TheMan Objavljeno April 6, 2008 Opozori Objavljeno April 6, 2008 če mogoče kdo ve bi jaz rabil odgovor. :unsure: torej koliko mm mora bit lufta pri sesalnih in koliko pri izpušnih ventilih na yamahi xj 600 n letnik 2002. v owner's manual piše namesto številk da naj grem do yamahniega serviserja :headbang: motorju se bliža 20000 km in bi rad preveril in po potrebi nastavil :rolleyes: lp
salo Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 če mogoče kdo ve bi jaz rabil odgovor. :unsure: torej koliko mm mora bit lufta pri sesalnih in koliko pri izpušnih ventilih na yamahi xj 600 n letnik 2002. v owner's manual piše namesto številk da naj grem do yamahniega serviserja :headbang: motorju se bliža 20000 km in bi rad preveril in po potrebi nastavil :rolleyes: lp Ventilspiel (Ein): KALT 0,11-0,15 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,21-0,25 MM več si lahko pogledaš tukaj klik
TheMan Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Ventilspiel (Ein): KALT 0,11-0,15 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,21-0,25 MM več si lahko pogledaš tukaj klik super... hvala nisem vedel da na lujziju to vse piše
trojan Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 (popravljeno) Jst mam spet eno vprašanje. No gre za piaggio vespo PK 50 (ta staro na prestave). Zadevo sem po letu in pol sestavil, dela, vžge,... Nikakor pa ne morem nastavit uplinjača. Lepo lavfa na štandgau potem pa se začne sama od sebe navijati v obrate. To je čist neodvisno od nastavitve uplinjača z vijaki. Aja pa če koga zanima se bo verjetno prodajala. Popravljeno April 7, 2008. Popravil trojan
dore Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Jst mam spet eno vprašanje. No gre za piaggio vespo PK 50 (ta staro na prestave). Zadevo sem po letu in pol sestavil, dela, vžge,... Nikakor pa ne morem nastavit uplinjača. Lepo lavfa na štandgau potem pa se začne sama od sebe navijati v obrate. To je čist neodvisno od nastavitve uplinjača z vijaki.Aja pa če koga zanima se bo verjetno prodajala. Slabi semeringi na gredi.
Guest Brumer Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Jst mam spet eno vprašanje. No gre za piaggio vespo PK 50 (ta staro na prestave). Zadevo sem po letu in pol sestavil, dela, vžge,... Nikakor pa ne morem nastavit uplinjača. Lepo lavfa na štandgau potem pa se začne sama od sebe navijati v obrate. To je čist neodvisno od nastavitve uplinjača z vijaki.Aja pa če koga zanima se bo verjetno prodajala. Verjetno ti res nekje vleče zrak,sicer pa bi bilo fajn,če bi vplinjač malo poslikal OK.
trojan Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Ja to da mi zrak vleče sem že študiral-samo čez semeringe na gredi?? Sem pa opazu da ma uplinjač na krivini do cilindra mal lufta (se obrača). Bom poskusu jutri mal zategnit al pa zatesnit z silikonom. Poslikat pa žal ne morem-sem nekje zgubu fotoaparat. Ferg je pa drugač dellorto 18
dore Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Ja to da mi zrak vleče sem že študiral-samo čez semeringe na gredi?? Sem pa opazu da ma uplinjač na krivini do cilindra mal lufta (se obrača). Bom poskusu jutri mal zategnit al pa zatesnit z silikonom. Poslikat pa žal ne morem-sem nekje zgubu fotoaparat. Ferg je pa drugač dellorto 18 Pri 2-taktnih motorjih,je to kar pogost pojav.
ČIKO24 Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 (popravljeno) kaj? da se fotaparat zgubi ? (nism se mogu zadržat, sorry) Popravljeno April 7, 2008. Popravil Flatron
dore Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 kaj? da se fotaparat zgubi ? (nism se mogu zadržat, sorry) Tisti ,ki je hotel razumeti ,je razumel. :slap:
rosse20 Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 zdravo že naprej povem, da nisem brala 113 strani. ker če bi jih, potem ne bi zdaj spraševala, pač pa čez 10 dni. mene zanima, če je že kdo imel podobne probleme z "ajnlaserjem" oz. električnim zaganjačem... mi2 sva vzela zaganjač iz skuterja in sva ga priključila direktno na akumulator. zdej pa 1x dela, enkrat pa ne. ubistvu je tako, da ko ga enkrat poženemo, dela dokler se ne ustavi. potem ko se enkrat ustavi, pa ga je treba spet "ročno" pognat in je spet uredu, dokler se ne ostavi. mogoče kdo ve, kaj bi lahko bilo? hvala
k0ci Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 samo ugibam: mogoče imaš že tok prazen akumulator, da ga ne more pognat, ker elektromotor na začetku za zagon porabi več toka kot ga rabi potem za normalno vrtenje
Dolenc™ Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 Al so pa sčetke znucane. Če noče več palit, ga mal potovčeš pa pol zagrabi.
rosse20 Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 samo ugibam: mogoče imaš že tok prazen akumulator, da ga ne more pognat, ker elektromotor na začetku za zagon porabi več toka kot ga rabi potem za normalno vrtenje ne. akumulator je ok. skuterski je zanič, zato sva prklopla na akumulator za avto, ki je praktično nov in ni v avtu 1 teden, odkar sva ga prodala. Al so pa sčetke znucane. Če noče več palit, ga mal potovčeš pa pol zagrabi. a se dajo samo ščetke zamenjat? ja ko ga z roko poženeš, potem dela.
Guest Brumer Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 zdravože naprej povem, da nisem brala 113 strani. ker če bi jih, potem ne bi zdaj spraševala, pač pa čez 10 dni. mene zanima, če je že kdo imel podobne probleme z "ajnlaserjem" oz. električnim zaganjačem... mi2 sva vzela zaganjač iz skuterja in sva ga priključila direktno na akumulator. zdej pa 1x dela, enkrat pa ne. ubistvu je tako, da ko ga enkrat poženemo, dela dokler se ne ustavi. potem ko se enkrat ustavi, pa ga je treba spet "ročno" pognat in je spet uredu, dokler se ne ostavi. mogoče kdo ve, kaj bi lahko bilo? hvala Če je kot praviš akumulator 100% in ščetke vredu potem je ROTOR defekten.Rotor seda previt v Črnomlju je eden,ki jih previja cena je ca 20-30 EU moral bi njega poklicat.če rabiš kaj več info pokliči na GSM ali pošlji PM.
rosse20 Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 hvala za pomoč. akumulator je 100% vredu, krtačke pa bova pogledala jutri.
Sharky_dc Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 (popravljeno) Zdravo! Imam problem, kar velik! Zadnjič, ko sem se vračal iz louisa iz Gradca, je v bistvu med vožnjo motor izgubil moč. ko sem hotel naviti ročko, kot da se nebi odzivala, potem pa je potegnila. Ok, sem šel na pumpo, pogledal tank za bencin, dosti bencina. Malo težje mi vžge, mi kar vergla v prazno (svečke so nove), ko pa se prižge, pa slišim, da mogoče neki prebija. Končno sem prišel domov, počakal par dni,vžgal motor in sem videl da mi prebija kabel za svečke. Grem pa včeraj probat. prvh 500m je biilo vse v redu, potem pa spet isto, kar zablokiral mi je, pa ko sem hotel dati gas, ni šlo nikamor!!! sem pa med vožnjo stisnil sklopko in mi je med vožnjo ugasnil motor....Prižgem motor se peljem nazaj ta kilometer, mi začne motor "rohnet", kot da bio delal po 2 cilindrih! Zato bi lepo prosil tiste, ki se kaj spoznajo na "šraufarijo", da mi pomagajo. Bojim se, da bom kupil kable s tuljavo, ki stanejo 140€, pa da potem še vedno nebi bilo v redu.... Hvala že vnaprej! Denis Popravljeno April 16, 2008. Popravil Sharky_dc
Robertos664 Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 kaj pa, če bi ga peljal na servis?
Sharky_dc Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 kaj pa, če bi ga peljal na servis? Problem nastane pri tem,da nimam prikolice, peljat se pa ne upam, da ne bom kaj zjeb....
salo Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 Problem nastane pri tem,da nimam prikolice, peljat se pa ne upam, da ne bom kaj zjeb.... Meni se je isto zgodilo vendar ga nisem mogel več užati (so me mogli v kombi naložiti), ko sem dal kontakt se je slišal samo rele kako preskakuje. Ko sem menjal rele in bilo nič boljše, pregledal komplet napeljavo itd. nič narobe. Na koncu sem ugotovil, da se je na akumulatorju na - polu nabrl zelen oksid (volk), očistim delalo kot novo. No sem vsaj ''v nulo'' spoznal napeljavo in delovanje le te. Ampak, če se pri tebi sliši kot bi delalo na manj cilindrov je zagotovo krivo tisto prebijanje iskro, ki si ga opisal. Za zihr pa bi bilo dobro, da se za diagnozo posvetuješ s kakšni mojstrom avtoelektrike.
Arriba Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 Zdravo! Imam problem, kar velik! Zadnjič, ko sem se vračal iz louisa iz Gradca, je v bistvu med vožnjo motor izgubil moč. ko sem hotel naviti ročko, kot da se nebi odzivala, potem pa je potegnila. Ok, sem šel na pumpo, pogledal tank za bencin, dosti bencina. Malo težje mi vžge, mi kar vergla v prazno (svečke so nove), ko pa se prižge, pa slišim, da mogoče neki prebija. Končno sem prišel domov, počakal par dni,vžgal motor in sem videl da mi prebija kabel za svečke. Grem pa včeraj probat. prvh 500m je biilo vse v redu, potem pa spet isto, kar zablokiral mi je, pa ko sem hotel dati gas, ni šlo nikamor!!! sem pa med vožnjo stisnil sklopko in mi je med vožnjo ugasnil motor....Prižgem motor se peljem nazaj ta kilometer, mi začne motor "rohnet", kot da bio delal po 2 cilindrih! Zato bi lepo prosil tiste, ki se kaj spoznajo na "šraufarijo", da mi pomagajo. Bojim se, da bom kupil kable s tuljavo, ki stanejo 140€, pa da potem še vedno nebi bilo v redu.... Hvala že vnaprej! Denis Nekaj podobnega je meni počela moja prejšnja yamaha xj 600 n pa se je pol izkazalo da je hin 1 vžigalna tuljava (cinšpula). Ne vem kakšen vžig ima tvoj Bandit, samo verjetno bo nekaj z vžigom.
Ice Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 Zdravo! Imam problem, kar velik! Zadnjič, ko sem se vračal iz louisa iz Gradca, je v bistvu med vožnjo motor izgubil moč. ko sem hotel naviti ročko, kot da se nebi odzivala, potem pa je potegnila. Ok, sem šel na pumpo, pogledal tank za bencin, dosti bencina. Malo težje mi vžge, mi kar vergla v prazno (svečke so nove), ko pa se prižge, pa slišim, da mogoče neki prebija. Končno sem prišel domov, počakal par dni,vžgal motor in sem videl da mi prebija kabel za svečke. Grem pa včeraj probat. prvh 500m je biilo vse v redu, potem pa spet isto, kar zablokiral mi je, pa ko sem hotel dati gas, ni šlo nikamor!!! sem pa med vožnjo stisnil sklopko in mi je med vožnjo ugasnil motor....Prižgem motor se peljem nazaj ta kilometer, mi začne motor "rohnet", kot da bio delal po 2 cilindrih! Zato bi lepo prosil tiste, ki se kaj spoznajo na "šraufarijo", da mi pomagajo. Bojim se, da bom kupil kable s tuljavo, ki stanejo 140€, pa da potem še vedno nebi bilo v redu.... Hvala že vnaprej! Denis mogoce ni, mogoce je....... kako si privijacil pola na akumulator ? ce nista zategnjena se to lahko zgodi.
Guest Brumer Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 Zdravo! Imam problem, kar velik! Zadnjič, ko sem se vračal iz louisa iz Gradca, je v bistvu med vožnjo motor izgubil moč. ko sem hotel naviti ročko, kot da se nebi odzivala, potem pa je potegnila. Ok, sem šel na pumpo, pogledal tank za bencin, dosti bencina. Malo težje mi vžge, mi kar vergla v prazno (svečke so nove), ko pa se prižge, pa slišim, da mogoče neki prebija. Končno sem prišel domov, počakal par dni,vžgal motor in sem videl da mi prebija kabel za svečke. Grem pa včeraj probat. prvh 500m je biilo vse v redu, potem pa spet isto, kar zablokiral mi je, pa ko sem hotel dati gas, ni šlo nikamor!!! sem pa med vožnjo stisnil sklopko in mi je med vožnjo ugasnil motor....Prižgem motor se peljem nazaj ta kilometer, mi začne motor "rohnet", kot da bio delal po 2 cilindrih! Zato bi lepo prosil tiste, ki se kaj spoznajo na "šraufarijo", da mi pomagajo. Bojim se, da bom kupil kable s tuljavo, ki stanejo 140€, pa da potem še vedno nebi bilo v redu.... Hvala že vnaprej! Denis Takole na daljavo ti bo težko kaj konkretnega svetovat:najprej preveri če so štekerji na svečkah dobro nameščeni ,naslednji korak je izmeri upornost vseh 4-rih kablov,če se dajo demontirat pri vžigalni tuljavi)sicer nemoreš izmerit,če se dajo odvit štekerji na svečkah jih tudi izmeri upornost 1 Om,poglej tudi svečke čeprav so nove lahko poči pri montaži izolacija in svečka nedela.Če ugotoviš,da je vse od naštetega vredu potem ti ne preostane drugega kot novo vžigalno tuljavo verjetno sta dve.Za probat pa jih lahko med sabo zamenjaš in če potem druga dva cilindra nebosta delovala potem je 100% špula defekt.
shark357 Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 (popravljeno) Tudi jaz imam podoben problem. Motor je bil na kompletnem štrihanju, kjer je zgleda motor stal ves čas na dežju (skoraj sedem tednov), saj je vse zarjaveno in oksidirano (ketna, vijaki, vidi se da je dež padal po celem motorju). Sedaj dela kot traktor trese, poka iz izpuha, kadi.... Zmešal se mi bo. Katastrofalen odnos do tujega motorja. Ju3 gre motor k Elisi v domžale, račun za popravilo bom pa izdal podjetju kjer so motor štrihali. V kolikor bodo mutil jih prijavim vsem možnim organom pa še osebno jim grem jebat vse po spisku!!!!!!!!!!!! Kretensko do konca.... ne najdem besed. Popravljeno April 16, 2008. Popravil shark357
Guest Brumer Objavljeno April 18, 2008 Opozori Objavljeno April 18, 2008 Tudi jaz imam podoben problem.Motor je bil na kompletnem štrihanju, kjer je zgleda motor stal ves čas na dežju (skoraj sedem tednov), saj je vse zarjaveno in oksidirano (ketna, vijaki, vidi se da je dež padal po celem motorju). Sedaj dela kot traktor trese, poka iz izpuha, kadi.... Zmešal se mi bo. Katastrofalen odnos do tujega motorja. Ju3 gre motor k Elisi v domžale, račun za popravilo bom pa izdal podjetju kjer so motor štrihali. V kolikor bodo mutil jih prijavim vsem možnim organom pa še osebno jim grem jebat vse po spisku!!!!!!!!!!!! Kretensko do konca.... ne najdem besed. Težko boš kaj naredil (dokazal),drugič raje motor razstavi in daš po delih špricat.Problem pri špricanju je,ko dajo motor ali avto v kabino in ga precej ugrejejo(na ca 80 stop.c.) in ko je barva suha se mašino nesme vžgati ampak se mora prej motor ohladit na zunanjo temperaturo in nato se šele lahko vžge.Namreč,če nepočakaš,da se vsa elektronika ne ohladi na zunanjo temperaturo,pride do poškodbe na raznih elektronskih komponentah-računalnikih,čipih,senzorjih,raznih dajalcih itd.itd.Poročaj kaj ti bo uspelo upaj,da je samo kje voda in nebo večjih stroškov,sicer pa zna biti drago in komplicirano OK.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se