Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Imam jaz enako. Pomoje se ti ne splača.

saj se tu ne gre za povečanje moči, če bi hotel kaj močnejšega se nebi spravil 'tunat' 350tke na vse mogoče načine ampak lepo prodal in enostavno kupil močnejšega .) mene zanima mehanika in delovanje ter večni 'zakaj je pa to tako', če pa kaj spremeniš in izboljšaš pa še bolje ;) tu se gre predvsem za čistejše izgorevanje ter posledično hladnejše in bolj ekonomično delovanje motorja, če v uplinjač vstopa čist zrak brez oljnih hlapov, ki so tja speljani predvidevam da zaradi emisijskih norm.

PS: XT 350 se da z ustreznimi modifikacijami (ostrejše odmične, drugačen timing ventilov, visokokompresijski bat, menjan izpuh, odprt airbox, večje dize in ponovno nastavljen uplinjač) spraviti na okoli 35-38 konjev, samo ni smiselna, saj ne povrne denarja in živcev vloženih vanjo, zato mi tudi ni do večjih predelav glede moči, enostavno se ne splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prov razumem, vsaj na Hyosung je mel tak sistem, se temu reče sekundarno vpihovanje zraka...zarad tega nej bi se mašina tud bl grela, kar pa ni lih dobr.

In ja, je sam zarad norm to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sta dve različni stvari.. Sistem sekundarnega vpihovanja zraka pri Hyosungu je vpihoval (s pomočjo lastnih pump) dodaten zrak iz airboxa v glavo motorja k izpušnim kanalom, da je pospešil izgorevanje plinov. Ima pa Hyosung prav tako tale sistem, ki se ga omenja tu, kjer je šel zrak iz same mašine (crankcase) do airboxa, torej v obratni smeri kakor pri AIS sistemu. Namen, funkcijo in delovanje je pa že danči opisal. Jaz sem tele crakcase ventilacijske cevi pustil nedotaknjene, medtem ko sem sistem za sekundarno vpihovanje zraka odstranil, ker je motor brez njega veliko lepše delal in predvsem pa se je občutno zmanjšal "backfire".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet jaz (jeb*ga, celo življenje se učimo :whistle: )

Torej... prilagam shemo kroženja zraka pri Yamahi XT 350, s katere je vidno da v uplinjač poleg svežega zraka vstopa tudi topel zrak iz prostora pod batom preko ventilacijske cevi. Po zdravi logiki topel zrak v uplinjaču zmanjšuje zmogljivost (manj kisika), zato me zanima kakšna je funkcija takšnega sistema? Je lahko kaj narobe, če to ventilacijsko cev speljem nekam drugam, naj piha kamor piha, luknjo na airboxu, kamor pa je bila ta cev pritrjena, pa zamašim?

post-7348-1212874632_thumb.jpg

To cev lepo pusti na miru, moči ne boš pridobil popolnoma nobene, kvečjemu lahko kaj zakvačkaš in se ti bo ulilo olje iz mašine. Ta cev je namenjena sproščanju pritiska v mašini, ker ko gre bat gor bi ustavril vakum, ko gre pa dol pa bi ustvaril pritisk. Pa oljne pare še nekoliko podmazujejo ventile.

Če prov razumem, vsaj na Hyosung je mel tak sistem, se temu reče sekundarno vpihovanje zraka...zarad tega nej bi se mašina tud bl grela, kar pa ni lih dobr.

In ja, je sam zarad norm to.

Tale yamaha takrat tega še ni imela. Je pa res da sekundarno vpihavanje zraka v izpuh ne koristi zmogljivostim agregata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To cev lepo pusti na miru, moči ne boš pridobil popolnoma nobene, kvečjemu lahko kaj zakvačkaš in se ti bo ulilo olje iz mašine. Ta cev je namenjena sproščanju pritiska v mašini, ker ko gre bat gor bi ustavril vakum, ko gre pa dol pa bi ustvaril pritisk. Pa oljne pare še nekoliko podmazujejo ventile.

Tale yamaha takrat tega še ni imela. Je pa res da sekundarno vpihavanje zraka v izpuh ne koristi zmogljivostim agregata.

dobro, hvala za odgovor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro, hvala za odgovor :)

Šele zdaj tole berem in v glavnom so ti že odgovorili.Z odstranitvijo ta cevi res ne napraviš popolnoma nič,kajti ta cev to je odušnik iz motorja,zato da v motorju nebi nastajal pritisk.Ta cev se odstrani iz usisnega sistema takrat,ko mašina že žre olje in se tudi iz te cevi začne kaditi.Vendar to cev nesneš nikoli zamašiti,to cev se spelje v neko posodico iz te posodice se naredi (navrhu)oddušnik na prosto in tako se omogoči,olju ujetem v posodici,da steče nazaj v mašino.Pri starejših vozilih je včasih bilo že fabriško tako narejeno danes,pa naj bi zaradi ekologije te pare+plini iz mašine prišle ponnovno v usisni sistem v kompresijski prostor kjer pride do vžiga zmesi in še s pomočjo katalizatorja popolnoma izgorele. :hmm: Mislim,da ti bo zdaj popolnoma jasno.

Ps:če bi ta odušnik popolnoma zamašil,bi ti takoj poškodovalo olna tesnila in zmetalo olje ven!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strah. moj oldie ne spusti obratov na minimum. peljal sem se od podnanosa do Ajdovščine po AC, brez pretiravanj, na 7500 rpm, na izhodu iz AC sem opazil, da mi motor, namest na 900 rpm laufa na 4300rpm :eek: a ma kdo kak normaln razlog za to? karburatorji so bli očiščeni in naštelani, motor jr delal lepo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zajla za gas se nekam zatika ali pa lopute od fergijev. Če je pa to brezhibno, pol pa zna bit problem na ler lauf dizah ali vodih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zajla za gas se nekam zatika ali pa lopute od fergijev. Če je pa to brezhibno, pol pa zna bit problem na ler lauf dizah ali vodih.

zajla ni. n ism razstavljal airboxa, ampak glede na filing na zajli, se zapirajo okej. kaj pa so lerlauf dize? oziroma, a kar crknejo? tako, u petih minutah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne crknejo ne, se pa lahko delno zamašijo in pol moped čudno laufa.

Težko je takole na pamet ugibat, če 10km polnega gasa ne reši zadeve, bo pa treba malo pošraufat. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne crknejo ne, se pa lahko delno zamašijo in pol moped čudno laufa.

Težko je takole na pamet ugibat, če 10km polnega gasa ne reši zadeve, bo pa treba malo pošraufat. :whistle:

hehe. terapijo polnega gasa u tretji sm predpisal mojmu Volvotu 340. operacija uspela. pacjent umrl. drobovje raztresu po pol črnega kala. :D tako de, jez motorja nebom zdravu z blokado, kot je to počel Prowler/DejaVu (btw, kje pa je komedjant). pomislil sem, da mi je kdo na ulici premikal un knof za minimum, pa ni blo to. prevert moram še žico za čok...pol pa klicat mehanika. jeba. GPz pa laufa normalno, sam minimum jwe khm. čez 4000rpm. strah me je, de je odpovedal sodelovanje, in de je šlo kej dražjega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od dveh? :unsure:

ne ne. to je gpz900r (res hecno kaj so si predstavljali pod R) in ma 4 bate, 4 karburatorje 16 ventilov in 25 let. skratka, ful stvari za crknit. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni lih vprašanje v zvezi z motocikolom sam nevem kje drugje vprašat :krneki:

kje kupiti v okolici ljubljane malo večje vijake rabim vijak M 28 ali M 30 in dolžine minimalno 80mm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni lih vprašanje v zvezi z motocikolom sam nevem kje drugje vprašat :krneki:

kje kupiti v okolici ljubljane malo večje vijake rabim vijak M 28 ali M 30 in dolžine minimalno 80mm

kamm d.o.o.

v btc-ju, blizu horsa..

s sabo prnes vijak karšnega rabiš..majo praktično vse..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe. terapijo polnega gasa u tretji sm predpisal mojmu Volvotu 340. operacija uspela. pacjent umrl. drobovje raztresu po pol črnega kala. :D tako de, jez motorja nebom zdravu z blokado, kot je to počel Prowler/DejaVu (btw, kje pa je komedjant). pomislil sem, da mi je kdo na ulici premikal un knof za minimum, pa ni blo to. prevert moram še žico za čok...pol pa klicat mehanika. jeba. GPz pa laufa normalno, sam minimum jwe khm. čez 4000rpm. strah me je, de je odpovedal sodelovanje, in de je šlo kej dražjega

No, jaz sem od kolega Pike enakega gpz-ja l84 prešraufal kar lepo število ur.

Lahko je še milijon stvari narobe, pa se mi ne da lih naštevat. :D

Kako se pa obnaša motor? A gas med vožnjo lepo prime, a obrati hitro padejo a počasi ko daš gas v prostem teku, a ima kaj manj moči, kej iz izpuha seka, koliko si še prevozil po "okvari", a hladen isto dela...

Recimo še gumice med vplinjači in cilindri, membrane, smeti v vplinjaču, plovci, kakšni oringi v vplinjaču...

Začni pa pri najenostavnejših stvareh, pol pa naprej.

Polni gas pa nisem mislil blokado, ampak po avtocesti do nekje 3/4 obratov. ;)

A se tebi tut pregreva pri počasni vožnji? Pa verjetno imaš tudi namontirano ročno stikalo za ventilator?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz sem od kolega Pike enakega gpz-ja l84 prešraufal kar lepo število ur.

Lahko je še milijon stvari narobe, pa se mi ne da lih naštevat. :D

Kako se pa obnaša motor? A gas med vožnjo lepo prime, a obrati hitro padejo a počasi ko daš gas v prostem teku, a ima kaj manj moči, kej iz izpuha seka, koliko si še prevozil po "okvari", a hladen isto dela...

Recimo še gumice med vplinjači in cilindri, membrane, smeti v vplinjaču, plovci, kakšni oringi v vplinjaču...

Začni pa pri najenostavnejših stvareh, pol pa naprej.

Polni gas pa nisem mislil blokado, ampak po avtocesti do nekje 3/4 obratov. ;)

A se tebi tut pregreva pri počasni vožnji? Pa verjetno imaš tudi namontirano ročno stikalo za ventilator?

ne. nobenih bedastoč ne počne, sam obrate drži. hudiča, še kako urco moram delat, pol grem pa še malpogledat/klicat mehanka.

motor se mi ne pregreva, edino ko sm ga na polno pajsal po AC, je pred mitnico v koloni dvignilo temperaturo. štekarja nimam, ker se mi zdi, da termostikalo vžge dovolj zgodaj. odkadar ga mam ga vzdržujem, in mi ni delal nobenih težav, letos pa me mal heca. kliče po novem, in mu neč ne zamerim. (sam flik zdej nimam)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko nekdo napiše kodo barve, s katero so pobarvane KTM endure (tista najbolj osnovna ktm oranžna):ž

Hvala za odgovor

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni lih vprašanje v zvezi z motocikolom sam nevem kje drugje vprašat :krneki:

kje kupiti v okolici ljubljane malo večje vijake rabim vijak M 28 ali M 30 in dolžine minimalno 80mm

Probaj na Dunajski 421 (Lj.- Črnuče), kjer je na drugem koncu zgradbe prodajalne VELOCENTER trgovina s raznimi vijaki, maticami (ne samo 8.8, temveč tudi 10.9, 11.xx za npr. glave motorjev, ...)

lp

Ankh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo??

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo??

LP

Hidravlična sklopka a ne?

Mogoče kje kaj pušča? Ali pa samo zrak v vodu?

Druga ne verjamem da je

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zobniki ne naležejo vedno točno eden v drugega, zato če ne gre na mestu se z nogo malo gor in dol porineš (10, 20cm), potem pa gre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hidravlična sklopka a ne?

Mogoče kje kaj pušča? Ali pa samo zrak v vodu?

Druga ne verjamem da je

Lep pozdrav

D.

Hvala za odgovor.

Sklopka ni hidravlica in tudi zajlo sem lepo podmazal vendar nic ne pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!