Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Obstaja posebna priprava za centriranje koles (auswuctgerat) . Stojalo s štirimi ležaji na katerega položiš kolo za centriranje gume. Z isto napravo lahko preveriš tudi če so zviti diski. Vendar moraš za to imeti še merilno uro in Servis manual za tvoj motor, kjer sigurno piše koliko lahko "opleta" disk.

Najbolje pa je, da obiščeš kakšnega mojstra, če nisi prepričan kako se zadevi streže.

Objavljeno

Pa še to.

Kolega je imel enak problem "zvit disk" na Yamahi XT500Tenere pa v resnici ni bil zvit disk, ampak eno od pritrdilnih ušes na pestu kolesa. Ko je popustil pravi vijak za pritrditev diska na pesto in podložil zelo tanko podložko, na ročici zavore ni bilo več "pumpanja" in tudi zaviralo se je popolnoma BP.

Verjetno je bila vse skupaj posledica kakšnega trka ali padca.

Objavljeno

še slikca...kako popravt to?

1i5TjGGiN5_f3rMj.v.jpg

Objavljeno

mogoce kdo pozna koga ki bi mi previl navitje ?

je ene par krakov skurjenih :whistle: :whistle:

Objavljeno
še slikca...kako popravt to?

1i5TjGGiN5_f3rMj.v.jpg

Jaz osebno nebi nič popravljal, če je samo odletelo, ker ko variš spreminjaš material, jaz osebno bi samo pobarval z enako barvo, kot so platišča.

Mogoče edino kaka tekoča kovina, pa potem barvanje.

To je moje mnenje.

Lep pozdrav.

D.

Objavljeno
mogoce kdo pozna koga ki bi mi previl navitje ?

je ene par krakov skurjenih :whistle: :whistle:

A na štarterju, ali alternatorju?

Kolektor vredu ali uničen ?

Če je uničen, ne vem, če pa je samo navitje, pa je to en striček v mislim da Medvedcah pod Ptujsko goro delal.

Lep pozdrav

D.

Objavljeno
mogoce kdo pozna koga ki bi mi previl navitje ?

je ene par krakov skurjenih :whistle: :whistle:

Gospod Brumer je bojda svetovni prvak za te zadeve OK.

Objavljeno
A na štarterju, ali alternatorju?

Kolektor vredu ali uničen ?

Če je uničen, ne vem, če pa je samo navitje, pa je to en striček v mislim da Medvedcah pod Ptujsko goro delal.

Lep pozdrav

D.

samo tole je reku mehanik da je za previt. drugo je vredu

http://www.1tail.com/GSXR/images/generator_inside.jpg

Gospod Brumer je bojda svetovni prvak za te zadeve OK.

thx

Objavljeno

Pozdrav, jst imam pa naslednji problem. Danes sem naredil okoli 100km nakar mi je mašina pri spustu z Ljubelja začela cukati. Ko sem se ustavil in počakal par minut je bilo vse vredu po par Km pa se je cukanje spet ponovilo dokler mi pri Kranju motor ni dokončno crknil. Po nekaj poskusih sem ga vžgal in se odpeljal do doma. Prišel sem nekako do sklepa da mi ne dela 1cilinder občasno pa tudi 2. (vsaj zdi se mi tako). Da bi kaj prebijalo ni slišati. Je možno da je vžigalna tuljava ali pa celo svečke-samo so nove, vožene melo čez 1000km.

Hvala za odgovore!!

Guest Brumer
Objavljeno
mogoce kdo pozna koga ki bi mi previl navitje ?

je ene par krakov skurjenih :whistle: :whistle:

Do danes me ni bilo doma sem bil en teden v Švici.Kar se tiče previjanja ti to naredi Mirtič v Črnomlju,pa tudi Kogovšek v Lj.Šiška.Če bi rad njihove telefone me pokliči v ponedeljek dopoldne 05.05.08 na GSM 040/702370 in se sam vse dogovoriš o ceni in kako mu pošlješ in on tebi nazaj po povzetju OK.

Guest Brumer
Objavljeno
Pozdrav, jst imam pa naslednji problem. Danes sem naredil okoli 100km nakar mi je mašina pri spustu z Ljubelja začela cukati. Ko sem se ustavil in počakal par minut je bilo vse vredu po par Km pa se je cukanje spet ponovilo dokler mi pri Kranju motor ni dokončno crknil. Po nekaj poskusih sem ga vžgal in se odpeljal do doma. Prišel sem nekako do sklepa da mi ne dela 1cilinder občasno pa tudi 2. (vsaj zdi se mi tako). Da bi kaj prebijalo ni slišati. Je možno da je vžigalna tuljava ali pa celo svečke-samo so nove, vožene melo čez 1000km.

Hvala za odgovore!!

Na tako vprašanje je natančno težko odgovorit.Najprej vzemi ven svečke in če so Npr.dve črni in dve normalni (lepo rujavi) in ima mašina dve vžigalni tuljavi potem je možno,da ti je ena defektna.Nepozman točno ta motor namreč,če ima še vergazerje bi bila defektna lahko tudi membrana vergazerja.Poročaj še malo,ko boš vzel svečke ven,pa še benzinski+zračni filter preglej,da nebi bil zamašen.

Objavljeno

Hvala za odgovor. Zadeva je začela kot po čudežu spet normalno delati. Na vplinjačih je bil narejen kompleten servis vključno z bencinskim filtrom in čiščenjem tanka tako da to po moje ni krivo.

Objavljeno

Hvala za odgovor. Zadeva je začela kot po čudežu spet normalno delati-naredil ene 30km brez problema. Edino zdi se mi da se levi izpuh morda malenkost bolj segreje. Na vplinjačih je bil narejen kompleten servis vključno z bencinskim filtrom in čiščenjem tanka tako da to po moje ni krivo. Danes sem snel tank ter pregledal žice ter vžigalne tuljave pa ne zgleda da bi kaj prebijalo (nisem pa meril upornosti). So bili pa kontakti kar precej zamazani-vse našprical z kontakt sprejem. Sumim da je biu kriv kakšen kontakt, upam da bo zdej vredu...

Objavljeno
Do danes me ni bilo doma sem bil en teden v Švici.Kar se tiče previjanja ti to naredi Mirtič v Črnomlju,pa tudi Kogovšek v Lj.Šiška.Če bi rad njihove telefone me pokliči v ponedeljek dopoldne 05.05.08 na GSM 040/702370 in se sam vse dogovoriš o ceni in kako mu pošlješ in on tebi nazaj po povzetju OK.

super najlepsa hvala :D

Objavljeno

Pozna kdo koga tukaj z Savinjske, ki bi mi za nek normalen denar zamenjal pesto na enem kolesu in zakovičil tiste šprikle?

Objavljeno
Do danes me ni bilo doma sem bil en teden v Švici.Kar se tiče previjanja ti to naredi Mirtič v Črnomlju,pa tudi Kogovšek v Lj.Šiška.Če bi rad njihove telefone me pokliči v ponedeljek dopoldne 05.05.08 na GSM 040/702370 in se sam vse dogovoriš o ceni in kako mu pošlješ in on tebi nazaj po povzetju OK.

brumera hvala res. sicer sva ze postimala s fotrom od kadzive:D

vseeno se enkrat hvala :D

Objavljeno
še slikca...kako popravt to?

Probaj poklicat Kuret-a iz Kamnika, on se s feltnami ukvarja.

Objavljeno
Pozna kdo koga tukaj z Savinjske, ki bi mi za nek normalen denar zamenjal pesto na enem kolesu in zakovičil tiste šprikle?

:rolleyes:

Objavljeno
:rolleyes:

Najbolje bi ti to naredil kakšen kolesarski mehanik (tandem logatec). Špice so že zakovičene in ji samo utakneš skozi pesto in privijačiš v obroč, malo bolj umetnost jih je našpnat, ker morajo biti čim bolj enakomerno, da če ti ena poči, da kolo še vedno ne opleta

Objavljeno (popravljeno)

Js bi dal staro pesto ven in menjal z drugo, zato se gre..vem da morajo bit enakomerno zategnjene, zato pa iščem enega ki bi vredu naredil. Pa tudi drugače sem že sedaj mel tu pa tam kako odšpanano.. Ker bi dal obroč zadnjega kolesa spredaj :)

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno
Js bi dal staro pesto ven in menjal z drugo, zato se gre..vem da morajo bit enakomerno zategnjene, zato pa iščem enega ki bi vredu naredil. Pa tudi drugače sem že sedaj mel tu pa tam kako odšpanano.. Ker bi dal obroč zadnjega kolesa spredaj :)

Pokliči tandem logatec, če ti ni predaleč, ker sestavljajo in servisirajo kolesa (down hill,...) in ti bo zagotovo dobro naredili.

Objavljeno

Logatec mi je precej daleč.. sem namreč z Mozirja.

Objavljeno
Logatec mi je precej daleč.. sem namreč z Mozirja.

A ni nobenega servisa koles v Velenju?

Objavljeno

Pojma nimam.. zato vprašam :whistle:

Objavljeno
Logatec mi je precej daleč.. sem namreč z Mozirja.

Pokliči v Ciklošport Velenje, tel. 03/ 898 30 70, trgovino imajo v Nakupovalnem centru v Velenju,

Kidričeva 2b.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!