Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Rotor se ne vrti hitreje pri povišanih obratih. Vse ostale komponente je avtoelektrik preveril pa še vedno ne polne nad 12,7. Rotor pa se da celo ustavit z pritiskom izvijača.

ja kaj a je natrejen da s vrti na centrifugalno sklopko al kaj?

Objavljeno
Rotor se ne vrti hitreje pri povišanih obratih. Vse ostale komponente je avtoelektrik preveril pa še vedno ne polne nad 12,7. Rotor pa se da celo ustavit z pritiskom izvijača.

To pomeni da se da alternator oz. rotor alternatorja zavrtet tudi ko motor ne laufa? Če je tako, potem je kaj odvito, ali pa kakšna zagozda (kajla) majnka

Lep pozdrav

D.

Objavljeno
To pomeni da se da alternator oz. rotor alternatorja zavrtet tudi ko motor ne laufa? Če je tako, potem je kaj odvito, ali pa kakšna zagozda (kajla) majnka

Lep pozdrav

D.

to sem tud jaz študiral

Objavljeno

Sem že v prejšnjih postih povedal. Normalno da ima dizel močnejši in težji agregat ker je bolj obremenjen kot bencinar. Z etrom je pa še neprimerno bolj.

Je samo problem ni v obremenitvi ampak ti bom razložil,da neboš kar v tridni bluzil.Eter se naj nebi uporabljaj zato ker se vžge pri dizlu precej pred ZGMT(zgornja mrtva točka) zaradi večje kompresije (28-30 At.) kar povzroči velik pritisk na bat saj mora v tem momentu iti še proti ZGMT in zato takrat motor zaklenka še bolj kot pri benzinarju.

Ps;mislim,da bi bilo veliko bolje malo počakat,da najprej odgovori kdo,ki sivar pozna ne pa kar nekaj bluzit-Pa brez zamere!!!

Objavljeno
Opazil sem da se rotor pri alternatorju ne vrti z dovoljšnjo hitrostjo ter zaradi tega slabše polne akumulator (do tega sva prišla z avtoelektrikom). Ko dodam plin se zadeva ne vrti kaj preveč hitreje. Me pa zanima kaj bi bil vzrok temu. Kakšna gred pri alternatorju?

Upam da sem problem dovol jasno razložil :unsure:

Najprej napiši kakšno jermenico ima alternator navadno ali s sklopko.Namreč,če imaš jermenico s sklopko potem je sklopka defektna če pa imaš navadno jermenico in jermen nedrsi imaš po vsej verjetnosti defektno jermenico na glavni gredi motorja.Namreč nekateri modeli imajo v jernenici gumo med obema deloma jermenice-preveri!! :hmm:

Objavljeno
Je samo problem ni v obremenitvi ampak ti bom razložil,da neboš kar v tridni bluzil.Eter se naj nebi uporabljaj zato ker se vžge pri dizlu precej pred ZGMT(zgornja mrtva točka) zaradi večje kompresije (28-30 At.) kar povzroči velik pritisk na bat saj mora v tem momentu iti še proti ZGMT in zato takrat motor zaklenka še bolj kot pri benzinarju.

Ps;mislim,da bi bilo veliko bolje malo počakat,da najprej odgovori kdo,ki sivar pozna ne pa kar nekaj bluzit-Pa brez zamere!!!

Meni je čisto logično zakaj pride do večje obremenitve in nisem posebej razlagal. :rolleyes:

Dizel itak dela na principu klenkanja in z etrom klenka še mnogo bolj, ker se eter vžge dosti prej pred zmt kot nafta.

Najprej napiši kakšno jermenico ima alternator navadno ali s sklopko.Namreč,če imaš jermenico s sklopko potem je sklopka defektna če pa imaš navadno jermenico in jermen nedrsi imaš po vsej verjetnosti defektno jermenico na glavni gredi motorja.Namreč nekateri modeli imajo v jernenici gumo med obema deloma jermenice-preveri!! :hmm:

Tale suzuki nima nobene jermenice.

Objavljeno

Ja jermenice ni. Pri košari sklopke je zobnik, ki preko drugega zobnika poganja gred na kateri je rotor.

Objavljeno
Je samo problem ni v obremenitvi ampak ti bom razložil,da neboš kar v tridni bluzil.Eter se naj nebi uporabljaj zato ker se vžge pri dizlu precej pred ZGMT(zgornja mrtva točka) zaradi večje kompresije (28-30 At.) kar povzroči velik pritisk na bat saj mora v tem momentu iti še proti ZGMT in zato takrat motor zaklenka še bolj kot pri benzinarju.

In kaj je to drugega kot prevelika obremenitev!? :slap:

Ps;mislim,da bi bilo veliko bolje malo počakat,da najprej odgovori kdo,ki sivar pozna ne pa kar nekaj bluzit-Pa brez zamere!!!

:lol1: Upam, da bomo dočakali.

D.

Objavljeno
Ja jermenice ni. Pri košari sklopke je zobnik, ki preko drugega zobnika poganja gred na kateri je rotor.

Ja zakaj pa pri ugašenem motorju ne obrnete rotorja (oz. zobnika rotorja) in pogledate, do kje se stvar vrti (premika) in tako najdeta point-of-fault ?? :rolleyes:

In kaj je to drugega kot prevelika obremenitev!? :slap:

D.

Daj no, Dan, od kdaj pa je predvžig preobremenitev ? Ne govrt takih naglas, da se ti še ne bo kdo smejal.

Pri vsem tem tudi mene zanima, kako (po čem) avtor prvotne trditve ugotavlja, da prihaja do t.i. preobremenitev.(?) :wacko: Res bi rad vedel. Zaradi tega sedaj že 2 noči nisem spal... in pri tem ugotavljam, da isti motorji pri različnih imetnikih delujejo po popolnoma drugačnih fizikalnih zakonitostih.

:?

PS:

Dopuščam (slišal sem), tudi možnost, da npr. pri Yamahi izdelajo motocikel za Gorenjski trg z drugačnim agregatom in delovanjem kot za Štajersko regijo. Na Primorskem so si baje izborili boljše emisijske norme (analogija Kaliforniji !?) in ima bencinska črpalka dograjen tudi razsoljevalnik,

, za Dolenjsko, pa so razvili agregat na Cvič'k , katerega vžgeš na bencin in,ko je mašina dost topla preklopiš na Cvič'k (po analogiji npr. BCS kosilnice, da se uporabnik/ca izogne uporabi Start-Spraya) z vgrajeno posebno antikorozivno cevno inštalacijo. In klenkanja ni. Sploh.

(vzeto iz platform, kjer je neeksplozivni aditiv absorbiral nekaj joulov toplote, da ni blo predvžiga; primer prakse pri posebnih/namenskih agregatih z visokim kompresijskim razmerjem.) Podobno so poskusili z Štajersko izvedbo a so ugotovili, da zaradi visoke vsebnosti žvepla v Namiznem belem

, Renskem rizlingu in Tramincu , rešitev ni bila ustrezna, ker bi moral biti na izpuhšni cevi nameščen še dodaten lonec in lovilec trdih delcev, kar pa bi korenito spremenilo vozne lastnosti in povečalo proizvodne stroške nekaterih motociklov. Govori pa se tudi o povečanju moči za 3 konje.

Razvija se tudi še posebna platforma za Posavje oz. Laško z okolico. Karakteristike še niso čisto jasne a se špekulira okoli kapitalnega deleža Šrota v projektu oz. njegovem vplivu v procesu lobiranja in s tem povezanimi energenti, ki bi potencialno lahko služili za pogon agregata in s tem odvisnimi

končnimi performansami.

Podobno komercialno potezo pa sedaj preučujejo menda tudi pri Kawasakiju. (za slednje moram rečt, da ni preverjena informacija!)

Vir: - vinotoč Brenta, glavni šank

:lol1: :P

Objavljeno
Daj no, Dan, od kdaj pa je predvžig preobremenitev ? Ne govrt takih naglas, da se ti še ne bo kdo smejal.

Kako pa nastavljaš predvžig pri dizlu? :hmm:

Pri Otto motorjih je predvžiga lahko tudi preveč. Da o samodejnem vžigu (klenkanje, v angleščini tudi 'pinging', 'knocking', 'detonation') sploh ne govorimo...

Posledice:

piston17.jpg

Podobno se zgodi tudi v dizel motorju, če ima gorivo previsoko cetansko število.

D.

Objavljeno
Ja zakaj pa pri ugašenem motorju ne obrnete rotorja (oz. zobnika rotorja) in pogledate, do kje se stvar vrti (premika) in tako najdeta point-of-fault ?? :rolleyes:

Daj no, Dan, od kdaj pa je predvžig preobremenitev ? Ne govrt takih naglas, da se ti še ne bo kdo smejal.

jaz si to razlagam takole, pa se na šraufarijo ne spoznam, in pliz ne se smejat, pa jezit tud ne. bat v cilindr potegne zmes za explozijo, začne se kompresiranje, in ko je bat na poti gor se zgodi predčasna detonacija, ergo, zelo povečan volumen plinov, bat pa more še vedno gor pridet, še bl stiskat že explodirano zmes in zato se ustvarjajo hude obremenitve na vse vpletene dele. po moje je ma podobno strelanju z killswitchem. . .

Objavljeno

bencinc lažje prenese zaradi kompresijskega razmerja med 8:1 - 12:1, medtem ko imajo dizli 14:1 - 25:1

razlika je še da bencinski motor stiska mešanico zraka in bencina, medtem ko dizel vbrizga gorivo že v stisnjen vroč zrak, zato je vprašanje kaj se bi zgodilo če bi dizel stiskal zrak skupaj z etrom, ker se bi vse skupaj prehitro vžgalo.

Objavljeno

Fantje - vse lepo in prav - a še zmeraj govorimo o start sprayu in čakam(o) pravo osebo, da bo razsvetlila naš um ali pa nehala kalit vode s svojimi, res da kreativnimi, izjavami.

Naj vas kdo ne zavede s štorijami o detonacijah, kompresijskih razmerjih, takimi in drugačnimi vzroki za poškodbe batov in šank-teorijami. :P

Še nekaj: - če govorimo o t.i. preobremenitvi. Naj nekdo napiše, kaj pod tem pojmom sploh pojmuje in ne mešat jabolka in hruške.

@Danci -če me spomin ne vara gre (na sliki) za bat, ki je namenjen aftermarket povečevanju kompresijskega razmerja motorja in če se pri tem zgodi blowout -TOO BAD. A si siguren, da je bilo to zaradi start spreja ? :))

Da ostanemo na rdeči niti sodelujoče pozivam, da preberejo začetek debate o spreju, stran ali dve nazaj in šele nato podajo odgovor, da ne bo nepotrebne divergence. Hvala.

Objavljeno

Zdravo. Hvala za pomoč in nasvete, sem že zrihtal žaromete....križni izvijač pa 13 ključ in to je to :naughty:

Objavljeno

Lp vsem.

Če menjam zračni filter na svoji transalpki, a morm še kakšne dodatne gumice al pa kaj zraven naročit, da se zamenjajo al je sam to to ..... starega ven in novega noter?

LP

Objavljeno

sicer ne vem kako je to narejeno pri transalp, vendar pomojem tako kot si rekel, starega ven in novega noter, če pa je kaj takega kar je treba zamenjat je pa verjetno v kompletu

Objavljeno
Ja zakaj pa pri ugašenem motorju ne obrnete rotorja (oz. zobnika rotorja) in pogledate, do kje se stvar vrti (premika) in tako najdeta point-of-fault ?? :rolleyes:

Stvar se z normalno silo (roke) nikakor ne da premaknit. Pregledal sem tud zobniške prenose in so kakor novi. Z prijateljem sva tudi pomerila zadevo ter ugotovila da na alternatorju kaže napetost 12,7v , ko pa se doda plin napetost pade za prilbližno volt. Napetost na akumulatorju pa je ob vseh vrtljajih konstantna-okoli 12,6v. Avtoelektrik je tudi premeril alternator ter poskusil z novim reglerjem. Tako da ne vem več kakšno napako iskat!! Brumer mogoče???

Objavljeno

Diode ter krtačke so tudi vredu. Možno da je kriva sklopka zaganjača??

Objavljeno

Kje bi dobil nekaj takega (in kako se temu pravilno slovensko reče)? Sem bil malo premočen... :oops:

post-2208-1217009395_thumb.jpg

Zadeva je precej majhna (2cm), material je debeline 1,2 mm... OBI, Bauhaus ipd. v Mariboru nimajo.

Navadne razcepke žal ne morem uporabiti, ker 'zadaj' ne pridem zraven, da bi jo lahko zavil...

D.

Objavljeno
Kje bi dobil nekaj takega (in kako se temu pravilno slovensko reče)? Sem bil malo premočen... :oops:

post-2208-1217009395_thumb.jpg

Zadeva je precej majhna (2cm), material je debeline 1,2 mm... OBI, Bauhaus ipd. v Mariboru nimajo.

Navadne razcepke žal ne morem uporabiti, ker 'zadaj' ne pridem zraven, da bi jo lahko zavil...

D.

to če ne najdeš...sam malo truda vložiš v izdelavo narediš ko original (preverjeno):D

Objavljeno
to če ne najdeš...sam malo truda vložiš v izdelavo narediš ko original (preverjeno):D

Ta stvar drži noter zatič, ki drži zavorne ploščice... :hmm:

D.

Objavljeno
Kje bi dobil nekaj takega (in kako se temu pravilno slovensko reče)? Sem bil malo premočen... :oops:

post-2208-1217009395_thumb.jpg

Zadeva je precej majhna (2cm), material je debeline 1,2 mm... OBI, Bauhaus ipd. v Mariboru nimajo.

Navadne razcepke žal ne morem uporabiti, ker 'zadaj' ne pridem zraven, da bi jo lahko zavil...

D.

Interdiskont Ravne na Koroškem ima,- je bilo v reklami teden dni nazaj. Pa v Merkurju jih tudi imajo. Vse velikosti.

Objavljeno

slovenskega izraza ne vem, se pa reče tudi zihrenga, šplenta,...

Objavljeno
Ta stvar drži noter zatič, ki drži zavorne ploščice... :hmm:

D.

aja...če pa je kaj v zvezi z zavoram pa kr original :D varnost je 1.mesto

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!