trojan Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Vprašanje...s čim naj namažem zajli od gasa, da bo ročka lepo skočila nazaj ? Bo grafitna mast vredi? pomoje bo Krown olje vredu-vsaj men je do zdej dobro služilo. Dobiš ga pa tud že skoraj povsod. http://www.tri-krone.si/9.html
Ice Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 nisem namignil, da brumer ne bi imel prav. je pa lepo slisati tehnicni razlog zakaj se nekaj pocne. in hvala brumerju in danciju za razodetje tega.
Igorr Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 Situacija je sledeča. Sicer se ne gre za motocikel, pač pa za izvenkrmni motor Johnson 40 l. 1970 2T. Na zgornjem cilindru je poškodovan navoj za svečo in ven piha kompresija. Glavo sem že vzel dol in me zanima, koga priporočate v okolici Ljubljane, da mu zadevo nesem in mi vstavi pušo in vreže nov navoj. LP
elektronik Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 nisem namignil, da brumer ne bi imel prav. je pa lepo slisati tehnicni razlog zakaj se nekaj pocne.in hvala brumerju in danciju za razodetje tega. Še konkreten primer: Ko sem okoli desetič menjal olje, sem opazil olje okoli čepa. Bakreno podložko sem segrel in nato potunkal v vodo, sedaj je spet že nekaj let mir. Baker šele po nekaj letih otrdi.
Guest Brumer Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 Situacija je sledeča. Sicer se ne gre za motocikel, pač pa za izvenkrmni motor Johnson 40 l. 1970 2T. Na zgornjem cilindru je poškodovan navoj za svečo in ven piha kompresija. Glavo sem že vzel dol in me zanima, koga priporočate v okolici Ljubljane, da mu zadevo nesem in mi vstavi pušo in vreže nov navoj. LP Za ta navoj vstavit sploh nebi potreboval demontirat glave,če pa si že demontiral,pa je to nekoliko lažje narediti vendar potrebuješ posebno orodje.Jaz ti to lahko naredim,če se oglasiš pri meni ali,če mi glavo pošlješ in ti navoj popravim in pošljem po povzetju nazaj.Cena za en navoj je 20 EU + porto.Je pa to zelo solidno narejeno za nov jekleni navoj se zelo malo poveča luknjo ca 1 mm in tudi sedež za tesnilo je narejen nanovo,sam navoj pa se zazihra(razpertlja) tako,da je za vedno. Ps:na sliki vidiš to orodje večja garnitura je za avtomobilske svečke,manjši dve pa za motorje.
jegrmajstr Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Ker XT 350 že serijsko nima oljnega hladilnika, ki bi zelo prav prišel pri zračnem hlajenju, čedalje bolj razmišljam o nadgradnji v to smer. Zato me zanima, kje bi se pri nas dalo dobiti manjši oljni hladilnik ter kako bi le-ta vplival na samo kroženje olja v motorju. Povezal bi ga mesti, koder že zdaj poteka oljni vod iz cilindra do filtra, bi bila na tem mestu montaža najbolj enostavna. Kakršnikoli odgovori in nasveti v tej smeri so zelo dobrodošli, ker bi mi bili v veliko pomoč.
Guest Brumer Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Kakršnikoli odgovori in nasveti v tej smeri so zelo dobrodošli, ker bi mi bili v veliko pomoč. Hladilnik bi apsolutno moral dobiti od kakšnaga razbitega motorja npr(ebay)dobi se pa originalne prikluček in pride montiran na vijak oljnega filtra (vmesni kos) alumunijast ca 2cm široka in nato se privije spet filter.Ta vmesni kos bi ti tudi kakšđen strugar naredil ni potem spelješ samo še cevi,kar nebi bil neki problem.Nemoreš pa priključit na cev ki maže glavo motorja,saj je tu pretok olja zelo majhen in hladilnik nebi imel nikakršnega učinka na hlajenje olja-motorja.
NejcZ Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Poleg hladilnika potem ne rabiš nič drugega?
simonsi Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Ne vem no, če ne bo vse perfektno kar se pretoka tiče, ti lahko mašina umre. :hmm: Jaz ne bi s tem eksperimentiral, ker oljni hladilnik nima ravno ogromnega učinka, razen če ni zelo velik. Če se dosti počasi po terenu voziš, bi bilo mogoče bolj učinkovito če bi pred cilinder namontiral en zmogljiv ventilator. Takega kot ga imajo hladilniki vodno hlajenih motorjev.
jegrmajstr Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 (popravljeno) Hladilnik bi apsolutno moral dobiti od kakšnaga razbitega motorja npr(ebay)dobi se pa originalne prikluček in pride montiran na vijak oljnega filtra (vmesni kos) alumunijast ca 2cm široka in nato se privije spet filter.Ta vmesni kos bi ti tudi kakšđen strugar naredil ni potem spelješ samo še cevi,kar nebi bil neki problem.Nemoreš pa priključit na cev ki maže glavo motorja,saj je tu pretok olja zelo majhen in hladilnik nebi imel nikakršnega učinka na hlajenje olja-motorja. Nažalost nisem popolnoma razumel kam točno bi naj priklopil... Dodal sem shemo mazanja motorja pri XT 350 in označil smer toka olja ter mesti, kjer bi priključil hladilnik. Prosil bi, da mi na shemi označil, kje si ti mislil, ker pri XT-jki ni ni nobenega vijaka pri filtru samem, je le stisnjen v komori. lp, Tomaž @Simonsi: Ne vozim popolnoma nič po terenu, motor imam izkjučno za vožnjo po cesti ali mogoče kdaj po kakšnem makadamu. Ker se olje precej segreva, celo tako da postane pokrov sklopke in karterja zelo vroč (potovalna 90-100 km/h pri 5500-6000 rpm), sem začel razmišljati v to smer, ampak če nebo izvedljivo tako kot je treba, se sploh nebom loteval zadeve. Popravljeno Maj 22, 2008. Popravil jegrmajstr
miran10 Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Imam problem. Mojemu sinu se je pripetila neljuba nesreča. Na kitajski enduri (125 ccm) mu je pri vožnji padla ketna z zadnjega verižnika tako, da je vse skupaj zablokiralo na prvem verižniku pri tem je v sami mašini prišlo do loma zoba drugega in tretjega zobnike (prestave) in še eden zobnik mislim, da se reče na smrekci je postal plešast. Poleg tega je prvi verižnik in ketna uničena. Ali se da sploh kje dobiti te dele nove ali rabljene ali pa je najbolje, da se zamenja cela mašina. Do te okvare mu je motor delal eno leto neverjetno dobro in to brez vsekakršnih težav in zapletov.
simonsi Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 @Simonsi: Ne vozim popolnoma nič po terenu, motor imam izkjučno za vožnjo po cesti ali mogoče kdaj po kakšnem makadamu. Ker se olje precej segreva, celo tako da postane pokrov sklopke in karterja zelo vroč (potovalna 90-100 km/h pri 5500-6000 rpm), sem začel razmišljati v to smer, ampak če nebo izvedljivo tako kot je treba, se sploh nebom loteval zadeve. Če se voziš samo po cesti, se jaz sploh nebi sekiral. Takale zračno hlajena mašina se zna segreti tudi na 120-130 stopinj. Jaz bi tankal sintetično olje če sklopka prebavi, pa si brez skrbi.
jegrmajstr Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Če se voziš samo po cesti, se jaz sploh nebi sekiral. Takale zračno hlajena mašina se zna segreti tudi na 120-130 stopinj.Jaz bi tankal sintetično olje če sklopka prebavi, pa si brez skrbi. Hvala za odgovor :) Potem se nebom ubadal s oljnim hladilnikom, saj mašina dobi samo sintetiko (Ipone Full Power Katana), ki pa se dobro razume s sklopko (nove lamele), tako da nebi smelo biti problemov. lp, Tomaž
simonsi Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Imam problem. Mojemu sinu se je pripetila neljuba nesreča. Na kitajski enduri (125 ccm) mu je pri vožnji padla ketna z zadnjega verižnika tako, da je vse skupaj zablokiralo na prvem verižniku pri tem je v sami mašini prišlo do loma zoba drugega in tretjega zobnike (prestave) in še eden zobnik mislim, da se reče na smrekci je postal plešast. Poleg tega je prvi verižnik in ketna uničena. Ali se da sploh kje dobiti te dele nove ali rabljene ali pa je najbolje, da se zamenja cela mašina. Do te okvare mu je motor delal eno leto neverjetno dobro in to brez vsekakršnih težav in zapletov. Na avto netu imaš dosti teh dilerjev kitajcev, ki imajo tudi polno rezervnih delov. Malo pokliči, pa zračunaj če se ti splača popravljat. Pa če ima šponar še na valjčke oz. na feder obvezno predelat na klasičnega kot imajo vsi drugi kros, enduro motorji. Ker tista varijanta na valjčke je res smrtno nevarna. :krneki:
bna Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Na avto netu imaš dosti teh dilerjev kitajcev, ki imajo tudi polno rezervnih delov. Malo pokliči, pa zračunaj če se ti splača popravljat. Pa če ima šponar še na valjčke oz. na feder obvezno predelat na klasičnega kot imajo vsi drugi kros, enduro motorji. Ker tista varijanta na valjčke je res smrtno nevarna. :krneki: jaz imam eno kitajsko enduro v okvari zaribano .samo je 150 kubična jo prodam za 50 eur
miran10 Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 jaz imam eno kitajsko enduro v okvari zaribano .samo je 150 kubična jo prodam za 50 eur Mislim, da se zobniki v mašini ne ujemajo.
k0ci Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Mislim, da se zobniki v mašini ne ujemajo. pomoje so te 125 in 150 kitajske mašince popolnoma enake, le da ima ena večjo vrtino......če imata isti hod bata vzami to ki ti jo ponujajo za 50€, pa potem samo svoj cilinder 125ccm gor našraufaj (pa bat logično)
Guest Brumer Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Poleg hladilnika potem ne rabiš nič drugega? Poleg hladilnika rabiš še: vmesni kos pri filtru olja ,hladilnik je potrebno še strokovno zmontirat,obvezno mora biti na gumijastih nosilcih, pa še vse skupaj povezat z pravimi visokotlačnimi cevmi! :hmm:
Guest Brumer Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Hvala za odgovor :) Potem se nebom ubadal s oljnim hladilnikom, saj mašina dobi samo sintetiko (Ipone Full Power Katana), ki pa se dobro razume s sklopko (nove lamele), tako da nebi smelo biti problemov. lp, Tomaž Ko sem pogledal tole shemo,se boš moral kar odpovedat oljnega hladilnika,pa kot so ti že svetovali sintetiko in ta se lahko segreje tja do 160 stop.celzija,pa se ti ni potrebno sekirat.Namreč tako dodatno hlajenje olja se lahko izvede samo,če je filter montiran odzunaj in ne v ohišju motorja kot je razvidno na shemi.
gebre Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 Hy majstori :) V Louisu sem kupil gel akumulator (ga je potrebno še nafilat) zraven sem dobil pač kislino in še neko malo dozico neke žavbe :unsure: (glej sliko). Ve kdo čemu naj bi služila tista žavbica? TUKAJ so še navodila, ki sem jih dobil zraven...
Motorist76 Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 Hy majstori :) V Louisu sem kupil gel akumulator (ga je potrebno še nafilat) zraven sem dobil pač kislino in še neko malo dozico neke žavbe :unsure: (glej sliko). Ve kdo čemu naj bi služila tista žavbica? TUKAJ so še navodila, ki sem jih dobil zraven... Ta mast bi naj bila za namazanje priključnih kontaktov, vijakov in priključnih kablov po sestavi akumolatorja, da ne oksidirajo.Vsaj kolikor jaz vem :) Lep dan
pohajač Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 Ta mast bi naj bila za namazanje priključnih kontaktov, vijakov in priključnih kablov po sestavi akumolatorja, da ne oksidirajo.Vsaj kolikor jaz vem :) Lep dan točno tako
Guest Brumer Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 (popravljeno) Hy majstori :) V Louisu sem kupil gel akumulator (ga je potrebno še nafilat) zraven sem dobil pač kislino in še neko malo dozico neke žavbe :unsure: (glej sliko). Ve kdo čemu naj bi služila tista žavbica? TUKAJ so še navodila, ki sem jih dobil zraven... To ni gel akumulator,če si dobil zraven kislino to je akumulator zaprt brez vzdrževanja.Gel akumulator,pa je napolnjen z želejem že fabriško! Tista mast brezkislinska,pa je za zaščito klem,kot ti je bilo že pojasnjeno. :whistle: Popravljeno Maj 24, 2008. Popravil Brumer
gebre Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 Ql, vsak dan človek zve nekaj novega :) (meni je bilo pojasnjeno, da so to "gel" akumulatorji...me je grajzer malo nahecal) TNX veri meni B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se