Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Razlike jaz ne bom obcutil, obcutil pa jo bo motor :rolleyes:

... vzami si čas in na Motosvetu z uporabo ISKALNIKa poišči teme o oljih, pa ti bo vse jasno, ker je že vse na dolgo in na široko predebatirano ...

Objavljeno
... vzami si čas in na Motosvetu z uporabo ISKALNIKa poišči teme o oljih, pa ti bo vse jasno, ker je že vse na dolgo in na široko predebatirano ...

ja in doživi živčni zlom med branjem 2478289797 usless postov (podobnih temu)

@ pavelr: razlika med 15-50 in 10-40 je minimalna. če pije olje, bo 15-50 mal dlje ostalo notri, če boš vozil tudi po zelo hlasdnem vremenu, pa je bolše 10-40. IMHO je razlika bolj psiihološka kot kej drugega...

Objavljeno
... čisto vseeno pa le ni ... :winkiss:

mislim da ni prav nobene razlike..

ja in doživi živčni zlom med branjem 2478289797 usless postov (podobnih temu)

@ pavelr: razlika med 15-50 in 10-40 je minimalna. če pije olje, bo 15-50 mal dlje ostalo notri, če boš vozil tudi po zelo hlasdnem vremenu, pa je bolše 10-40. IMHO je razlika bolj psiihološka kot kej drugega...

in to je to..

za po cest vozit se???

ne ga srat..

Objavljeno
mislim da ni prav nobene razlike..

in to je to..

za po cest vozit se???

ne ga srat..

Hvala za odgovor.

Motor ne pije olja in tudi po mrazu se nimam namena voziti zato bo kar 15-50.

LP

Objavljeno
Kaj pol priporocate 10-40 al 15-50

Če se ne misliš voziti pozimi, je vseeno ali daš v moped olje 10W-40 ali 15W-50. Razlika je v debelini oljnega filma, ki se ustvari na steni celindra, pa tudi v temperaturnem razponu optimalne viskoznosti. Skratka, 10W-40 začne dobro mazati pri nekoliko nižji temperaturi (mislim da je 10 stopinj razlike) kot 15W-50. Ampak če se ne nameravaš voziti pri -15 C je popolnoma vseeno.

Objavljeno
vseeno katerega vzameš..za cestno vožnjo je tut un procycle iz louisa za 17 eur/4 litre čist dobr

torej resno kako je z tem oljem ? kakšne slabe ali dobre izkušnje ali ga sploh gdo uporablja ?

ker jaz se še odločam ali naj ga kupim ali ne .

Objavljeno
torej resno kako je z tem oljem ? kakšne slabe ali dobre izkušnje ali ga sploh gdo uporablja ?

ker jaz se še odločam ali naj ga kupim ali ne .

Ice menda uporablja to reč...ali pa od Hein Gerricke, saj je isti šmorn. Kolikor sem slišal folk, baje čisto vredu maže...pri normalni uporabi. Ampak bi vseeno bilo dobro dobiti kakšen kredibilen članek o testiranju motornih olj oz. koga, ki je zelo dolgo vozil moped s takšnimi olji. Ja, cene so res mikavne.

Objavljeno
torej resno kako je z tem oljem ? kakšne slabe ali dobre izkušnje ali ga sploh gdo uporablja ?

ker jaz se še odločam ali naj ga kupim ali ne .

Jaz uporabljam ProCycle (polni Fuchs) ali Hein-Gericke (polni Motul) sintetično olje praktično odkar imam SV1000 - to je od 12000km do 75000km. Vmes kar nekaj obiskov dirkališč, nobenih težav s porabo olja, menjalnikom, motorjem, ...

D.

Objavljeno
Jaz uporabljam ProCycle (polni Fuchs) ali Hein-Gericke (polni Motul) sintetično olje praktično odkar imam SV1000 - to je od 12000km do 75000km. Vmes kar nekaj obiskov dirkališč, nobenih težav s porabo olja, menjalnikom, motorjem, ...

D.

Morda veš iz glave ceno za Hein Gericke olje? Saj bi lahko preveril na spletu, ampak se pridno urim v lenobnosti:)

Objavljeno
torej resno kako je z tem oljem ? kakšne slabe ali dobre izkušnje ali ga sploh gdo uporablja ?

ker jaz se še odločam ali naj ga kupim ali ne .

Jaz uporabljam mineralnega in polsintetičnega. Pač olje kot olje. Meni odgovarja. :)

Objavljeno
Morda veš iz glave ceno za Hein Gericke olje? Saj bi lahko preveril na spletu, ampak se pridno urim v lenobnosti:)

za sintetiko 30 gericke oz. 32€ louis 4L.

Objavljeno

Jest bom tud začel uporabljat! Zdej mi bo Valvolina zmanjkal (poraba olja), pa bom kupu 2 kanti 4L louisovega 20W-50 mineralca!

Objavljeno
Jaz uporabljam mineralnega in polsintetičnega. Pač olje kot olje. Meni odgovarja. :)

na koliko tisoč kilometrov ga pa menjaš .

Objavljeno
Jaz uporabljam ProCycle (polni Fuchs) ali Hein-Gericke (polni Motul) sintetično olje praktično odkar imam SV1000 - to je od 12000km do 75000km. Vmes kar nekaj obiskov dirkališč, nobenih težav s porabo olja, menjalnikom, motorjem, ...

D.

:topic: tvoj SV ma 75 000 km :blink: ?! In brez milosti na pisti. Ludo

Glede plja in tega pa: jaz mam letos v motorju motul 7100 in imam občutek, da motor teče malenkost lepše, kot s Ipone ful-syn, pa tud žge mi ga manj. ipone je blo treba kr dolivat....tega po 3000km še ni treba.

Objavljeno

Vceraj zamenjal olje vendar tezave z menjalnikom ostajajo!! Ce ima se kdo kak predlog se priporocam.

Objavljeno
ja in doživi živčni zlom med branjem 2478289797 usless postov (podobnih temu)

@ pavelr: razlika med 15-50 in 10-40 je minimalna. če pije olje, bo 15-50 mal dlje ostalo notri, če boš vozil tudi po zelo hlasdnem vremenu, pa je bolše 10-40. IMHO je razlika bolj psiihološka kot kej drugega...

Hu d fak is IMHO!!??

Objavljeno
Jest bom tud začel uporabljat! Zdej mi bo Valvolina zmanjkal (poraba olja), pa bom kupu 2 kanti 4L louisovega 20W-50 mineralca!

NE kupuj mineralca! To olje ni dosti kvalitetno za nažiganje motorja v obrate.

Kupi pol ali ful sintetiko. Mineralno olje je za sprat obloge in na začetku da se kovinski delo lepše utečejo, nima pa takoh mazalnih sposobnosti

Objavljeno
in my honest opinion

v mojem primeru H stands for Humble. :D hvala vseeno.

Objavljeno
Jest bom tud začel uporabljat! Zdej mi bo Valvolina zmanjkal (poraba olja), pa bom kupu 2 kanti 4L louisovega 20W-50 mineralca!

Ta le tvoja yamha je pa hukš kot vsak prontast kronik. :whistle:

na koliko tisoč kilometrov ga pa menjaš .

Na ene 8kkm. Bolj po občutku pa če imam kakšen evro preveč.

NE kupuj mineralca! To olje ni dosti kvalitetno za nažiganje motorja v obrate.

Kupi pol ali ful sintetiko. Mineralno olje je za sprat obloge in na začetku da se kovinski delo lepše utečejo, nima pa takoh mazalnih sposobnosti

Mineralno je v redu, ampak moraš pa skrajšat servisne intervale. 6-8kkm, odvisno od stila vožnje. Pa do 10k rpm motorji in cesto.

Seveda ni za dirkače ali visoko navite moderne motorje, bolj za nežno roko.

Objavljeno

To je menjava olja+filtra + 4,5L kar more za letos pogverat!

Objavljeno
Morda veš iz glave ceno za Hein Gericke olje? Saj bi lahko preveril na spletu, ampak se pridno urim v lenobnosti:)

mineralno 10W-40 4 litre ca. € 19.-.

sintetika 10W-50 ca. 4 litre ca. 30.-.

motul olja so drazja.

vec: http://www.hein-gericke-store.com/wShop/in...vanchor=2310111

Mineralno je v redu, ampak moraš pa skrajšat servisne intervale. 6-8kkm, odvisno od stila vožnje. Pa do 10k rpm motorji in cesto.

Seveda ni za dirkače ali visoko navite moderne motorje, bolj za nežno roko.

na banditu menjam olje in filter (vedno oba naenkrat) na ca. 10k km. uporabljam gericke mineralno 10w-40 olje.

dirkam ne, vcasih se masina zvrti do 6,5-7k rpm; vec ni potrebno.

motor ima malenkost pod 80k km, kupil sem novega, vpeljeval sem ga do ca. 500 km easy, menjava olja + filtra potem gas. pri 1500 km spet menjava olja in filtra.

vse dela ok.

za na pisto bi uporabljal namenska olja (pol- ali sintetiko), ergo olja z visoko vizkoznostjo in zelo dobrimi termicnimi in mehanskimi lastnosti.

Objavljeno

Kdo ve. kje se da naročit zajle in bovdne po naročilu? crknila mi je zajla za gas, in pri louisu je nimajo. Please Help.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!