Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Se bom kar oglasil pa vprašal. Vem kero misliš. Hvala.

Objavljeno

Eno vprašanje:

Opazil sem, da mi pušča semering na sprednjem amortizerju.

Je edina rešitev zamenjava ali obstaja kdo, ki bi ga obnovil?

Objavljeno

Edina rešitev je zamenjava semeringa, jaz sem ga zamenjal kar sam.

Objavljeno

Ja itaq sam ga zamenej. In ne čakaj predolgo, ker pride do posledic ki te bojo stale veliko več...

Objavljeno

Zanima me ali uporabljate lepilo za vijake pri menjavi diskov in katero ali pa samo privijačite nazaj na staro zasušeno luknjo? Feltna je iz Al.

Hvala

Objavljeno
Zanima me ali uporabljate lepilo za vijake pri menjavi diskov in katero ali pa samo privijačite nazaj na staro zasušeno luknjo? Feltna je iz Al.

Hvala

Kakšne veze ima s tem feltna??

Objavljeno
Zanima me ali uporabljate lepilo za vijake pri menjavi diskov in katero ali pa samo privijačite nazaj na staro zasušeno luknjo? Feltna je iz Al.

Hvala

Obvezno z lepilom za vijake (da ga lahko še gdaj odtisneš), ki ga dobiš v skoraj vsaki trgovini z avtodeli.

Objavljeno
Obvezno z lepilom za vijake (da ga lahko še gdaj odtisneš), ki ga dobiš v skoraj vsaki trgovini z avtodeli.

LOCTITE 243 ;)

Objavljeno (popravljeno)

Js sm vse zalimav.. zobnik in disk.. tak mal tistega lepila za vijake gor pa je to to. Škodit verjetno ne more

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno
Js sm vse zalimav.. zobnik in disk.. tak mal tistega lepila za vijake gor pa je to to. Škodit verjetno ne more

Sej je vse za zalimat.....

Objavljeno

eno vprašanje...

a limate tudi vijak za izpust olja ko menjate olje ?

lp

Objavljeno

Jaz nism svojih šraufov nč lepil pr diskih, mislite da se lahko odšraufa? Sicer škodi ne nč če se zalepi, bom rajši nabavu tisto lepilo pa mal namazal.

Objavljeno
eno vprašanje...

a limate tudi vijak za izpust olja ko menjate olje ?

lp

ne

Objavljeno

Je pa sobro zamenjat podložko pod vijakom za izpust.

Objavljeno
Je pa sobro zamenjat podložko pod vijakom za izpust.

bom drugo leto, ker sem že zamenjal olje

zakaj pa je dobro zamenjat podložko? saj pa ima obe strani ravni kjer se pritisne na njo (ko šrauf not zategneš...)

Objavljeno
bom drugo leto, ker sem že zamenjal olje

zakaj pa je dobro zamenjat podložko? saj pa ima obe strani ravni kjer se pritisne na njo (ko šrauf not zategneš...)

Podloško se mora vedno zamenjat,še posebno če je iz aluminija,če pa je bakrena,pa jo lahko tudi(navežeš na žico) segreješ do rudečega(s plinom-kuhinski kuhalnik)) in potopiš v vodo,tako jo zmehčaš in lahko ponovno uporabiš.Nikoli pa se nesme navoj z ničener mazat ampak,po možnosti zategniti s kilo(moment) ključem.

Objavljeno
....če pa je bakrena,pa jo lahko tudi(navežeš na žico) segreješ do rudečega(s plinom-kuhinski kuhalnik)) in potopiš v vodo,tako jo zmehčaš.....

zakaj je to dobro ? mehcanje....

Objavljeno
zakaj je to dobro ? mehcanje....

Da jo lahko spet stisneš, s čimer zagotoviš tesnenje... :hmm:

D.

Objavljeno

odvisno koliko je bila prej stisnjena. (?)

sem len, ne segrevam podlozke in uporabljam se vedno isto bakreno podlozko ze cez 75k km; olja niti kapljice ne spusti pri vijaku.

Objavljeno

V navodilih za EN 500 piše, da je potrebno vložek zračnega filtra oprati v razredčilu (solvent) in ga nato namočiti v olje in odcediti. Vložek je iz penaste gume. Ali je to res potebno? Vem, da so bila podobna navodila pri avtomobilih pa mi je mehanik rekel, da je to le za izrazito vožjo po peščenih in prašnih poteh. Kako vi to čistite?

LP Darko

Objavljeno

Kolikor se spomnim sem imel na KLEju tudi penast filter in je bil tudi rahlo mastn prevlečn z nekim oljem - nov. Jas sem ga enkrat spihal, pol pa kupu novga, stane okrog 10 evrov.

Objavljeno
V navodilih za EN 500 piše, da je potrebno vložek zračnega filtra oprati v razredčilu (solvent) in ga nato namočiti v olje in odcediti. Vložek je iz penaste gume. Ali je to res potebno? Vem, da so bila podobna navodila pri avtomobilih pa mi je mehanik rekel, da je to le za izrazito vožjo po peščenih in prašnih poteh. Kako vi to čistite?

LP Darko

"Solvent" je tudi lug/milnica oz. snov ki raztaplja/razkraja. Z razredčilom nebi pral - prej z nafto ali bencinom, na kar po logiki bi moral biti vložek tudi odporen in se ne bo poškodoval.

Jaz podobne zadeve kar pošpricam z motor sprayem in sperem z vodo pa je zadeva rešena v 3 minutah. Če je čistiti sploh potrebno in kdaj pa sam oceni.

Objavljeno
V navodilih za EN 500 piše, da je potrebno vložek zračnega filtra oprati v razredčilu (solvent) in ga nato namočiti v olje in odcediti. Vložek je iz penaste gume. Ali je to res potebno? Vem, da so bila podobna navodila pri avtomobilih pa mi je mehanik rekel, da je to le za izrazito vožjo po peščenih in prašnih poteh. Kako vi to čistite?

LP Darko

Kupiš čistilo za take zračne filtre in odgovarjajoče olje in to je to. Našpricaš s čistzilom mal počakaš in spereš s toplo vodo. Spiraš tolk časa da teče od filtra čista voda. S prve roke ti povem da po 20 000 km teče stran svinjarija, ki jo zračni filter zadrži. Jaz to delam na vsake 20 000 km.

Objavljeno
zakaj je to dobro ? mehcanje....

Zato ko zategnaš,da spet lepo naleže in zadihta kajti navoj in sedež tesnila nista nikoli točno pod kotom 90 stopinj.

Objavljeno

potemtakem bi bilo mozno uporabljati tudi podlozke/tesnila iz drugih, trsih materialov, saj je baker relativno mehka kovina.

mehcanje (najbrz) ne skodi, ne vidim pa potrebe po tem pocetju v primeru bakrene podlozke.

ahko pa da samo meglo mesam........

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!