Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

HVAAALAAA!

za take zadeve je ful uporaben tud forum starodobnikov, kjer sm dobil tale naslov. je bližje :D upam de jutri delajo...

Če bo mojstr doma pol delajo :krneki: . Je "one man band" firma. Maš pa na strani tut telefon pa se pozanimej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HVAAALAAA!

za take zadeve je ful uporaben tud forum starodobnikov, kjer sm dobil tale naslov. je bližje :D upam de jutri delajo...

Če je to tam, malo še od Dolgega mosta naprej proti Brezovici na levi strani, če se pelješ iz Ljubljane, zelo priporočam :) Mojster prijazen, hitro in kvalitetno naredi in to praktično zastojn :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to tam, malo še od Dolgega mosta naprej proti Brezovici na levi strani, če se pelješ iz Ljubljane, zelo priporočam :) Mojster prijazen, hitro in kvalitetno naredi in to praktično zastojn :)

Jest sem mu nesu eno zajlo od naletne zavore, pa je zagalamu 100 na uro, da sem rajši sam zrihtal.

Zgleda mu bolj mopedi pašejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem pa pri svojmu mopedu opazu nasledno stvar. Pri pospeševanju (pa če še tko počas pospešujem) se mi pri ene 5-6k obratov začne rolat mašina v višave in skoč v trenutku za ene 3k sam motor pa ne pospeši kej preveč. Potem pa kar naenkrat začne ˝letet k sneta skira˝. Sklepam da drsi sklopka. Me pa zanima al bi to ble krive lamele ali vzmeti-glede na to da po neki časa pri večji obremenitvi sklopka prime.

Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej vem... Skratka pri ene 5k obratov mi začne sklopka drset pri ene 7-8k pa čudežno neha :krneki: . Z kolk mm podložkami pa nej začnem probavat? Pa kok je tole podlaganje kej zdravo al je bolš fedre za močnejše menjat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podložiš za ene 1, 1.5mm max. 2mm. Kakšne vzmetne podložke za M10, M12 šraufe so super. Pač pravi fi, da lepo stisne feder.

Podlaganje nič ne škodi. Je pa najcenejše, potem je menjava fedrov, najverjetneje so pa lamele hin. Ali pa imaš neko levo olje.

Verjetno ti ne meče iz prestave, razen če se to dogaja vedno samo v eni prestavi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne meče iz prestave. Olje je pa motoul 15-50 tko da... Sej drsi ne prov velik ampak dost da je moteče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vceraj zamenjal olje vendar tezave z menjalnikom ostajajo!! Ce ima se kdo kak predlog se priporocam.

Upam, da si po menjavi naredu vsaj 50-100 km - sicer sploh še ne boš opazil razlike, ker se menjalnik sploh še ni spral...

+

Je ročica za sklopko ustrezno nastavljena - da prijemlje nekje na 2/3 hoda,... ?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to tam, malo še od Dolgega mosta naprej proti Brezovici na levi strani, če se pelješ iz Ljubljane, zelo priporočam :) Mojster prijazen, hitro in kvalitetno naredi in to praktično zastojn :)

ja. to je to. majstr pravi, da bo v ponedeljek že narejeno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima morda kdo kak dober naslov za nakup zavornih ploščic za moj suzo (po možnosti iz LJ ali okolice?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima morda kdo kak dober naslov za nakup zavornih ploščic za moj suzo (po možnosti iz LJ ali okolice?)

EUROTON LJ - LUCAS cca 30 % ceneje kot pri Lojzu ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne meče iz prestave. Olje je pa motoul 15-50 tko da... Sej drsi ne prov velik ampak dost da je moteče.

Tole malo berem in diši po novi sklopki.Če nimaš gnaraja se da namesto nekih šajbic podlagat pod fedre,dodaš samo še eno lamelo in s tem pridobiš mankajoči 1.5-2 mm samo to je šušmarija,če že imaš za motor je treba imeti tudi za novo sklopko-saj to je potrošni materijal,kot so zavorne ploščice,filtri,olje,svečke, itd. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja. to je to. majstr pravi, da bo v ponedeljek že narejeno :D

Nevem toliko sprašuješ za to zajlo,saj bi jo lahko dobil pri vsakem serviserju koles.Dolžino pa ni problem prilagodit,če kupiš malo daljšo,par minut posla za mehanika!!!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem toliko sprašuješ za to zajlo,saj bi jo lahko dobil pri vsakem serviserju koles.Dolžino pa ni problem prilagodit,če kupiš malo daljšo,par minut posla za mehanika!!!! :hmm:

ja ful hvala za tak konstruktivn post in nesebično pomoč :worship:

problem je bil v fentanmu bovdnu, ki je sestavljen iz treh delov, kolen in podobnega. jaz znam kej druzga kot delat zajle. pač. nisem mehanik- mali bog

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole malo berem in diši po novi sklopki.Če nimaš gnaraja se da namesto nekih šajbic podlagat pod fedre,dodaš samo še eno lamelo in s tem pridobiš mankajoči 1.5-2 mm samo to je šušmarija,če že imaš za motor je treba imeti tudi za novo sklopko-saj to je potrošni materijal,kot so zavorne ploščice,filtri,olje,svečke, itd. :hmm:

Ja sem ugotovu da bo treba lamele menjat. Tud men se neko ubiranje bližnic ne dopade. A je zraven dobr menjt tud fedre? Pa nekje sem slišu da je potem po kakšnem K km ali dveh dobro menjat tudi olje ter filter ker naj bi ju nova sklopka hitro zamazala.

Aja bi kdo vedu kje bi bilo dobro naročit lame da nebi čakal cel poletje :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sem ugotovu da bo treba lamele menjat. Tud men se neko ubiranje bližnic ne dopade. A je zraven dobr menjt tud fedre? Pa nekje sem slišu da je potem po kakšnem K km ali dveh dobro menjat tudi olje ter filter ker naj bi ju nova sklopka hitro zamazala.

Aja bi kdo vedu kje bi bilo dobro naročit lame da nebi čakal cel poletje :rolleyes:

Lahko naročiš pri Lyisu najbolje je,če zamenjaš:lamele,vmesne plošče in vzmet-i.Lamele pred montažo namoči 24 ur v olje nato šele zmontiraj.Olje v motorju ni potrebno nič prej menjat in tisto olje v katero namočiš lamele lahko doliješ v mašino.Seveda ko boš menjal sklopko pazi,da v olje nepride kakšna umazanija! :hmm:

Ps:nepozabi naročit tudi dihtungo pokrova sklopke kajti ponavadi se strga,če pa se nebo strgala jo samo lepo obriši in namaži z Permatxom in zmontiraj.Permatex lahko naročiš po povzetju Turbo šop Nm Ljubljanska cesta cena pa je ca 10 EU to maso uporabi tudi za novo dihtungo namežeš čim tanjše z obeh strani in naslednjič se bo dalo zelo lepo odmontirat in dihtunga se nestrga,ta masa je zelo dobra za montiraje gumijastih vodnih cevi,za dihtungo glave motorja itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo??

Tezava ostaja kljub menjavi olja. Ce ima se kdo kaksen predlog se priporocam.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo??

Tezava ostaja kljub menjavi olja. Ce ima se kdo kaksen predlog se priporocam.

LP

Nič takega, včasih se malo zatakne. Meni se je dogajalo isto na CBF 600. Dokler se med vožnjo prestavlja v redu, ni panike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

<br />Nič takega, včasih se malo zatakne. Meni se je dogajalo isto na CBF 600. Dokler se med vožnjo prestavlja v redu, ni panike.<br />
<br /><br /><br />

Tezava je v tem da se ne zatakne samo vcasih, vendar se konstantno zatika ob pretikanju na mestu iz druge navzdol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je normalno.

vsi motorji imaro menjalnik narjen na istem principu.

Delno se to da rešit z ustrezno nategnjeno verigo, popuščanjem in stiskanjem sklopke, ter cinganjem motorja naprej-nazaj na mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima morda kdo kak dober naslov za nakup zavornih ploščic za moj suzo (po možnosti iz LJ ali okolice?)

M.A.J. KLUB - JEFRA RACING D.O.O. 041631702 Imajo EBC in so nekje v Domzalah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

<br /><br /><br />

Tezava je v tem da se ne zatakne samo vcasih, vendar se konstantno zatika ob pretikanju na mestu iz druge navzdol.

tko sm meu jest pr mitotu, pac predn se ustavis das v prvo. ti pride v krvi,tko da se zdj to delam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

<br /><br /><br />

Tezava je v tem da se ne zatakne samo vcasih, vendar se konstantno zatika ob pretikanju na mestu iz druge navzdol.

Mal popustiš sklopko pa je....normalni pojav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, stvar je sledeča.

Ker mi je prebijalo na kabelčku in na "kondomčku", ki je nataknjen na kabelček in objame cinšpulo, sem zadevo vzel dol in jo poslikal. Zanima me, kje bi lahko dobil kabelček in "kondomček" :D. Če bi naročil original del iz Motorjeta, bi moral naročiti celoten del ("kondomček", kabel in stvar ki se natakne na svečo) in bi na to moral čakati nekaj tednov na dobavo iz Nemčije. (pa še MZ je šel v zugrunt in bi najbrž čakalna doba bila še večja)

Kje torej dobiti to?

P.S.: Kabel mislim, da je grafitni? Nisem pa 100%.

post-15712-1213725408_thumb.jpg

post-15712-1213725434_thumb.jpg

post-15712-1213725460_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!