trojan69 Objavljeno Junij 27, 2008 Opozori Objavljeno Junij 27, 2008 Ja sej sem poskušal tko da sem cunjo zataknil med zobnike pa se je matica vrtela skupaj z tistim ˝pokrovom˝ košare, ki pritiska na lamele. potem sem pa naredu eno tako bol grobo izdelano držalo za ta ˝pokrov˝ pa se zadeva sploh noče premaknit. Drugač sem pa bral service manual pa sem glede na le tega delal vse prav :doze:
simonsi Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 Če se "pokrov" sklopke vrti, ko blokiraš zobnike potem sklopka drsi in je treba blokirat menjalnik kot sem že opisal, v 5. prestavi z zadnjo bremzo. Moraš pa vedet da mora biti ta matica zategnjena s 150Nm, to je 15kg/meter, če nimaš moment ključa.
flight69 Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 Ok, do samostojne menjave sklopke se nisem prisel :D Mi pa motor, ko je segret, dela na zelo nizkih obratih in mi vcasih, ko se ustavim, tudi crkne - v leru in v prvi... Ali lahko na Monstru 620 IE (L.2005) sam povisam standgas (in kje), al moram na servis, da ga priklopijo na rac. ? Tks!
Piksna Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 Ja sej sem poskušal tko da sem cunjo zataknil med zobnike pa se je matica vrtela skupaj z tistim ˝pokrovom˝ košare, ki pritiska na lamele. potem sem pa naredu eno tako bol grobo izdelano držalo za ta ˝pokrov˝ pa se zadeva sploh noče premaknit. Drugač sem pa bral service manual pa sem glede na le tega delal vse prav :doze: Če se "pokrov" sklopke vrti, ko blokiraš zobnike potem sklopka drsi in je treba blokirat menjalnik kot sem že opisal, v 5. prestavi z zadnjo bremzo.Moraš pa vedet da mora biti ta matica zategnjena s 150Nm, to je 15kg/meter, če nimaš moment ključa. :rolleyes: (trrrrrrrrrrrr!) :yea1:
trojan69 Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 Ja sej vem.Tele udarne pištole al kako se že reče vem da so super za odvijat težke vijake. Sam problem je če je nimaš :wacko:
brembo Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 tale pištola ti ni nič brez kompresorja..lahko se samo slikaš z njo :whistle:
trojan69 Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 Sej obstajajo tud električne. Sam nevem kok so kej dobre...
simonsi Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 (popravljeno) :yea1: Pa rabiš eno ultra heavy duty profesionalno pištolo na polmetra debelem šlaufu. Z uno iz interdiskonta ne boš nič naredil. Pa še roko si boš zlomil, ker je treba nekako držat košaro. Pa še ni toliko učinkovita, ker predmet vijačenja ni fiksen in "blaži" sunke pištole. Tale matica rabi 150nm navora za zategovanje, za losat pa še malo več. Govorim iz lastnih izkušenj. .) Popravljeno Junij 28, 2008. Popravil simonsi
Guest Brumer Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 Sej obstajajo tud električne. Sam nevem kok so kej dobre... Vsega se pa res nemoreš lotit sam.Osnova je poleg znanja,ki ga nadomestiš z manualom tudi pravo orodje in mehanikarska iznajdlivost,kar tebi očitno manjka-obrni se na kakega mehanika. Ps: nije žvaka za seljaka!!!! :hmm:
trojan69 Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 (popravljeno) No zadevo mi je uspelo odvit. naredu sem pa tako kot je predlagal Simonisi :worship: -v 5. prestavo, držal zadnjo bremzo ter odvil z račno ter dober meter dolgo cevjo-podaljšek :evilgrin: . Seveda sem kmalu ugotovil da sem pozabu naročit eno lamelo :rolleyes: tko da se bo zadeva spet zavlekla. Opazil pa sem da so na šalčki (tist del znostraj košare z utori kamor pridejo zobci kovinskih plošč) vidni odtisi (vdrtinice) od kovinskih plošč. Globoke so tam največ do kakšnega 0.5mm. Pa me zanima kaj storiti al je to normalno. Sklopka odvaja brez problema-prestavlja se čist gladko. Re Brumer: Ja vem da mi manjka orodja pa tudi po izobrazbi nisem mehanik tko da... Se pa stvari rad lotim sam-se vsaj kaj novga naučim pa ugotovim kako zadeva deluje. Vedno pa prej rajš uprašam na forumu za kakšen nasvet kot pa neki posušam. Za kar sem zelo hvaležen-predvsem tebi pa Simonisiju, Piksni, Dex-u pa še kakšen bi se našel Popravljeno Junij 28, 2008. Popravil trojan69
Guest Brumer Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 No zadevo mi je uspelo odvit. naredu sem pa tako kot je predlagal Simonisi :worship: -v 5. prestavo, držal zadnjo bremzo ter odvil z račno ter dober meter dolgo cevjo-podaljšek :evilgrin: . Seveda sem kmalu ugotovil da sem pozabu naročit eno lamelo :rolleyes: tko da se bo zadeva spet zavlekla. Opazil pa sem da so na šalčki (tist del znostraj košare z utori kamor pridejo zobci kovinskih plošč) vidni odtisi (vdrtinice) od kovinskih plošč. Globoke so tam največ do kakšnega 0.5mm. Pa me zanima kaj storiti al je to normalno. Sklopka odvaja brez problema-prestavlja se čist gladko. Re Brumer: Ja vem da mi manjka orodja pa tudi po izobrazbi nisem mehanik tko da... Se pa stvari rad lotim sam-se vsaj kaj novga naučim pa ugotovim kako zadeva deluje. Vedno pa prej rajš uprašam na forumu za kakšen nasvet kot pa neki posušam. Za kar sem zelo hvaležen-predvsem tebi pa Simonisiju, Piksni, Dex-u pa še kakšen bi se našel To je pohvalno,da se sam lotiš samo na svojem se učiti zna biti včasih tudi drago in kot si opazil sam tudi zamudno sploh,če kaj narobe ali premalo naročiš,pa glej da sestaviš kot je bilo in da s kilo ključem pravilno zategneš.Kar pa se tiče utorov pa nimaš kaj narediti,če pa bi sklopka slabo odvajala,pa bo potrebno to osovino z temi utori zamenjati. :hmm:
Piksna Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Pa rabiš eno ultra heavy duty profesionalno pištolo na polmetra debelem šlaufu. :slap: Z uno iz interdiskonta ne boš nič naredil. :yawn: Pa še roko si boš zlomil, ker je treba nekako držat košaro. :lol1: Pa še ni toliko učinkovita, ker predmet vijačenja ni fiksen in "blaži" sunke pištole. :lol1: Tale matica rabi 150nm navora za zategovanje, za losat pa še malo več. :yawn: Govorim iz lastnih izkušenj. .) :hmm:
simonsi Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 pločevinka če zehaš pojdi spat, ali pa kaj konstruktivnega pripomni. :rolleyes: Opazil pa sem da so na šalčki (tist del znostraj košare z utori kamor pridejo zobci kovinskih plošč) vidni odtisi (vdrtinice) od kovinskih plošč. Globoke so tam največ do kakšnega 0.5mm. Pa me zanima kaj storiti al je to normalno. Sklopka odvaja brez problema-prestavlja se čist gladko. Niti nima preveč veze, dokler dobro dela pusti na miru.
platoom Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Totalno brez štroma Se dopoldan odločim, da se malo zapeljem naokoli, ... v garažo, kontakt, , popolnoma nič, niti ena lučka, niti ura. Na porivanje potem užge, a občasno sveti lučka za el. okvaro, motor rahlo cuka, opazim da so vsi števci in ura razen skupnih kilometrov resetirani. Priklopim motor preko kablov, štarta normalno in tudi deluje normalno, brez opozoril. Odklopim kable, se zapeljem zopet na trenutke rdeča lučka in cukanje ... Tudi dvakrat poizkusil napolniti acu. z delovanjem mašine, pa je zaleglo samo toliko da je delala ura na displeju, ko sem prižgal kontakt crkne vse. Kaj menite, da mi je storiti. Motor bi odpeljal na servis pa imam občutek, da ne pridem do tja. :hmm: Motor je star 2 leti.
Cartman Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 problemček. Na zadnjem kolesu mi je v 30 000km sesulo že dva ležaja. Popolnoma nezabavno. ena tweorija pravi, da imam pošvedran distančnik med ležajema, in jih zato jemlje hudič. ta možnost bo odpravljena z novim distančnikom. Vseeno pa me zanima, a so vsi ležaji enaki, oziroma, kako (in komu) naročit drugačen/heavy duty ležaj. originalni je dobil mal lufta po 70 000, in sem jih zamenjal z SKF ležajem, ki je prenesel cca 10000km te sem zamenjal z NTN ležaji in so zdržali še manj....ležaji so bili vstavljeni zelo skrbno, in vedno crkne desni. hvala za pomoč.
Motorist76 Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Totalno brez štromaSe dopoldan odločim, da se malo zapeljem naokoli, ... v garažo, kontakt, , popolnoma nič, niti ena lučka, niti ura. Na porivanje potem užge, a občasno sveti lučka za el. okvaro, motor rahlo cuka, opazim da so vsi števci in ura razen skupnih kilometrov resetirani. Priklopim motor preko kablov, štarta normalno in tudi deluje normalno, brez opozoril. Odklopim kable, se zapeljem zopet na trenutke rdeča lučka in cukanje ... Tudi dvakrat poizkusil napolniti acu. z delovanjem mašine, pa je zaleglo samo toliko da je delala ura na displeju, ko sem prižgal kontakt crkne vse. Kaj menite, da mi je storiti. Motor bi odpeljal na servis pa imam občutek, da ne pridem do tja. :hmm: Motor je star 2 leti. Najprej preveri akumulator, če imaš v nejm dovolj elektrolita, po domače če dost kisline, če ni dolij destilirano vodo in čez noč priklopi na polnilec. Potem pa izmeri koliko ti polni alternator, naj bi imel nekje 14 V napetosti. +/- 0,2 V Če nima je nekaj narobe z alternatorjem. Lep pozdrav. D.
salo Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 problemček. Na zadnjem kolesu mi je v 30 000km sesulo že dva ležaja. Popolnoma nezabavno. ena tweorija pravi, da imam pošvedran distančnik med ležajema, in jih zato jemlje hudič. ta možnost bo odpravljena z novim distančnikom. Vseeno pa me zanima, a so vsi ležaji enaki, oziroma, kako (in komu) naročit drugačen/heavy duty ležaj. originalni je dobil mal lufta po 70 000, in sem jih zamenjal z SKF ležajem, ki je prenesel cca 10000km te sem zamenjal z NTN ležaji in so zdržali še manj....ležaji so bili vstavljeni zelo skrbno, in vedno crkne desni. hvala za pomoč. mislim da boljšega od skf in fag ne boš dobil. Tudi meni je rasulo ležaj v zadnjem kolesu brž ko sem kupil motor sumim, da ga je prejšni lastnik preveč skrbno pral z baromatom :whistle:
simonsi Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 problemček. Če imaš preozek distančnik, ti bo požrlo ležaje.
Piksna Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Totalno brez štromaSe dopoldan odločim, da se malo zapeljem naokoli, ... v garažo, kontakt, , popolnoma nič, niti ena lučka, niti ura. Na porivanje potem užge, a občasno sveti lučka za el. okvaro, motor rahlo cuka, opazim da so vsi števci in ura razen skupnih kilometrov resetirani. Priklopim motor preko kablov, štarta normalno in tudi deluje normalno, brez opozoril. Odklopim kable, se zapeljem zopet na trenutke rdeča lučka in cukanje ... Tudi dvakrat poizkusil napolniti acu. z delovanjem mašine, pa je zaleglo samo toliko da je delala ura na displeju, ko sem prižgal kontakt crkne vse. Kaj menite, da mi je storiti. Motor bi odpeljal na servis pa imam občutek, da ne pridem do tja. :hmm: Motor je star 2 leti. "...posibility of voltage regualtor failure..." Posledično ti sprazne akku... ali lahko tudi slaba centralna masa (na "vozlišču" ali akku ali..). ali ... :unsure:
Piksna Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 problemček. Na zadnjem kolesu mi je v 30 000km sesulo že dva ležaja. Popolnoma nezabavno. ena tweorija pravi, da imam pošvedran distančnik med ležajema, in jih zato jemlje hudič. ta možnost bo odpravljena z novim distančnikom. Vseeno pa me zanima, a so vsi ležaji enaki, oziroma, kako (in komu) naročit drugačen/heavy duty ležaj. originalni je dobil mal lufta po 70 000, in sem jih zamenjal z SKF ležajem, ki je prenesel cca 10000km te sem zamenjal z NTN ležaji in so zdržali še manj....ležaji so bili vstavljeni zelo skrbno, in vedno crkne desni. hvala za pomoč. Lahko vgradiš tudi t.i. "sodčaste" (nepoznamdruegaizraza) ležaje, ki so ravno za to, da pobirajo odklone osi - pod pogojem, da je ležišče ležaja na pravi globini/je distančnik dovolj dolg in vice-versa... FAG, SKF is a good choice. Probaj verzijo z protiprašno zaščito ( če že nisi?!). (samorazmišljam... )
Guest Brumer Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 problemček. Na zadnjem kolesu mi je v 30 000km sesulo že dva ležaja. Popolnoma nezabavno. ena tweorija pravi, da imam pošvedran distančnik med ležajema, in jih zato jemlje hudič. ta možnost bo odpravljena z novim distančnikom. Vseeno pa me zanima, a so vsi ležaji enaki, oziroma, kako (in komu) naročit drugačen/heavy duty ležaj. originalni je dobil mal lufta po 70 000, in sem jih zamenjal z SKF ležajem, ki je prenesel cca 10000km te sem zamenjal z NTN ležaji in so zdržali še manj....ležaji so bili vstavljeni zelo skrbno, in vedno crkne desni. hvala za pomoč. To nevem,če boš sam rešil namreč, potrebno bi bilo najprej ustavit en ležaj nato distančnik in še drug ležaj.Ko to zmontiraš ustavi osovino daj na osovino kos cevi,ki ravno paše na osovino stegni z matico in osovina se mora lepo nalahko vrteti,če ležaja preveč stisne ga ni da bi zdržal neglede na znamko in ceno ležaja.Seveda to narediš predno montiraš kolo.Sam uporabim tedensko sigurno 30 kom,ležajev za alternatorje raznih dimenzij, znamke NTN že ca 5-let in še nikoli mi ni noben crknil,vsaj do danes ne.Za montažo ležajev je najbolje uporabiti prešo,če pa ležaj montiraš s kladivom pa obvezno plastično za montažo,pa uporabi še kos cevi ali kako staro gedoro tako da,ležaj nabijaš samo po zunanji šalčki.Če boš naredil tako,kot sem ti opisal ti ležaji nebodo več crkavali.
Guest Brumer Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Totalno brez štromaSe dopoldan odločim, da se malo zapeljem naokoli, ... v garažo, kontakt, , popolnoma nič, niti ena lučka, niti ura. Na porivanje potem užge, a občasno sveti lučka za el. okvaro, motor rahlo cuka, opazim da so vsi števci in ura razen skupnih kilometrov resetirani. Priklopim motor preko kablov, štarta normalno in tudi deluje normalno, brez opozoril. Odklopim kable, se zapeljem zopet na trenutke rdeča lučka in cukanje ... Tudi dvakrat poizkusil napolniti acu. z delovanjem mašine, pa je zaleglo samo toliko da je delala ura na displeju, ko sem prižgal kontakt crkne vse. Kaj menite, da mi je storiti. Motor bi odpeljal na servis pa imam občutek, da ne pridem do tja. :hmm: Motor je star 2 leti. Kot opisuješ je zanič akumulator.Bi bilo pa vseno najbolje izmerit napetost,ko motor z drugim akumulatorjem vžgeš kajti,če ti napetost nebo šla na ca 14 V(ca 2,5K o/min) potem ti nepolne.Nevem katero Yamaho imaš,če imaš Npr; Diverzione potem boš moral demontirat alternator,če pa je stator v mašini,pa bo potrebno izvesti meritve statorja in če je stator vredi bo potreben nov regle(z usmernikom)cena ca 170 EU na servisu.
Cartman Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 To nevem,če boš sam rešil namreč, potrebno bi bilo najprej ustavit en ležaj nato distančnik in še drug ležaj.Ko to zmontiraš ustavi osovino daj na osovino kos cevi,ki ravno paše na osovino stegni z matico in osovina se mora lepo nalahko vrteti,če ležaja preveč stisne ga ni da bi zdržal neglede na znamko in ceno ležaja.Seveda to narediš predno montiraš kolo.Sam uporabim tedensko sigurno 30 kom,ležajev za alternatorje raznih dimenzij, znamke NTN že ca 5-let in še nikoli mi ni noben crknil,vsaj do danes ne.Za montažo ležajev je najbolje uporabiti prešo,če pa ležaj montiraš s kladivom pa obvezno plastično za montažo,pa uporabi še kos cevi ali kako staro gedoro tako da,ležaj nabijaš samo po zunanji šalčki.Če boš naredil tako,kot sem ti opisal ti ležaji nebodo več crkavali. To je to. če distančnik stestiram, bom vedel pri čem sem. HVALA!!!!
raceaprilia Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 Aprilia Rst 1000 - rotax agregat. Na fotki pod modrim kablom je ena luknjica cca fi 5 mm skozi katero pridno curi olje med vožnjo. Ali sem kaj izgubil, nisem še podrobno pogledal ali ima zadeva navoj,...ali kaj podobnega. Milke , tuono in caponordi imajo verjetno popolnoma isto zadevo. Ideje, rešitve dobrodošle. lp
simonsi Objavljeno Julij 1, 2008 Opozori Objavljeno Julij 1, 2008 Če je tam vodna pumpa, potem je šel notranji semering pumpe in pušča olje. Če gre pa zunanji semering pa pušča voda.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se