triler Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 (popravljeno) Zivjo. Eno hitro vprasanje. Zdej se mi je ene 2x naredil, da ko sem hotel prizgat motor pritisnem na gumb zaganjaca in se stvar obrne in ustavi. Zasloncek armaturke se ugasne in spet prizge nazaj, ponovno se slisi pumpo za benz, itd. Pritisnem se 1x in kresne in naprej dela normalno. Pred kaksnimi 2 mesci sem mel nekaj tezav z akumulatorjem (Oksidirala masa in ni blo dobrga stika in se je podobno naredil) sam tisto je bilo popravljeno tako kot treba. A je mozno da je zaj** akumulator? (Le ta je od maja predlani po besedah prejsnjega lastnika) Vsa mnenja dobrodosla. lp Ales Popravljeno Julij 7, 2008. Popravil triler
Motorist76 Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 Zivjo.Eno hitro vprasanje. Zdej se mi je ene 2x naredil, da ko sem hotel prizgat motor pritisnem na gumb zaganjaca in se stvar obrne in ustavi. Zasloncek armaturke se ugasne in spet prizge nazaj, ponovno se slisi pumpo za benz, itd. Pritisnem se 1x in kresne in naprej dela normalno. Pred kaksnimi 2 mesci sem mel nekaj tezav z akumulatorjem (Oksidirala masa in ni blo dobrga stika in se je podobno naredil) sam tisto je bilo popravljeno tako kot treba. A je mozno da je zaj** akumulator? (Le ta je od maja predlani po besedah prejsnjega lastnika) Vsa mnenja dobrodosla. lp Ales Hm da ni spet kak kontakt slab ? Preveri še enkrat, pa potem namaži s kako mastjo, verjetno ti oksid dela sranje? Kaj pa kak drug kontakt? Lep pozdrav D.
Guest Brumer Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 A je mozno da je zaj** akumulator? (Le ta je od maja predlani po besedah prejsnjega lastnika) Vsa mnenja dobrodosla. lp Ales Najbolje bi bilo da daš akumulator napolnit in premerit v akumulatorsko delavnico,če ti bodo rekli,da je samo prazen ti verjetno polni premalo,potem bo potrebno narediti meritve reglerja.Če je akumulator zanič bo treba pač novega,če pa je akumulator izpraven je lahko samo slab spoj na akumulatorju preveri obe klemi plus - minus in maso na mašino. Ps: lahko reskiraš in kupiš nov akumulator samo,če ti premalo polne bo čez kakšen teden spet enako in si vrgel stran ca 50 EU. :hmm:
Stric Burek Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 Sem vprašal v temi o prestavljanju brez sklopke, pa bom tle še enkrat: "Če menjam v 2. brez sklopke, ko grem po zadnji mi skoraj vedno vrže v ler. Če menjam med vožnjo s sklopko in ga isto prbijam do rdečga pa ne. Je možno da so vilce v menjalniku zvite? Nekaj časa nazaj mi je sklopka crknila in sem bil primoran voziti brez."
simonsi Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 Sem vprašal v temi o prestavljanju brez sklopke, pa bom tle še enkrat: "Če menjam v 2. brez sklopke, ko grem po zadnji mi skoraj vedno vrže v ler. Če menjam med vožnjo s sklopko in ga isto prbijam do rdečga pa ne. Je možno da so vilce v menjalniku zvite? Nekaj časa nazaj mi je sklopka crknila in sem bil primoran voziti brez." Če bi imel zvite vilice, polovica prestav nebi delalo pa menjalnik bi bil trd ko kamen. Mogoče te samo boben po katerem drsijo vilice malo heca. Ali pa ročka na vzmeti, ki pritiska na boben in skrbi da ostane v prestavi ne sede dobro. Če boš še naprej šaltal brez sklopke, boš še zobnike menjalnika pokvaril, če še nisi.
HHV Objavljeno Julij 15, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Julij 15, 2008 Kako hudiča se reče tistim plastičnim podložkam, maticam alikajvemkaj. ki jih zatakneš v luknjo ali utor plastike ali pleha, da potem tja s knipingom priviješ npr. smernik ali kaj drugega. Tudi iskati ne morem po netu, če ne vem kaj iščem...
Matori Hanzo Objavljeno Julij 15, 2008 Opozori Objavljeno Julij 15, 2008 Kako hudiča se reče tistim plastičnim podložkam, maticam alikajvemkaj. ki jih zatakneš v luknjo ali utor plastike ali pleha, da potem tja s knipingom priviješ npr. smernik ali kaj drugega. Tudi iskati ne morem po netu, če ne vem kaj iščem... Mejbi karoserijske podložke/sponke/matice/alkajvemkaj ?
HHV Objavljeno Julij 15, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Julij 15, 2008 Mejbi karoserijske podložke/sponke/matice/alkajvemkaj ? Hanzo, sekaš! :worship: Že iščem...
triler Objavljeno Julij 15, 2008 Opozori Objavljeno Julij 15, 2008 Najbolje bi bilo da daš akumulator napolnit in premerit v akumulatorsko delavnico,če ti bodo rekli,da je samo prazen ti verjetno polni premalo,potem bo potrebno narediti meritve reglerja.Če je akumulator zanič bo treba pač novega,če pa je akumulator izpraven je lahko samo slab spoj na akumulatorju preveri obe klemi plus - minus in maso na mašino.Ps: lahko reskiraš in kupiš nov akumulator samo,če ti premalo polne bo čez kakšen teden spet enako in si vrgel stran ca 50 EU. :hmm: No sam da povem kaj je blo... Sm pogledal kaj je na klemah in je spet oksidirala v 1 mesecu. Spucal se 1x. Namazal z mineralno mastjo in zasraufal skupi. Upamo na najboljse... Aja pa potem sem razmislal kdaj mi je to naredil.. Vedno ko je bil vroc motor. Mogoce pac se stvari mal segrejejo in zlezejo narazen pa je bil vecji efekt. hvala za pomoc :)
Guest Brumer Objavljeno Julij 15, 2008 Opozori Objavljeno Julij 15, 2008 No sam da povem kaj je blo... Sm pogledal kaj je na klemah in je spet oksidirala v 1 mesecu. Spucal se 1x. Namazal z mineralno mastjo in zasraufal skupi. Upamo na najboljse... Aja pa potem sem razmislal kdaj mi je to naredil.. Vedno ko je bil vroc motor. Mogoce pac se stvari mal segrejejo in zlezejo narazen pa je bil vecji efekt. hvala za pomoc :) Če bi kleme dobro spucal in pošprical z sprejem za akumulatorske kleme se ti to nebi nikoli več zgodilo.Kleme najboljke očistiš z vrelo vodo in ščetko,ko se posuši pa sprey. :eek:
Stric Burek Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 Če bi imel zvite vilice, polovica prestav nebi delalo pa menjalnik bi bil trd ko kamen. Mogoče te samo boben po katerem drsijo vilice malo heca. Ali pa ročka na vzmeti, ki pritiska na boben in skrbi da ostane v prestavi ne sede dobro. Če boš še naprej šaltal brez sklopke, boš še zobnike menjalnika pokvaril, če še nisi. Vedno šaltam s sklopko, razen iz 1. v 2. OBČASNO, ko grem po zadnji, ker če s sklopko pač ne rata tko hitro menjat in potem motor pade dol(beri: nisem (še) ekspert)... Sem pa enkrat vozil ene 150km brez sklopke ker mi je hidravlika spuščala in nisem imel izbire. Fora je v tem, da če menjam s sklopko je vse OK in ne vrže vn, samo če brez menjam.
RenoRaines Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 Bom tukajle zastavil ... bolj tehnična tema; mam še eno vprašanje glede vžiganja hladnega motorja. Ne vem a delam jaz narobe, al je z motorjem kaj. Honda hornet 2005, 12k km. Načeloma pri toplem vremenu ne dajem zauga ko vžigam motor. Enostavno stisnem start knof, dam malenkost ročenag gasa in motor je do sedaj vedno lepo vžgal. Mogoče sem mu včasih kakih 15 sekund pomagal z ročnim gasom na 2.000rpm potem pa je lepo na štant gasu laufal. Sedaj pa sem že parkrat opazil, da noče več tako lepo vžgati. Dans zjutraj sem poizkusil klasično, pa motor ni zvozil. Nato sem dal zaug in še enkrat probal pa še vedno ni hotel. Nato sem poizkusil spet brez zauga in brez gasa štartat (pravijo da zaug + ročni gas sigurno zalije svečo), nato pa sem še malo gasa ročno dodal med štartanjem - motor se je opotekal ampak na koncu potem le nekako skašljal in vžgal. Moram res vsakič vžigat z zaugom? Ne glede na zunanjo temperaturo (recimo dans popoldan bo 25°C ponavadi nisem nikoli vžigal z zaugom pri taki temp)? Nekateri pravijo, da je treba vžigat tako, da ročico za plin obrneš in spustiš preden štartaš motor in nato brez gasa vžgeš?
Stric Burek Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 Jaz sem se vsak motor vzigal tako da sem dal zavg in brez gasa vzgal. Ko je hladen, ko je topel ne rabis nic.
triler Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 Če bi kleme dobro spucal in pošprical z sprejem za akumulatorske kleme se ti to nebi nikoli več zgodilo.Kleme najboljke očistiš z vrelo vodo in ščetko,ko se posuši pa sprey. :eek: Ja tega prejsnjic nisem delal jaz... Zivis pa se ucis pravjo :)
bna Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 pri hornetki moraš sam pogruntati koliko zauga rabi .jaz mojo vžigam z pol zauga ali pa brez pa ga potem ko vžge dodam z občutkom .
kok Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 zivjo!pred kratkim sem kupil yamaho fazer 600 s 34000km.in ko je motor hladen slism ropotanje ventilov,ko pa se motor segreje pa se ta ropot zmansa.na resvis sm narocen ces 14dni.ali se lahko do takrat vozim normalno?
Guest Brumer Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 Ja tega prejsnjic nisem delal jaz... Zivis pa se ucis pravjo- -celo življenje in trapast umreš!!!! :whistle:
Guest Brumer Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 zivjo!pred kratkim sem kupil yamaho fazer 600 s 34000km.in ko je motor hladen slism ropotanje ventilov,ko pa se motor segreje pa se ta ropot zmansa.na resvis sm narocen ces 14dni.ali se lahko do takrat vozim normalno? Lahko se še voziš samo to ni čist normalno jaz sem imel Yamaho V-maxa 9 let z ca 70K kil. nikoli ni bilo potrebno nastavit ventile vedno sem jih samo kontroliral.Veš pri motorju iz druge roke nikoli neveš kaj se je z njim dogajalo samo poglej kaj počno nekateri na srečanjih!!!!! :headbang:
Guest Brumer Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 Bom tukajle zastavil ... bolj tehnična tema; mam še eno vprašanje glede vžiganja hladnega motorja. Ne vem a delam jaz narobe, al je z motorjem kaj. Honda hornet 2005, 12km O tem sem že enkrat pisal,pa bom šenkrat.Za motor je delavna temperatura med 85 in 100 Stop C. (in več npr.pri formuli 1 do 120 stop.C )zato naj bi motor vedno,ko je mtzel užigal z zaugom(seveda.če ga sploh ima)kajti vsi novejši motorji z el.vbrizgom zauga več nimajo.Namreč za mašino skoraj ni razlike Npr. ali je temperatura med +10, +20, ali celo +25 Stop.C to je še vedno hladna saj rabi še vsaj 70 stop.da doseže delovno temperaturo. Namreč Otto motor,ko je na delovni temperaturi rabi zmes goriva in zraka 1:11-1:13 ko pa je mašina hladna pa 1:9 Ps: je pa res,da zaug,ko je ozračje topleje lahko poprej zmanjšaš,kar je tudi za mašino dobro saj prebogata zmes goriva in zraka izpira cilindre motorja in s tem poslabša mazanje,zato naj bi motor vedno pred vožnjo malo segrel.Pa še tole pri tvojem motorju z 12K kil. bo verjetno v kratkem potrebno menjat svečke ali pa jkih vsaj nastavi.
simonsi Objavljeno Julij 16, 2008 Opozori Objavljeno Julij 16, 2008 zivjo!pred kratkim sem kupil yamaho fazer 600 s 34000km.in ko je motor hladen slism ropotanje ventilov,ko pa se motor segreje pa se ta ropot zmansa.na resvis sm narocen ces 14dni.ali se lahko do takrat vozim normalno? Sem siguren da ne slišiš ventilov, saj ima fazerca tak tip mašine, da se jih skoraj nikoli ne sliši ker se zračnost ventilov kvečjemu zmanjša in ne poveča.
RenoRaines Objavljeno Julij 17, 2008 Opozori Objavljeno Julij 17, 2008 Ps: je pa res,da zaug,ko je ozračje topleje lahko poprej zmanjšaš,kar je tudi za mašino dobro saj prebogata zmes goriva in zraka izpira cilindre motorja in s tem poslabša mazanje,zato naj bi motor vedno pred vožnjo malo segrel.Pa še tole pri tvojem motorju z 12K kil. bo verjetno v kratkem potrebno menjat svečke ali pa jkih vsaj nastavi. Tnx. Je bil pa verjetno res narejen feler z moje strani, ker sem motor večinoma štartal ob toplejših dnevih je nekako vedno ratalo brez zauga.
Diablo Objavljeno Julij 17, 2008 Opozori Objavljeno Julij 17, 2008 (popravljeno) Jaz zmeraj zaug odprem vendar ga v trenutku zmanjšam na tak nivo, da mašina lepo počasi laufa na nekih normalnih obratih. To pa zato ker noben noče hladne mašine silit na visokih obratih, ko še ne potegne olja prav okrog. Do sedaj nobenih problemov. Ko je motor segret pa vžigam normalno brez zauga. Edino kaj sem prainojičen je to, da ko se mašina segreje se sliši kovinski zvok tik, tik, tik kot klenkanje vendar ni. Vse je nastavljeno kot treba razen če je to pri zračno hlajeni mašini normalno, ko se segreje seveda :wacko: kompresija in ostale zadeve so normalne in nič ne kadi. Popravljeno Julij 17, 2008. Popravil Diablo
kok Objavljeno Julij 17, 2008 Opozori Objavljeno Julij 17, 2008 ja kaj bi blo pa to potem ,sklocanje pri mrzlem ropotu ko pa se segreje pa se to zmansa.pa baje naj bi motor stav 1let.
simonsi Objavljeno Julij 17, 2008 Opozori Objavljeno Julij 17, 2008 ja kaj bi blo pa to potem ,sklocanje pri mrzlem ropotu ko pa se segreje pa se to zmansa.pa baje naj bi motor stav 1let. Šklocat nima kej, zdaj spet odvisno kaj je zate šklocanje. ;) Pelji k mehaniku, pa boš miren.
NejcZ Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Ola :) Motor je kakšne 3 mesece stal, danes probam za hec vžgat, pa se mi štarter vrti v prazno. Je mogoče da sem ključavnico narobe povezal? Tudi "kurbl" je precej mehek in se obrne brez problema. Kaki predlog? LP, Nejc
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se