Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

jaz imam eno kitajsko enduro v okvari zaribano .samo je 150 kubična jo prodam za 50 eur

Kdor čaka nedočaka.

Majčken sem bil prepozen

Vseeno hvala bom iskal še naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo fantje, mene pa zanima ali lahko zaradi praznega oziroma ze nedelujocega akumulatorja mi ven meče varovalke(5 varovalk v 3h dneh)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno, da imaš nekje stik in zato kuri varovalke?

stik je sigurno samo ne vem kje. zato sprasujem ce ja lahko akumulator problem :)

saj bom jutri probal z novim, samo sem hotel se hitro vprasat ce mogoce kdo ve :)

Popravljeno . Popravil Maniak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo fantje, mene pa zanima ali lahko zaradi praznega oziroma ze nedelujocega akumulatorja mi ven meče varovalke(5 varovalk v 3h dneh)

lp

"Ne" zaradi akumulatorja ti nemore metat ven varovalko,nekje imaš kratki stik (na maso) Poglej povsod kjer bi se kabel štrand lahko predrgnil zelo rado,pa pride do kratkega stika pri križu vilic tam se kabel štrand(snop)zelo rad preguli in ko obračaš balanco pride do stika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še nekaj me zanima, čist posebej

a je šla cinšpula po gobe če motor kurblam in ni iskre,kasnej cez 5 sekund ko ne kurblam vec se zacne nekontrolirano iskrit na svecki

krneki :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še nekaj me zanima, čist posebej

a je šla cinšpula po gobe če motor kurblam in ni iskre,kasnej cez 5 sekund ko ne kurblam vec se zacne nekontrolirano iskrit na svecki

krneki :D

Prej bi reko da je elektronika šla, ali pa samo kaka voda, vlaga kje, ali pa umazanija na senzorjih?

Če ima iskro verjetno ni crknila.

Pa lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še nekaj me zanima, čist posebej

a je šla cinšpula po gobe če motor kurblam in ni iskre,kasnej cez 5 sekund ko ne kurblam vec se zacne nekontrolirano iskrit na svecki

krneki :D

Če imama iskro (nekontrolirano)potem je špula vredu,je pa defekten modul vžiga ali impulzator.Treba bo probat najprej modul zamenjat nato pa še impulzator.Impulzator je lahko z dvemi izhodi potem se ga lahko izmeri z V-metrom izmenični tok v mili V,če pa je Hall-impulzator z 3-mi izhodi,pa se neda izmerit samo lahko probaš z novim. Pri novejših motorjih z računalniki,pa se za krmiljanje užiga(iskre) uporablja kombinacija senzorja ZGMT,senzorja klenkanja(klopf senzor) in podatki o izgorevanju(lambda sonda) in podatki o številu obratov motorja. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moram se kle prasat: kaj bi lah blo narobe, ce se pr voznji (mal vecji obrati), prizge rdeca lucka pa napsi hiss, pa padejo obrati (oz hitrost)...? predkratkim je biu narejen kompleten servis, neki cajta je pa motor tud stal, itd.. (cbr600rr)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moram se kle prasat: kaj bi lah blo narobe, ce se pr voznji (mal vecji obrati), prizge rdeca lucka pa napsi hiss, pa padejo obrati (oz hitrost)...? predkratkim je biu narejen kompleten servis, neki cajta je pa motor tud stal, itd.. (cbr600rr)

"Kaj bi lah blo narobe" : - kode ključa ti ne bere. Kar pomeni:

-voda je prišla v konektor čitalca ali

-pre/natrgani kabli ali

-čitalec key-code umira ali

-slaba masa/0V na okvirju ali

-koda v/ključ-u ti umira (bolj malo verjetno) ali

-..

Računalnik je ponavadi 100% OK in je ponavadi težava v periferiji.

Pomoč:

- izklopi kodo (zelo enostaven postopek, ki ga lahko narediš sam) in/ali

- uporabi rezervni ključ (za test),

- preglej konektorje (sledi oksidacije) in jih s kontakt sprayem... in/ali

- preglej stanje kablov in/ali

- znova daj naprogramirati ključe in/ali

- zamenjaj čitalec kode ključa in/ali

- ..

Če je bil motor paden/razbit in je bil spravljen skupaj je lahko tudi poškodovano ohišje ključavnice in s tem čitalca ali pa pre/natrgani kabli.

Obrati in hitrost vožnje nimajo s tem najverjetneje nobene povezave - imajo pa jih tresljaji-vibracije...

Pa srečno odpravljanje težave !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je že kdo menjal verigo za jermen? Scootworks ponuja komleten kit za EN500, pa me zanima kako bi se to obneslo. Kolikor sem opazil je tudi prestavno razmerje nekoliko spremenjeno, kar pomeni, manjše obrate (posledično slabše pospeške in manjšo porabo). Vem, da so druge možnosti (menjati motor za takega s kardanom ali jermenom) in nisem prepričan, da je to najboljša izbira, zanima me le, če je to že kdo delal in kakšne so težave.

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam sledeče vprašanje. Na mojem ZZR 1200 mi pri močnem zaviranju trese motor. Tresenje je kar močno po mojem občutku se mi stranska ogledala takrat zatreseta vsaj za centimeter. Po cca. 3-5 sekundah močnega zaviranja tresenja ni več. Motocikel pa počepne normalno ter tudi zaviralni moment je močan saj hitrost hitro pade. Pri normalnem zaviranju do tega pojava ne pride. Zavorno olje je novo, diski so v redu, ploščice so tudi še v redu.( vsaj bilo je kakih 3000 km nazaj ko je bil pri mehaniku). Prej sem vozil motor z enim diskom spredaj, tako ,da mi taki simptomi niso poznani. Občutek v ročki je dober ( ni mehka ročka).

Torej ali je to normalno ali čeljusti ne primejo sinhrono oba diska ali so cevi dotrajane. Motor je l. 2002, prevoženih 44000 km ter redno vzdrževan.

hvala za vaše odgovore.

P:S: obisk pri mehaniku naročen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam sledeče vprašanje. Na mojem ZZR 1200 mi pri močnem zaviranju trese motor. Tresenje je kar močno po mojem občutku se mi stranska ogledala takrat zatreseta vsaj za centimeter. Po cca. 3-5 sekundah močnega zaviranja tresenja ni več. Motocikel pa počepne normalno ter tudi zaviralni moment je močan saj hitrost hitro pade. Pri normalnem zaviranju do tega pojava ne pride. Zavorno olje je novo, diski so v redu, ploščice so tudi še v redu.( vsaj bilo je kakih 3000 km nazaj ko je bil pri mehaniku). Prej sem vozil motor z enim diskom spredaj, tako ,da mi taki simptomi niso poznani. Občutek v ročki je dober ( ni mehka ročka).

Torej ali je to normalno ali čeljusti ne primejo sinhrono oba diska ali so cevi dotrajane. Motor je l. 2002, prevoženih 44000 km ter redno vzdrževan.

hvala za vaše odgovore.

P:S: obisk pri mehaniku naročen

Krivi diski (mislm da se na prosto oko ne vidi ce so) ali pa mogoce krive vilice (ne vem ali je bil motor na tleh ali ne). Samo to dvoje mi pride na pamet in je mozno da sem brcnil v temo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vidim razloga zakaj bi vibriral ob zaviranju če so vilice skrivljene.

meni se je dogajalo, ko sem imel zavorne ploščice že dokaj obrabljene, da je ob močnejšem zaviranju bilo občutiti vibracije...

Samo če praviš da so v redu, potem pa ne vem kaj bi lahko še bilo.. :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam sledeče vprašanje. Na mojem ZZR 1200 mi pri močnem zaviranju trese motor. Tresenje je kar močno po mojem občutku se mi stranska ogledala takrat zatreseta vsaj za centimeter. Po cca. 3-5 sekundah močnega zaviranja tresenja ni več. Motocikel pa počepne normalno ter tudi zaviralni moment je močan saj hitrost hitro pade. Pri normalnem zaviranju do tega pojava ne pride. Zavorno olje je novo, diski so v redu, ploščice so tudi še v redu.( vsaj bilo je kakih 3000 km nazaj ko je bil pri mehaniku). Prej sem vozil motor z enim diskom spredaj, tako ,da mi taki simptomi niso poznani. Občutek v ročki je dober ( ni mehka ročka).

Torej ali je to normalno ali čeljusti ne primejo sinhrono oba diska ali so cevi dotrajane. Motor je l. 2002, prevoženih 44000 km ter redno vzdrževan.

hvala za vaše odgovore.

P:S: obisk pri mehaniku naročen

Če se je to pojavilo 'samo od sebe', brez kakšne prometne nesreče oz. udarca v katerega od diskov, ti lahko 95% zagotovim, da niso krivi 'zviti' diski.

Bodi pozoren, če pri rahlem zaviranju čutiš, da je le-to neenakomerno - kot da bi ročko malo popuščal v ritmu vrtenja kolesa. To se najbolj čuti pri majhni hitrosti (recimo tik preden ustaviš) pri rahlem zaviranju.

Če se to dogaja, je vzrok skoraj zagotovo v neenakomerni debelini nanosa materiala z zavornih ploščic na disk, kar lahko rešiš s ponovnim utekanjem zavor (postopek pa je na MS že nekajkrat opisan). Če pa te zanima kaj več in bolj natančno, pa si preberi kaj od tega (še posebej 'The "Warped" Brake Disc and Other Myths of the Braking System', 'Pad and Rotor Bed-In Theory, Definitions and Procedures' in 'Removal of Uneven Pad Deposits From Rotors Using Aggressive Friction Compounds').

Sem preizkusil in uspešno odpravil tovrstno tresenje na mopedu in treh avtih.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet jaz (jeb*ga, celo življenje se učimo :whistle: )

Torej... prilagam shemo kroženja zraka pri Yamahi XT 350, s katere je vidno da v uplinjač poleg svežega zraka vstopa tudi topel zrak iz prostora pod batom preko ventilacijske cevi. Po zdravi logiki topel zrak v uplinjaču zmanjšuje zmogljivost (manj kisika), zato me zanima kakšna je funkcija takšnega sistema? Je lahko kaj narobe, če to ventilacijsko cev speljem nekam drugam, naj piha kamor piha, luknjo na airboxu, kamor pa je bila ta cev pritrjena, pa zamašim?

post-7348-1212874632_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet jaz (jeb*ga, celo življenje se učimo :whistle: )

Torej... prilagam shemo kroženja zraka pri Yamahi XT 350, s katere je vidno da v uplinjač poleg svežega zraka vstopa tudi topel zrak iz prostora pod batom preko ventilacijske cevi. Po zdravi logiki topel zrak v uplinjaču zmanjšuje zmogljivost (manj kisika), zato me zanima kakšna je funkcija takšnega sistema? Je lahko kaj narobe, če to ventilacijsko cev speljem nekam drugam, naj piha kamor piha, luknjo na airboxu, kamor pa je bila ta cev pritrjena, pa zamašim?

To je speljano tako, da se oljni hlapi, ki so v motorju, 'ulovijo' v airbox-u oz. gredo skozi motor in zgorijo.

Če to cev spelješ nekam drugam, ne bo nič narobe, moraš pa na njen konec nataknit nek filter (če se prav spomnim, se jim angleško reče 'breather filters'), saj bi sicer skozi to cev utegnila priti kakšna svinjarira.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je speljano tako, da se oljni hlapi, ki so v motorju, 'ulovijo' v airbox-u oz. gredo skozi motor in zgorijo.

Če to cev spelješ nekam drugam, ne bo nič narobe, moraš pa na njen konec nataknit nek filter (če se prav spomnim, se jim angleško reče 'breather filters'), saj bi sicer skozi to cev utegnila priti kakšna svinjarira.

D.

super, hvala za odgovor :) kje v Lj pa bi lahko imeli te filtre, po možnosti Euroton? ker moram ta teden tako ali tako tja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seprav teoreticno bi mogl zarad hladnga zraka bit vec moci right ?

a pa bi se to v praksi dejansko poznal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si že kdaj slišal za intercooler? verjetno si, no tista stvar ohladi zrak preden vstopi v mašino, podoben je kilerju za vodo, le da čezenj potuje zrak, .....intercooler pa imajo samo prisilno polnjene mašine, tako da brez turbine ali kompresorja si na večjih izgubah kot če bi pustil original dotok zraka, lahko pa probaš speljat dotok zraka do mašine tako, da je čimbolj stran od virov toplote (motorja samega in izpuha)nekateri pa cev za dotok zraka ovijajo z alu folijo, sam ne vem če tist kaj pomaga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to mij vse jasn. jest sm drgac mislu za tole cevko. ce se dejansko splaca ?

cist tko, zanima me :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!