Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Kje bi dobil nekaj takega (in kako se temu pravilno slovensko reče)? Sem bil malo premočen... :oops:

post-2208-1217009395_thumb.jpg

Zadeva je precej majhna (2cm), material je debeline 1,2 mm... OBI, Bauhaus ipd. v Mariboru nimajo.

Navadne razcepke žal ne morem uporabiti, ker 'zadaj' ne pridem zraven, da bi jo lahko zavil...

D.

do kdaj potrebujes ? imam skatlo "permanentsplint-ov" razlicnih velikosti......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem jaz v merkurju kupoval za fitnes mize, ki sem jih izdeloval. Uporabljal pa sem jih za zatič premičnih štang.

Le malo jo je bilo treba odrezat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi dobil nekaj takega (in kako se temu pravilno slovensko reče)? Sem bil malo premočen... :oops:

Zadeva je precej majhna (2cm), material je debeline 1,2 mm... OBI, Bauhaus ipd. v Mariboru nimajo.

Navadne razcepke žal ne morem uporabiti, ker 'zadaj' ne pridem zraven, da bi jo lahko zavil...

Jaz bi to poimenoval kar zatič in kot je bilo že rečeno se to naredi za kupit neboš nikjer dobil,če mi pošlješ naslov ti pošljem po pošti glej sliko je pa žica 1mm sicer pa lahko pogledam še v ponedeljek v delavnici ker zdajle je že skoraj polnoči jutri pa grem z MK v Portorož

Ps:čeprav te imam na ignore ti bom vseno pomagal tole rešit ,malenkost za kolega motorista!.Sporoči naslov v ponedeljek na GSM 040/702370.

post-9445-1217108776_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar se z normalno silo (roke) nikakor ne da premaknit. Pregledal sem tud zobniške prenose in so kakor novi. Z prijateljem sva tudi pomerila zadevo ter ugotovila da na alternatorju kaže napetost 12,7v , ko pa se doda plin napetost pade za prilbližno volt. Napetost na akumulatorju pa je ob vseh vrtljajih konstantna-okoli 12,6v. Avtoelektrik je tudi premeril alternator ter poskusil z novim reglerjem. Tako da ne vem več kakšno napako iskat!! Brumer mogoče???

Po internetu tole popravil nebo nihče,če lahko prideš do Nm se en dan popldne pripelji,da pogledava ali pa se zapelji v Šiško- Avtoelektrika Kogovšek.Je pa očitno da ti nepolne dovolj ni pa nujno,da je kriv alternator lahko je tidi slaba masa na mašino ali slab spoj Bat.+ in alternator B+.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes zjutraj sem dolil cca 2dcl olja v motor, in zgleda da sem ga preveč, ker je kmalu po tem začel cukatin in je cukal cel dan vsake tolko časa - a je to možno da je zaradi preveč olja? (gpz 500s)

Jaz si to razlagam tako da je lahko prišlo preveč olja preko iberlaufa v ventile-motor in paca svečo in zato cuka ???

sem ga pa že odlil 2 deci ven

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes zjutraj sem dolil cca 2dcl olja v motor, in zgleda da sem ga preveč, ker je kmalu po tem začel cukatin in je cukal cel dan vsake tolko časa - a je to možno da je zaradi preveč olja? (gpz 500s)

Jaz si to razlagam tako da je lahko prišlo preveč olja preko iberlaufa v ventile-motor in paca svečo in zato cuka ???

sem ga pa že odlil 2 deci ven

Zaradi preveč olja zagotovo ne bo cukal, in 2 dcl ne more tega naredit, prej bi reko kaka umazanija v uplinjačih - fergazerjih, ali pa svečke, kabli svečk....

Olje si zagotovo imel do maximuma na kontrolnem mestu, mora bit kar veliko več da je preveč

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes zjutraj sem dolil cca 2dcl olja v motor, in zgleda da sem ga preveč, ker je kmalu po tem začel cukatin in je cukal cel dan vsake tolko časa - a je to možno da je zaradi preveč olja? (gpz 500s)

Jaz si to razlagam tako da je lahko prišlo preveč olja preko iberlaufa v ventile-motor in paca svečo in zato cuka ???

sem ga pa že odlil 2 deci ven

Preko iberlaufa pride olje lahko samo v prostor med zračnim filtrom in vplinjačem,ki ga nato z mešanico goriva in zraka potegne v kompresijski prostor kjer izgori seveda takrat mašina tudi podkadi plavo.Zato vedno,če doliješ preveč olja ga moraš nekako vzet ven izpustit ali iti na črpalko kjer ti ga lahko potegne ven zato vedno dolivaj olje samo med min. in max.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj vem da je lahko več vzrokov za tole cukanje ampak ravno 14 dni nazaj sem razdrl oba fergazerja, spucal do maximuma z carbocleanerjem prepihal vse poti diz, zamenjal svečke in je laufalo odlično vse do danes.

najboljš da ponovim kompleten postopek čiščenja, zraven pa probam prepucat še tank, ki je najbrž glavni krivec za te probleme.

a je kakšna ideja kako naj dobro in temeljito spucam tank??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj vem da je lahko več vzrokov za tole cukanje ampak ravno 14 dni nazaj sem razdrl oba fergazerja, spucal do maximuma z carbocleanerjem prepihal vse poti diz, zamenjal svečke in je laufalo odlično vse do danes.

najboljš da ponovim kompleten postopek čiščenja, zraven pa probam prepucat še tank, ki je najbrž glavni krivec za te probleme.

a je kakšna ideja kako naj dobro in temeljito spucam tank??

lp

Z plehnatimi tanki je problem zato imajo danes skoraj vsi motorji in avti plastične tanke.In to zaradi rjavenja kondenziranja vode in pri motorjih je plehnat tank bolj hladen za noge.Zato vedno vsi,ki imate še plehnate tanke po vsaki vožnji natankajte in s tem preprečite rjavenje in kondenz v tanku. Kadar se že temeljito očistijo fergazerji (kar ne priporočam) edino,če sepač mora se zamenja tudi benzinski filter,če ga motor nima se ga naknadno vgradi.Tako ti zdaj nebi bilo ponovno treba čistiti vplinjačev zamenjal bi samo spet filter in očistil mrežico pri pipci in splahnil tank. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jutri bom ponovil vajo in spet spucal fergazerje, spustil bom komplet bencin, potem spucal filter na pipici in dodal filter na dovodno cevko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj vem da je lahko več vzrokov za tole cukanje ampak ravno 14 dni nazaj sem razdrl oba fergazerja, spucal do maximuma z carbocleanerjem prepihal vse poti diz, zamenjal svečke in je laufalo odlično vse do danes.

najboljš da ponovim kompleten postopek čiščenja, zraven pa probam prepucat še tank, ki je najbrž glavni krivec za te probleme.

a je kakšna ideja kako naj dobro in temeljito spucam tank??

lp

Si mogoče preklopil na rezervo?

Če si, potem se ti je verjetno snel filter na pipici za bencin (mali filter za rezervo, ne tisti ki je na cevki).

Sem imel podobne probleme na GPZ-ju. Na tem linku imaš opisan podoben primer http://www.stevemorley.com/ex500/fuelprob/ , pa bodi pozoren na ta mali filterček ki je spodaj na sliki, poglej da se ti ni slučajno snel, na pipici morata biti dva filtra!, en je za rezervo, drugi pa je višje na cevki.

petfiltersm.jpgpetcock1sm.jpg

Če boš dodal filter na dovodno cevko dodaj res finega, dokler nisem dal gor res zelo finega je še vseeno spuščalo čez smeti, predvidevam da rjo iz tanka, tako da sem sem ene 5x sam čistil vplinjača še po tem, ko mi je mehanik vse lepo očistil in nastavil :wallbash: . Na nekaterih modelih naj bi celo bil ta filter že nameščen na dovodu, tako da preveri, na mojem ga zagotovo ni bilo.

Glede čiščenja tanka, jaz tank nekajkrat splaknil z čistim bencinom, nalil pa dobro preklapcal, dokler ni ven pritekel čist bencin, pa vseeno ni pomagalo. Ena možnost je še da spustiš v tank kos verige in dobro pretreseš, če je res precej rjav. Tako učijo stari "mojstri", samo jaz tega nisem poizkušal, da ne bi še bolj poškodoval tanka pa neredil več škode kot koristi.

Pa ne pozabi sinhronizirat vplinjačev.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi to poimenoval kar zatič in kot je bilo že rečeno se to naredi za kupit neboš nikjer dobil,.....

aja ?

tole je sigurno pickin dim potem.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si mogoče preklopil na rezervo?

Če si, potem se ti je verjetno snel filter na pipici za bencin (mali filter za rezervo, ne tisti ki je na cevki).

Sem imel podobne probleme na GPZ-ju. Na tem linku imaš opisan podoben primer http://www.stevemorley.com/ex500/fuelprob/ , pa bodi pozoren na ta mali filterček ki je spodaj na sliki, poglej da se ti ni slučajno snel, na pipici morata biti dva filtra!, en je za rezervo, drugi pa je višje na cevki.

petfiltersm.jpgpetcock1sm.jpg

Če boš dodal filter na dovodno cevko dodaj res finega, dokler nisem dal gor res zelo finega je še vseeno spuščalo čez smeti, predvidevam da rjo iz tanka, tako da sem sem ene 5x sam čistil vplinjača še po tem, ko mi je mehanik vse lepo očistil in nastavil :wallbash: . Na nekaterih modelih naj bi celo bil ta filter že nameščen na dovodu, tako da preveri, na mojem ga zagotovo ni bilo.

Glede čiščenja tanka, jaz tank nekajkrat splaknil z čistim bencinom, nalil pa dobro preklapcal, dokler ni ven pritekel čist bencin, pa vseeno ni pomagalo. Ena možnost je še da spustiš v tank kos verige in dobro pretreseš, če je res precej rjav. Tako učijo stari "mojstri", samo jaz tega nisem poizkušal, da ne bi še bolj poškodoval tanka pa neredil več škode kot koristi.

Pa ne pozabi sinhronizirat vplinjačev.

lp

točno tale filterček je padel dol z rezerve, fergazerji so bili pa spet polni smeti tako da sem jih spet temeljito spucal, med tank in fergazerje sem dal filterček.

tank sem tudi spraznil, ampak notri ni bilo smeti od rje (tank je notri tko fino premazan z nečim, da ne rjavi) bile so pa smeti ki so se nabrale z leti in prišle not pri tankanju ipd..

najlepša hvala za pomoč - spet :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem na forumu!

tale post bi sicer lahko spadal v drugo kategorijo, saj gre za 125 motor, vendar sem tam že prebiral na veliko in nič pametnega našel, in dobil tudi občutek da mi boste tukaj "bolj znali pomagat"

Gre za moped yamaha DT 125, ki ga zaradi drugih obveznosti in pomanjkanja časa nisem vozil približno 3 leta (takrat je zaribal) in do sedaj je stal v garaži. sedaj sem ga hotel spravit v pogon, menjal cilinder, bat, očistil uplinjač in podobno, problem pa je v tem, da moped noče čez 6.000 rpm, takrat začne nenormalno trokirat.

sem vse pregledal in ugotovil, da je problem v ventilu, ki odpira / zapira izpušni kanal (pri yamahi mu pravijo YPVS sistem), in sicer ventil ne deluje, niti med vožnjo, niti ko dam kontakt, ki bi se moral premaknit - naredit bi moralo takole -

http://www.youtube.com/watch?v=-4Xhmw5zIi4...feature=related

pri meni pa samo stoji, nekaj hoče premaknit a ne gre. pregledal sem vse kontakte na kablih, akumulator je nov,, zanima me kako ugotoviti ali je 100 % kriv tale motorček ki krmili ventil, namreč sem motorček razdiral pa odznotraj ni videti nič narobe, da bi bilo kaj skurjeno, zarjaveto ali kaj podobnega. podobnega motorja tukaj okoli ni, da bi preizkusil zadevo preklopit, pa tudi se mi zdi da bi malokdo pustil kar tako šariti nekaj..

zanimivo se mi zdi tudi, ker še nisem slišal da bi tale motorček komu crknil ali imam edino jaz tako smolo, ker zadeva predvidevam da stane 200€ +

vesel bi bil bilokakšnega nasveta, navodil, vse kar bi mi lahko pomagalo, saj sem s svojimi idejami že na koncu.

Aja pa nasvet, ki sem ga med prebiranjem kategorije 125ccm mnogokrat zasledil :" pelji k serviserju" mi ne diši, ker imam s serviserji preveč slabih izkušenj pa še moped je trenutno celi raztrgan"

prosim za pomoč! hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podoben vetil redno crkuje pri cagivi mito :), ponavadi gre tista elektronika, ki ga krmili.

Najcenejša rešitev je, če ima podoben sistem, da najdeš tist motorček ki zateguje zajle, odstraniš kapico, ki pokriva navitje(ponavadi lepa svetleča kupolasta zadeva na motorčku) in tuljavo ročno zavrtiš tako da odpre ventil. Potem pa še motorček izklopiš iz napajanja, da ga ne bo moglo zaprt (ponavadi to potem dela :D).

Tako boš imel stalno odprt ventil, posledica bo da pač pri nizkih obratih ne boš imel toliko navora kot prej, ampak itak je to 2t mašina in jo v vsakem primeru voziš na visokih obratih. Pa tako lukno dobiš pri okoli 7k obratih (saj pri mitu je tam), nč ne vleče, pride do 7k, malo počaka, pol je pa 2t odfuk, kar je seveda precej zabavno :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A morm vedt kej posebnga če hočm pr agregatu od Yamahe YBR 125 en ventil vn spravt med vplinjačem in airbox-om?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podoben vetil redno crkuje pri cagivi mito :) , ponavadi gre tista elektronika, ki ga krmili.

Najcenejša rešitev je, če ima podoben sistem, da najdeš tist motorček ki zateguje zajle, odstraniš kapico, ki pokriva navitje(ponavadi lepa svetleča kupolasta zadeva na motorčku) in tuljavo ročno zavrtiš tako da odpre ventil. Potem pa še motorček izklopiš iz napajanja, da ga ne bo moglo zaprt (ponavadi to potem dela :D ).

Tako boš imel stalno odprt ventil, posledica bo da pač pri nizkih obratih ne boš imel toliko navora kot prej, ampak itak je to 2t mašina in jo v vsakem primeru voziš na visokih obratih. Pa tako lukno dobiš pri okoli 7k obratih (saj pri mitu je tam), nč ne vleče, pride do 7k, malo počaka, pol je pa 2t odfuk, kar je seveda precej zabavno :)

da crkuje to tako pogosto.. ojej

jah varianta je res da pustim do konca odprt ventil, sem probal pa ni to to, moped ne pospešuje lepo čez vse obrate, na čase zatrokira.. ni mi všeč v glavnem, sicer pa gre za to, da imam namen moped prodat, pa če hočem kaj dobit za njega bi blo fajn da vse deluje ok.. ko že itak ne bom dobil nekega bogastva za njega ( 94 letnik )

pridejo pa na ta motorček 3 kabli, 2 od akumulatorja, eden gre pa na regler, verjetno ta "sporoča" št. vrtljajev motorja, da se določi pozicija odprtosti ventila... problem je da nisem neki strašni strokovnjak ravno kar se tiče te elektrike.

kako pa naj izmerim če pride do tega motorčka pravilna napetost itd (mislim če kdo ve moč potrebna da to sploh deluje). za zdaj sem probal s "faznbriferjem" na enem od tistih 2 kablov ki prideta iz akumulatorja zasveti na drugem pa ne.

še kakšne ideje? je imel že kdo podoben problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako prečekirat štrom ti piše v "service manualu" za tvoj motor, je na internetu, pa poišči.

Načeloma ne bi smela bit razlika brez ventila, ker nad 6k naprej je isto, v praksi je dejansko sam pr speljevanju razlika, pa kaki počasni mestni vožnji. Svečke si tud menov ko si vse to štimal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem menjal svečko pa kapico od svečke, iskra je modre barve. uplinjač totalno razstavljen in očiščen ter opran s čistilnim bencinom, tudi filter za zrak sem očistil, tako da to ne bi smelo biti problem. moped lepo vžiga pa vse, hladen pali na prvo, pod šrandgasom laufa super, edino ta ventil mi povzroča težave.

saj od 6 al 7000 rpm naprej je res isto ja če je ventil skoz na full ampak v spodnjem območju je porazno potem, celotna krivulja se poruši.

aja, pa moped preden je bil na tej večletni "pavzi" je drugače ok deloval. :(

manual sem že tudi iskal po netu, pa žal neuspešno.. sem mislil zadnjič ko sem bil v louisu vzet, pa stane mislim da nekje 27 €, pa sem si rekel ne.. je pa isti manual za DT / TDR / TZR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Dolenc, hvala ti zaenkrat! bom prečekiral če bo kaj uporabnega, čeprav sem v ang bolj slab, mi nemščina bolj leži a vseeno thanks!

če še ima kdo kak nasvet ali predlog pa se še priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa prosim za pomoč. Danes sem namreč menjaval svečke na Suzukiju. Potrebno je blo seveda demontirat tank in v naglici (beri: šlamparija) sem pozabil dobro pogledati, oziroma si označiti cevke za gorivo.

Zdaj ne vem, kam naj priklopim katero cevko, oziroma kam pelje katera. OK, sredinska ni problem, tiste nisem mogu zgrešit, ampak leva in desna pa nimam ideje katera je katera. Tudi po uležanosti in ukrivljenosti ne morem ugotovit. Lahko bi bla bilo katera.

Zakaj sta dve cevki?

Prilagam slikco. Cevke so sedaj priključene pač "od oka". Za lažjo predstavo: tanke je seveda zgoraj, slikano pa je z desne strani motorja, proti pipci ki je v polžaju kjer mora bit (torej na levi strani).

post-12133-1217353999.jpg

Popravljeno . Popravil T_Rex
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!