Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

potemtakem bi bilo mozno uporabljati tudi podlozke/tesnila iz drugih, trsih materialov, saj je baker relativno mehka kovina.

mehcanje (najbrz) ne skodi, ne vidim pa potrebe po tem pocetju v primeru bakrene podlozke.

ahko pa da samo meglo mesam........

Material mora biti mehak (Al, Cu), da z deformacijo zapolni oblikovne nepravilnosti, ki ostanejo po še tako fini obdelavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me katero varovalko naj vežem na plus pol med alarmom in akumulatorjem? Bi bla 10A ok?? Alarm je pa Giordon s povratno informacijo.

HUjno rabim!!! Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napiši vsaj točno oznako modela. Ali pa če lahko razbereš kje koliko ima zadeva porabe v W. Potem pa se bo zračunala primerna varovalka. Ni rečeno, da bo 10A primerno, ker mislim, da alarm ne pokure več kot 2A. Lahko pa da se tudi motim.

Malo več informacij, pa se bomo lahko potem pogovarjali naprej.

Drugače če boš vezal direktno na akumulator, ni potrebno dajati varovalke.

Kdo pa ti je predlagal, da vežeš varovalko?

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točna oznaka alarma je Giordon M686TS. O tem koliko W porabi pa ni nikjer podatka. Za varovalko pa piše v navodilih naj jo vežem. Sam ne piše kakšno :headbang:

Popravljeno . Popravil trojan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar lepo veži kot piše v navodilih: rdečo žico na + akumulatorja in črno na -. Ker alarm se sam ne bo "prenaprezal", poraba bo pač tolikšna kolikor jo sam potrebuje za delovanje.

Dvosmerna komunikacija poteka le med modulom centralnega zaklepanja in daljinskim upravljalcem, zato to ne zahteva dodatnih priključitev v vozilo. Za delovanje je potrebno priključiti le dve žici (+12V in masa) - vse ostale žice so namenjene dodatnim funkcijam, ki jih priključite po potrebi.

Če pa imaš takšno željo imeti gor varovalko, provaj postopoma. Daj najprej 1A in če jo bo skurilo, daj nato 2A in tako naprej dokler nebo na neki vrednosti delovalo. Predlagam ti da uporabiš cevne varovalke, če pa imaš priključke za avto varovalke, pa uporabi le te.

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varovalka mora biti čim bližje akumulatorju. 10-15a je več kot dovolj. Je pa za primer da ti ne zgori motor, če se napajalni kabel preploza. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...eno vprašanje...pri špricanju verige sem ugotovil da je en člen verige postal "okoren" ne premika se tako kot se mora(trdo se premika,šteka)

...je potrebno pri tem že zamenjat verigo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar lepo veži kot piše v navodilih: rdečo žico na + akumulatorja in črno na -. Ker alarm se sam ne bo "prenaprezal", poraba bo pač tolikšna kolikor jo sam potrebuje za delovanje.

Dvosmerna komunikacija poteka le med modulom centralnega zaklepanja in daljinskim upravljalcem, zato to ne zahteva dodatnih priključitev v vozilo. Za delovanje je potrebno priključiti le dve žici (+12V in masa) - vse ostale žice so namenjene dodatnim funkcijam, ki jih priključite po potrebi.

Če pa imaš takšno željo imeti gor varovalko, provaj postopoma. Daj najprej 1A in če jo bo skurilo, daj nato 2A in tako naprej dokler nebo na neki vrednosti delovalo. Predlagam ti da uporabiš cevne varovalke, če pa imaš priključke za avto varovalke, pa uporabi le te.

lp

pa ti sploh veš zakaj se uporablja varovalke :hmm: poglej zgoraj, je napisal simonsi........varovalka ni narejena, da bi ti omejeval tok nekemu porabniku, potem brez veze da ga imaš, ampak da ščiti napeljavo motorja in porabnike el. energije pred kratkim stikom

in s tistim probavaj najprej 1A in nato 2A.....in tako boš ugotovil kaj ??? porabo v standbayu.....ko bo pa treba da se alarm oglasi, bo pa mrknil :slap:

trojan, za povezavo uporabi 1,5mm2 kabel (lahko tudi tak za zvočnike), pa gor veži 10 ali pa 15A varovalko, ker tebi je prioriteta da kabel zdrži večji tok kot ga varovalka, tako da če gre kaj narobe se ne skuri kabel, ampak varovalka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me katero varovalko naj vežem na plus pol med alarmom in akumulatorjem? Bi bla 10A ok?? Alarm je pa Giordon s povratno informacijo.

HUjno rabim!!! Hvala.

Varovalko daj vedno,ko kaj naknadno montiraš in to zaprto tako da nemore priti do kakšnega vžiga,ko varovalka pregori.Če ima alarm vgrajeno sireno potem uporabi vsaj 10A sicer pa ga boš,ko boš zmontiral sprobal in če bo 10A premalo daj notri 15A.Žice kot praviš imaš originalne sicer pa uporabi 1,5mm2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...eno vprašanje...pri špricanju verige sem ugotovil da je en člen verige postal "okoren" ne premika se tako kot se mora(trdo se premika,šteka)

...je potrebno pri tem že zamenjat verigo???

Očitno je veriga slabo vzdrževana,če bi jo mazal na vsak tank ali na ca 200Km se to nebi zgodilo.Zdaj bo pač treba novo,potem pa mazat,saj poznaš ta pregovor KDOR MAŽE TA VOZI !!!!!!! :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je veriga slabo vzdrževana,če bi jo mazal na vsak tank ali na ca 200Km se to nebi zgodilo.Zdaj bo pač treba novo,potem pa mazat,saj poznaš ta pregovor KDOR MAŽE TA VOZI !!!!!!! :eek:

veriga na 500km "špricana" s tistim silikonom ko je prav za ketne...na 1000km pa sčiščena(enako s sprejem prav za ketno) in ponovno namazana...

tak da nevem, že to je kar pogosto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veriga na 500km "špricana" s tistim silikonom ko je prav za ketne...na 1000km pa sčiščena(enako s sprejem prav za ketno) in ponovno namazana...

tak da nevem, že to je kar pogosto...

Uporabvljaj Motulov keten sprey,pa nikakršnega silikona(če že z dodatkom potem Teflonskim),maži jo na ca 200-300Km čisti pa samo 1X letno pa še to ni potrebno.Pri hiši imamo vedno en motor s ketno,ki ga vozi žena in do sedaj je še na vsakem motorju ketna zdržala 30K kil. še nikoli menjal sem vedno prej motor prodal. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je ketna zanič, tako kot recimo v primeru, ki ga je opisal sonda, je dobro, če zamenjaš samo ketno, ali je bolje menjat še oba zobnika? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je ketna zanič, tako kot recimo v primeru, ki ga je opisal sonda, je dobro, če zamenjaš samo ketno, ali je bolje menjat še oba zobnika? :?

Bolje je menjat celoten kit, ker ti že nekoliko obrabljeni zobniki deformirajo novo ketno. Pa tudi cena celotnega kita ni veliko dražja v primerjavi s ketno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Material mora biti mehak (Al, Cu), da z deformacijo zapolni oblikovne nepravilnosti, ki ostanejo po še tako fini obdelavi.

a res ? :P

moj odgovor se nanasa na podatek brumerja, da tesnilo "mehca" z ognjem.

ergo je lahko to tesnilo potem tudi iz trsega materiala (ne samo al, cu ipd.), ce ga pred vsako montazo termicno obdeluje.

jaz mehcanja ne prakticiram in je se vedno vse suho na spodnji strani karterja kljub isti cu-podlozki.

iz tega grma rohni zajec z vprasanjem zakaj mehcanje. comprende ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a res ? :P

moj odgovor se nanasa na podatek brumerja, da tesnilo "mehca" z ognjem.

ergo je lahko to tesnilo potem tudi iz trsega materiala (ne samo al, cu ipd.), ce ga pred vsako montazo termicno obdeluje.

jaz mehcanja ne prakticiram in je se vedno vse suho na spodnji strani karterja kljub isti cu-podlozki.

iz tega grma rohni zajec z vprasanjem zakaj mehcanje. comprende ?

Drži, ker se še vedno nekoliko uda vendar ne toliko kot prvič. Lahko bi nareredil preizkus pod tlakom in bi videl, da že uporabljena tesnilna podložka spušča pri nižjem tlaku, kot nova.

P.s. tudi jaz sem enkrat pri zavorah uporabil že rabljeno, ker nisem dobil nove. Vendar sem jo menjal z novo brž ko sem jo dobil. Ker bremze so pa le bremze :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj odgovor se nanasa na podatek brumerja, da tesnilo "mehca" z ognjem.

ergo je lahko to tesnilo potem tudi iz trsega materiala (ne samo al, cu ipd.), ce ga pred vsako montazo termicno obdeluje.

Annealing, in metallurgy and materials science, is a heat treatment wherein a material is altered, causing changes in its properties such as strength and hardness. It is a process that produces conditions by heating and maintaining a suitable temperature, and then cooling. Annealing is used to induce ductility, relieve internal stresses, refine the structure and improve cold working properties.

In the cases of copper, steel, and brass this process is performed by substantially heating the material (generally until glowing) for a while and allowing it to cool slowly. In this fashion the metal is softened and prepared for further work such as shaping, stamping, or forming.

For annealing, copper is the opposite of steel. Heat it to a dull red, then drop it into cold water. It will soften if you just let it air cool, but quenching is better. This is common knowledge to anyone who has worked with metals - just do a Google search and you will find this info in a hundred places.

Verjetno sicer res ni nujno potrebno, škodi pa tudi ne (prej koristi). Tako da v tem primeru ima Brumer celo prav... :eek:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Material pri podložkah se prav tako utrdi ko je enkrat preoblikovan; kakor jeklo, ki se ga kuje pridobi na žilavosti in trdoti, prav tako se utrdi tudi baker, zaradi tega se ga pregreje in ohladi v vodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam. potrošni material :rolleyes:

aja btw lepo si začel z prvim povstom res :worship: :worship: :worship: lepa slikica . aja ozadje mislim kawl je grd ko pes :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje...s čim naj namažem zajli od gasa, da bo ročka lepo skočila nazaj ? Bo grafitna mast vredi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest uporabljam ketensprej. Je najbolj enostavno. :P

Pa poglej če ti slučajno ne drgne konec ročke na tisti strani kjer je utež belance, ponavadi zaradi tega ne skače lepo nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne...so definitivno zajle, ker je med ročko in utežjo malo lufta.

TNX a bunch :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje...s čim naj namažem zajli od gasa, da bo ročka lepo skočila nazaj ? Bo grafitna mast vredi?

Ne grafitna mast ni za to,zajlo - pletenico vedno namaži samo z oljem in to z manj viskoznim se pravi z redkim .Še najkbolj se obnese Balistol kostno olje dobiš ga v sreyu pri Lyisu,to je brez kislinsko olje in se uporablja predvsem za mazanje orožja in raznih mašin npr.šivalnih strojev itd.Nikakor pa ne uporabljaj,kot je nekdo napisal keten sprey saj postane lepljiv in zajla bo potem šebolj štekala.

Ps. z grafitno mastjo,pa se maže zajle-pletenice takrat kadar so izpostavljene soli,vodi,zmrzovanju,kot je npr.zajla ročna zavore pri avtomobilih!

post-9445-1211231763_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a res ? :P

moj odgovor se nanasa na podatek brumerja, da tesnilo "mehca" z ognjem.

ergo je lahko to tesnilo potem tudi iz trsega materiala (ne samo al, cu ipd.), ce ga pred vsako montazo termicno obdeluje.

jaz mehcanja ne prakticiram in je se vedno vse suho na spodnji strani karterja kljub isti cu-podlozki.

iz tega grma rohni zajec z vprasanjem zakaj mehcanje. comprende ?

S tem mehčanjem(ausgliranjem)podlošk bomo spet toplo vodo odkrili.Jaz sem napisal kako se podloška-bakrena lahko zmehča-tako so nas učili v šoli je pa res,da danes dobiš bakreno podloško za vsakim vogalom zato to sploh ni potrebno več početi saj enostavno od časa do časa zamenjaš z novo ali pa tudi ne seveda dokler ne pušča!!!!

Je pa vseno dobro,da človek kaj takega zna,mogoče,pa kdaj nedobiš prave dimenzije ali moraš v nedeljo kaj skončati takrat ti kakšen tak nasvet gotovo koristi. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!