Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo??

LP

Pomeni, da je z motorjem vse v redu. :grim To je stvar menjalnika, ce pride do situacije, da se zobniki ustavijo v poziciji ko se ne morejo ujet med sabo...lahko pol malo popustis sklopko, da se sinhroni in povezovalni zobniki premaknejo ali pa z ritjo malo zaguncas motor naprej ali nazaj, in s tem premaknes drugi zobnik...meni je to se celo v avtosoli pokazal, kako zaguncati motor da menjalnik lepse preklopi :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo??

LP

Lahko bi bilo,da imaš na ročici sklopke malo preveč prostega hoda (lufta) probaj malo naštelat.Če to nebo pomagalo edino kar lahko narediš je,da probaš z novim oljem boljše kvalitete Npr Castrol-sintetično ali Motol V-300 T-4 raje malo redkejšega npr.15W-40.Če je motor še pod garancijo se raje posvetuj z serviserjem v skrajnem primeru bo treba nove lamele sklopke.Če pa ni več v garanciji,pa probaj enkrat speljat z mesta kar s tretjo prestavo tako,da bo morala sklopka malo drseti in mogoče bo napaka odpravljena,namreč lahko so ti malo lamele sklopke prijele.Posvetuj se še skom namreč meni do ponedeljka ni na forumu sem na Tour de Slowenie- vozim fotografa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zobniki ne naležejo vedno točno eden v drugega, zato če ne gre na mestu se z nogo malo gor in dol porineš (10, 20cm), potem pa gre

To res pomaga. Ali pa ce mal popustis sklopka in ponovno stisnes da se zobnki malo obrnejo. Zanima me zakaj do tega pride in kako naj resim tezavo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomeni, da je z motorjem vse v redu. :grim To je stvar menjalnika, ce pride do situacije, da se zobniki ustavijo v poziciji ko se ne morejo ujet med sabo...lahko pol malo popustis sklopko, da se sinhroni in povezovalni zobniki premaknejo ali pa z ritjo malo zaguncas motor naprej ali nazaj, in s tem premaknes drugi zobnik...meni je to se celo v avtosoli pokazal, kako zaguncati motor da menjalnik lepse preklopi :worship:

Kje si pa slišal,da ima menjalnik od motorja sinhrone!!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tako pač je, ne morš pomagat in odpravit....zobniki se v mašini slučajno tako ustavijo in potem se zobje ne prekrijejo ko hočeš prestavit........enako je pri rikvercu v avtomobilu, včasih noče in noče it v rikverc, potem pa daš v ler, sklopko spustiš in še enkrat stisneš, potem pa gre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To res pomaga. Ali pa ce mal popustis sklopka in ponovno stisnes da se zobnki malo obrnejo. Zanima me zakaj do tega pride in kako naj resim tezavo.

LP

To "tezavo" resis zelo preprosto...menjavas do fole med vstavljanjem, dokler se se premikas :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To "tezavo" resis zelo preprosto...menjavas do fole med vstavljanjem, dokler se se premikas :whistle:

Točno tk :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgvor.

Motor ni vec pod garancijo. Do danes je use delalo se normalno razen iz druge v tretjo prestavo se ni kdaj pa kdaj dalo prestaviti pri okoli 7000 obratov. Občutek na prestavni ročici je bil tak kod da bi hotel prestaviti iz šeste v sedmo. (trda prestavna rocka). Ko sem popustil sklopko in spet stisnil je prestavil brez problema. Drugace na mestu se je pa prestavljalo brez problema. Do danes headbang.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si pa slišal,da ima menjalnik od motorja sinhrone!!!! :headbang:

Ups, sem se zatipkal :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tako pač je, ne morš pomagat in odpravit....zobniki se v mašini slučajno tako ustavijo in potem se zobje ne prekrijejo ko hočeš prestavit........enako je pri rikvercu v avtomobilu, včasih noče in noče it v rikverc, potem pa daš v ler, sklopko spustiš in še enkrat stisneš, potem pa gre

To te razumem, samo jezi me ker do uceraj je prestavljal brez problema na mestu danes pa ne pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist možno je da si do zdaj vedno trofil tako da so se zobje prekrival, danes pa si se pač prvič tako ustavil da se niso, lahko je zgolj naključje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist možno je da si do zdaj vedno trofil tako da so se zobje prekrival, danes pa si se pač prvič tako ustavil da se niso, lahko je zgolj naključje

[/quot

Pomoje da ni naklučje ker tudi ko sm se pripeljal domov in parkrat probal prestavit na mestu in ne gre. Razen ce popustis sklopko ali pa mal naprej potisnes motor. Ne da se posaltat ne gor ne dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se ti dogaja samo okrog tretje prestave, ali pri vseh? Bolj je zaskrbljujoce pomoje, da ti pri 7.000 obratih ni zelelo it iz druge v tretjo...Meni se dogaja vsaketolko, da na mestu ne gre iz tretje v drugo naprimer ali iz fole v prvo. Med voznjo pa nisem nikoli imel takih problemov. Poskusi z nasvetom Brumerja, da drsis malo s sklopko da se malo scisti.

Kaj pa servis si ze naredu? Zdi se mi da imas pri 6000km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo??

LP

:rolleyes:

Kaj je - olje zamenjaj v mašini, pa se bo šaltala "ko' Singerca" (100% sem, da voziš 3 leta staro olje!?), pa nič tipat pa štelat, pa premikat, pa kurit lamel, kot so ti nekateri zgoraj svetoval (pusti kot je bilo - fabriško!).

Za tavelke praznike pa ji lahko privoščič še tank 100 oktanskega iz OMV, pa kdaj se mal pogovor z njo,... :lol: Človk, al voziš vendarle Hondo-kje si pa vidu, da je kakšna crknla !? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes:

Kaj je - olje zamenjaj v mašini, pa se bo šaltala "ko' Singerca" (100% sem, da voziš 3 leta staro olje!?), pa nič tipat pa štelat, pa premikat, pa kurit lamel, kot so ti nekateri zgoraj svetoval (pusti kot je bilo - fabriško!).

Za tavelke praznike pa ji lahko privoščič še tank 100 oktanskega iz OMV, pa kdaj se mal pogovor z njo,... :lol: Človk, al voziš vendarle Hondo-kje si pa vidu, da je kakšna crknla !? :whistle:

Hvala za tako pozitiven odgovor :rolleyes: .

Olje je res staro 3 leta. 3 mesce nazaj sem kupil motor z 4800km, pa sm rekel da pocakam z menjavo do 6000. Verjetno sm se slabo odlocil. Danes grem po olje pa filter :rolleyes: . Katero olje pa na uradnem servisu not tocijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za tako pozitiven odgovor :rolleyes: .

Olje je res staro 3 leta. 3 mesce nazaj sem kupil motor z 4800km, pa sm rekel da pocakam z menjavo do 6000. Verjetno sm se slabo odlocil. Danes grem po olje pa filter :rolleyes: . Katero olje pa na uradnem servisu not tocijo?

Ni pravila (kot npr. pri Yamahi). Full forsirajo Motul (300V,5100 ..). Manj pa Castrol ali pa Silkolene ali pa Agip...

Glej pa, da na tej zadevi ne šparaš - še posebej, če misliš zadevo dlje imet/vozit. Priporočam, da notr točiš sintetiko v smislu 300V ali Pro4 Plus ipd., res, da bo liter nekje med 17 in 22EUR a tako pač je... Filter pa vzemi kak HighFlow ali pa Mann, ki jih pa itak dobiš skoraj povsod v SLO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni pravila (kot npr. pri Yamahi). Full forsirajo Motul (300V,5100 . .) . Manj pa Castrol ali pa Silkolene ali pa Agip...

Glej pa, da na tej zadevi ne šparaš - še posebej, če misliš zadevo dlje imet/vozit. Priporočam, da notr točiš sintetiko v smislu 300V ali Pro4 Plus ipd., res, da bo liter nekje med 17 in 22EUR a tako pač je... Filter pa vzemi kak HighFlow ali pa Mann, ki jih pa itak dobiš skoraj povsod v SLO.

Vidim da kar hvalite motul 5100, zanima me sam se viskoznost 15-50 ali 10-40. Nasel sem tudi ugodno trgovino (herkules) imajo ga po 19.50 2 litra.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabim nasvet za kolegov motor Kawasaki zzr600. Motor ima prevoženih 85kkm, in na mestu pri 4 do 6 tišoč obratov veriga odmične gredi zelo ruži, pri višjih ne, oz se je najvejetneje ne sliši. Koliko bi stala menjava verige, oziroma ve kdo za kakšno celo mašino - to bi najraje vzel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da kar hvalite motul 5100, zanima me sam se viskoznost 15-50 ali 10-40. Nasel sem tudi ugodno trgovino (herkules) imajo ga po 19.50 2 litra.

LP

vseeno katerega vzameš..za cestno vožnjo je tut un procycle iz louisa za 17 eur/4 litre čist dobr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vseeno katerega vzameš..za cestno vožnjo je tut un procycle iz louisa za 17 eur/4 litre čist dobr

Jah vseeno ravno ni. Ze obcutek je boljsi ko ves da imas dobro olje v motorju... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah vseeno ravno ni. Ze obcutek je boljsi ko ves da imas dobro olje v motorju... :lol:

misliš da bi čutil razliko?

je pa res čist vseen a daš 10/40 al pa 15/50 motul..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

misliš da bi čutil razliko?

je pa res čist vseen a daš 10/40 al pa 15/50 motul..

... čisto vseeno pa le ni ... :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

misliš da bi čutil razliko?

je pa res čist vseen a daš 10/40 al pa 15/50 motul..

Razlike jaz ne bom obcutil, obcutil pa jo bo motor :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!