Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ola :)

Motor je kakšne 3 mesece stal, danes probam za hec vžgat, pa se mi štarter vrti v prazno. Je mogoče da sem ključavnico narobe povezal? Tudi "kurbl" je precej mehek in se obrne brez problema. Kaki predlog?

LP, Nejc

Maš privito svečko ?

Kakšna je kompresija ?

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaki bi lahko bilo kaj narobe ker gre za praktično nov motor, z 7k km, rednimi servisi, svečka je privita. Kako preverim kompresijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje glede zdrsljive sklopke.

ko mašina še ni pretirano hladna deluje odlično, ko pa se zares segreje (10 krogov marofa pri 33 stopinjah) pa ne zdrsne več tako lepo...prestavljanje iz 2. v 1. prestavo

olje 15W50 Motul 5100.

kdo s podobnim problemom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da gre tak lahko kurbl je torej kriva kompresija? Kako je to možno.. sicer sem cel motor imel razstavljen, a mašine se niti dotaknil nisem, prej pa je delala v nulo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da gre tak lahko kurbl je torej kriva kompresija? Kako je to možno.. sicer sem cel motor imel razstavljen, a mašine se niti dotaknil nisem, prej pa je delala v nulo...

Vzame svečko ven, pa daj prst gor na luknjo, pa probaj obrnit motor, pa če bo pihnilo ven, bi moglo nekaj spihat, če pa ne spiha nič, pa pol kak ventil ?

Lep pozdrav...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piha nekaj ven ja...

aja nekaj.. kaj recimo? samo zrak gre ven. Možno da je kaj na tem da sem mel dušilec dol z motorja cel mesec, cevi pa nisem z ničemer zamašil?

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obročki so ti zapikali, pa nima prave kompresije. :whistle:

Probaj z bencinom direkt v cilinder, če hoče kaj vžgat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kej v slo pa bi takoj dobil nove obročke za moj motor? Mašina je od Yamahe YBR 125. Če so samo obročki.. hvalabogu.. upam da res :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni treba novih obročkov.

Obstaja ena taka tekočina v ta namen, ki prodre do obročkov in jih sprosti.

Pri avtu se mi je isto zgodilo, pa sem v en cilinder nalil mešanico 4%, zgleda je olje dovolj povečalo kompresijo in sprostilo obročke, da je pa začel počasi po enem cilindru laufat malo pozneje pa še po vseh štirih. Sedaj pa laufa kot da se ni nič zgodilo. :)

Seveda pa ni 100%, da so obročki zapikali, je pa dosti verjetna varijanta.

Probaj še na poriv, mogoče bo pri višjih obratih dovolj kompresije za vžig.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ola :)

Motor je kakšne 3 mesece stal, danes probam za hec vžgat, pa se mi štarter vrti v prazno. Je mogoče da sem ključavnico narobe povezal? Tudi "kurbl" je precej mehek in se obrne brez problema. Kaki predlog?

LP, Nejc

sklopka nekje na motorni gredi. yamaha menda ima pri magnetu. zaganjač je preko zobnikov povezan z motorno gredjo. med motorno gredjo in zadnjim zobnikom (na motorni gredi) je ena posebna sklopka, ki je dokaj podobna valjčnemu ležaju, katera prenaša vrtilni moment samo v eno smer, v drugo pa ne. zgleda, da tvoja sklopka ne prenaša vrtilnega momenta spljoh.

drgač pa moped vžge na porivanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko kaj poškodujem motor če ga še vžigam,če so res zapikali batni? Kaj narediti če se ventil ne premika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko skuriš štarter.

Če se ventil nebi premikal, se itak bat zaleti v ventil in sploh nebi mogel zaganjati.

Probaj še s start sprejem. Oživi še tako mrtvo mašino. :whistle: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

'simonsi' post=865757' date='15 Jan 2007 @ 02:03]

Start sprej je smrt za vse motorje, sploh pa dizle. Vžiganje dizla na start sprej je podobno kot če z macolo tolčeš po mašini. :wacko:

Če si že tolko podrl motor, da špricneš sprej, je bolj zdravo zamašiti airbox, da potegne več bencina ali pa s cevko/injekcijo špricneš bencin v sesalni kolektor.

...

.

ali

'simonsi' date=20 Jul 2008 @ 21:33' post='1418181]

.

...

Probaj še s start sprejem. Oživi še tako mrtvo mašino. :whistle: :naughty:

WTF ?! :? :BUA: :rolleyes: :topic:

Glej - če ne veš kako in kaj raje poišči mehanika, ki ti bo stvar pogledal, ker bo manj težav zate in predvidevam , da tudi manj stroškov.

Če bi kak ventil ostal v odprti legi in bi bat udaril po njem(in se ventil nebi odmaknil),..., kako čem ti povedat:- ponavadi ni lepo za videt. :devil:

Popravljeno . Popravil Piksna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en konstruktivni, izredno uporabni post od konzerve. :SS

Sprej je za bencinarja dosti manj škodljiv kot za dizla. Ampak jaz ga kljub temu nebi uporabil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato, ker ima bencinski motor dosti manjšo kompresijo kot dizelski. Eter v start spreju je seveda bolj vnetljiv in eksploziven kot bencin, ampak razlika ni toliko večja, da bi pri kratkotrajni uporabi povzročila posledice.

Dizli pa delujejo na principu samovžiga in eter se tam izkaže kot zelo agresiven za agregat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato, ker ima bencinski motor dosti manjšo kompresijo kot dizelski. Eter v start spreju je seveda bolj vnetljiv in eksploziven kot bencin, ampak razlika ni toliko večja, da bi pri kratkotrajni uporabi povzročila posledice.

Dizli pa delujejo na principu samovžiga in eter se tam izkaže kot zelo agresiven za agregat.

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato, ker ima bencinski motor dosti manjšo kompresijo kot dizelski. Eter v start spreju je seveda bolj vnetljiv in eksploziven kot bencin, ampak razlika ni toliko večja, da bi pri kratkotrajni uporabi povzročila posledice.

Dizli pa delujejo na principu samovžiga in eter se tam izkaže kot zelo agresiven za agregat.

Prosim te razloži nam kaj to pomeni AGRESIVEN za agregat-pa nepozabi da ima dizel sigurno vsaj 3X tršo zlitino ležajev in vsaj 2X močnejšo in težjo ojnico itd.itd. :hmm:

Ps;hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iščem dva sprednja diska lahko sta različne velikosti sam da nista zvita...za simbolno ceno kupm,tk da če se komu doma valjajo al pa če ve za ker moto odpad u sloveniji recimo bom hvaležen.

hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazil sem da se rotor pri alternatorju ne vrti z dovoljšnjo hitrostjo ter zaradi tega slabše polne akumulator (do tega sva prišla z avtoelektrikom). Ko dodam plin se zadeva ne vrti kaj preveč hitreje. Me pa zanima kaj bi bil vzrok temu. Kakšna gred pri alternatorju?

Upam da sem problem dovol jasno razložil :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim te razloži nam kaj to pomeni AGRESIVEN za agregat-pa nepozabi da ima dizel sigurno vsaj 3X tršo zlitino ležajev in vsaj 2X močnejšo in težjo ojnico itd.itd. :hmm:

Ps;hvala za odgovor!

Sem že v prejšnjih postih povedal. Normalno da ima dizel močnejši in težji agregat ker je bolj obremenjen kot bencinar. Z etrom je pa še neprimerno bolj.

iščem dva sprednja diska lahko sta različne velikosti sam da nista zvita...za simbolno ceno kupm,tk da če se komu doma valjajo al pa če ve za ker moto odpad u sloveniji recimo bom hvaležen.

hvala za pomoč

Imam dva lepa od fzr 1000. Koliko daš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazil sem da se rotor pri alternatorju ne vrti z dovoljšnjo hitrostjo ter zaradi tega slabše polne akumulator (do tega sva prišla z avtoelektrikom). Ko dodam plin se zadeva ne vrti kaj preveč hitreje. Me pa zanima kaj bi bil vzrok temu. Kakšna gred pri alternatorju?

Upam da sem problem dovol jasno razložil :unsure:

Tvoj suzuki ima kar direktni pogon alternatorja. alternator je na isti način kot pri avtomobilih. Če ne polne dovolj, je težava v alternatorju, akku ali napeljavi.

Kako pa sta ugotovila, da se ne vrti dovolj hitro? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rotor se ne vrti hitreje pri povišanih obratih. Vse ostale komponente je avtoelektrik preveril pa še vedno ne polne nad 12,7. Rotor pa se da celo ustavit z pritiskom izvijača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!