NejcZ Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Se bom kar oglasil pa vprašal. Vem kero misliš. Hvala.
Provokator Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Eno vprašanje: Opazil sem, da mi pušča semering na sprednjem amortizerju. Je edina rešitev zamenjava ali obstaja kdo, ki bi ga obnovil?
boys Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Edina rešitev je zamenjava semeringa, jaz sem ga zamenjal kar sam.
_luke_ Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Ja itaq sam ga zamenej. In ne čakaj predolgo, ker pride do posledic ki te bojo stale veliko več...
miran10 Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Zanima me ali uporabljate lepilo za vijake pri menjavi diskov in katero ali pa samo privijačite nazaj na staro zasušeno luknjo? Feltna je iz Al. Hvala
Butnglavc Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Zanima me ali uporabljate lepilo za vijake pri menjavi diskov in katero ali pa samo privijačite nazaj na staro zasušeno luknjo? Feltna je iz Al. Hvala Kakšne veze ima s tem feltna??
salo Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Zanima me ali uporabljate lepilo za vijake pri menjavi diskov in katero ali pa samo privijačite nazaj na staro zasušeno luknjo? Feltna je iz Al. Hvala Obvezno z lepilom za vijake (da ga lahko še gdaj odtisneš), ki ga dobiš v skoraj vsaki trgovini z avtodeli.
Fabo Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Obvezno z lepilom za vijake (da ga lahko še gdaj odtisneš), ki ga dobiš v skoraj vsaki trgovini z avtodeli. LOCTITE 243 ;)
NejcZ Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 (popravljeno) Js sm vse zalimav.. zobnik in disk.. tak mal tistega lepila za vijake gor pa je to to. Škodit verjetno ne more Popravljeno Maj 11, 2008. Popravil NejcZ
Fabo Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Js sm vse zalimav.. zobnik in disk.. tak mal tistega lepila za vijake gor pa je to to. Škodit verjetno ne more Sej je vse za zalimat.....
TheMan Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 eno vprašanje... a limate tudi vijak za izpust olja ko menjate olje ? lp
Spider™ Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Jaz nism svojih šraufov nč lepil pr diskih, mislite da se lahko odšraufa? Sicer škodi ne nč če se zalepi, bom rajši nabavu tisto lepilo pa mal namazal.
simonsi Objavljeno Maj 12, 2008 Opozori Objavljeno Maj 12, 2008 eno vprašanje... a limate tudi vijak za izpust olja ko menjate olje ? lp ne
trojan Objavljeno Maj 12, 2008 Opozori Objavljeno Maj 12, 2008 Je pa sobro zamenjat podložko pod vijakom za izpust.
TheMan Objavljeno Maj 12, 2008 Opozori Objavljeno Maj 12, 2008 Je pa sobro zamenjat podložko pod vijakom za izpust. bom drugo leto, ker sem že zamenjal olje zakaj pa je dobro zamenjat podložko? saj pa ima obe strani ravni kjer se pritisne na njo (ko šrauf not zategneš...)
Guest Brumer Objavljeno Maj 12, 2008 Opozori Objavljeno Maj 12, 2008 bom drugo leto, ker sem že zamenjal olje zakaj pa je dobro zamenjat podložko? saj pa ima obe strani ravni kjer se pritisne na njo (ko šrauf not zategneš...) Podloško se mora vedno zamenjat,še posebno če je iz aluminija,če pa je bakrena,pa jo lahko tudi(navežeš na žico) segreješ do rudečega(s plinom-kuhinski kuhalnik)) in potopiš v vodo,tako jo zmehčaš in lahko ponovno uporabiš.Nikoli pa se nesme navoj z ničener mazat ampak,po možnosti zategniti s kilo(moment) ključem.
Ice Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 ....če pa je bakrena,pa jo lahko tudi(navežeš na žico) segreješ do rudečega(s plinom-kuhinski kuhalnik)) in potopiš v vodo,tako jo zmehčaš..... zakaj je to dobro ? mehcanje....
danci1973 Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 zakaj je to dobro ? mehcanje.... Da jo lahko spet stisneš, s čimer zagotoviš tesnenje... :hmm: D.
Ice Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 odvisno koliko je bila prej stisnjena. (?) sem len, ne segrevam podlozke in uporabljam se vedno isto bakreno podlozko ze cez 75k km; olja niti kapljice ne spusti pri vijaku.
Darko3g Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 V navodilih za EN 500 piše, da je potrebno vložek zračnega filtra oprati v razredčilu (solvent) in ga nato namočiti v olje in odcediti. Vložek je iz penaste gume. Ali je to res potebno? Vem, da so bila podobna navodila pri avtomobilih pa mi je mehanik rekel, da je to le za izrazito vožjo po peščenih in prašnih poteh. Kako vi to čistite? LP Darko
PURPLE Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 Kolikor se spomnim sem imel na KLEju tudi penast filter in je bil tudi rahlo mastn prevlečn z nekim oljem - nov. Jas sem ga enkrat spihal, pol pa kupu novga, stane okrog 10 evrov.
Piksna Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 V navodilih za EN 500 piše, da je potrebno vložek zračnega filtra oprati v razredčilu (solvent) in ga nato namočiti v olje in odcediti. Vložek je iz penaste gume. Ali je to res potebno? Vem, da so bila podobna navodila pri avtomobilih pa mi je mehanik rekel, da je to le za izrazito vožjo po peščenih in prašnih poteh. Kako vi to čistite? LP Darko "Solvent" je tudi lug/milnica oz. snov ki raztaplja/razkraja. Z razredčilom nebi pral - prej z nafto ali bencinom, na kar po logiki bi moral biti vložek tudi odporen in se ne bo poškodoval. Jaz podobne zadeve kar pošpricam z motor sprayem in sperem z vodo pa je zadeva rešena v 3 minutah. Če je čistiti sploh potrebno in kdaj pa sam oceni.
MARJA Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 V navodilih za EN 500 piše, da je potrebno vložek zračnega filtra oprati v razredčilu (solvent) in ga nato namočiti v olje in odcediti. Vložek je iz penaste gume. Ali je to res potebno? Vem, da so bila podobna navodila pri avtomobilih pa mi je mehanik rekel, da je to le za izrazito vožjo po peščenih in prašnih poteh. Kako vi to čistite? LP Darko Kupiš čistilo za take zračne filtre in odgovarjajoče olje in to je to. Našpricaš s čistzilom mal počakaš in spereš s toplo vodo. Spiraš tolk časa da teče od filtra čista voda. S prve roke ti povem da po 20 000 km teče stran svinjarija, ki jo zračni filter zadrži. Jaz to delam na vsake 20 000 km.
Guest Brumer Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 zakaj je to dobro ? mehcanje.... Zato ko zategnaš,da spet lepo naleže in zadihta kajti navoj in sedež tesnila nista nikoli točno pod kotom 90 stopinj.
Ice Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 potemtakem bi bilo mozno uporabljati tudi podlozke/tesnila iz drugih, trsih materialov, saj je baker relativno mehka kovina. mehcanje (najbrz) ne skodi, ne vidim pa potrebe po tem pocetju v primeru bakrene podlozke. ahko pa da samo meglo mesam........
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se