Motorist76 Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Ola :) Motor je kakšne 3 mesece stal, danes probam za hec vžgat, pa se mi štarter vrti v prazno. Je mogoče da sem ključavnico narobe povezal? Tudi "kurbl" je precej mehek in se obrne brez problema. Kaki predlog? LP, Nejc Maš privito svečko ? Kakšna je kompresija ? Lep pozdrav D.
NejcZ Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Ne vem kaki bi lahko bilo kaj narobe ker gre za praktično nov motor, z 7k km, rednimi servisi, svečka je privita. Kako preverim kompresijo?
biker77 Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 eno vprašanje glede zdrsljive sklopke. ko mašina še ni pretirano hladna deluje odlično, ko pa se zares segreje (10 krogov marofa pri 33 stopinjah) pa ne zdrsne več tako lepo...prestavljanje iz 2. v 1. prestavo olje 15W50 Motul 5100. kdo s podobnim problemom?
NejcZ Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Glede na to da gre tak lahko kurbl je torej kriva kompresija? Kako je to možno.. sicer sem cel motor imel razstavljen, a mašine se niti dotaknil nisem, prej pa je delala v nulo...
Motorist76 Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Glede na to da gre tak lahko kurbl je torej kriva kompresija? Kako je to možno.. sicer sem cel motor imel razstavljen, a mašine se niti dotaknil nisem, prej pa je delala v nulo... Vzame svečko ven, pa daj prst gor na luknjo, pa probaj obrnit motor, pa če bo pihnilo ven, bi moglo nekaj spihat, če pa ne spiha nič, pa pol kak ventil ? Lep pozdrav... D.
NejcZ Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 (popravljeno) Piha nekaj ven ja... aja nekaj.. kaj recimo? samo zrak gre ven. Možno da je kaj na tem da sem mel dušilec dol z motorja cel mesec, cevi pa nisem z ničemer zamašil? Popravljeno Julij 18, 2008. Popravil NejcZ
NejcZ Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Pa občutek imam da se štarter vrti hitreje kot normalno..
simonsi Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Obročki so ti zapikali, pa nima prave kompresije. :whistle: Probaj z bencinom direkt v cilinder, če hoče kaj vžgat.
NejcZ Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Kej v slo pa bi takoj dobil nove obročke za moj motor? Mašina je od Yamahe YBR 125. Če so samo obročki.. hvalabogu.. upam da res :cry:
simonsi Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Ni treba novih obročkov. Obstaja ena taka tekočina v ta namen, ki prodre do obročkov in jih sprosti. Pri avtu se mi je isto zgodilo, pa sem v en cilinder nalil mešanico 4%, zgleda je olje dovolj povečalo kompresijo in sprostilo obročke, da je pa začel počasi po enem cilindru laufat malo pozneje pa še po vseh štirih. Sedaj pa laufa kot da se ni nič zgodilo. :) Seveda pa ni 100%, da so obročki zapikali, je pa dosti verjetna varijanta. Probaj še na poriv, mogoče bo pri višjih obratih dovolj kompresije za vžig.
BRANE Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Ola :) Motor je kakšne 3 mesece stal, danes probam za hec vžgat, pa se mi štarter vrti v prazno. Je mogoče da sem ključavnico narobe povezal? Tudi "kurbl" je precej mehek in se obrne brez problema. Kaki predlog? LP, Nejc sklopka nekje na motorni gredi. yamaha menda ima pri magnetu. zaganjač je preko zobnikov povezan z motorno gredjo. med motorno gredjo in zadnjim zobnikom (na motorni gredi) je ena posebna sklopka, ki je dokaj podobna valjčnemu ležaju, katera prenaša vrtilni moment samo v eno smer, v drugo pa ne. zgleda, da tvoja sklopka ne prenaša vrtilnega momenta spljoh. drgač pa moped vžge na porivanje?
NejcZ Objavljeno Julij 20, 2008 Opozori Objavljeno Julij 20, 2008 Ali lahko kaj poškodujem motor če ga še vžigam,če so res zapikali batni? Kaj narediti če se ventil ne premika
simonsi Objavljeno Julij 20, 2008 Opozori Objavljeno Julij 20, 2008 Lahko skuriš štarter. Če se ventil nebi premikal, se itak bat zaleti v ventil in sploh nebi mogel zaganjati. Probaj še s start sprejem. Oživi še tako mrtvo mašino. :whistle: :naughty:
Guest Brumer Objavljeno Julij 20, 2008 Opozori Objavljeno Julij 20, 2008 Brezveze se je tu po forumu kjnštvat glavo dol pa boš vse videl OK!!!!!! :hmm:
Piksna Objavljeno Julij 20, 2008 Opozori Objavljeno Julij 20, 2008 (popravljeno) 'simonsi' post=865757' date='15 Jan 2007 @ 02:03]Start sprej je smrt za vse motorje, sploh pa dizle. Vžiganje dizla na start sprej je podobno kot če z macolo tolčeš po mašini. :wacko: Če si že tolko podrl motor, da špricneš sprej, je bolj zdravo zamašiti airbox, da potegne več bencina ali pa s cevko/injekcijo špricneš bencin v sesalni kolektor. ... . ali 'simonsi' date=20 Jul 2008 @ 21:33' post='1418181]. ... Probaj še s start sprejem. Oživi še tako mrtvo mašino. :whistle: :naughty: WTF ?! :? :BUA: :rolleyes: :topic: Glej - če ne veš kako in kaj raje poišči mehanika, ki ti bo stvar pogledal, ker bo manj težav zate in predvidevam , da tudi manj stroškov. Če bi kak ventil ostal v odprti legi in bi bat udaril po njem(in se ventil nebi odmaknil),..., kako čem ti povedat:- ponavadi ni lepo za videt. :devil: Popravljeno Julij 20, 2008. Popravil Piksna
simonsi Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 Še en konstruktivni, izredno uporabni post od konzerve. :SS Sprej je za bencinarja dosti manj škodljiv kot za dizla. Ampak jaz ga kljub temu nebi uporabil.
HHV Objavljeno Julij 22, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 ...Sprej je za bencinarja dosti manj škodljiv kot za dizla. ... Zakaj ta razlika?
simonsi Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Zato, ker ima bencinski motor dosti manjšo kompresijo kot dizelski. Eter v start spreju je seveda bolj vnetljiv in eksploziven kot bencin, ampak razlika ni toliko večja, da bi pri kratkotrajni uporabi povzročila posledice. Dizli pa delujejo na principu samovžiga in eter se tam izkaže kot zelo agresiven za agregat.
Piksna Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Zato, ker ima bencinski motor dosti manjšo kompresijo kot dizelski. Eter v start spreju je seveda bolj vnetljiv in eksploziven kot bencin, ampak razlika ni toliko večja, da bi pri kratkotrajni uporabi povzročila posledice. Dizli pa delujejo na principu samovžiga in eter se tam izkaže kot zelo agresiven za agregat. :lol1:
Guest Brumer Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Zato, ker ima bencinski motor dosti manjšo kompresijo kot dizelski. Eter v start spreju je seveda bolj vnetljiv in eksploziven kot bencin, ampak razlika ni toliko večja, da bi pri kratkotrajni uporabi povzročila posledice. Dizli pa delujejo na principu samovžiga in eter se tam izkaže kot zelo agresiven za agregat. Prosim te razloži nam kaj to pomeni AGRESIVEN za agregat-pa nepozabi da ima dizel sigurno vsaj 3X tršo zlitino ležajev in vsaj 2X močnejšo in težjo ojnico itd.itd. :hmm: Ps;hvala za odgovor!
brembo Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 iščem dva sprednja diska lahko sta različne velikosti sam da nista zvita...za simbolno ceno kupm,tk da če se komu doma valjajo al pa če ve za ker moto odpad u sloveniji recimo bom hvaležen. hvala za pomoč
trojan69 Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Opazil sem da se rotor pri alternatorju ne vrti z dovoljšnjo hitrostjo ter zaradi tega slabše polne akumulator (do tega sva prišla z avtoelektrikom). Ko dodam plin se zadeva ne vrti kaj preveč hitreje. Me pa zanima kaj bi bil vzrok temu. Kakšna gred pri alternatorju? Upam da sem problem dovol jasno razložil :unsure:
simonsi Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Prosim te razloži nam kaj to pomeni AGRESIVEN za agregat-pa nepozabi da ima dizel sigurno vsaj 3X tršo zlitino ležajev in vsaj 2X močnejšo in težjo ojnico itd.itd. :hmm: Ps;hvala za odgovor! Sem že v prejšnjih postih povedal. Normalno da ima dizel močnejši in težji agregat ker je bolj obremenjen kot bencinar. Z etrom je pa še neprimerno bolj. iščem dva sprednja diska lahko sta različne velikosti sam da nista zvita...za simbolno ceno kupm,tk da če se komu doma valjajo al pa če ve za ker moto odpad u sloveniji recimo bom hvaležen. hvala za pomoč Imam dva lepa od fzr 1000. Koliko daš?
simonsi Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Opazil sem da se rotor pri alternatorju ne vrti z dovoljšnjo hitrostjo ter zaradi tega slabše polne akumulator (do tega sva prišla z avtoelektrikom). Ko dodam plin se zadeva ne vrti kaj preveč hitreje. Me pa zanima kaj bi bil vzrok temu. Kakšna gred pri alternatorju?Upam da sem problem dovol jasno razložil :unsure: Tvoj suzuki ima kar direktni pogon alternatorja. alternator je na isti način kot pri avtomobilih. Če ne polne dovolj, je težava v alternatorju, akku ali napeljavi. Kako pa sta ugotovila, da se ne vrti dovolj hitro? :huh:
trojan69 Objavljeno Julij 23, 2008 Opozori Objavljeno Julij 23, 2008 Rotor se ne vrti hitreje pri povišanih obratih. Vse ostale komponente je avtoelektrik preveril pa še vedno ne polne nad 12,7. Rotor pa se da celo ustavit z pritiskom izvijača.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se