Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Ja sej sem poskušal tko da sem cunjo zataknil med zobnike pa se je matica vrtela skupaj z tistim ˝pokrovom˝ košare, ki pritiska na lamele. potem sem pa naredu eno tako bol grobo izdelano držalo za ta ˝pokrov˝ pa se zadeva sploh noče premaknit. Drugač sem pa bral service manual pa sem glede na le tega delal vse prav :doze:

Objavljeno

Če se "pokrov" sklopke vrti, ko blokiraš zobnike potem sklopka drsi in je treba blokirat menjalnik kot sem že opisal, v 5. prestavi z zadnjo bremzo.

Moraš pa vedet da mora biti ta matica zategnjena s 150Nm, to je 15kg/meter, če nimaš moment ključa.

Objavljeno

Ok, do samostojne menjave sklopke se nisem prisel :D

Mi pa motor, ko je segret, dela na zelo nizkih obratih in mi vcasih, ko se ustavim, tudi crkne - v leru in v prvi...

Ali lahko na Monstru 620 IE (L.2005) sam povisam standgas (in kje), al moram na servis, da ga priklopijo na rac. ?

Tks!

Objavljeno
Ja sej sem poskušal tko da sem cunjo zataknil med zobnike pa se je matica vrtela skupaj z tistim ˝pokrovom˝ košare, ki pritiska na lamele. potem sem pa naredu eno tako bol grobo izdelano držalo za ta ˝pokrov˝ pa se zadeva sploh noče premaknit. Drugač sem pa bral service manual pa sem glede na le tega delal vse prav :doze:
Če se "pokrov" sklopke vrti, ko blokiraš zobnike potem sklopka drsi in je treba blokirat menjalnik kot sem že opisal, v 5. prestavi z zadnjo bremzo.

Moraš pa vedet da mora biti ta matica zategnjena s 150Nm, to je 15kg/meter, če nimaš moment ključa.

:rolleyes:

post-10184-1214664345_thumb.jpg

(trrrrrrrrrrrr!)

post-10184-1214664377_thumb.jpg

:yea1:

Objavljeno

Ja sej vem.Tele udarne pištole al kako se že reče vem da so super za odvijat težke vijake. Sam problem je če je nimaš :wacko:

Objavljeno

tale pištola ti ni nič brez kompresorja..lahko se samo slikaš z njo :whistle:

Objavljeno

Sej obstajajo tud električne. Sam nevem kok so kej dobre...

Objavljeno (popravljeno)
:yea1:

Pa rabiš eno ultra heavy duty profesionalno pištolo na polmetra debelem šlaufu. Z uno iz interdiskonta ne boš nič naredil.

Pa še roko si boš zlomil, ker je treba nekako držat košaro. Pa še ni toliko učinkovita, ker predmet vijačenja ni fiksen in "blaži" sunke pištole.

Tale matica rabi 150nm navora za zategovanje, za losat pa še malo več.

Govorim iz lastnih izkušenj. .)

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno
Sej obstajajo tud električne. Sam nevem kok so kej dobre...

Vsega se pa res nemoreš lotit sam.Osnova je poleg znanja,ki ga nadomestiš z manualom tudi pravo orodje in mehanikarska iznajdlivost,kar tebi očitno manjka-obrni se na kakega mehanika.

Ps: nije žvaka za seljaka!!!! :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

No zadevo mi je uspelo odvit. naredu sem pa tako kot je predlagal Simonisi :worship: -v 5. prestavo, držal zadnjo bremzo ter odvil z račno ter dober meter dolgo cevjo-podaljšek :evilgrin: .

Seveda sem kmalu ugotovil da sem pozabu naročit eno lamelo :rolleyes: tko da se bo zadeva spet zavlekla.

Opazil pa sem da so na šalčki (tist del znostraj košare z utori kamor pridejo zobci kovinskih plošč) vidni odtisi (vdrtinice) od kovinskih plošč. Globoke so tam največ do kakšnega 0.5mm. Pa me zanima kaj storiti al je to normalno. Sklopka odvaja brez problema-prestavlja se čist gladko.

Re Brumer: Ja vem da mi manjka orodja pa tudi po izobrazbi nisem mehanik tko da... Se pa stvari rad lotim sam-se vsaj kaj novga naučim pa ugotovim kako zadeva deluje. Vedno pa prej rajš uprašam na forumu za kakšen nasvet kot pa neki posušam. Za kar sem zelo hvaležen-predvsem tebi pa Simonisiju, Piksni, Dex-u pa še kakšen bi se našel

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno
No zadevo mi je uspelo odvit. naredu sem pa tako kot je predlagal Simonisi :worship: -v 5. prestavo, držal zadnjo bremzo ter odvil z račno ter dober meter dolgo cevjo-podaljšek :evilgrin: .

Seveda sem kmalu ugotovil da sem pozabu naročit eno lamelo :rolleyes: tko da se bo zadeva spet zavlekla.

Opazil pa sem da so na šalčki (tist del znostraj košare z utori kamor pridejo zobci kovinskih plošč) vidni odtisi (vdrtinice) od kovinskih plošč. Globoke so tam največ do kakšnega 0.5mm. Pa me zanima kaj storiti al je to normalno. Sklopka odvaja brez problema-prestavlja se čist gladko.

Re Brumer: Ja vem da mi manjka orodja pa tudi po izobrazbi nisem mehanik tko da... Se pa stvari rad lotim sam-se vsaj kaj novga naučim pa ugotovim kako zadeva deluje. Vedno pa prej rajš uprašam na forumu za kakšen nasvet kot pa neki posušam. Za kar sem zelo hvaležen-predvsem tebi pa Simonisiju, Piksni, Dex-u pa še kakšen bi se našel

To je pohvalno,da se sam lotiš samo na svojem se učiti zna biti včasih tudi drago in kot si opazil sam tudi zamudno sploh,če kaj narobe ali premalo naročiš,pa glej da sestaviš kot je bilo in da s kilo ključem pravilno zategneš.Kar pa se tiče utorov pa nimaš kaj narediti,če pa bi sklopka slabo odvajala,pa bo potrebno to osovino z temi utori zamenjati. :hmm:

Objavljeno
Pa rabiš eno ultra heavy duty profesionalno pištolo na polmetra debelem šlaufu.

:slap:

Z uno iz interdiskonta ne boš nič naredil.

:yawn:

Pa še roko si boš zlomil, ker je treba nekako držat košaro.

:lol1:

Pa še ni toliko učinkovita, ker predmet vijačenja ni fiksen in "blaži" sunke pištole.

:lol1:

Tale matica rabi 150nm navora za zategovanje, za losat pa še malo več.

:yawn:

Govorim iz lastnih izkušenj. .)

:hmm:

Objavljeno

pločevinka če zehaš pojdi spat, ali pa kaj konstruktivnega pripomni. :rolleyes:

Opazil pa sem da so na šalčki (tist del znostraj košare z utori kamor pridejo zobci kovinskih plošč) vidni odtisi (vdrtinice) od kovinskih plošč. Globoke so tam največ do kakšnega 0.5mm. Pa me zanima kaj storiti al je to normalno. Sklopka odvaja brez problema-prestavlja se čist gladko.

Niti nima preveč veze, dokler dobro dela pusti na miru.

Objavljeno

Totalno brez štroma

Se dopoldan odločim, da se malo zapeljem naokoli, ... v garažo, kontakt, , popolnoma nič, niti ena lučka, niti ura.

Na porivanje potem užge, a občasno sveti lučka za el. okvaro, motor rahlo cuka, opazim da so vsi števci in ura razen skupnih kilometrov resetirani.

Priklopim motor preko kablov, štarta normalno in tudi deluje normalno, brez opozoril.

Odklopim kable, se zapeljem zopet na trenutke rdeča lučka in cukanje ...

Tudi dvakrat poizkusil napolniti acu. z delovanjem mašine, pa je zaleglo samo toliko da je delala ura na displeju, ko sem prižgal kontakt crkne vse.

Kaj menite, da mi je storiti.

Motor bi odpeljal na servis pa imam občutek, da ne pridem do tja. :hmm:

Motor je star 2 leti.

Objavljeno

problemček. Na zadnjem kolesu mi je v 30 000km sesulo že dva ležaja. Popolnoma nezabavno. ena tweorija pravi, da imam pošvedran distančnik med ležajema, in jih zato jemlje hudič. ta možnost bo odpravljena z novim distančnikom. Vseeno pa me zanima, a so vsi ležaji enaki, oziroma, kako (in komu) naročit drugačen/heavy duty ležaj. originalni je dobil mal lufta po 70 000, in sem jih zamenjal z SKF ležajem, ki je prenesel cca 10000km te sem zamenjal z NTN ležaji in so zdržali še manj....ležaji so bili vstavljeni zelo skrbno, in vedno crkne desni.

hvala za pomoč.

Objavljeno
Totalno brez štroma

Se dopoldan odločim, da se malo zapeljem naokoli, ... v garažo, kontakt, , popolnoma nič, niti ena lučka, niti ura.

Na porivanje potem užge, a občasno sveti lučka za el. okvaro, motor rahlo cuka, opazim da so vsi števci in ura razen skupnih kilometrov resetirani.

Priklopim motor preko kablov, štarta normalno in tudi deluje normalno, brez opozoril.

Odklopim kable, se zapeljem zopet na trenutke rdeča lučka in cukanje ...

Tudi dvakrat poizkusil napolniti acu. z delovanjem mašine, pa je zaleglo samo toliko da je delala ura na displeju, ko sem prižgal kontakt crkne vse.

Kaj menite, da mi je storiti.

Motor bi odpeljal na servis pa imam občutek, da ne pridem do tja. :hmm:

Motor je star 2 leti.

Najprej preveri akumulator, če imaš v nejm dovolj elektrolita, po domače če dost kisline, če ni dolij destilirano vodo in čez noč priklopi na polnilec. Potem pa izmeri koliko ti polni alternator, naj bi imel nekje 14 V napetosti. +/- 0,2 V

Če nima je nekaj narobe z alternatorjem.

Lep pozdrav.

D.

Objavljeno
problemček. Na zadnjem kolesu mi je v 30 000km sesulo že dva ležaja. Popolnoma nezabavno. ena tweorija pravi, da imam pošvedran distančnik med ležajema, in jih zato jemlje hudič. ta možnost bo odpravljena z novim distančnikom. Vseeno pa me zanima, a so vsi ležaji enaki, oziroma, kako (in komu) naročit drugačen/heavy duty ležaj. originalni je dobil mal lufta po 70 000, in sem jih zamenjal z SKF ležajem, ki je prenesel cca 10000km te sem zamenjal z NTN ležaji in so zdržali še manj....ležaji so bili vstavljeni zelo skrbno, in vedno crkne desni.

hvala za pomoč.

mislim da boljšega od skf in fag ne boš dobil. Tudi meni je rasulo ležaj v zadnjem kolesu brž ko sem kupil motor sumim, da ga je prejšni lastnik preveč skrbno pral z baromatom :whistle:

Objavljeno
problemček.

Če imaš preozek distančnik, ti bo požrlo ležaje.

Objavljeno
Totalno brez štroma

Se dopoldan odločim, da se malo zapeljem naokoli, ... v garažo, kontakt, , popolnoma nič, niti ena lučka, niti ura.

Na porivanje potem užge, a občasno sveti lučka za el. okvaro, motor rahlo cuka, opazim da so vsi števci in ura razen skupnih kilometrov resetirani.

Priklopim motor preko kablov, štarta normalno in tudi deluje normalno, brez opozoril.

Odklopim kable, se zapeljem zopet na trenutke rdeča lučka in cukanje ...

Tudi dvakrat poizkusil napolniti acu. z delovanjem mašine, pa je zaleglo samo toliko da je delala ura na displeju, ko sem prižgal kontakt crkne vse.

Kaj menite, da mi je storiti.

Motor bi odpeljal na servis pa imam občutek, da ne pridem do tja. :hmm:

Motor je star 2 leti.

"...posibility of voltage regualtor failure..." Posledično ti sprazne akku...

ali

lahko tudi slaba centralna masa (na "vozlišču" ali akku ali..).

ali

... :unsure:

Objavljeno
problemček. Na zadnjem kolesu mi je v 30 000km sesulo že dva ležaja. Popolnoma nezabavno. ena tweorija pravi, da imam pošvedran distančnik med ležajema, in jih zato jemlje hudič. ta možnost bo odpravljena z novim distančnikom. Vseeno pa me zanima, a so vsi ležaji enaki, oziroma, kako (in komu) naročit drugačen/heavy duty ležaj. originalni je dobil mal lufta po 70 000, in sem jih zamenjal z SKF ležajem, ki je prenesel cca 10000km te sem zamenjal z NTN ležaji in so zdržali še manj....ležaji so bili vstavljeni zelo skrbno, in vedno crkne desni.

hvala za pomoč.

Lahko vgradiš tudi t.i. "sodčaste" (nepoznamdruegaizraza) ležaje, ki so ravno za to, da pobirajo odklone osi - pod pogojem, da je ležišče ležaja na pravi globini/je distančnik dovolj dolg in vice-versa...

FAG, SKF is a good choice. Probaj verzijo z protiprašno zaščito ( če že nisi?!).

(samorazmišljam... )

Objavljeno
problemček. Na zadnjem kolesu mi je v 30 000km sesulo že dva ležaja. Popolnoma nezabavno. ena tweorija pravi, da imam pošvedran distančnik med ležajema, in jih zato jemlje hudič. ta možnost bo odpravljena z novim distančnikom. Vseeno pa me zanima, a so vsi ležaji enaki, oziroma, kako (in komu) naročit drugačen/heavy duty ležaj. originalni je dobil mal lufta po 70 000, in sem jih zamenjal z SKF ležajem, ki je prenesel cca 10000km te sem zamenjal z NTN ležaji in so zdržali še manj....ležaji so bili vstavljeni zelo skrbno, in vedno crkne desni.

hvala za pomoč.

To nevem,če boš sam rešil namreč, potrebno bi bilo najprej ustavit en ležaj nato distančnik in še drug ležaj.Ko to zmontiraš ustavi osovino daj na osovino kos cevi,ki ravno paše na osovino stegni z matico in osovina se mora lepo nalahko vrteti,če ležaja preveč stisne ga ni da bi zdržal neglede na znamko in ceno ležaja.Seveda to narediš predno montiraš kolo.Sam uporabim tedensko sigurno 30 kom,ležajev za alternatorje raznih dimenzij, znamke NTN že ca 5-let in še nikoli mi ni noben crknil,vsaj do danes ne.Za montažo ležajev je najbolje uporabiti prešo,če pa ležaj montiraš s kladivom pa obvezno plastično za montažo,pa uporabi še kos cevi ali kako staro gedoro tako da,ležaj nabijaš samo po zunanji šalčki.Če boš naredil tako,kot sem ti opisal ti ležaji nebodo več crkavali.

Objavljeno
Totalno brez štroma

Se dopoldan odločim, da se malo zapeljem naokoli, ... v garažo, kontakt, , popolnoma nič, niti ena lučka, niti ura.

Na porivanje potem užge, a občasno sveti lučka za el. okvaro, motor rahlo cuka, opazim da so vsi števci in ura razen skupnih kilometrov resetirani.

Priklopim motor preko kablov, štarta normalno in tudi deluje normalno, brez opozoril.

Odklopim kable, se zapeljem zopet na trenutke rdeča lučka in cukanje ...

Tudi dvakrat poizkusil napolniti acu. z delovanjem mašine, pa je zaleglo samo toliko da je delala ura na displeju, ko sem prižgal kontakt crkne vse.

Kaj menite, da mi je storiti.

Motor bi odpeljal na servis pa imam občutek, da ne pridem do tja. :hmm:

Motor je star 2 leti.

Kot opisuješ je zanič akumulator.Bi bilo pa vseno najbolje izmerit napetost,ko motor z drugim akumulatorjem vžgeš kajti,če ti napetost nebo šla na ca 14 V(ca 2,5K o/min) potem ti nepolne.Nevem katero Yamaho imaš,če imaš Npr; Diverzione potem boš moral demontirat alternator,če pa je stator v mašini,pa bo potrebno izvesti meritve statorja in če je stator vredi bo potreben nov regle(z usmernikom)cena ca 170 EU na servisu.

Objavljeno
To nevem,če boš sam rešil namreč, potrebno bi bilo najprej ustavit en ležaj nato distančnik in še drug ležaj.Ko to zmontiraš ustavi osovino daj na osovino kos cevi,ki ravno paše na osovino stegni z matico in osovina se mora lepo nalahko vrteti,če ležaja preveč stisne ga ni da bi zdržal neglede na znamko in ceno ležaja.Seveda to narediš predno montiraš kolo.Sam uporabim tedensko sigurno 30 kom,ležajev za alternatorje raznih dimenzij, znamke NTN že ca 5-let in še nikoli mi ni noben crknil,vsaj do danes ne.Za montažo ležajev je najbolje uporabiti prešo,če pa ležaj montiraš s kladivom pa obvezno plastično za montažo,pa uporabi še kos cevi ali kako staro gedoro tako da,ležaj nabijaš samo po zunanji šalčki.Če boš naredil tako,kot sem ti opisal ti ležaji nebodo več crkavali.

To je to. če distančnik stestiram, bom vedel pri čem sem. HVALA!!!!

Objavljeno

Aprilia Rst 1000 - rotax agregat. Na fotki pod modrim kablom je ena luknjica cca fi 5 mm skozi katero pridno curi olje med vožnjo. Ali sem kaj izgubil, nisem še podrobno pogledal ali ima zadeva navoj,...ali kaj podobnega.

Milke , tuono in caponordi imajo verjetno popolnoma isto zadevo. Ideje, rešitve dobrodošle.

lp

post-13241-1214945921_thumb.jpg

Objavljeno

Če je tam vodna pumpa, potem je šel notranji semering pumpe in pušča olje. Če gre pa zunanji semering pa pušča voda.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!