Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo??

Tezava ostaja kljub menjavi olja. Ce ima se kdo kaksen predlog se priporocam.

LP

To je verjetno zato ker se zob na zob zadane. Kadar menaš mal sklopko popustiš, glih tok da se zobniki začnejo obračat. Drugač pa probi ko se peleš proti semaforju že nižje prestavlat če vidiš da je rdeča, je ful lažje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, stvar je sledeča.

Ker mi je prebijalo na kabelčku in na "kondomčku", ki je nataknjen na kabelček in objame cinšpulo, sem zadevo vzel dol in jo poslikal. Zanima me, kje bi lahko dobil kabelček in "kondomček" :D. Če bi naročil original del iz Motorjeta, bi moral naročiti celoten del ("kondomček", kabel in stvar ki se natakne na svečo) in bi na to moral čakati nekaj tednov na dobavo iz Nemčije. (pa še MZ je šel v zugrunt in bi najbrž čakalna doba bila še večja)

Kje torej dobiti to?

P.S.: Kabel mislim, da je grafitni? Nisem pa 100%.

To boš moral kar originalno naročit.Začasno,pa bi se dalo pri kakem elektrikarju dobit kakšen nadomesten kabel sam problem bo če te dobi dež bi znal motor zajebavat.Če nikjer nič pametnega nenajdeš se lahko oglasiš pri meni,seveda če ti ni predaleč priti v Nm.Če se odločiš priti k meni prej pokliči na GSM imaš ga v avtarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam hornetko 600 letnik 2005. Prevozenih 6000. Danes sem se vracal iz voznje in ustavim na semaforju. Ustavim v tretji prestavi, ko se motor ustavi probam posoltat v prvo vendar ni šlo. Ko je motor na mestu z stisnjeno sklopko noce prestavit ne gor ne dol. Ko rahlo popustim sklopko in jo spet stisnem lahko prestavim v nizjo ali visjo prestavo. Med voznjo se prestavlja brez problema. Kaj bi to lahko bilo??

Tezava ostaja kljub menjavi olja. Ce ima se kdo kaksen predlog se priporocam.

LP

To je kot so že vsi povedali normalen pojav. Moraš pa vedet - in tudi vsi ostali - da noben menjalnik ni narejen za delovanje na mestu - torej če se zadeva ne vrti. Večinoma sklopke malo nikoli povsem ne odvojijo, tako da se zobniki na gredi iz sklopke še po malem premikajo...

Torej, kot je rekel že nekdo - šaltaj prej... :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo podatek, s koliko nm zategnit vijake sprednjih diskov na GSXRju 1000 letnik 2001?

23 Nm, s tem da je treba uporabit THREAD LOCK SUPER "1360".

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje se nahaja ventil za spustit olje pr R1 (l.04-06)? ma kdo kako slikco?

ja ventil bos do leta 2033 iskal :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri FZS 1000 je na levem boku motorja, čisto pri dnu. Motorja sta iz iste zasnove (R1 - FZS 1000), samo ne vem do katerega letnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Mam Bandita l.02, pa me nekaj zanima, če kdo bolj pozna zadevo. Zadnjič sem se zvečer peljal domov, pa sem opazil, da mi dolga luč sveti kar precej v levo, ne po sredini, tko da če grem v desni ovinek, sicer gre tut dolga luč malo bolj v desno, ampak ne toliko, da bi bilo v redu. Videl sem pa tudi, ko sem dal masko dol, da ima za nastavljat žaromet, pa me zanima, je tisto za višino žarometa, ali za levo-desno? pa če se da dvignit žaromet, oziroma nastavit, ne dolge luči, ampak kratke in kako.

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje se nahaja ventil za spustit olje pr R1 (l.04-06)? ma kdo kako slikco?

TO ni ventil ampak vijak z bakreno ali alu dihtungo, ponavadi ima v sredini (z notranje strani v vijaku)še magnet ni pa nujno.Ta vijak za spustit olje iz mašine se nahaja vedno na najnižjem delu karterja (oljne posode) odspodaj ali iz strani.Za odvit je ponavadi 16 ali 17 ključ.Ko ti olje izteče zamenjaj tesnilo očisti magnet in lepo vijak privij nazaj in ne preveč zategnit ca 3 kg.Če boš menjal tudi oljni filter ga odvij montiraj novega in gumico(tesnilo filtra)namaži z oljem in privij(stegni) samo z roko. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Mam Bandita l.02, pa me nekaj zanima, če kdo bolj pozna zadevo. Zadnjič sem se zvečer peljal domov, pa sem opazil, da mi dolga luč sveti kar precej v levo, ne po sredini, tko da če grem v desni ovinek, sicer gre tut dolga luč malo bolj v desno, ampak ne toliko, da bi bilo v redu. Videl sem pa tudi, ko sem dal masko dol, da ima za nastavljat žaromet, pa me zanima, je tisto za višino žarometa, ali za levo-desno? pa če se da dvignit žaromet, oziroma nastavit, ne dolge luči, ampak kratke in kako.

:whistle:

Vsak žaromet se da nastavit tako po višini kot tudi levo-desno,vendar najbolje je da se to nastavi z napravo za nastavitev žarometov obrni se na AMD ali pojdi v delavnico kjer imajo to napravo.Če si kdaj v Nm lahko si to nastaviš tudi pri meni. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TO ni ventil ampak vijak z bakreno ali alu dihtungo, ponavadi ima v sredini (z notranje strani v vijaku)še magnet ni pa nujno.Ta vijak za spustit olje iz mašine se nahaja vedno na najnižjem delu karterja (oljne posode) odspodaj ali iz strani.Za odvit je ponavadi 16 ali 17 ključ.Ko ti olje izteče zamenjaj tesnilo očisti magnet in lepo vijak privij nazaj in ne preveč zategnit ca 3 kg.Če boš menjal tudi oljni filter ga odvij montiraj novega in gumico(tesnilo filtra)namaži z oljem in privij(stegni) samo z roko. :hmm:

to je odgovor..hvala brumer.. B) (mozn da je s strani k sm na hitr spodi pogledu pa ga nism vidu - bomo spet pogledal.. )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, eno vprašanje za maherje...vedno napišete, da je treba dihtungo od filtra namazat z oljem, ampak saj se dobijo že taki, ki imajo dihtungo že namazano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, eno vprašanje za maherje...vedno napišete, da je treba dihtungo od filtra namazat z oljem, ampak saj se dobijo že taki, ki imajo dihtungo že namazano.

potem je pa ni potrebno še enkrat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej to mi je blo čudno, ko vsi govorijo, namazat dihtungo...jest pa privlečem filter, pri katerem so majstri to naredili že namesto mene :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej to mi je blo čudno, ko vsi govorijo, namazat dihtungo...jest pa privlečem filter, pri katerem so majstri to naredili že namesto mene :whistle:

Alora maš neke jebatorske filtre :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, eno vprašanje za maherje...vedno napišete, da je treba dihtungo od filtra namazat z oljem, ampak saj se dobijo že taki, ki imajo dihtungo že namazano.

Tisti oring se vedno sveti in izgleda kot bi bil namazan je pa to samo silikonska zaščita za gumi obroček in nič neškodi,če ga še enkrat malo namažeš,zaradi sigurnosti!!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Mam Bandita l.02, pa me nekaj zanima, če kdo bolj pozna zadevo. Zadnjič sem se zvečer peljal domov, pa sem opazil, da mi dolga luč sveti kar precej v levo, ne po sredini, tko da če grem v desni ovinek, sicer gre tut dolga luč malo bolj v desno, ampak ne toliko, da bi bilo v redu. Videl sem pa tudi, ko sem dal masko dol, da ima za nastavljat žaromet, pa me zanima, je tisto za višino žarometa, ali za levo-desno? pa če se da dvignit žaromet, oziroma nastavit, ne dolge luči, ampak kratke in kako.

:whistle:

kot je ze brumer povedal, vsak zaromet se (mora) da(ti) nastaviti.

za tocno/korektno nastavitev servis ali amd.

konkretno pri banditu S:

na zarometu je na vsaki strani vec vijakov; stirje (dva na vsaki strani) sta za pritrditev zarometnega ohisja na pomozni nosilec spredaj, stirje za nastavljanje. slednji imajo "podlozeno" nazobceno ploscico (da lahko "kao" z izvijacem obrnes - ne delaj tega, ker ne gre dobro). obracati te vijake je najbolje s kljucem ali gedorami. ce se pravilno spominjam sta zgornja za gor-dol, spodnja za levo-desno.

Hm, eno vprašanje za maherje...vedno napišete, da je treba dihtungo od filtra namazat z oljem, ampak saj se dobijo že taki, ki imajo dihtungo že namazano.

koliko te stane pomoliti prst v staro olje in enkrat potegniti po tesnilu na filtru ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav!

imam eno vprasanje..imam kawasaki z750 l.2004 in me zanima ce kdo tukaj mogoce ve iz katere litine je pokrov sklopke?..motor je namrec padel na makadamu in je v pokrovu majhna luknjica od kamna,tako da me zanima ce je zadevo mogoce doma posvasati in kako oz. s cim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al Si8 Cu3, komercialno ime: litina 226 .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!