rdeci_vragec Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 Pozdravljeni! Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo?? LP Pomeni, da je z motorjem vse v redu. :grim To je stvar menjalnika, ce pride do situacije, da se zobniki ustavijo v poziciji ko se ne morejo ujet med sabo...lahko pol malo popustis sklopko, da se sinhroni in povezovalni zobniki premaknejo ali pa z ritjo malo zaguncas motor naprej ali nazaj, in s tem premaknes drugi zobnik...meni je to se celo v avtosoli pokazal, kako zaguncati motor da menjalnik lepse preklopi :worship:
Guest Brumer Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 Pozdravljeni! Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo?? LP Lahko bi bilo,da imaš na ročici sklopke malo preveč prostega hoda (lufta) probaj malo naštelat.Če to nebo pomagalo edino kar lahko narediš je,da probaš z novim oljem boljše kvalitete Npr Castrol-sintetično ali Motol V-300 T-4 raje malo redkejšega npr.15W-40.Če je motor še pod garancijo se raje posvetuj z serviserjem v skrajnem primeru bo treba nove lamele sklopke.Če pa ni več v garanciji,pa probaj enkrat speljat z mesta kar s tretjo prestavo tako,da bo morala sklopka malo drseti in mogoče bo napaka odpravljena,namreč lahko so ti malo lamele sklopke prijele.Posvetuj se še skom namreč meni do ponedeljka ni na forumu sem na Tour de Slowenie- vozim fotografa!
pavelr Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 zobniki ne naležejo vedno točno eden v drugega, zato če ne gre na mestu se z nogo malo gor in dol porineš (10, 20cm), potem pa gre To res pomaga. Ali pa ce mal popustis sklopka in ponovno stisnes da se zobnki malo obrnejo. Zanima me zakaj do tega pride in kako naj resim tezavo. LP
Guest Brumer Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 Pomeni, da je z motorjem vse v redu. :grim To je stvar menjalnika, ce pride do situacije, da se zobniki ustavijo v poziciji ko se ne morejo ujet med sabo...lahko pol malo popustis sklopko, da se sinhroni in povezovalni zobniki premaknejo ali pa z ritjo malo zaguncas motor naprej ali nazaj, in s tem premaknes drugi zobnik...meni je to se celo v avtosoli pokazal, kako zaguncati motor da menjalnik lepse preklopi :worship: Kje si pa slišal,da ima menjalnik od motorja sinhrone!!!! :headbang:
k0ci Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 ja tako pač je, ne morš pomagat in odpravit....zobniki se v mašini slučajno tako ustavijo in potem se zobje ne prekrijejo ko hočeš prestavit........enako je pri rikvercu v avtomobilu, včasih noče in noče it v rikverc, potem pa daš v ler, sklopko spustiš in še enkrat stisneš, potem pa gre
rdeci_vragec Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 To res pomaga. Ali pa ce mal popustis sklopka in ponovno stisnes da se zobnki malo obrnejo. Zanima me zakaj do tega pride in kako naj resim tezavo. LP To "tezavo" resis zelo preprosto...menjavas do fole med vstavljanjem, dokler se se premikas :whistle:
Noiser69 Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 To "tezavo" resis zelo preprosto...menjavas do fole med vstavljanjem, dokler se se premikas :whistle: Točno tk :D
pavelr Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 Hvala za odgvor. Motor ni vec pod garancijo. Do danes je use delalo se normalno razen iz druge v tretjo prestavo se ni kdaj pa kdaj dalo prestaviti pri okoli 7000 obratov. Občutek na prestavni ročici je bil tak kod da bi hotel prestaviti iz šeste v sedmo. (trda prestavna rocka). Ko sem popustil sklopko in spet stisnil je prestavil brez problema. Drugace na mestu se je pa prestavljalo brez problema. Do danes
rdeci_vragec Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 Kje si pa slišal,da ima menjalnik od motorja sinhrone!!!! :headbang: Ups, sem se zatipkal :slap:
pavelr Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 ja tako pač je, ne morš pomagat in odpravit....zobniki se v mašini slučajno tako ustavijo in potem se zobje ne prekrijejo ko hočeš prestavit........enako je pri rikvercu v avtomobilu, včasih noče in noče it v rikverc, potem pa daš v ler, sklopko spustiš in še enkrat stisneš, potem pa gre To te razumem, samo jezi me ker do uceraj je prestavljal brez problema na mestu danes pa ne pa ne.
k0ci Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 čist možno je da si do zdaj vedno trofil tako da so se zobje prekrival, danes pa si se pač prvič tako ustavil da se niso, lahko je zgolj naključje
pavelr Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 čist možno je da si do zdaj vedno trofil tako da so se zobje prekrival, danes pa si se pač prvič tako ustavil da se niso, lahko je zgolj naključje [/quot Pomoje da ni naklučje ker tudi ko sm se pripeljal domov in parkrat probal prestavit na mestu in ne gre. Razen ce popustis sklopko ali pa mal naprej potisnes motor. Ne da se posaltat ne gor ne dol.
rdeci_vragec Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 To se ti dogaja samo okrog tretje prestave, ali pri vseh? Bolj je zaskrbljujoce pomoje, da ti pri 7.000 obratih ni zelelo it iz druge v tretjo...Meni se dogaja vsaketolko, da na mestu ne gre iz tretje v drugo naprimer ali iz fole v prvo. Med voznjo pa nisem nikoli imel takih problemov. Poskusi z nasvetom Brumerja, da drsis malo s sklopko da se malo scisti. Kaj pa servis si ze naredu? Zdi se mi da imas pri 6000km?
pavelr Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 nasvet Brumerja sm uposteval vendar ni pomagalo. Se se komu sanja kaj bi to lahko bilo
Piksna Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Pozdravljeni! Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo?? LP :rolleyes: Kaj je - olje zamenjaj v mašini, pa se bo šaltala "ko' Singerca" (100% sem, da voziš 3 leta staro olje!?), pa nič tipat pa štelat, pa premikat, pa kurit lamel, kot so ti nekateri zgoraj svetoval (pusti kot je bilo - fabriško!). Za tavelke praznike pa ji lahko privoščič še tank 100 oktanskega iz OMV, pa kdaj se mal pogovor z njo,... :lol: Človk, al voziš vendarle Hondo-kje si pa vidu, da je kakšna crknla !? :whistle:
pavelr Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 :rolleyes: Kaj je - olje zamenjaj v mašini, pa se bo šaltala "ko' Singerca" (100% sem, da voziš 3 leta staro olje!?), pa nič tipat pa štelat, pa premikat, pa kurit lamel, kot so ti nekateri zgoraj svetoval (pusti kot je bilo - fabriško!). Za tavelke praznike pa ji lahko privoščič še tank 100 oktanskega iz OMV, pa kdaj se mal pogovor z njo,... :lol: Človk, al voziš vendarle Hondo-kje si pa vidu, da je kakšna crknla !? :whistle: Hvala za tako pozitiven odgovor :rolleyes: . Olje je res staro 3 leta. 3 mesce nazaj sem kupil motor z 4800km, pa sm rekel da pocakam z menjavo do 6000. Verjetno sm se slabo odlocil. Danes grem po olje pa filter :rolleyes: . Katero olje pa na uradnem servisu not tocijo?
Piksna Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Hvala za tako pozitiven odgovor :rolleyes: .Olje je res staro 3 leta. 3 mesce nazaj sem kupil motor z 4800km, pa sm rekel da pocakam z menjavo do 6000. Verjetno sm se slabo odlocil. Danes grem po olje pa filter :rolleyes: . Katero olje pa na uradnem servisu not tocijo? Ni pravila (kot npr. pri Yamahi). Full forsirajo Motul (300V,5100 ..). Manj pa Castrol ali pa Silkolene ali pa Agip... Glej pa, da na tej zadevi ne šparaš - še posebej, če misliš zadevo dlje imet/vozit. Priporočam, da notr točiš sintetiko v smislu 300V ali Pro4 Plus ipd., res, da bo liter nekje med 17 in 22EUR a tako pač je... Filter pa vzemi kak HighFlow ali pa Mann, ki jih pa itak dobiš skoraj povsod v SLO.
pavelr Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Ni pravila (kot npr. pri Yamahi). Full forsirajo Motul (300V,5100 . .) . Manj pa Castrol ali pa Silkolene ali pa Agip...Glej pa, da na tej zadevi ne šparaš - še posebej, če misliš zadevo dlje imet/vozit. Priporočam, da notr točiš sintetiko v smislu 300V ali Pro4 Plus ipd., res, da bo liter nekje med 17 in 22EUR a tako pač je... Filter pa vzemi kak HighFlow ali pa Mann, ki jih pa itak dobiš skoraj povsod v SLO. Vidim da kar hvalite motul 5100, zanima me sam se viskoznost 15-50 ali 10-40. Nasel sem tudi ugodno trgovino (herkules) imajo ga po 19.50 2 litra. LP
PURPLE Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Rabim nasvet za kolegov motor Kawasaki zzr600. Motor ima prevoženih 85kkm, in na mestu pri 4 do 6 tišoč obratov veriga odmične gredi zelo ruži, pri višjih ne, oz se je najvejetneje ne sliši. Koliko bi stala menjava verige, oziroma ve kdo za kakšno celo mašino - to bi najraje vzel.
biker77 Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Vidim da kar hvalite motul 5100, zanima me sam se viskoznost 15-50 ali 10-40. Nasel sem tudi ugodno trgovino (herkules) imajo ga po 19.50 2 litra. LP vseeno katerega vzameš..za cestno vožnjo je tut un procycle iz louisa za 17 eur/4 litre čist dobr
pavelr Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 vseeno katerega vzameš..za cestno vožnjo je tut un procycle iz louisa za 17 eur/4 litre čist dobr Jah vseeno ravno ni. Ze obcutek je boljsi ko ves da imas dobro olje v motorju... :lol:
biker77 Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Jah vseeno ravno ni. Ze obcutek je boljsi ko ves da imas dobro olje v motorju... :lol: misliš da bi čutil razliko? je pa res čist vseen a daš 10/40 al pa 15/50 motul..
Gallus Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 misliš da bi čutil razliko?je pa res čist vseen a daš 10/40 al pa 15/50 motul.. ... čisto vseeno pa le ni ... :winkiss:
pavelr Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 ... čisto vseeno pa le ni ... :winkiss: Kaj pol priporocate 10-40 al 15-50
pavelr Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 misliš da bi čutil razliko?je pa res čist vseen a daš 10/40 al pa 15/50 motul.. Razlike jaz ne bom obcutil, obcutil pa jo bo motor :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se