat se pa ne upam, da ne bom kaj zjeb....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem nastane pri tem,da nimam prikolice, peljat se pa ne upam, da ne bom kaj zjeb....

Meni se je isto zgodilo vendar ga nisem mogel več užati (so me mogli v kombi naložiti), ko sem dal kontakt se je slišal samo rele kako preskakuje. Ko sem menjal rele in bilo nič boljše, pregledal komplet napeljavo itd. nič narobe. Na koncu sem ugotovil, da se je na akumulatorju na - polu nabrl zelen oksid (volk), očistim delalo kot novo. No sem vsaj ''v nulo'' spoznal napeljavo in delovanje le te.

Ampak, če se pri tebi sliši kot bi delalo na manj cilindrov je zagotovo krivo tisto prebijanje iskro, ki si ga opisal. Za zihr pa bi bilo dobro, da se za diagnozo posvetuješ s kakšni mojstrom avtoelektrike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Imam problem, kar velik! Zadnjič, ko sem se vračal iz louisa iz Gradca, je v bistvu med vožnjo motor izgubil moč. ko sem hotel naviti ročko, kot da se nebi odzivala, potem pa je potegnila. Ok, sem šel na pumpo, pogledal tank za bencin, dosti bencina. Malo težje mi vžge, mi kar vergla v prazno (svečke so nove), ko pa se prižge, pa slišim, da mogoče neki prebija. Končno sem prišel domov, počakal par dni,vžgal motor in sem videl da mi prebija kabel za svečke. Grem pa včeraj probat. prvh 500m je biilo vse v redu, potem pa spet isto, kar zablokiral mi je, pa ko sem hotel dati gas, ni šlo nikamor!!! sem pa med vožnjo stisnil sklopko in mi je med vožnjo ugasnil motor....Prižgem motor se peljem nazaj ta kilometer, mi začne motor "rohnet", kot da bio delal po 2 cilindrih! Zato bi lepo prosil tiste, ki se kaj spoznajo na "šraufarijo", da mi pomagajo. Bojim se, da bom kupil kable s tuljavo, ki stanejo 140€, pa da potem še vedno nebi bilo v redu....

Hvala že vnaprej! Denis

Nekaj podobnega je meni počela moja prejšnja yamaha xj 600 n pa se je pol izkazalo da je hin 1 vžigalna tuljava (cinšpula). Ne vem kakšen vžig ima tvoj Bandit, samo verjetno bo nekaj z vžigom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Imam problem, kar velik! Zadnjič, ko sem se vračal iz louisa iz Gradca, je v bistvu med vožnjo motor izgubil moč. ko sem hotel naviti ročko, kot da se nebi odzivala, potem pa je potegnila. Ok, sem šel na pumpo, pogledal tank za bencin, dosti bencina. Malo težje mi vžge, mi kar vergla v prazno (svečke so nove), ko pa se prižge, pa slišim, da mogoče neki prebija. Končno sem prišel domov, počakal par dni,vžgal motor in sem videl da mi prebija kabel za svečke. Grem pa včeraj probat. prvh 500m je biilo vse v redu, potem pa spet isto, kar zablokiral mi je, pa ko sem hotel dati gas, ni šlo nikamor!!! sem pa med vožnjo stisnil sklopko in mi je med vožnjo ugasnil motor....Prižgem motor se peljem nazaj ta kilometer, mi začne motor "rohnet", kot da bio delal po 2 cilindrih! Zato bi lepo prosil tiste, ki se kaj spoznajo na "šraufarijo", da mi pomagajo. Bojim se, da bom kupil kable s tuljavo, ki stanejo 140€, pa da potem še vedno nebi bilo v redu....

Hvala že vnaprej! Denis

mogoce ni, mogoce je....... kako si privijacil pola na akumulator ? ce nista zategnjena se to lahko zgodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Imam problem, kar velik! Zadnjič, ko sem se vračal iz louisa iz Gradca, je v bistvu med vožnjo motor izgubil moč. ko sem hotel naviti ročko, kot da se nebi odzivala, potem pa je potegnila. Ok, sem šel na pumpo, pogledal tank za bencin, dosti bencina. Malo težje mi vžge, mi kar vergla v prazno (svečke so nove), ko pa se prižge, pa slišim, da mogoče neki prebija. Končno sem prišel domov, počakal par dni,vžgal motor in sem videl da mi prebija kabel za svečke. Grem pa včeraj probat. prvh 500m je biilo vse v redu, potem pa spet isto, kar zablokiral mi je, pa ko sem hotel dati gas, ni šlo nikamor!!! sem pa med vožnjo stisnil sklopko in mi je med vožnjo ugasnil motor....Prižgem motor se peljem nazaj ta kilometer, mi začne motor "rohnet", kot da bio delal po 2 cilindrih! Zato bi lepo prosil tiste, ki se kaj spoznajo na "šraufarijo", da mi pomagajo. Bojim se, da bom kupil kable s tuljavo, ki stanejo 140€, pa da potem še vedno nebi bilo v redu....

Hvala že vnaprej! Denis

Takole na daljavo ti bo težko kaj konkretnega svetovat:najprej preveri če so štekerji na svečkah dobro nameščeni ,naslednji korak je izmeri upornost vseh 4-rih kablov,če se dajo demontirat pri vžigalni tuljavi)sicer nemoreš izmerit,če se dajo odvit štekerji na svečkah jih tudi izmeri upornost 1 Om,poglej tudi svečke čeprav so nove lahko poči pri montaži izolacija in svečka nedela.Če ugotoviš,da je vse od naštetega vredu potem ti ne preostane drugega kot novo vžigalno tuljavo verjetno sta dve.Za probat pa jih lahko med sabo zamenjaš in če potem druga dva cilindra nebosta delovala potem je 100% špula defekt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz imam podoben problem.

Motor je bil na kompletnem štrihanju, kjer je zgleda motor stal ves čas na dežju (skoraj sedem tednov), saj je vse zarjaveno in oksidirano (ketna, vijaki, vidi se da je dež padal po celem motorju).

Sedaj dela kot traktor trese, poka iz izpuha, kadi.... Zmešal se mi bo.

Katastrofalen odnos do tujega motorja.

Ju3 gre motor k Elisi v domžale, račun za popravilo bom pa izdal podjetju kjer so motor štrihali.

V kolikor bodo mutil jih prijavim vsem možnim organom pa še osebno jim grem jebat vse po spisku!!!!!!!!!!!!

Kretensko do konca.... ne najdem besed.

Popravljeno . Popravil shark357
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz imam podoben problem.

Motor je bil na kompletnem štrihanju, kjer je zgleda motor stal ves čas na dežju (skoraj sedem tednov), saj je vse zarjaveno in oksidirano (ketna, vijaki, vidi se da je dež padal po celem motorju).

Sedaj dela kot traktor trese, poka iz izpuha, kadi.... Zmešal se mi bo.

Katastrofalen odnos do tujega motorja.

Ju3 gre motor k Elisi v domžale, račun za popravilo bom pa izdal podjetju kjer so motor štrihali.

V kolikor bodo mutil jih prijavim vsem možnim organom pa še osebno jim grem jebat vse po spisku!!!!!!!!!!!!

Kretensko do konca.... ne najdem besed.

Težko boš kaj naredil (dokazal),drugič raje motor razstavi in daš po delih špricat.Problem pri špricanju je,ko dajo motor ali avto v kabino in ga precej ugrejejo(na ca 80 stop.c.) in ko je barva suha se mašino nesme vžgati ampak se mora prej motor ohladit na zunanjo temperaturo in nato se šele lahko vžge.Namreč,če nepočakaš,da se vsa elektronika ne ohladi na zunanjo temperaturo,pride do poškodbe na raznih elektronskih komponentah-računalnikih,čipih,senzorjih,raznih dajalcih itd.itd.Poročaj kaj ti bo uspelo upaj,da je samo kje voda in nebo večjih stroškov,sicer pa zna biti drago in komplicirano OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!