Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
izgleda da jaz res nimam sreče šel sem na morje z svojim Gpz-jcem in že od včeraj se sliši v motorju nek čuden klenkajoč zvok ampak samo na štandgasu pri obratih je vse ok in tudi moč je čisto normalna po občutku se mi zdi da je vedno huje - sumim na ketno, motor ima 37.000 km in mislim da je že čas za menjavo.

in še nekaj zadnjič ko sem kupoval olje so mi v elisi rekli da če daš napačno olje se hitro uniči šponer ketne. lahko je tudi šponer šel , saj se je to zgodilo le 500km po menjavi olja in filtra??? notri sem dal motul 15w50

ali se ta šponar kaj štela???

mogoče bi lahko začasno uštimal zadevo če bi se šponer štelal??

Če praviš,da klenka potem si verjetno samo tankal slab benzin premalo oktanov probaj z 98 Okt ali celo 100 OMV.

Če si bolj izi vozni se je lahko tudi v glavi motorja nabral garež,kar tudi lahko povzroča klenkanje.Moj predlog bi bil pojdi malo na AC in ga malo spucaj,natankaj dober benzin in boš opazil razliko.Če boš slišal klenkanje tudi pri pospeševanjih potem,pa zna biti huje in bo potrebno mašino odpreti,lahko se kipa bat,zračnost v ležaju batnega sornika ali ležaj ojnice. :hmm:

Objavljeno
Kje bi se dalo kupit merilne lističe za merjenje razmika med ventili korak po 0,01mm?

Najtanjši lističi,ki se dobijo za nastavitev ventilov se začno pri 0,05mm,saj s tanjšinm sploh nemoreš delat še 0,05 takoj zajebeš, dobi pa se posamično npr:0,38,0,42 itd.itd. Dobi pa se posebno konusno merilo(šubler) za merjenje razmaka v stotinkah med dročnikom in odmično gredjo.Imel in delal z njim v Švici kje pa bi se ga dalo kupit pa ti nebi vedel povedat vsekakor pa to ni poceni stvar še za delavnico bi bilo verjetno predrago. :hmm:

Objavljeno

@brumer

mogoče sem se narobe izrazil ni tisto bencinsko klenkanje ampak tak čuden ropotajoč zvok na štandgasu pri pospeševenju je vse ok

zato sumim napenjalec ketne ali ketno

a tisti vijak na sredini šponerja ketne se štela al zakaj je?

@simonsi

saj bi ga peljal v eliso ampak sem na morju z motorjem in me muči a se bom lahko peljal v lj in ali je kakpna izi zadeva za rešit.

obrate imam 1200

Objavljeno (popravljeno)
@brumer

mogoče sem se narobe izrazil ni tisto bencinsko klenkanje ampak tak čuden ropotajoč zvok na štandgasu pri pospeševenju je vse ok

zato sumim napenjalec ketne ali ketno

a tisti vijak na sredini šponerja ketne se štela al zakaj je?

@simonsi

saj bi ga peljal v eliso ampak sem na morju z motorjem in me muči a se bom lahko peljal v lj in ali je kakpna izi zadeva za rešit.

obrate imam 1200

Moraš pazit kaj pišeš namreč klenkanje ni rožlanje,če ti ketnica rožlja samo na prostem teku to še ni tako nevarno,da bi moral takoj šraufat.Ko prideš domov,pa se zapelji k mehaniku po nasvet,nebi pa vedel ali se da ketnica kaj štelat pri tvojem motorju ali ne kajti ponavadi se ketnica sama nastavi,ko pa mašino vžgeš pa jo še oljni pritisk dotegne.Obrate pa lahko malo zmanjšaš dovolj je 1000 o/min.

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Najtanjši lističi,ki se dobijo za nastavitev ventilov se začno pri 0,05mm,saj s tanjšinm sploh nemoreš delat še 0,05 takoj zajebeš, dobi pa se posamično npr:0,38,0,42 itd.itd. Dobi pa se posebno konusno merilo(šubler) za merjenje razmaka v stotinkah med dročnikom in odmično gredjo.Imel in delal z njim v Švici kje pa bi se ga dalo kupit pa ti nebi vedel povedat vsekakor pa to ni poceni stvar še za delavnico bi bilo verjetno predrago. :hmm:

Tole sem iskal 0.04 mm - 0.08 mm in 0.01-Schritten und 0.1 - 0.3 mm in 0.1 mm-Schritten. Saj sem napisal, da korak po 0.01 samo nisem opredelil od kje do kje. :headbang: moja napaka.

Objavljeno

Še to me zanima če je komu znano jaz sumim ventile. Ko je motor hladen je čist zvok, ko pa segreje na delovno temperaturo pa se sliši kot, da bi nekaj imelo preveč razmika tik, tik.

Objavljeno
Še to me zanima če je komu znano jaz sumim ventile. Ko je motor hladen je čist zvok, ko pa segreje na delovno temperaturo pa se sliši kot, da bi nekaj imelo preveč razmika tik, tik.

šta da ti kaze bre. nije žvaka za seljaka :whistle: oz ni vsak za vse. peli drek pumpo na servis pa bos videl kaj bo

Objavljeno
Še to me zanima če je komu znano jaz sumim ventile. Ko je motor hladen je čist zvok, ko pa segreje na delovno temperaturo pa se sliši kot, da bi nekaj imelo preveč razmika tik, tik.

Z ventili je ponavadi ravno obratno. Hladne se sliši vroče pa ne.

Kljub vsemu nastavi ventile na neko srednjo vrednost, pa boš videl če je kaj tišje. Je pa nekako normalno, da se pri zračno hlajenih motorjih sliši ventile, zelo je pa odvisno tudi kakšen pogon in način odpiranja imajo ventili.

Objavljeno
a tisti vijak na sredini šponerja ketne se štela al zakaj je?

Z tistim vijakom je vzmet, ki drži konstantni pritisk na drsnik verige.

Štelat se ne da nič, pri tvojem tipu šponarja.

Objavljeno

Kaj mislte, senzor padca je bil rahlo počen, sem ga popravil in dela normalno.

A je možno, da se bo kaseje odloču kej jebat :unsure:

Na enem drugem forumu sem prebral, da delajo vse elektronske naprave na dim, ko dim uide ven nehajo delat.

Kadil se ni nč :P B)

Objavljeno (popravljeno)

Sem že naredo samo sem zarad lističev nastavil na malo višje vrednosti pa je sedaj še slabše bom počakal da dobim tiste za 0,07 in 0,12 kot je napisano v service manualu. Drugače pa zmeraj vse sam delam že od malih nog :whistle: sem bolj tehnične narave pa me to zanima le da ventile sem sedaj prviš nastavljal pa ni nič tako težkega. Ventili so na vzmeteh potem pa je zgoraj tist kladivček ali kako se že reče temu. No hvala vseeno mi je ravno en po telefonu reko, da je to normalno saj ni tako moteče samo prej na štirih cilindrih ni bilo tega za slišat.

Popravljeno . Popravil Diablo
Objavljeno

Če imaš toleranco 0,07 do 0,12, potem nastavi na 0,10 mm.

Objavljeno

sem pa je slabše namesto 0,07 je sedaj sesalni 0,10 izpušni pa namesto 0,12 na 0,15 čeprav na eni internetni strani piše da je to slabo z rdečimi velikimi fonti :whistle:

Saj ni panike bom nastavil na min pa še vmes uplinjače nastavo pa bo čis OK.

Objavljeno
izgleda da jaz res nimam sreče šel sem na morje z svojim Gpz-jcem in že od včeraj se sliši v motorju nek čuden klenkajoč zvok ampak samo na štandgasu pri obratih je vse ok in tudi moč je čisto normalna po občutku se mi zdi da je vedno huje - sumim na ketno, motor ima 37.000 km in mislim da je že čas za menjavo.

in še nekaj zadnjič ko sem kupoval olje so mi v elisi rekli da če daš napačno olje se hitro uniči šponer ketne. lahko je tudi šponer šel , saj se je to zgodilo le 500km po menjavi olja in filtra??? notri sem dal motul 15w50

ali se ta šponar kaj štela???

mogoče bi lahko začasno uštimal zadevo če bi se šponer štelal??

No pa preberite zdaj tole:

2 dni je ropotalo v motorju , sem že mislil začet iskat kakšnega prevoznika, da ga naloži in odpelje domov v ljubljano, včeraj sploh nisem mogel spat od skrbi, in sem ga takoj zjutraj prižgal, spet je ropotal ko hudič zato sem se počasi odpeljal do najbližjega mehanika za motorje, tam sem ga ugasnil in ,ko je prišel majster da sliši zadevo ga je prižgal in lej ga hudiča motor je deloval popolnoma normalno brez kakršnihkoli čudnih zvokov ipd.. (najbrž se je ustrašil mehanika-haha :rolleyes: ) in majster pravi da motor deluje popolnoma normalno in da ni čisto nič narobe. potem sem mu malo bolje opisal kako je nabijalo in je rekel da je najbrž šponar ketne malo zaštekal in da je bil na tistem, da preskoči na en zob, da zašpona ketno ampak mu ni ratalo in se je to pač zgodilo zadnji moment, te zadeve se pa baje dogajajo kar pogosto na takih starejših motorjih z avtomatskim šponarjem.

in danes sem naredil že preko 100km in vse deluje BP tako ,da sedaj brez skrbi nadaljujem z dopustom :worship: :worship: .

vsem vseeno hvala za nasvete

lp

Objavljeno
Kaj mislte, senzor padca je bil rahlo počen, sem ga popravil in dela normalno.

A je možno, da se bo kaseje odloču kej jebat :unsure:

Na enem drugem forumu sem prebral, da delajo vse elektronske naprave na dim, ko dim uide ven nehajo delat.

Kadil se ni nč :P B)

Ta senzor kot mu ti praviš samo malo zalij z kakšno maso tako,da nebo v nje ga prišla voda in bo vredu Npr: araldit,silikon,cementit ali kaj podobnega.

Objavljeno
sem pa je slabše namesto 0,07 je sedaj sesalni 0,10 izpušni pa namesto 0,12 na 0,15 čeprav na eni internetni strani piše da je to slabo z rdečimi velikimi fonti :whistle:

Saj ni panike bom nastavil na min pa še vmes uplinjače nastavo pa bo čis OK.

Vprašal bi te samo ali pritiska odmična gred direkt na dročnike ali imaš vmes klackalice,ki pritiskajo na ventile.Namreč,če imaš klackalice bi jih moral najprej demontirat egalizirat(zravnat površino tam kjer nalega na ventil) in šele nato točno nastaviti.Ko nastavljaš vsisni ventil z 0.10 malo tesneje nastavi in ti je 0,7 preveri z 0,05 mora biti nahlapno, pri izpušnem pa naj bo 0,15 bolj tesen 0,10 pa mora iti nahlapno OK. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
Vprašal bi te samo ali pritiska odmična gred direkt na dročnike ali imaš vmes klackalice,ki pritiskajo na ventile.Namreč,če imaš klackalice bi jih moral najprej demontirat egalizirat(zravnat površino tam kjer nalega na ventil) in šele nato točno nastaviti.Ko nastavljaš vsisni ventil z 0.10 malo tesneje nastavi in ti je 0,7 preveri z 0,05 mora biti nahlapno, pri izpušnem pa naj bo 0,15 bolj tesen 0,10 pa mora iti nahlapno OK. :hmm:

Če misliš s tem na rocker arms (klackalice) potem je to to. Če se ne motim jih samo en vijak drži in se dajo z lahkoto sneti. Ja sem že študiral na tak način pa sem si reko, da raje nastavim, ko dobim iz Lojza robo, ker moram še med fergazerom in cilindrom one kolektorje zamenjat in bom še kar kalibracijo fergazerov naredo. Na konc sezone oz. sedaj bom preveril stanje in če bo potrebno po sezoni na servis, da pobrusijo in preverijo puše in podobno.

Popravljeno . Popravil Diablo
Objavljeno

Ko dam kontakt in mam v leru mi utripata N lučka in lučka za žmigavce. Je mogoče to kaj z tem povezano da trenutno ni na motor priklopljenih nobenih luči ali žmigavcev? Če dam v prestavo in kontakt, ter prižgem žmigavce, ti delujejo, a lučja na armaturki ne utripa. Če pa imam v leru in prižgane žmigavce pa tako hitro kot utripajo ćmigavci utripata N in lučka za žmigavce. Kje je štos?

//NejcZ

Objavljeno
Ko dam kontakt in mam v leru mi utripata N lučka in lučka za žmigavce. Je mogoče to kaj z tem povezano da trenutno ni na motor priklopljenih nobenih luči ali žmigavcev? Če dam v prestavo in kontakt, ter prižgem žmigavce, ti delujejo, a lučja na armaturki ne utripa. Če pa imam v leru in prižgane žmigavce pa tako hitro kot utripajo ćmigavci utripata N in lučka za žmigavce. Kje je štos?

//NejcZ

preglej mase--??

Objavljeno
Ko dam kontakt in mam v leru mi utripata N lučka in lučka za žmigavce. Je mogoče to kaj z tem povezano da trenutno ni na motor priklopljenih nobenih luči ali žmigavcev? Če dam v prestavo in kontakt, ter prižgem žmigavce, ti delujejo, a lučja na armaturki ne utripa. Če pa imam v leru in prižgane žmigavce pa tako hitro kot utripajo ćmigavci utripata N in lučka za žmigavce. Kje je štos?

//NejcZ

Nekje verjetno slaba masa

D.

Objavljeno (popravljeno)
Ko dam kontakt in mam v leru mi utripata N lučka in lučka za žmigavce. Je mogoče to kaj z tem povezano da trenutno ni na motor priklopljenih nobenih luči ali žmigavcev? Če dam v prestavo in kontakt, ter prižgem žmigavce, ti delujejo, a lučja na armaturki ne utripa. Če pa imam v leru in prižgane žmigavce pa tako hitro kot utripajo ćmigavci utripata N in lučka za žmigavce. Kje je štos?

//NejcZ

Ponavadi,če ga serje več lučk je vedno masa samo pri N lučki pa nesme utripati kajti iz mašine dobi N-lučka maso iz ključavnice,pa kontakt to je tok št. 15 preko varovalke tako,da bi ti svetoval najprej preveri na N-lučki +15 tok (kontakt). :hmm:

Ps:ko boš maso pregledoval moraš dobro pogledat maso iz akumulatorja na mašino in na šasijo-gištel!

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Hvala za nasvete. Sem si priskrbel ele. shemo in bom danes pregledal.

LP, Nejc

Objavljeno

Mislim da sem že našel problem. Namreč tam kjer se kabel največ pregiba se je iztaknil tisti črni kabl, tako da bom zdaj raje kar zalotal skupaj za ziher. Hvala za nasvete! :worship:

//NejcZ

post-15471-1215327432_thumb.jpg

Objavljeno
Mislim da sem že našel problem. Namreč tam kjer se kabel največ pregiba se je iztaknil tisti črni kabl, tako da bom zdaj raje kar zalotal skupaj za ziher. Hvala za nasvete! :worship:

//NejcZ

Predno kabel zalotaš daj gor na daljši konec kabla kos termo požirke in ko zaloiaš daj čez zalotan del termo požirko jo z vžigalnikom segrej in je stvar vredu,če ti kabelj hodi prekratek ga malo podljšaj z drugim kablom in čez vse skupaj termo požirko.Ko imaš kable popravljene, vse skupaj lepo povij z izolirtrakom.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!