Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

lep pozdrav!

imam eno vprasanje..imam kawasaki z750 l.2004 in me zanima ce kdo tukaj mogoce ve iz katere litine je pokrov sklopke?..motor je namrec padel na makadamu in je v pokrovu majhna luknjica od kamna,tako da me zanima ce je zadevo mogoce doma posvasati in kako oz. s cim?

Verjetno je pokrov iz zlitine aluminija in nebi smelo biti problem to zavarit,jaz si sam varim pokrove (dekle) alternatorjev za varjenje pa uporabim plin + posebna šipka za aluminij.Če je slučajno pokrov iz magnezija kot npr.pri mojem BMW-eju pa je malo večji problem. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A morda kdo ve s čim bi polakiral (prozorno) tele auspuhe, da bi bile maroge od varjenja še vedno vidne? Seveda mora bit zadeva tudi termično obstojna. V originalu je gor neke vrste lak, ki pa je že rahlo načet in tam začne pločevina takoj rjavet :(

post-281-1214340304_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem da so kolegi na skuterjih take izpuhe, kjer se vidijo zvari mazali z oljem (nisem ziher če je bil celo dvotaktol), namažeš pa s penzelnom (čopičem) vendar le takrat ko je izpuh vroč, da se olje lepo zapeče gor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam Gpz 500s in me zanima kako se na tem motorju uglasi frgazerja, ker se včasih pri pospeševanju občuti kot bi en frgazer malo zaostajal oz. se čuti kot bi pri premajhni hitrosti imel previsoko prestavo in bi z težavo pospeševal (saj najbrž veste kaj mislim)

vse se je pa začelo po tem ko se je zaradi smeti v tanku zapacal en frgazer, ki sem ga potem uspešno spucal.

fergazerja sem odprl samo spodaj pri plovcu in pri dizah- zgoraj pri membranah nisem nič šaril

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam Gpz 500s in me zanima kako se na tem motorju uglasi frgazerja, ker se včasih pri pospeševanju občuti kot bi en frgazer malo zaostajal oz. se čuti kot bi pri premajhni hitrosti imel previsoko prestavo in bi z težavo pospeševal (saj najbrž veste kaj mislim)

vse se je pa začelo po tem ko se je zaradi smeti v tanku zapacal en frgazer, ki sem ga potem uspešno spucal.

fergazerja sem odprl samo spodaj pri plovcu in pri dizah- zgoraj pri membranah nisem nič šaril

čeprav ti ne znam odgovoriti na to vprašanje, pa vem kaj bi ti pomagalo dolgoročno, če se ti še kaj zatakne - manual od clymerja za GPZ-ja. TU bi se najverjetneje našlo kaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam Gpz 500s in me zanima kako se na tem motorju uglasi frgazerja, ker se včasih pri pospeševanju občuti kot bi en frgazer malo zaostajal oz. se čuti kot bi pri premajhni hitrosti imel previsoko prestavo in bi z težavo pospeševal (saj najbrž veste kaj mislim)

vse se je pa začelo po tem ko se je zaradi smeti v tanku zapacal en frgazer, ki sem ga potem uspešno spucal.

fergazerja sem odprl samo spodaj pri plovcu in pri dizah- zgoraj pri membranah nisem nič šaril

Vergazerje se mora vsakič,ko kaj šariš po njih "sinhronizirati"sinhronizira se jih najbolj natančno z uricami (podtlačni manometer).Predno pa jih boš ali dal sinhronizirat bi ti svetoval,da najprej očistiš ša drud vergazer in preglej obe membrani v denfer (vodilo bata na katerem je membrana),pa moraš napolniti ATF olje.Če ti ni predaleč priti v Nm si lahko en popoldan med tednom to narediš pri meni.Šraufal boš sam dal pa ti bom olje in manometre za nastavit.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam Gpz 500s in me zanima kako se na tem motorju uglasi frgazerja, ker se včasih pri pospeševanju občuti kot bi en frgazer malo zaostajal oz. se čuti kot bi pri premajhni hitrosti imel previsoko prestavo in bi z težavo pospeševal (saj najbrž veste kaj mislim)

vse se je pa začelo po tem ko se je zaradi smeti v tanku zapacal en frgazer, ki sem ga potem uspešno spucal.

fergazerja sem odprl samo spodaj pri plovcu in pri dizah- zgoraj pri membranah nisem nič šaril

Pri vrstnem dvovaljnem motorju lahko komot sinhroniziraš na uho. :grim

Še prej pa nastavi pilot jet vijaka, nekje od 1.5 obrata do 2.5, odvisno kako imaš predpisano za tvoj motor in kako ti laufa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vrstnem dvovaljnem motorju lahko komot sinhroniziraš na uho. :grim

Še prej pa nastavi pilot jet vijaka, nekje od 1.5 obrata do 2.5, odvisno kako imaš predpisano za tvoj motor in kako ti laufa.

Pozabil si napisat;obvezno poprej ušesa očistit!!!! :hmm:

Ps:kdo ti je pa to povedal "pilot vijak" to je vijak za nastavitev CO-ja in se pravilno nastavi samo z meritvijo CO-ja v vsaki izpušni cevi posebej. Je pa res,da takrat,ko je nekje pravilno nastavljen mašina najlepše teče.Pri osnovni nastavitvi,pa se ta vijak najprej privije(ne preveč zategnit)ker se zelo rada zalomi iglica in takega vplinjača se neda nikoli več pravilno nastaviti,nato pa se na obeh vergazerjih odvije enako in to 1,5 do max. 3 obrate.Nato pa se pri topli mašini mora izmerit CO,ki naj bi bil med 1,5 in max 3,5% CO-ja,če je vrednost premajhna ima mašina luknjo pri pospeševanju,če pa je vrednost prevelika se poraba drastično poveča.Kafdar po nastavitvi poka iz izpušne cevi,ko odvzameš plin pri zaviranju z mašino moraš oba vijaka še malo odpreti vedno pa oba enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vergazerje se mora vsakič,ko kaj šariš po njih "sinhronizirati"sinhronizira se jih najbolj natančno z uricami (podtlačni manometer).Predno pa jih boš ali dal sinhronizirat bi ti svetoval,da najprej očistiš ša drud vergazer in preglej obe membrani v denfer (vodilo bata na katerem je membrana),pa moraš napolniti ATF olje.Če ti ni predaleč priti v Nm si lahko en popoldan med tednom to narediš pri meni.Šraufal boš sam dal pa ti bom olje in manometre za nastavit.

Hvala za pomoč in vabilo v Nm bom razmislil o ponudbi :worship:

spucal sem pa že takrat oba fergazerja tako da smeti ni več

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil si napisat;obvezno poprej ušesa očistit!!!! :hmm:

Ps:kdo ti je pa to povedal "pilot vijak" to je vijak za nastavitev CO-ja in se pravilno nastavi samo z meritvijo CO-ja v vsaki izpušni cevi posebej. Je pa res,da takrat,ko je nekje pravilno nastavljen mašina najlepše teče.Pri osnovni nastavitvi,pa se ta vijak najprej privije(ne preveč zategnit)ker se zelo rada zalomi iglica in takega vplinjača se neda nikoli več pravilno nastaviti,nato pa se na obeh vergazerjih odvije enako in to 1,5 do max. 3 obrate.Nato pa se pri topli mašini mora izmerit CO,ki naj bi bil med 1,5 in max 3,5% CO-ja,če je vrednost premajhna ima mašina luknjo pri pospeševanju,če pa je vrednost prevelika se poraba drastično poveča.Kafdar po nastavitvi poka iz izpušne cevi,ko odvzameš plin pri zaviranju z mašino moraš oba vijaka še malo odpreti vedno pa oba enako.

ja res mi poka iz izpuha ko odvzamem gas

a se spomneta ali sta ta dva vijaka spodaj pod vplinjačema? ker drugje takih vijakov ne najdem

Popravljeno . Popravil maggio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Imam motor od Honde VF500 (letnik okrog 86) z naslednjim problemom. Bencinska pupma mi spet ne dela. Že pri montaži motorja ni delala, ker je bil en kabel prežrt. Tisto smo uštimali in zdej mi je po enmu mescu spet šla... Me zanima če lahko dam pumpo od katerga druzga motorja gor (ki jo lažje dobit kot od vf 500) in od katerga točno bi se dalo?

Hvala za pomoč

edit: manual sem že pregledal in ni nobenega podatka od pumpe noter (pritisk, recimo). piše samo kako se jo demontira in namontira iz/na motor/ja

Popravljeno . Popravil 5ko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče lahko improviziraš s kakšno drugo membransko pumpo, vakumsko ali električno, nekje do 5psi pritiska, kolikor mislim da je standard za fergazerje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja res mi poka iz izpuha ko odvzamem gas

a se spomneta ali sta ta dva vijaka spodaj pod vplinjačema? ker drugje takih vijakov ne najdem

Jaz ti to nemorem točno pobvedat moral bi videt.Vsak uplinjač,pa ima ta vijak za nastavitev CO-ja. in to ponavadi odspodaj s strani.Obvezno,pa kot sem ti že napisal preglej,tudi obe membrani,če je slučajno kakšna luknjica v membrani in dodaj malo ATF olja v demfer(blažilec)vodilo batka na katerem je gumi membrana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Imam motor od Honde VF500 (letnik okrog 86) z naslednjim problemom. Bencinska pupma mi spet ne dela. Že pri montaži motorja ni delala, ker je bil en kabel prežrt. Tisto smo uštimali in zdej mi je po enmu mescu spet šla... Me zanima če lahko dam pumpo od katerga druzga motorja gor (ki jo lažje dobit kot od vf 500) in od katerga točno bi se dalo?

Hvala za pomoč

edit: manual sem že pregledal in ni nobenega podatka od pumpe noter (pritisk, recimo). piše samo kako se jo demontira in namontira iz/na motor/ja

Take univerzalne pumpe dela firma Pirburg dobiš pa lahko na odpadu od kakšnega starejšega japonca ali od starega Minija seveda pazi pumpa mora biti od mašine,ki ima vergazer,to pa zaradi pritiska ker nesme biti večji od ca 0,5 At za motorje z vbrizgalnim sistemom pa ima pumpa ca 6 At.Če neboš nikjer dobil vem jaz za trgovino v Vilachu,kjer bi se dalo naročit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

simonsi & Brumer: hvala za odgovore. upam da bom uspel najti. torej če prav razumem je važno da je pumpa od bilokaterega motorja na frgazarje in je OK?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da, kar se pritiska tiče, pretok pa tudi ne bi smel bit problem, če vzameš od večjega motorja.

Potem ostane samo še montaža, tam bo pa treba improvizirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super. montaža pa tudi ne bo problem. že tako je bilo vse do sedaj improvizirano, saj je motor postavljen na gokartu :D

še filmček kako se pelje (dokler je delalo):

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Amm, spodaj v slikci moj Akrapovič. Kateri od vas majstrov bi mi lahko to zrihtal? Tisti 2 objemki sta za menjat, nič drugega.

post-15471-1214493917_thumb.jpg

//Nejc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti to nemorem točno pobvedat moral bi videt.Vsak uplinjač,pa ima ta vijak za nastavitev CO-ja. in to ponavadi odspodaj s strani.Obvezno,pa kot sem ti že napisal preglej,tudi obe membrani,če je slučajno kakšna luknjica v membrani in dodaj malo ATF olja v demfer(blažilec)vodilo batka na katerem je gumi membrana.

sem razdrl gor pri membranah - so cele in olja se neda naliti, ker ima narejeno tako da dela na suho.

Popravljeno . Popravil maggio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem razdrl gor pri membranah - so cele in olja se neda naliti, ker ima narejeno tako da dela na suho.

Nemorem ti več odgovarjat,ker bi moral stvar videt lahko pa ti povem,da se v vseh avtomobilskih Štromberk in SU vplinjačih nahaja ta demfer v katerega se nalije olje nikakor pa to nelafa na suho treba vsaj ko daš skupaj podmazat z tem ATF oljem. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok hvala

bom pa vsaj malo vodila in pa gumijaste membrance namazal z atf.

se pa spomnem da ko sem imel mercedesa 190E L84 in je imel fergazer z podobno membranco ta pa je imel olje za nalit notri.

na GPZ-ju je pa spodaj v batkih tam, ko je fedr not luknja tako da bi olje steklo čez v fergazer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok hvala

bom pa vsaj malo vodila in pa gumijaste membrance namazal z atf.

se pa spomnem da ko sem imel mercedesa 190E L84 in je imel fergazer z podobno membranco ta pa je imel olje za nalit notri.

na GPZ-ju je pa spodaj v batkih tam, ko je fedr not luknja tako da bi olje steklo čez v fergazer.

Membrane NESMEŠ mazat namažeš samo vodilo!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, no odločila sem se za menjavo lamel sklopke, ko sem jih pa po kar nekaj časa dobil in se lotil montaže sem pa naletel na težavo. Vijaka ki drži ˝pokrov˝ košare ne morem nikakor odvit. Sklopka na gsx-r 1100 namreč nima več vijakov okrog katerih so vzmeti, ampak samo en velik vijak (50mm) na sredini, ki drži dve okrogli listnati vzmeti. No in tega vijaka ne morem odviti. Zdi se mi da je sklopka podobna Banditovi. Jutri bom pa zadevo še poslikal. Prosim za kakšen nasvet.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel zdele gledat v haynesa za bandita 1200, pa ima suzuki tole nekam zakomplicirano. Ti priporočam, da si potegneš tole bukvico dol, čas posla, pa boš bolj miren.

Daš v peto prestavo in z levo nogo držiš zadnjo bremzo, z rokama in podaljškom na gedori pa odšraufaš matico. Če je pa dovolj prostora, pa rajši vtakni kos bakra ali aluminija med zobnike košare in glavne gredi.

Pa piše še, da ko odviješ matico, moraš hitro odviti še tri manjše vijake, ki se nahajajo za matico. Pa pazit je treba ker se hitro ponamejo ali raztegnjeo od vzmeti. Pa ko skupaj daješ, moraš nekaj pazit na pozicijo vzmeti, pa še par malenkosti.

Have fun. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!