Igorr Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 (popravljeno) Problem je sledeč... Približno 3 tedne nazaj, sem se odpravil na vožnjo. Ujel me je dež- pralo me je približno 20 minut, nakar mi začne moped resno cukati na nižjih obratih. Po parih sekundah je nehal in peljal sem naprej. Ko je nehalo padati, je včasih še pocukal malo. Čez približno 1 uro vožnje, me spet ujame dež in motor preneha delovati. Po približno 15 minutah na dežju, ga uspem vžgati in peljem proti domu. Moped sem postavil v kot za 14 dni, ker sem bil v tujini in ko pridem nazaj, vžge lepo. Se grem vozit in ga na semaforjih večkrat začne prekinjati pod standgasom (če navijem obrate na približno 3-4kRPM ga ne prekinja). Če ga pustim, da crkne, ga moram večkrat poverglati da sploh vžge. Med vožnjo, moped ne cuka in ne crkuje. Svečko sem zamenjal in ni bilo nič boljše. Pa sem šel izmeriti napetost na akumulatorju ob ugasnjenem mopedu. Pokaže 11V. Prav tako pokaže 11V ob prižganem mopedu. Kaj je narobe? Je šel altenator, mogoče akumulator? Popravljeno April 19, 2008. Popravil Igorr
axilon Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 (popravljeno) Problem je sledeč... Približno 3 tedne nazaj, sem se odpravil na vožnjo. Ujel me je dež- pralo me je približno 20 minut, nakar mi začne moped resno cukati na nižjih obratih. Po parih sekundah je nehal in peljal sem naprej. Ko je nehalo padati, je včasih še pocukal malo. Čez približno 1 uro vožnje, me spet ujame dež in motor preneha delovati. Po približno 15 minutah na dežju, ga uspem vžgati in peljem proti domu. Moped sem postavil v kot za 14 dni, ker sem bil v tujini in ko pridem nazaj, vžge lepo. Se grem vozit in ga na semaforjih večkrat začne prekinjati pod standgasom (če navijem obrate na približno 3-4kRPM ga ne prekinja). Če ga pustim, da crkne, ga moram večkrat poverglati da sploh vžge. Med vožnjo, moped ne cuka in ne crkuje. Svečko sem zamenjal in ni bilo nič boljše. Pa sem šel izmeriti napetost na akumulatorju ob ugasnjenem mopedu. Pokaže 11V. Prav tako pokaže 11V ob prižganem mopedu. Kaj je narobe? Je šel altenator, mogoče akumulator? preveri malo kabel od svečke...mogoče kaj prebija, našpricaj ga z wd40...z njim po možnosti našpricaj kar vso elektroniko kjer misliš da bi lahko prebijalo Lahko pa tudi da ti je šla voda v zračni filter, samo ta bi se pomojem v 14 dneh posušila... Popravljeno April 19, 2008. Popravil axilon
Igorr Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 (popravljeno) preveri malo kabel od svečke...mogoče kaj prebija, našpricaj ga z wd40...z njim po možnosti našpricaj kar vso elektroniko kjer misliš da bi lahko prebijaloLahko pa tudi da ti je šla voda v zračni filter, samo ta bi se pomojem v 14 dneh posušila... Kabel od svečke je prebijal (na mestu, kjer se ga nasadi na cinšpulo je bila luknjica). Na tem mestu sem ga tudi tesno povil z izolir trakom in ni več čutiti, da bi prebijal. Z WD-jem naj pošpricam kaj? Kontakte pri "kapici" za na svečko? Še vedno mi ni jasno, zakaj je na akumulatorju 11V, ko navijem malo gasa skoči na 12V. (vkolikor sem bral, bi moralo biti na akumulatorju do 14V) Popravljeno April 19, 2008. Popravil Igorr
salo Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 Kabel od svečke je prebijal (na mestu, kjer se ga nasadi na cinšpulo je bila luknjica). Na tem mestu sem ga tudi tesno povil z izolir trakom in ni več čutiti, da bi prebijal. Z WD-jem naj pošpricam kaj? Kontakte pri "kapici" za na svečko? Še vedno mi ni jasno, zakaj je na akumulatorju 11V, ko navijem malo gasa skoči na 12V. (vkolikor sem bral, bi moralo biti na akumulatorju do 14V) Ne špricaj z wd-jem, če že imaš namen kaj špricati po kontaktih napeljave kupi namenski kontaktni sprej.
gvucko Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 Kabel od svečke je prebijal (na mestu, kjer se ga nasadi na cinšpulo je bila luknjica). Na tem mestu sem ga tudi tesno povil z izolir trakom in ni več čutiti, da bi prebijal. Z WD-jem naj pošpricam kaj? Kontakte pri "kapici" za na svečko? Še vedno mi ni jasno, zakaj je na akumulatorju 11V, ko navijem malo gasa skoči na 12V. (vkolikor sem bral, bi moralo biti na akumulatorju do 14V) Definitivno ne sme biti 11V, 11V je kot prvo prazen akumulator, pri prižganem pa morabiti 14V pri cca 5000 obratih. Problem je lahko torej akumulator, alternator ali regler. Prilagam ti shemo, ki ti bo pomagala da boš ugotovil kaj je narobe: fault_finding_diagram.pdf lp,
Guest Brumer Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 Problem je sledeč... Pa sem šel izmeriti napetost na akumulatorju ob ugasnjenem mopedu. Pokaže 11V. Prav tako pokaže 11V ob prižganem mopedu. Kaj je narobe? Je šel altenator, mogoče akumulator? Če ti prebija kabel ga pri vžigalni tuljavi odvij in ga zamenjaj z novim,ali star kabel zaščiti še dodatno s kakšno gumo(kapico-cevko) nikakor pa NE z izolir trakom(tu je visoka napetost do 30K V in tudi izolir trak ni nikakršna ovira kajti tako močan tok lepo steče po lepilu),pa tudi Ve-de ti nebo pomagal samo uničil boš vse gumice,ker jih VD najeda.VD je odličen za zarjavele vijake za elektriko pa obstoja ,da ti prebija kabel od svečke potem najprej to popravi,ker zaradi prenizke napetosti ti ne prebija.Dobro bi bilo,če imaš možnost izmerit na kakšnem drugem identičnem motorju in potem primerjat napetost z tvojim.
Igorr Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 (popravljeno) Bom naročil kabel in ga zamenjal. Kar se tiče pa akumulatorja. Danes sem nekaj šaril po konektorjih in jih spihoval (če se je kje zadrževala kakšna voda) in nato še enkrat izmeril napetost na akumulatorju. Pri prižganem mopedu trenutno kaže 14V pri 5000RPM in na standgasu 13V. Pri ugasnjenem mopedu akumulator pokaze 14V. :blink: Odkar akumulator ne pokaže več 11V pri prižganem mopedu, moped deluje normalno. Najbrž gre res za okvaro akumulatorja? (v mopedu je 18000km- je to življenjska doba akumulatorja?) Popravljeno April 19, 2008. Popravil Igorr
Guest Brumer Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 Bom naročil kabel in ga zamenjal. Kar se tiče pa akumulatorja. Danes sem nekaj šaril po konektorjih in jih spihoval (če se je kje zadrževala kakšna voda) in nato še enkrat izmeril napetost na akumulatorju. Pri prižganem mopedu trenutno kaže 14V pri 5000RPM in na standgasu 13V. Pri ugasnjenem mopedu akumulator pokaze 14V. :blink: Odkar akumulator ne pokaže več 11V pri prižganem mopedu, moped deluje normalno. Najbrž gre res za okvaro akumulatorja? (v mopedu je 18000km- je to življenjska doba akumulatorja?) Življenska doba akumulatorja je 2-4 leti in ni odvisno od kilometrov samo akumulator mora biti vedno poln in potem ti zdrži tudi do 7 let OK!
Guest Brumer Objavljeno April 19, 2008 Opozori Objavljeno April 19, 2008 Bom naročil kabel in ga zamenjal. Kar se tiče pa akumulatorja. Danes sem nekaj šaril po konektorjih in jih spihoval (če se je kje zadrževala kakšna voda) in nato še enkrat izmeril napetost na akumulatorju. Pri prižganem mopedu trenutno kaže 14V pri 5000RPM in na standgasu 13V. Pri ugasnjenem mopedu akumulator pokaze 14V. :blink: Odkar akumulator ne pokaže več 11V pri prižganem mopedu, moped deluje normalno. Najbrž gre res za okvaro akumulatorja? (v mopedu je 18000km- je to življenjska doba akumulatorja?) Življenska doba akumulatorja je 2-4 leti in ni odvisno od kilometrov samo akumulator mora biti vedno poln in potem ti zdrži tudi do 7 let OK!
shark357 Objavljeno April 20, 2008 Opozori Objavljeno April 20, 2008 (popravljeno) Odpravil napako po treh urah brskanja po motorju :whistle: . Fantje so pri montaži sneli eno vakumsko cevko, katera gre na enega od vplinjačev (ajnšpric... ), po priklopu cevke je zalaufal še četrti cilinder :whistle: :worship: :naughty: :krneki: (sicer je šla sončna nedelja po gobe, ampak bike pa dela) Popravljeno April 20, 2008. Popravil shark357
gvucko Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Bom naročil kabel in ga zamenjal. Kar se tiče pa akumulatorja. Danes sem nekaj šaril po konektorjih in jih spihoval (če se je kje zadrževala kakšna voda) in nato še enkrat izmeril napetost na akumulatorju. Pri prižganem mopedu trenutno kaže 14V pri 5000RPM in na standgasu 13V. Pri ugasnjenem mopedu akumulator pokaze 14V. :blink: Odkar akumulator ne pokaže več 11V pri prižganem mopedu, moped deluje normalno. Najbrž gre res za okvaro akumulatorja? (v mopedu je 18000km- je to življenjska doba akumulatorja?) 14V na ugasnjenem motorju ne more bit, polni akumulator kaže približno 12,5-13V (podobno kot pri štant gasu). Razen seveda, če je bil ravnokar napolnjen in ne spočit - se pravi, baterija, ko si jo napolnil, mora ležati vsaj kakšen dan, da dobiš relevantne meritve. Drugače imaš pa tukaj dober članek o vzdrževanju baterij in njihovih lastnostih. lp,
Sharky_dc Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 Zdravo! Dve strani nazaj sem pisal, kakšen problem imam! Šlo se je glede kablov in tuljav na Banditu! Torej, to sem danes zamenjal, ma težje je vžgal, ampak pomoje zato, ker ni blo bencina. In sem si rekel, kaj ko bi se šel malo peljat, da vidim, če bo še naprej "trokiralo". Ves vesel se usedem na motor, misleč, da se problem odpravil...ŽAL NE! Še vedno je brez moči, ugaša,.....ok, pridem nazaj (malo je manjkalo, da bi ga zapeljal v Savo), in gledam, študiram, kaj bi lahko bilo narobe :blink: Motor sem mel na štenderju, in med štandgasom mi dela v redu, mogoče kdaj mal pojamra, ampak ok.... dam v 1. prestavo, pustim da laufa, mal zgublja moči in ko je v bistvu v prvi pod štandgasom, mi pri menjalniku začne cukat, motor postane nemiren, kot da bi preskakovalo! (letos sem menjal zobnike in verigo-mogoče je tukaj problem?-bili so po modelu motorja pravi). Kot da bi udarjalo nekam, tako preskakuje in potem mi motor ugasne. pod visokimi obrati se pa ne pozna, da bi kaj ropotalo. Zato se obračam na VAS, ki imate nemalo izkušenj, mogoče je tukaj tudi kakšen mehanik, da bi mi svetoval, kaj bi lahko bilo narobe! Bi peljal na servis, sam pomoje nebi prišel do tja, prikolice pa nimam! Rad bi pa vse to rešil do prvomajskih..... Hvala VSEM!!!! :OK:
simonsi Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 Popolnoma normalno je, da v prvi prestavi pod štangasom na štendru cuka.
Sharky_dc Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 Popolnoma normalno je, da v prvi prestavi pod štangasom na štendru cuka. To vem, ampak cuka v mejah normale, ne pa toliko, da ti premika motor mal naprej in nazaj po štendru...potem pa crkne... :yes:
simonsi Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 Če pride v resonanco se zna to zgodit. Probaj še z višjimi obrati in višjih prestavah. Pa da ti motor ne bo kam pobezljal. :P
Sharky_dc Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 Zanima me nekaj! Bi lahko nekdo, iz okolice lj ali lj, ki se spozna na motorje, najbolje bi bilo da mehankar, da bi mal pogledal, kaj bi lahko bilo narobe,...Ker nimam prikolice, da bi motor peljal na servis! Hvala lepa in tisti, ki bi bil zainteresiran, naj se mi prosim javi na PM. LP, Denis
Sharky_dc Objavljeno April 24, 2008 Opozori Objavljeno April 24, 2008 Hvala lepa za pomoč. Sem že uredil, motor je pa pri serviserju! Bomo videli kaj bodo rekli :whistle:
Passo Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Tudi jaz imam Vespo in težave z menjalnikom. Kuplunga deluje brez posebnosti, prestave pa so "čist mim". Zagrabi samo prvo in četrto (včasih), niti lera ni, da bi jo normalno zagnal. Ima kdo idejo, kaj bi lahko bilo? Še eno vprašanje imam, če kdo ve kje bi se našel kakšen par originalnih ogledal za Vespo PX? Takšne stvari so glede na rezultate mojega iskanja izredno redke. quote: Hej HHV, tudi po 1300 km z O-ring ketnco je vožnja super. Predvsem se mimoidoči ne ozirajo več okrog, kaj za en rožljajoči hudič se rola po cesti. HHV, kaj pa s prestavami, imaš kakšne težave? Meni namreč v 3-ji pri vožnji na rahlem vzponu kar preskoči. Babi Pred dvema tednoma sem podobno napako odpravil na Vespi... Križ na menjalniku je bil tako požrt, da je bil v primerjavi z novim na koncih ožji za skoraj dva milimetra. Zadeva spet deluje 1A. Čudi pa me, da ti ga meče samo iz tretje... meni je iz vseh, razen četrte, ko pride do naseda... Na vsak način čimprej popravit, ker se težave samo stopnjujejo... LP Vespa ...en-dva-tri, pa je šla kuplunga rakom žvižgat...
Stric Burek Objavljeno April 28, 2008 Opozori Objavljeno April 28, 2008 Ščim lahko spucam hidravlični rezervoarček in tisti sistem pri ročki? Petrolej, ali lahko kaj drugega(petroleja mi je zmanjkalo...) Je treba namazati s kako posebno mastjo kjer teče batek al samo hidravlično olje?
danci1973 Objavljeno April 28, 2008 Opozori Objavljeno April 28, 2008 Ščim lahko spucam hidravlični rezervoarček in tisti sistem pri ročki? Petrolej, ali lahko kaj drugega(petroleja mi je zmanjkalo...)Je treba namazati s kako posebno mastjo kjer teče batek al samo hidravlično olje? Z zavorno tekočino. V servisnem navodilu za moj moped piše tako: Wash the caliper components with fresh brake fluid before reassembly. Never use cleaning solvent or gasoline to wash them . Do not wipe the brake fluid off after washing the components with a rag . When washing the components, use the specified brake fluid. Never use different types of fluid or cleaning solvent such as gasoline, kerosine or the others. Replace the piston seals and dust seals with the new ones when reassembly . Apply the brake fluid to both seals when installing them. Če imaš dovolj časa, da stvari tudi dobro osušiš, je baje sprejemljiva tudi topla milnica. D.
Stric Burek Objavljeno April 28, 2008 Opozori Objavljeno April 28, 2008 Pozabu napisat da gre za hidravlično SKLOPKO. Sem že rešil, Danci, hvala!
simonsi Objavljeno April 28, 2008 Opozori Objavljeno April 28, 2008 sklopka tvoje pomaranče ne laufa na zavorno olje in lahko poškodukeš tesnila, če boš pral z zavornim oljem.
Stric Burek Objavljeno April 28, 2008 Opozori Objavljeno April 28, 2008 sklopka tvoje pomaranče ne laufa na zavorno olje in lahko poškodukeš tesnila, če boš pral z zavornim oljem. Nisem z zavornim... :closedeyes:
axilon Objavljeno April 29, 2008 Opozori Objavljeno April 29, 2008 kdo pa kaj popravlja feltne za motorje? Namreč odlomljen je za pol nohta velik delček roba feltne, in sicer samo lepotnega značaja. Bi blo pa treba verjetno z varjenjem doštukat tist delček... Torej kdo to dela ter da to naredi tko kot se za gre...verjetno bi moral variti v peči da ne bi zvil prav z varjenjem feltne, ki je sedaj še povsem ravna... Razmišljal sem o španu...
jl79 Objavljeno April 30, 2008 Opozori Objavljeno April 30, 2008 Zivjo, imam vprasanje glede zavnornega diska. Pri zavirnaju cutim tresenje pri sprednjem kolesu in sumim, da je sprednji disk zvit. Prejsnji lastnik mi je dal zraven se en disk, ki naj bi bil nov (reklamiral je starega). Zanima me, na kaksen nacin se da ugotoviti, ce je ta rezervni disk OK in ni morebiti zvit? Hvala in lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se